Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

"Ήμουν μια χωριατοπούλα από τη Θήβα..."


Για τα κιλά της, τον σύντροφό της, τη φωτογράφηση που προκάλεσε, την τηλεοπτική δίαιτα που ξεκίνησε και για την καριέρα της μίλησε στο περιοδικό ΕΓΩ! η Κατερίνα Ζαρίφη.




«Τους άντρες τους θέλω λίγο μάτσο. Θέλω να είναι «βασταγεροί». Πρέπει να βαστούν γερά για να με κρατήσουν. Να βαστούν γερά και στην πείνα και στα λεφτά, και στα δύσκολα και στα εύκολα»

«Έχω κάνει άπειρες ακρότητες, κυρίως στον ερωτικό τομέα. Αυτοκαταστροφικές καταστάσεις. Παλιότερα προσπαθούσα να πλησιάσω αυτόν που μου άρεσε με βάση τον χαρακτήρα του. Αν ήταν μανιακός, αλκοολικός, ακολουθούσα κι εγώ. Συνήθως, πετύχαινα άρρωστες περιπτώσεις...»



«Όταν ένας άνθρωπος δεν χρησιμοποιεί μέσο, κάποιοι τσαντίζονται. Εγώ ήμουν μια χωριατοπούλα από τη Θήβα. Ήρθα στην Αθήνα και άρχισα να το προσπαθώ μόνη μου»

«Ξέρεις τι είναι να πεινάς και να τρως λιναρόσπορο και να έχει κάνει εξώφυλλο στο Life&Style. Ξέρω πως είναι να νομίζει μια γυναίκα ότι πρέπει να είναι πιο πάνω από εσένα επειδή έχει ωραία οπίσθια»
Real

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο