Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016

“Τα φτερά υπάρχουν σε όλους, λέει ο Απόστολος Μαυροθαλασσίτης, όλα είναι θέμα μυαλού”.

Από τα πρώτα συμπεράσματα που είχα βγάλει στην καινούργια μου ζωή είναι ότι οι γύρω μας θα μας δουν όπως βλέπουμε εμείς τον εαυτό μας. Οπότε το πρώτο που φρόντισα ήταν να με δω με το σωστό τρόπο. Πέντε χρόνια μετά, εξακολουθώ να είμαι αυτός που ήμουν και πριν από το ατύχημα. Φυσικά αναγνωρίζω τους αρκετούς πρακτικούς περιορισμούς, κινδύνους και δυσκολίες που έχω σε σχέση με την υγεία, το περιβάλλον και τις υποδομές μας, αλλά το ηθικό μου είναι αρκετά πιο ψηλά από ό,τι πριν και αισθάνομαι ότι το σύνολο είναι πολύ πιο θετικό.
Το σώμα μας, έτσι κι αλλιώς, είναι κάτι που θα φθαρεί είτε από ηλικία είτε από ατυχία, ενώ το μυαλό μας είναι μια επένδυση με μεγαλύτερη διάρκεια. Και, για να πω και την πιο αμαρτωλή μου πλευρά, μου αρέσει επίσης που ξαναμπήκα στο πτητικό αγωνιστικό παιχνίδι: το 2013 κέρδισα το Πρωτάθλημα Υπερελαφρών Αεροσκαφών, όχι σε κάποια ειδική κατηγορία, αλλά με τους ίδιους όρους με τους υπόλοιπους ψιλο-έκπληκτους αγωνιζόμενους, “Ας ασχοληθούμε περισσότερο με το τι μπορούμε να κάνουμε με αυτά που έχουμε παρά με το τι δεν μπορούμε να κάνουμε με αυτά που δεν έχουμε”.








Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο