Σάββατο 19 Απριλίου 2014

Πήξαμε από ευχές...

 
  Κι άλλες αναστάσιμες ευχές στο κινητό μου, από υποψήφιο Περιφ. Σύμβουλο του κ. Μπακογιάννη, όχι πασοκογενή αυτή τη φορά. Κατάντησε αηδία. Δε γουστάρω ρε ευχές από έναν άνθρωπο που δε με ξέρει, δε μου έχει ξαναστείλει, δεν το νιώθει και κυρίως, δε γνωρίζει ότι μου τις έστειλε, αφού χρησιμοποιεί δεξαμενή προσωπικών δεδομένων με μαζική αποστολή. Έναν άνθρωπο που δε σέβεται το γεγονός ότι είμαι υποψήφιος σε άλλο συνδυασμό (Β. Αποστόλου), κάτι που γνωρίζει αφού επίσημα έχει ανακοινωθεί. Και το κυριότερο, χρησιμοποιεί, σαν χωνευτικό, δηλαδή σαν σόδα, για να μας ταίσει το μήνυμά του, ένα κορυφαίο γεγονός για τους πιστούς όπως το Θείο Δράμα και η Ανάσταση. Ο ορισμός του φαρισαίου.

    Αν ήταν φίλος ή γνωστός, αν μου έστελνε πάντα ευχές, αν τουλάχιστον δεν τελείωνε με το Υποψήφιος Περ. Σύμβουλος του Κ. Μπακογιάννη, «ας πάει και το παλιάμπελο», που έλεγε και ο παππούς Αλέξανδρος.
    Ξέρετε, και «ο Ιούδας φιλούσε υπέροχα», έκανε δηλώσεις πίστης και αφοσίωσης και έδινε ωραίες ευχές πριν το περίφημο  «φιλί της προδοσίας»

Δημήτρης Αλεξάνδρου



Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο