Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

Μία ατάκα, ένα σχόλιο(23/10)

αρισταρχος
” Μοίρασαν ήδη τα ιμάτια της Ελλάδος”
Από δημοσίευμα του Θέματος, που συνεχίζει. Με σχέδιο του “ προκαθήμενου” της Ελλάδας του Ράϊχενμπαχ, διεμοιράσαντο τα ιμάτια της δύστυχης, ως εξής.
α) Σύστημα φορολόγησης        : Γερμανοί
β) Προϋπολογισμός και υγεία : Γάλλοι
γ) Επιχειρηματική ανάπτυξη  : Φιλανδία
δ) Ιδιωτικοποιήσεις                    : Ολλανδοί
Δηλαδή, Γιάλτα Νο 2. Το υπουργείο Εθνικής Άμυνας ποιος θα το πάρει; Κανείς; Δηλαδή Όλοι ΜΑΣ θα πολεμήσουμε, όλοι ΣΑΣ θα δοξαστείτε.
Αυτή είναι η διάσωση; Έτσι την ονειρεύτηκαν ο Jeffrey και ο Μπένι; Αλήθεια η Αμερική τι πόστο θα έχει; Μην μου πεις, Υπερ, υπερ, υπερ … νταβατζή! Και στο μαγαζί; Ποιο μαγαζί; Το νταμάρι;
Τραγούδα Μανώλη, τραγούδα ασταμάτητα “ …
 κι εγώ ένα πεδίο βολής φτηνό, που ασκούνται βρίζοντας ξένοι φαντάροι …”
Χτες βράδυ ήρθε στο όνειρό μου ο σχωρεμένος ο πατέρας μου, και πως να τον κοιτάξω στα μάτια. Ντράπηκα. Έφυγε χωρίς να μου μιλήσει.
Τραγούδα Μαρινέλλα, τραγούδα ασταμάτητα ” Μάνα μου κρύψε το σπαθί, κρύψε μου το πιστόλι…”
Το ξημέρωμα ήρθε και με βρήκε ο Βελεστινλής. Μου έδωσε κάτι ποιήματά του. Ένα μπόρεσα να διαβάσω ξώφαλτσα. “ Καλύτερα μιας ώρας  …”
Τραγούδα Νίκο μου εκεί στην γειτονιά των αγγέλων. Τραγούδα σ’ όλο τον κόσμο ν’ ακουστεί “ Πότε θα κάνει ξαστεριά, πότε θα Φλεβαρίσει, να πάρω το ντουφέκι μου την έμορφη πατρόνα …” .
ΟΧΙ η Ελλάδα ΜΟΥ δεν λέει καληνύχτα. Τώρα θα γίνει και η μέρα νύχτα .

αἰέν ἀριστεύειν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο