Στην παράταση της προθεσμίας υποβολής αρχικού ενδιαφέροντος ακόμα ενός μεγάλου κατασκευαστικού έργου , του οδικού άξονα Ελευσίνα – Θήβα – Υλίκη, προχώρησε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Για τον εν λόγω αυτοκινητόδρομο, ήταν η έκτη φορά που παρατάθηκε η εκδήλωση αρχικού ενδιαφέροντος. Αυτή τη φορά, ως αιτία, προβάλλονται οι προτάσεις που κατέθεσαν Άκτωρ και ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ για τις προδιαγραφές του έργου. Νέα ημερομηνία ορίστηκε η 27η Ιανουαρίου.
Για τον οδικό άξονα Ελευσίνα – Θήβα – Υλίκη, ουδείς θεωρεί ότι είναι βιώσιμος, με βάση τη σημερινή κυκλοφορία στους υπάρχοντες αυτοκινητοδρόμους. Ειδικά, όταν κάποιοι υποστηρίζουν ότι σχεδιάζεται ένα ακριβό έργο, με κόστος αρκετά υψηλότερο, από αυτό που υπολογίζονταν αρχικά.
Επιπλέον, η συγκεκριμένη παράκαμψη περιορίζει σημαντικά την κυκλοφορία στο τμήμα Μεταμόρφωση – Σκάρφεια του ΠΑΘΕ (Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Εύζωνοι), το οποίο έχει επίσης παραχωρηθεί σε κοινοπραξία κατασκευαστικών ομίλων, υπό την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Σύμφωνα με παλαιότερες εξαγγελίες, το έργο έχει προϋπολογιστεί κοντά στα 500 εκατ. ευρώ, με την εθνική και κοινοτική συμμετοχή να κυμαίνονται μεταξύ 120 - 200 εκατ. ευρώ. Άξιο αναφοράς είναι ότι το υπουργείο Υποδομών, πριν από λίγες ημέρες, παρέτεινε και τον διαγωνισμό για την υποθαλάσσια σήραγγα Σαλαμίνας – Περάματος, με νέα ημερομηνία στις 9 Δεκεμβρίου.
metaforespress
Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post
Για τον εν λόγω αυτοκινητόδρομο, ήταν η έκτη φορά που παρατάθηκε η εκδήλωση αρχικού ενδιαφέροντος. Αυτή τη φορά, ως αιτία, προβάλλονται οι προτάσεις που κατέθεσαν Άκτωρ και ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ για τις προδιαγραφές του έργου. Νέα ημερομηνία ορίστηκε η 27η Ιανουαρίου.
Για τον οδικό άξονα Ελευσίνα – Θήβα – Υλίκη, ουδείς θεωρεί ότι είναι βιώσιμος, με βάση τη σημερινή κυκλοφορία στους υπάρχοντες αυτοκινητοδρόμους. Ειδικά, όταν κάποιοι υποστηρίζουν ότι σχεδιάζεται ένα ακριβό έργο, με κόστος αρκετά υψηλότερο, από αυτό που υπολογίζονταν αρχικά.
Επιπλέον, η συγκεκριμένη παράκαμψη περιορίζει σημαντικά την κυκλοφορία στο τμήμα Μεταμόρφωση – Σκάρφεια του ΠΑΘΕ (Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Εύζωνοι), το οποίο έχει επίσης παραχωρηθεί σε κοινοπραξία κατασκευαστικών ομίλων, υπό την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Σύμφωνα με παλαιότερες εξαγγελίες, το έργο έχει προϋπολογιστεί κοντά στα 500 εκατ. ευρώ, με την εθνική και κοινοτική συμμετοχή να κυμαίνονται μεταξύ 120 - 200 εκατ. ευρώ. Άξιο αναφοράς είναι ότι το υπουργείο Υποδομών, πριν από λίγες ημέρες, παρέτεινε και τον διαγωνισμό για την υποθαλάσσια σήραγγα Σαλαμίνας – Περάματος, με νέα ημερομηνία στις 9 Δεκεμβρίου.
metaforespress
Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!
Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.