Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Ψυχική Αφθονία ή Ψυχικά Απόβλητα


Ψυχική Αφθονία ή Ψυχικά Απόβλητα; Τι επιλέγεις;


Ξαφνικά εμφανίζεται μπροστά σου ένα τζίνι και σου λέει:
«διάλεξε τι θέλεις να έχεις στη ζωή σου, θλίψη ή χαρά, και εγώ θα εξαφανίσω αυτό που δε θέλεις και θα σου δώσω άφθονο αυτό που θέλεις».
Τι διαλέγεις; Θλίψη ή χαρά;

Και αφού διαλέξεις, σου λέει το τζίνι:
«διάλεξε τώρα τι θέλεις να έχεις στη ζωή σου, φόβο ή αγάπη, και εγώ θα εξαφανίσω αυτό που δε θέλεις και θα σου δώσω άφθονο αυτό που θέλεις». Τι διαλέγεις; Φόβο ή αγάπη;

Και αφού διαλέξεις και το δεύτερο, σου λέει το τζίνι:
«ωραία μέχρι εδώ, διάλεξε τώρα τι θέλεις να έχεις στη ζωή σου, θυμό ή ευδαιμονία, και εγώ θα εξαφανίσω αυτό που δε θέλεις και θα σου δώσω άφθονο αυτό που θέλεις».
Τι διαλέγεις; Θυμό ή ευδαιμονία;
Εάν διάλεξες θλίψη ή φόβο ή θυμό, μην συνεχίζεις παρακάτω. Χάνεις το χρόνο σου.
Εάν όμως διάλεξες αγάπη, χαρά και ευδαιμονία, έχω ένα ερώτημα να σου κάνω (αυτό που κάνω και στον εαυτό μου):

Αφού τζίνι δεν υπάρχουν, γιατί να μην εξαφανίσουμε μόνοι μας το θυμό, τη θλίψη και το φόβο και να γεμίσουμε τη ζωή μας αγάπη, χαρά και ευδαιμονία;
Θα πείτε όμως:
«καλά τα λες, αλλά τι να κάνω για να μη θυμώνω, να μη φοβάμαι, να μη θλίβομαι;»

Καταρχήν, χρειάζεται να πάρεις μία θέση. Πως λες «σήμερα θα δω τον αγώνα της εθνικής, ο κόσμος να χαλάσει»! Αυτό είναι μία θέση! Ή «εγώ δε χρηματίζομαι και ας τα παίρνουν όλοι γύρω μου»! Αυτό είναι επίσης μία θέση, άλλου είδους βέβαια!
Η θέση εδώ είναι απλή: επιλέγω συνειδητά να είμαι χαρούμενος, να είμαι αγαπητικός, να βιώνω ευδαιμονία.

Από τη στιγμή που συνειδητά το επιλέγεις θα έρθει και η πληροφορία για το πως να το επιτύχεις! Αυτό είναι νόμος! Παίρνοντας θέση είναι σα να λες στο σύμπαν: 

«άκου σύμπαν, εγώ είμαι χαρούμενος και η θέση μου είναι στην οδό Ευτυχίας 8». Και ξαφνικά όλη η πληροφορία που χρειάζεσαι θα έρχεται στην οδό Ευτυχίας 8. Αρκεί να το έχεις επιλέξει συνειδητά!

Τώρα θα πει κάποιος, αρκεί μία θέση; Όχι! Αλλά αν δεν την πάρεις δεν πρόκειται ποτέ να σταματήσει η ψυχη σου να παράγει και να δέχεται αυτά τα απόβλητα: το θυμό, τη θλίψη, το φόβο. Πάντα θα αμφιταλαντεύεσαι και θα αυτοαμφισβητείσαι! Οπότε θα κάνεις χώρο για περισσότερη ψυχική σαβούρα!

Για να μη σας καθυστερώ, η θέση αυτού του κειμένου είναι απλή:
Για να μπορέσει κάποιος να έλξει τη ψυχική αφθονία (δηλαδή αγάπη, χαρά, ευδαιμονία, ...) χρειάζεται να πάρει συνειδητά θέση εναντίον των ψυχικών αποβλήτων (δηλαδή φόβου, θλίψης, θυμού, ...).

Φιλικά,
Κωνσταντίνος Καφεντζής


Πηγή: Ψυχική Αφθονία ή Ψυχικά Απόβλητα - RAMNOUSIA 


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva nikolas blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο