Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Η ΤΡΟΙΚΑ ΑΝΕΒΑΛΛΕ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ

Η ΤΡΟΙΚΑ ΑΝΕΒΑΛΛΕ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ
ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ
ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΤΡΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΛΕΣΒΟΥ

«ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΑΗΔΙΑΣΜΕΝΟΣ ΠΟΥ Η ΤΡΟΪΚΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΗ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ. ΑΛΛΑ ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑ»


Ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ, ο οποίος έχει υπό τη βουλευτική του εποπτεία και την εκλογική Περιφέρεια της Λέσβου, έκανε την εξής δήλωση:

«Η προγραμματισμένη για σήμερα το απόγευμα Επίκαιρη Ερώτησή μου προς το Υπουργείο Οικονομικών για την Πύλη Εισόδου στην Πέτρα του Νομού Λέσβου, αναβλήθηκε επειδή όπως με πληροφόρησε προσωπικά ο Υφυπουργός Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης, του προέκυψε έκτακτη απασχόληση λόγω Τρόικας.

Συμφωνήθηκε η Επίκαιρη Ερώτηση να ξαναμπεί για συζήτηση στη Βουλή το συντομότερο δυνατόν.

Οφείλω να επισημάνω ότι αισθάνομαι αηδιασμένος που η Τρόικα μου καθορίζει την κοινοβουλευτική μου δράση. Αλλά, βεβαίως, θα μπορούσε ο καθένας να μου απαντήσει, ότι αυτό είναι το έλασσον, αφού ο Τόμσεν και η παρέα του με τους εδώ υπαλλήλους τους που μας κυβερνούν, έχουν αλλάξει τα φώτα σε όλους τους Έλληνες και όλη την Ελλάδα. Σωστά...

Τέλος, χαίρομαι ιδιαίτερα που ως Βουλευτής Επικρατείας και έχοντας αναλάβει υπό τη βουλευτική μου εποπτεία την Εκλογική Περιφέρεια της Λέσβου, χωρίς να κυνηγάω εκεί σταυρούς ψηφοφόρων, είναι η πολλοστή φορά που διαπιστώνω ότι έστω και εκ των υστέρων, έχω…συμπαραστάτες στα ζητήματα που θέτω, του εκλεγμένους - σταυροδοτούμενους στη Λέσβο συναδέλφους μου Βουλευτές.

Ήρθε η σειρά του Παύλου Βογιατζή και του Νίκου Σηφουνάκη και μάλιστα εν αγαστή συνεργασία, όπως προφανώς προβλέπει το πρωτόκολλο της κυβερνητικής τρόικας εσωτερικού, να θέσουν σήμερα (δύο μήνες μετά την κατάθεση της σχετικής Ερώτησής μου) από κοινού με δημόσια έγγραφη παρέμβασή τους, το θέμα της Πύλης Εισόδου στην Πέτρα.

Να τους διαβεβαιώσω δημόσια ότι προσωπικά δεν με ενδιαφέρει ούτε ποιός προσπαθεί να οικιοποιηθεί τη δουλειά του άλλου, ούτε ποιός βοηθάει στην επίλυση ζητημάτων που αφορούν Λέσβο, Λήμνο και ΑΗ Στράτη, αρκεί να επιτυγχάνεται ο σκοπός μας. Να δίνονται λύσεις.

Βεβαίως ομολογώ ότι η εμπειρία μου στα πράγματα της Λέσβου είναι περιορισμένη σε σχέση με τη δική τους προσφορά. Παρ´ όλα αυτά, το προσπαθώ όσο μπορώ καλύτερα.

Αλλά να μη ξεχνούν κάποιοι ότι έχω πολυτιμότατο οδηγό τον άνθρωπο εκείνο που η Λέσβος τίμησε με σαρωτικό αριθμό ψήφων στις τελευταίες εκλογές, συντριπτικά πολλαπλάσιους εκείνων  που τελικά εξελέγησαν, αφήνοντάς τον έξω από τα έδρανα της Βουλής, λόγω εκλογικού νόμου. Και αυτός δεν είναι άλλος από τον ΣΠΥΡΟ ΓΑΛΗΝΟ, με την πολύτιμη συνδρομή των άλλων πολιτευτών και μελών της Συντονιστικής Επιτροπής των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

Τον ευχαριστώ και τους ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δίνουν να υπηρετώ κοινοβουλευτικά το νησί του Ταξιάρχη».


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva nikolas blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο