Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Η ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΥ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑΡΟ ΚΑΙ Η ΠΤΩΣΗ ΣΤΑ ΙΜΙΑ. ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ;

   
Γράφει ο Ιωάννης Λαμπρόπουλος

ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΣΥΣΤΗΜΙΚΟΙ "ΠΑΠΑΓΑΛΟΙ" ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΕ ΟΛΑ ΜΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, 
ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ 
ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΙΑ ΤΑΞΗ.


Το προχθεσινό Ναυτικό δυστύχημα ήταν ένα μοιραίο λάθος. Όπως το ίδιο ήταν και στα Ίμια.
Όπως συμβαίνουν καθημερινά ανθρώπινα λάθη,
και στους δρόμους και στον αέρα και στην θάλασσα.
Απλά σε κάποιες ακραίες περιπτώσεις, το οποιοδήποτε ανθρώπινο λάθος, είναι και μοιραίο.
Δεν γράφω ποτέ αστειότητες, γιατί με ενδιαφέρει και ψάχνω μόνο την αλήθεια χωρίς να κοιτάω αν μου αρέσει ή αν με συμφέρει αυτή η αλήθεια.

Το ελικόπτερο μας στα Ίμια δεν το έριξαν οι Τούρκοι. Αυτοί ήταν φοβισμένοι και χεσμένοι εκείνο το βράδυ γιατί στην διπλανή βραχονησίδα ήταν οι δικοί μας βατραχάνθρωποι.
Έχω ρωτήσει αυτόπτες μάρτυρες από εκείνο το βράδυ και βατραχάνθρωπο που ήταν πάνω στην διπλανή βραχονησίδα, καθώς και φίλο του μακαρίτη του Βλαχάκου που ήταν και μπροστά όταν μετά από μέρες ανέλκυσαν το ελικόπτερο με τους χειριστές δεμένους στα καθίσματα, χωρίς να πω λεπτομέρειες.

Το ελικόπτερο στα Ίμια ούτε από βλάβη έπεσε. Βρήκε στην θάλασσα ο έλικας. Ήταν με λίγα λόγια λάθος χειρισμός από έναν όχι τόσο έμπειρο πιλότο. 
Και αυτή δεν είναι ευθύνη του πιλότου, αλλά αυτών που τον επέλεξαν για εκείνη την δύσκολη αποστολή, σε ομολογουμένως πολύ δύσκολες καιρικές συνθήκες.
Ξέρω δεν μας αρέσει, αλλά εγώ δεν μπορώ να αναμασάω την κάθε παπαριά του κάθε "ανώνυμου" , ή του κάθε βαλτού "παπαγάλου", που για να μην φανερώσει τις λανθασμένες επιλογές των αρχηγών,
κατασκευάζει "επιθέσεις" και ανύπαρκτες "μάχες".
Οι χειριστές φυσικά και είναι ήρωες, γιατί υπερέβαλαν εαυτόν και έπεσαν την ώρα του καθήκοντος σε αποστολή υπέρ της πατρίδος.

Αλλά σε όλα τα σώματα του Ελληνικού στρατού, υπάρχουν οι έμπειροι εκπαιδευτές, και οι περισσότερο ή λιγότερο έμπειροι χειριστές.
Ανάλογα λοιπόν την κρισιμότητα της κάθε αποστολής,
την ευθύνη έχουν οι αρχηγοί και οι διοικητές, για να επιλέξουν τους ιδανικότερους και πιο έμπειρους για την αποστολή, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΜΕΣΑ.

Για την αποστολή στα Ίμια λοιπόν δεν επελέγη ούτε το κατάλληλο ελικόπτερο, ούτε οι πιο έμπειροι χειριστές. 
Η ευθύνη ήταν του τότε αρχηγού ΓΕΕΘΑ ναύαρχου Λυμπέρη , ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ και έκανε αυτός τις επιλογές.

Κανείς τότε αυτόπτης μάρτυρας δεν είπε ΠΟΤΈ ότι ακούστηκε ριπή πολεμικού όπλου, πριν πέσει το ελικόπτερο. 
ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟΠΤΗΣ και ΚΑΝΕΙΣ ΕΠΩΝΥΜΟΣ του ΝΑΥΤΙΚΟΥ.

Αν είχε ακουστεί ριπή, θα είχε γίνει πόλεμος εκείνο το βράδυ, γιατί και οι δικοί μας ήταν με το δάχτυλο στην σκανδάλη ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ αν δεχθούν πυρά.

Όταν θα ανοίξουν τον φάκελο και θα δώσουν στην δημοσιότητα το επίσημο πόρισμα, τότε θα δούνε όλοι, πως δεν έπεσε από "ΕΧΘΡΙΚΆ ΠΥΡΑ". Γιατί αιτία θανάτου αναγράφεται: "από πρόσκρουση και πνιγμό".
Και η άτρακτος, που κάποιοι "ανώνυμοι" έλεγαν πως είχε "τρύπες", ακόμα υπάρχει και δεν έχει ουδεμία τρύπα από πυροβόλο όπλο.

Ένα ανθρώπινο λάθος έγινε και προχθές. Το ελικόπτερο είχε ρίξει έναν "αρχαίο" ανθυποβρυχιακό "θόλο" στην θάλασσα και πετούσε σχεδόν στην επιφάνεια.

Αυτά τα αρχαία ελικόπτερα, δεν έχουν όπως τα απάτσι "νυχτερινή όραση" με υπέρυθρες και πηγαίνουν μόνο δια οράσεως οφθαλμού. Κανονικά έπρεπε κάποιος από το πλήρωμα να φορούσε διόπτρα νυχτός, γιατί μέσα στο σκοτάδι όλα είναι ένα. Προφανώς δεν φορούσε κανένας και αν παρακολουθούσαν τον ανθυποβρυχιακό "θόλο" στην θάλασσα, δεν το είδαν το νησί και καρφώθηκαν με όλη την ταχύτητα πάνω του.
Αυτά συμβαίνουν και μπορούν να συμβούν, όταν δεν τηρούνται κατά γράμμα, οι κανονισμοί ασφαλείας που δίνονται από την κατασκευάστρια εταιρεία και από τους υπεύθυνους μηχανικούς.

Μην ξεχνάτε πως τέτοιοι λόγοι "μη τήρησης κανονισμών ασφαλείας", ήταν και η αιτία για το δυστύχημα των πιλότων μας του F 16 blog 50 στην Ισπανία, που στοίχισε την ζωή και στους δύο πιλότους μας και σε άλλους 10 πιλότους του ΝΑΤΟ.

Στα Ίμια ο αρχηγός του ΓΕΣ αντιστράτηγος Κων/νος Βούλγαρης, είχε πει πως για τις ανάγκες της αποστολής, σε αυτές τις καιρικές συνθήκες, πρέπει να πετάξει ελικόπτερο ΑΠΑΤΣΙ, αλλά επειδή αρχηγός ΓΕΕΘΑ ήταν ο Ναύαρχος Λυμπέρης του Ναυτικού, Έδωσε τότε εντολή να πετάξει το "agusta bell 212" του πολεμικού ναυτικού και όχι το "απάτσι" του στρατού ξηράς.
ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ.
Ή ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ.!!!!!

Δεν πήγαινε για να εμπλακεί, αλλά για να αναγνωρίσει τον στόχο επιφανείας. Αλλά οι καιρικές συνθήκες ήταν απαγορευτικές για το συγκεκριμένο ελικόπτερο, το οποίο δεν διέθετε "νυχτερινή όραση". Αλλά και οι συγκεκριμένοι χειριστές δεν ήταν οι πλέον έμπειροι για μία τέτοια αποστολή "αιχμής".
Πόσοι άραγε θυμούνται την κόντρα που είχε ξεσπάσει μετά τα Ίμια στο πολεμικό ναυτικό, με αυτούς που έλεγαν πως κακώς χρησιμοποιήθηκε το "Agusta Bell 212" ενώ έπρεπε να χρησιμοποιηθεί το "Chihorcki".(ένας άλλος τύπος ελικοπτέρου του Ναυτικού, πιο σταθερός στα 8 και 9 μποφώρ)

Αλλά έτσι για να το γνωρίζετε, εκείνο το βράδυ των Ιμίων, που η χώρα ήταν έτοιμη και με το "δάκτυλο στην σκανδάλη", στα βομβαρδιστικά κρούσης "Α7 Corsair" που είχαν αποστολή να βομβαρδίσουν τον Τουρκικό στόλο, είχαν βάλει υπηρεσία εκείνη την νύχτα, ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΠΕΙΡΟΥΣ ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ.
Την αντιλαμβάνεστε την προδοσία;;;;;;
Όλους για ήρωες μετά θάνατον τους πήγαιναν.
Mε λίγα λόγια υπεύθυνοι για τα Ίμια ήταν οι αρχηγοί που δεν χρησιμοποίησαν το καλύτερο υλικό του Ελληνικού στρατού που είχαν για την συγκεκριμένη περίπτωση.

Και φυσικά ατυχήματα από ανθρώπινο λάθος, πάντα συνέβαιναν και πάντα θα συμβαίνουν.
Μην προσπαθούν οι "παπαγάλοι" σε όλα μα σε όλα να ανακαλύπτουν "μάγισσες" και "εξωγήινους" για να δικαιολογούν και να αφήνουν στο απυρόβλητο τους ανίκανους και προδότες αρχηγούς.

Και μην μας παρουσιάζουν τους Τούρκους σαν "μεγάλους και ισχυρούς" πολεμιστές, που μπορούν να ρίχνουν ελληνικά ελικόπτερα. Μόνο για να κυνηγάνε γυναικόπαιδα είναι.
Αλλά να προσεύχεστε να μην συμβεί πάλι τίποτα με τους Τούρκους, γιατί πάλι αρχηγός ΓΕΕΘΑ είναι από το Ναυτικό ο "Τουρκόσπορος" Αποστολάκης.
Και αν ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ ο ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΛΙ ΤΙΣ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ των επιχειρήσεων, 
τότε....... 
ΠΑΛΙ ΘΑ ΜΑΤΩΣΕΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ.


Ιωάννης Λαμπρόπουλος
συγγραφέας-ερευνητής.



Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο