Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Ιωάννα Στρούζα: Το Κορίτσι του facebook

Το Κορίτσι του facebook θα μπορούσε να πει κανείς για την Ιωάννα, που δεν έτυχε να την γνωρίσει από κοντά, και δεν θα έχει άδικο αφού όποιο πόστερ αναρτά γίνεται αμέσως Bestseller. Ακολουθείται από 9.235 άτομα, νούμερο εξωπραγματικό για προφίλ, ενώ απολαμβάνει να αναρτά φωτογραφίες από διάφορα ταξίδια και εκδηλώσεις της Ζωής της.

Η Ιωάννα είναι ένα κορίτσι που ο «Θεός δεν έκανε οικονομία όταν την δημιούργησε...». Διαθέτει ένα πολύ ωραίο σώμα και δεν χάνει την ευκαιρία να το επιδεικνύει στους φίλους της στο facebook. Προσοχή όμως, γιατί αυτό δεν σημαίνει ότι ψάχνεται... Απεναντίας, είναι πολύ σοβαρή και δεν δίνει κανένα δικαίωμα σε κανέναν, να την χρησιμοποιήσει για οτιδήποτε άλλο πέραν μιας φιλίας. Μάλιστα, τονίζει ιδιαιτέρως κάποια πράγματα στο προφίλ της:
« Πριν μου στείλεις αίτημα φιλίας, θέλω να ξέρεις και να διαβάσεις προσεκτικά τα παρακάτω για να τα πάμε καλά υπάρχουν κανόνες:

1). Μη με κάνεις add λοιπόν αν ψάχνεις για γκόμενα…..Δεν ψάχνομαι….

2). Μη με κάνεις add αν προσδοκείς οτιδήποτε σεξουαλικό…Δεν κάνω one night stand….

3). Μη με κάνεις add αν παραπλανιέσαι από μια φαινομενική εικόνα…θα πέσεις έξω…δεν έχω καμία σχέση με αυτό που φαντάζεσαι…δεν μπορώ να τα βάλω όμως και με το Δημιουργό που με έκανε έτσι…Τα παράπονά σου στους γονείς μου…

4). Θεωρώ τραγικό λάθος να κρίνεις κάποια από την πρώτη ματιά και να βγάζεις συμπεράσματα χωρίς καν να την γνωρίζεις…

5). Δε με αφορά η γνώμη κάποιον κακοπροαίρετων ανθρώπων…Ευτυχώς τα έχω καλά με τον εαυτό μου και αν με ρωτήσεις τι γουστάρω πιο πολύ σε μένα θα σου απαντήσω ο χαρακτήρας μου…παραμένει πάντα ακέραιος...

6). Είμαι άκρα ρομαντική αν το θελήσω και ευαίσθητη….Αυτό το ξέρουν όσοι με γνωρίζουν…καλά!

7). Αναζητώ την ποιότητα στην ζωή μου…και καμιά σημασία δεν δίνω στην ποσότητα…ΖΩ για την ουσία…Και όταν ο ρομαντισμός συνδυάζεται με το πάθος αυτό είναι το ιδανικό…

8). Δεν ασχολούμαι με ότι δεν αξίζει…Όμως κάνω τα πάντα γι’αυτό που αξίζει…

9). Παθιάζομαι πολύ με ότι κάνω, και με όποιον και ότι με ενδιαφέρει......!!!

10). Πάντα είμαι ειλικρινής σε ότι λέω, σιχαίνομαι το ψέμα και την υποκρισία…Κυρίως ότι και όποιον προσπαθήσει να υποτιμήσει τη νοημοσύνη μου…Το χειρότερο…Μη το κάνεις αυτό με ξέρεις ή δε με ξέρεις δε θα σ αρέσει αυτό που θα δεις............. »

Η Ιωάννα κατάγεται από το όμορφο Γαλαξίδι, και ζει εδώ και πολλά χρόνια στην Αθήνα.

Έτυχε να την γνωρίσω από κοντά, και πραγματικά, πραγματικά όμως, είναι αυτό που βγάζει και μέσα από το προφίλ της στο facebook. Δεν κουβαλά ίχνος εγωισμού, κόμπλεξ, ανωτερότητας κτλ... και είναι πάντα ειλικρινείς με τους άλλους.

Δεν χρησιμοποίησε ποτέ την εξωτερική της εμφάνιση προς όφελός της, και θα μπορούσε να την χαρακτηρίσει κανείς αμαρτωλή μόνο, αν η ομορφιά είναι αμαρτία.

Αυτές τις μέρες κάνει διακοπές στην όμορφη Κρήτη.

Φιλάκια, Ιωάννα μου. Να είσαι πάντα καλά.

Νίκος Χατζηδούρος

Ιωάννα Στρούζα facebook



Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο