Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Focus Web TV: Εκπομπή με την Έλενα Κουντουρά

Η Ειρήνη Νικολοπούλου ΜΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ συναντά στο στούντιο της FOCUS WEB TV την Έλενα Κουντουρά, Υποψήφια Βουλευτή Α΄ Αθήνας ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, σε μια μοναδική  συνέντευξη  αποκαλύπτει: «Εμείς απλοί στρατιώτες ακολουθήσαμε για να παλέψουμε αυτό το «ΟΧΙ» με τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ». Μιλάει ακόμη: για τους γονείς της, τον αθλητισμό, την μόδα, τον εθελοντισμό, και το ξεκίνημα της στην Ν.Δ. έως την στιγμή που διαγράφηκε από το κόμμα και τέλος για την νέα προσπάθεια που κάνει με τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.Έλενα Κουντουρά: «Είμαι πολύ περήφανη για τους γονείς μου. Ο πατέρας μου ήταν στρατιωτικός...
 και η μητέρα μου νοικοκυρά. Με έσπρωξαν στον αθλητισμό. Δώδεκα ετών ξεκίνησα τον στίβο, 100 μέτρα εμπόδια, άλμα εις ύψος. Έκανα πανελλήνια ρεκόρ, διεθνής διακρίσεις και για πολλά χρόνια ήμουν στην Εθνική Ελλάδος. Η μόδα ήρθε τελείως τυχαία στην ζωή μου. Έκανα μια φωτογράφηση και μια διαφήμιση στην τηλεόραση και αυτό ήταν. Δεν ήταν στόχος μου η μόδα, εγώ ήμουν αθλήτρια. Τακούνια και φούστα έβαλα πρώτη φορά για την φωτογράφηση. Πήγα στο εξωτερικό γιατί ένας σκάουτερ έψαχνε και είδε την φωτογράφηση στο περιοδικό «Γυναίκα». Μου είπε έχεις ταλέντο και έφυγα για το Παρίσι. Όλα έγινα γρήγορα. Υπέγραψα συμβόλαιο 12 ετών με μια παγκόσμια πολυεθνική εταιρία. Μπήκα στα 10 τοπ – μοντέλα του κόσμου. Ήταν υπέροχη ζωή, αλλά λόγο της πειθαρχίας μου αντιστάθηκα στους πολλούς πειρασμούς. Ήταν η χρυσή εποχή της μόδα. Επέστρεψα το 1997 στην Ελλάδα και ασχολήθηκα με την μόδα, αλλά πίσω από τις κάμερες. Η Diva ήταν το πρώτο περιοδικό, που βγήκε με εξώφυλλο χωρίς τίτλους. Με την Unisef και την Unesco έχουμε κάνει πολλές αποστολές, έχουμε πάει στην Αφρική, σε ορφανοτροφεία. Ο εθελοντισμός στην Ελλάδα εξελίχθηκε το 2004 με τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Από το 1997 μέχρι το 2004 που ασχολήθηκα με την μόδα, έκανα οικογένεια, δυο παιδιά αγόρια. Διεύθυνα περιοδικά που έχουν να κάνουν με το παιδί, με γάμους, με διαζύγια. Ο Κώστας ο Καραμανλής το 2004 με κάλεσε να μπω στο ψηφοδέλτιο, τον ρώτησα γιατί; και μου απάντησε γιατί ασχολείστε με τα κοινά, κάνετε πολλά πράγματα. Ένιωσα δέος όταν μπήκα στην Βουλή και ορκίστηκα. Ένιωσα τεράστια ευθύνη. Δεν έφυγα από την Ν.Δ, με διώξανε. Το 2012 ήρθε το 2ο μνημόνιο και η στάση της Ν.Δ ήταν στο περήφανο «ΟΧΙ». Αυτό άλλαξε δεν εξήγησε ποτέ γιατί άλλαξε στάση και μπέρδεψε πολλούς που ήμασταν στο κόμμα. Εγώ ψήφισα «ΟΧΙ» και με διέγραψαν. Εμείς απλοί στρατιώτες ακολουθήσαμε για να παλέψουμε αυτό το «ΟΧΙ» με τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. Η Ελλάδα βρίσκεται σε εθνικό κίνδυνο και σήμερα το μνημόνιο έχει παραδώσει την εθνική κυριαρχία της πατρίδας. Είναι στο Αγγλικό Δίκαιο το οποίο στηρίζει τους δανειστές. Δεν μπορούμε να δανειστούμε από χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ήταν η χαριστική βολή στην Ελλάδα. Υπογράψαμε την καταδίκη της Ελλάδας χωρίς μέλλον. Εμείς λέμε να διαπραγματευτούμε με την Ευρώπη για το νόμιμο επιτόκιο. Θα απευθυνθούμε στο Ελληνικό Κοινοβούλιο για να σχηματίσουμε μια Κυβέρνηση απ’ όλους τους χώρους. Απλά με τη Ν.Δ και το ΠΑ.ΣΟ.Κ διαφέρουν οι πολιτικές μας. Εύχομαι να νικήσει η Ελλάδα».


  Δείτε αυτές τις δηλώσεις στην εκπομπή Με το Βλέμμα στο Μέλλον πατώντας Focus Web TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο