Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

Οι νέοι ασφαλιστές πρέπει να έχουν βαθιά ριζωμένη την πίστη ότι προσφέρουν στην κοινωνία

Ο Ασφαλιστής του μέλλοντος οφείλει να εντάξει την τεχνολογία στην καθημερινότητά του
Ο Σύμβουλος Ασφαλειών σύνταξης, υγείας και περιουσίας, Ευάγγελος Γιαννουδάκος, μιλάει στο «ΑΜ» για τους λόγους που τον οδήγησαν να ασχοληθεί με το επάγγελμα του ασφαλιστή, τις αξίες των νέων επαγγελματιών του κλάδου και τη σημασία της εκπαίδευσης και της τεχνολογίας.
Άγγελε, πώς αποφάσισες να γίνεις Ασφαλιστικός Σύμβουλος;
Από πολύ μικρή ηλικία είχα ήδη αποφασίσει το επάγγελμα που ήθελα να ακολουθήσω. Όταν οι δάσκαλοι με ρωτούσαν στην πρώτη Δημοτικού: «Τι θέλεις να γίνεις όταν μεγαλώσεις;», απαντούσα με βεβαιότητα: «Aσφαλιστής».

Είχα την ευλογία να μεγαλώσω σε μια οικογένεια Ασφαλιστικών Συμβούλων, η οποία κατάφερε να προσφέρει σε εμένα και τον αδερφό μου όλα όσα χρειαζόμασταν για μια άνετη ζωή. Μεγάλωσα με έναν εκ των κορυφαίων Ασφαλιστικών Συμβούλων της χώρας, τον πατέρα μου, Δημήτρη Γιαννουδάκο, ο οποίος δεν έχανε στιγμή να μου μιλά για το πάθος του, την αγάπη του, την καριέρα του.
Ήταν βέβαια και ο χαρακτήρας μου που με οδήγησε στο να θέλω να κυνηγήσω μια καριέρα και όχι μια δουλειά με κάποιο «σίγουρο» εισόδημα. Πάντα ήθελα την πρόκληση, την ελευθερία, το κάτι παραπάνω. Ποτέ μου δεν αγάπησα το «ταβάνι» και όπου υπήρχε, μοχθούσα να το φθάσω. Κανένα άλλο επάγγελμα δεν μου χάριζε όλα όσα ήθελα.
Μίλησέ μας για τις αξίες που πρεσβεύεις όταν συμβουλεύεις έναν υποψήφιο πελάτη. Πώς τον αντιμετωπίζεις;
Κάθε Πελάτη τον αντιμετωπίζω ως δικό μου άνθρωπο. Τον συμβουλεύω όπως θα έκανα με τον αδερφό μου, ή αν επρόκειτο για την κάλυψη κάποιας προσωπικής ασφαλιστικής μου ανάγκης. Πάνω από όλα, χτίζω σχέσεις και κερδίζω σεβασμό.
Πρεσβεύω σε κάθε μου επαφή το ιερό τρίπτυχο της επαγγελματικής μου ζωής, το οποίο αφορά, πρώτα από όλα, μια φερέγγυα ασφαλιστική εταιρεία με έναν αξιόπιστο Ασφαλιστικό Σύμβουλο, καθώς, ειδικά στις ημέρες μας, σημασία δεν έχει μόνο το τι υπόσχεται κάποιος, αλλά και ποιος είναι εκείνος που το υπόσχεται. Δεύτερον, δίνω ιδιαίτερη έμφαση σε ένα καλό συμβόλαιο με συμφέροντες όρους για τον Πελάτη μου και τέλος, φροντίζω ώστε το ύψος των ασφαλίστρων να είναι δίκαιο και απόλυτα ζυγισμένο με τις προσφερόμενες παροχές.
Προσπαθώ να εντοπίσω τις πραγματικές ανάγκες των Πελατών μου, μέσα από διαδικασία διερεύνησης των ασφαλιστικών τους αναγκών και να αιτιολογήσω επαρκώς την ασφαλιστική μου πρόταση. Ξέροντας, πως θα μπορώ να τους κοιτάξω στα μάτια και στο μέλλον, αφού συμπορευόμαστε πλέον στις δυσκολίες της ζωής τους.
Aν είχες την ευκαιρία να συμβουλεύσεις νέα παιδιά που θέλουν να ασχοληθούν με το επάγγελμα, τι θα τους έλεγες; Τι να προσέχουν και πού να εστιάσουν την προσοχή τους;
Με τη συγκεκριμένη ερώτηση, μου δίνετε την ευκαιρία να απαντήσω όχι στο τι «θα έλεγα», αλλά στο «τι λέω», μιας και η εταιρεία Ασφαλιστικών Συμβούλων Delta & Brokers, έχει το δικό της τμήμα εκπαίδευσης, στο οποίο μάλιστα προΐσταμαι.
Είμαστε από τις ελάχιστες εταιρείες της χώρας, η οποία εκπαιδεύει και αναπτύσσει νέους Ασφαλιστές, επενδύοντας στο μέλλον. Οι άνθρωποί μας αποτελούν το σημαντικότερο κεφάλαιο της Εταιρείας. Τους προετοιμάζουμε για τις εξετάσεις και είναι σημαντικό να αναφέρω πως κατέχουμε και ένα ιδιαίτερο «ρεκόρ». Συγκεκριμένα, παρουσιάζουμε ένα ποσοστό επιτυχίας 100% στις εξετάσεις των νέων μας Συνεργατών, από ιδρύσεως εταιρείας, μέχρι και σήμερα.
Ποτέ μου δεν αγάπησα το «ταβάνι» και όπου υπήρχε, μοχθούσα να το φθάσω. Κανένα άλλο επάγγελμα δεν μου χάριζε όλα όσα ήθελα.
Τα νέα παιδιά, που θέλουν να εμπλακούν στο επάγγελμα, τα συμβουλεύω να έχουν έντονη δραστηριότητα, γνώσεις, τις οποίες μάλιστα να επικαιροποιούν συνεχώς,  να αναλύουν επαρκώς τις πραγματικές ανάγκες των Πελατών τους, να διαβάζουν τα συμβόλαια πριν τα παραδώσουν και να έχουν βαθιά ριζωμένη την πίστη ότι προσφέρουν στην κοινωνία σπουδαία υπηρεσία, μέσω του λειτουργήματος που ασκούν.
Για εσένα, η τεχνολογία πόσο σημαντική είναι; Σε τι βαθμό βοηθάει στη δουλειά σου;
Την θεωρώ άκρως σημαντική, καθώς με βοηθά να έχω άμεση επαφή με τον Πελάτη, με πιο εύκολες και γρήγορες διαδικασίες. Με τις συνεχείς εξελίξεις στο χώρο της τεχνολογίας, έχω δυνατότητα να εκμεταλλεύομαι τα εργαλεία της, προκειμένου να ανταποκρίνομαι στις απαιτήσεις των Πελατών, οι οποίες εξελίσσονται μαζί της.  Ο Ασφαλιστής του μέλλοντος οφείλει να εντάξει την τεχνολογία στην καθημερινότητά του.
Είμαι αριστούχος απόφοιτος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, του τμήματος Επικοινωνίας και Μ.Μ.Ε. Εκείνο που με εντυπωσίασε περισσότερο είναι πως η επικοινωνία του μέλλοντος, αν όχι και του παρόντος, είναι κατά βάση ηλεκτρονική. Για το συγκεκριμένο λόγο, επέλεξα να κάνω και το Master μου στο ίδιο τμήμα, στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ηλεκτρονική Επικοινωνία και Ψηφιακά Περιβάλλοντα Αλληλεπίδρασης» με θέμα διπλωματικής διατριβής την αξιοποίηση των δεδομένων μεγάλου όγκου και την προβλεπτική ανάλυση στην ασφάλιση, με μελέτη περίπτωσης την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου.
Και τέλος, σε αυτήν τη δουλειά, όπως πολύ καλά γνωρίζεις, δεν υπάρχουν όρια. Ποιοι είναι οι δικοί σου στόχοι;
Οι στόχοι μου και τα όνειρά μου συμπίπτουν και βρίσκουν τέλεια εφαρμογή με τις δυνατότητες που προσφέρει ο ασφαλιστικός κλάδος: «δεν έχουν οροφή». Δεν αναφέρομαι μόνο στο οικονομικό αποτέλεσμα. Αγαπώ να δημιουργώ σχέσεις εμπιστοσύνης, φιλίας και αγάπης. Επιθυμώ να διευρύνω το πελατολόγιό μου όσο περισσότερο γίνεται και να αποτελώ φύλακα άγγελο και εταιρικό σύμμαχο για ιδιώτες και επιχειρήσεις.
Τέλος, οραματίζομαι την εταιρεία μου, την Delta & Brokers, να συνεχίζει ολοένα και αυξανόμενα να διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο και να αποτελεί για την αγορά την καλύτερη ασφαλιστική ακαδημία που διαθέτει τους πλέον καταξιωμένους, μορφωμένους και επιμορφωμένους  Ασφαλιστικούς Συμβούλους σε όλη τη χώρα.


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο