Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Οινόη: Τρελή πορεία αυτοκινήτου που έπεσε σε κανάλι! Φωτογραφίες

Σε αρδευτικό κανάλι έπεσε το αυτοκίνητο της φωτογραφίας. 

Το περιστατικό συνέβη σε δρόμο κοντά στην Οινόη
Κάτω από άγνωστες συνθήκες ο άτυχος οδηγός έπεσε στο σημείο που βλέπετε. 
 
Η σύγκρουση ήταν σφοδρή και το αυτοκίνητο αναποδογύρισε. Περαστικοί δεν μπορούσαν να πιστέψουν την τρελή πορεία του οχήματος. 
Ανακουφίστηκαν όταν είδαν τον οδηγό να βγαίνει ζωντανός και χωρίς κανένα χτύπημα
Ήταν τυχερός μέσα στην ατυχία του μιας και το αυτοκίνητο καταστράφηκε στην οροφή και έσπσαν όλα τα τζάμια. 

viotianews

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Ξεκίνησαν οι εγγραφές για το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Βοιωτίας (Τμήματα σε Ορχομενό και Θήβα)

Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας απευθύνεται, σε ενήλικες άνω των 18 ετών, που τελείωσαν το Δημοτικό Σχολείο και δε φοίτησαν καθόλου στο Γυμνάσιο ή το εγκατέλειψαν πριν το τελειώσουν.
Προσφέρει
Τίτλο ισότιμο με το απολυτήριο Γυμνασίου(νόμος 2525/97).
Πιστοποιημένη γνώση χρήσης ηλεκτρονικού υπολογιστή.
Γνώση Αγγλικής γλώσσας.
Προετοιμασία για την εργασιακή ζωή σε συνεργασία με την τοπική κοινωνία.
Η φοίτηση διαρκεί
Το πρόγραμμα διαρκεί  18 μήνες. Τα μαθήματα πραγματοποιούνται απογευματινές ώρες.
Στη Βοιωτία λειτουργεί Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στον Ορχομενό και εκτός έδρας τμήμα στη Θήβα(5ο  Γυμνάσιο Θήβας).
Εγγραφές –Πληροφορίες.
Οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2013-14 γίνονται κάθε απόγευμα στο Σχολείο (πρώην κτίρια Οργανισμού Κωπαΐδας- Ορχομενός), από 5.00 μ.μ μέχρι 9.00 μ.μ.
Πληροφορίες : Σταράς Κωνσταντίνος,
Τηλ. Επικοινωνίας: 2261039045 – Κιν.6972290333


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

SOS για στεγαστικά και καταναλωτικά δάνεια

Aπό τον Θανάση Μαυρίδη

Το ρεπορτάζ του Κεφαλαίου για την στρατηγική που θα ακολουθήσουν οι τράπεζες με τα δάνεια ήταν αποκαλυπτικό. Το σχέδιο ξεκίνησε με τα θαλασσοδάνεια των μεγάλων επιχειρήσεων και θα
επεκταθεί με τα στεγαστικά και καταναλωτικά δάνεια. Κι εδώ χρειάζεται άμεσα η επέμβαση της Πολιτείας. Για να ισχύουν και για τους ιδιώτες εκείνα που ισχύουν για τις ανώνυμες εταιρείες.

Στην Ελλάδα έχουμε υιοθετήσει το γαλλικό δίκαιο κι έτσι στα στεγαστικά δάνεια οι δανειολήπτες είναι υπεύθυνοι για την οφειλή τους με το σύνολο της περιουσίας τους. Σε άλλες χώρες που έχουν το αγγλικό δίκαιο, η υποχρέωση του δανειολήπτη εξαντλείται στο προσημειωμένο ακίνητο.

Κάθε στεγαστικό δάνειο, λοιπόν, αντιμετωπίζεται σαν να αφορά δάνειο σε ανώνυμη εταιρεία. Κι αυτό είναι το πιο λογικό. Οι τράπεζες δανείζουν τους υποψήφιους αγοραστές ένα μέρος της αξίας του ακινήτου και με αυτό τον τρόπο πιστεύουν ότι εξασφαλίζουν τα συμφέροντά τους. Η αξίωσή τους, λοιπόν, θα πρέπει να εξαντλείται στο ακίνητο για το οποίο έχουν δανείσει ή στις εξασφαλίσεις που έχουν πάρει.

Είναι τελείως παράλογο, όπως πιστεύουμε, να διεκδικούν κι άλλα ακίνητα, επειδή η τρέχουσα αξία του ακινήτου που έχουν προσημειώσει δεν καλύπτει το σύνολο της απαίτησής τους.

Θα πει κάποιος ότι ο Νόμος τους καλύπτει. Γι΄ αυτό υπάρχουν λοιπόν οι Νόμοι, για να αλλάζουν. Πρόκειται για θέμα πρώτης γραμμής που ο πολιτικός κόσμος πρέπει να το δει με ιδιαίτερη προσοχή. Διαφορετικά αυτό που θα συμβεί θα είναι μία καταστροφή άνευ προηγουμένου για εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους. Όσο υπεύθυνοι είναι οι άνθρωποι αυτοί για το δάνειο που πήραν, άλλο τόσο υπεύθυνη είναι και η τράπεζα που τους το έδωσε.

Πιο πολύπλοκα μοιάζουν να είναι τα πράγματα στα καταναλωτικά δάνεια. Εκεί όπου οι τράπεζες είχαν εξωτικά επιτόκια, επειδή ακριβώς αναγνώριζαν τον μεγάλο βαθμό της επισφάλειας. Ήξεραν ότι πρόκειται για χρήματα που μπορεί στο μέλλον να μην τα έπαιρναν πίσω στο 100%. Ήξεραν επίσης που τα έδιναν. Αν δεν το γνώριζαν, τότε δεν έκαναν καλά την δουλειά τους.

Όσο επικίνδυνο είναι να πει κανείς ότι οι οφειλέτες καταναλωτικών δανείων δεν οφείλουν λόγω της κρίσης, άλλο τόσο επικίνδυνο είναι να υπολογιστούν οι οφειλές τους με βάση τα υπερβολικά επιτόκια των τραπεζών. Χρειάζεται επειγόντως να υπάρξει διάλογος για το θέμα και στην συνέχεια να σηκωθεί ένα δίκτυ προστασίας για τους δανειολήπτες, αλλά και για τις τράπεζες από τους κατ΄ επάγγελμα κακοπληρωτές.

Στην Ελλάδα έχουμε μάθει να αντιμετωπίζουμε τα πράγματα την τελευταία στιγμή. Τρέχουμε μόνιμα να σβήσουμε την φωτιά, ενώ γνωρίζουμε από πριν όλες τις πιθανές εστίες. Αυτή την φορά ας μην γίνει έτσι. Τα στεγαστικά και καταναλωτικά δάνεια είναι μεγαλύτερο θέμα ακόμη κι από εκείνο των φόρων στα ακίνητα. Αφορά όλους μας. Ωστόσο, δεν έχουμε δει κάποιον να ασχολείται σχετικά. Αν πιάσει φωτιά το δάσος, τότε θα είναι πολύ δύσκολο να συζητάμε για ρυθμίσεις. Ο πανικός θα είναι τέτοιος που είναι βέβαιο ότι θα τσαλαπατηθεί το δίκαιο εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων.

Θανάσης Μαυρίδης

kourdistoportocali

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Την Τετάρτη 9/10 ο απολογισμός πεπραγμένων της Δημοτικής Αρχής Δ.Θηβαίων , για το έτος 2012

ΘΕΜΑ: «Πρόσκληση σύγκλησης Δημοτικού Συμβουλίου» (Άρθρο 67 Ν.3852/10)


Σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 217 του Ν.3463/06 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων και του Κανονισμού του Δημοτικού Συμβουλίου, σας καλούμε να προσέλθετε στο Δημοτικό Κατάστημα (Παλαιό Δημαρχείο) την 9η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ  2013, ημέρα ΤΕΤΑΡΤΗ και ώρα 19:00 σε ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Θηβαίων όπου θα γίνει ο απολογισμός  πεπραγμένων της Δημοτικής Αρχής, για το έτος 2012», σ’ ό,τι αφορά την οικονομική κατάσταση, τη διοίκηση του Δήμου και την εφαρμογή του προγράμματος Δημοτικής Δράσης.
Στην ειδική αυτή συνεδρίαση, δικαίωμα λόγου θα έχουν όλοι οι εκπρόσωποι των φορέων και οι πολίτες που θα συμμετάσχουν σ’ αυτήν.


       Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ



    ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΚΟΝΤΙΝΗΣ


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

122.000 κατασχέσεις από την Εφορία σε 8 μήνες

Αρπάζουν μισθούς, συντάξεις και σπίτια - Παίρνουν απευθείας από τους ενοικιαστές το μίσθωμα του ιδιοκτήτη - Στο στόχαστρο όσοι είναι εργοδότες ή διεκδικούν χρήματα από πελάτες ή κατέχουν πολυτελή ΙΧ

«Ο,τι δεν εισπράττεται, κατάσχεται»! Τα δικαστικά τμήματα των εφοριών έχουν πάρει φωτιά σπάζοντας όλα τα ρεκόρ σε διώξεις και κατασχέσεις οφειλετών του Δημοσίου. Ηδη μέχρι τον Αύγουστο ασκήθηκαν πάνω από 122.000 μέτρα αναγκαστικής είσπραξης σε βάρος όσων χρωστούν στην Εφορία, ενώ το υπουργείο Οικονομικών απειλεί με φυλάκιση και άλλους 18.300 οφειλέτες. Με τους ρυθμούς αυτούς έως το τέλος του χρόνου αναμένεται να ξεπερνούν τις 200.000 (!) οι οφειλέτες που θα τους ασκηθούν διώξεις και κατασχέσεις.

Για να αποφύγει να λάβει πρόσθετα εισπρακτικά μέτρα, η κυβέρνηση προσπαθεί να εισπράξει με κάθε νόμιμο τρόπο από τους οφειλέτες πάνω από 1,5 δισ. ευρώ συνολικά φέτος. Μάλιστα, η ομοβροντία κατασχετη-ρίων που έχει εξαπολύσει αφορά στην είσπραξη χρεών ύψους πάνω από 5 δισ. ευρώ. Μόνο από τις 2.012 ποινικές διώξεις για ληξιπρόθεσμα χρέη άνω των 100.000 ευρώ το Δημόσιο επιδιώκει να εισπράξει συνολικά έως και 2,031 δισ. ευρώ.

Προκειμένου να μην τους αποδοθούν ευθύνες για ολιγωρία ή παράβαση καθήκοντος, οι 132 έφοροι της χώρας βομβαρδίζουν τους οφειλέτες με μέτρα αναγκαστικής είσπραξης έστω και για ένα ευρώ. Βάσει εντολών που έχουν, δεν προβλέπεται όριο προστασίας για κατασχέσεις επί των καταθέσεων με σκοπό την είσπραξη ληξιπρόθεσμων οφειλών στην Εφορία. Μισθοί, συντάξεις και ασφαλιστικά βοηθήματα διασώζονται από κατάσχεση μέχρι τα 1.000 ευρώ καθαρά τον μήνα. Κατασχέσεις απαιτήσεων των οφειλετών «εις χείρας τρίτων» όμως προβλέπονται πια και για ληξιπρόθεσμες οφειλές ύψους κάτω από 300 ευρώ.

Τους αρπάζουν τα λεφτά για να μην τα βάλουν στην τσέπη
Βάσει των εντολών που έχουν λάβει, οι έφοροι κυνηγούν κατά προτεραιότητα όσους οφειλέτες εισπράττουν ενοίκια ή κατέχουν πολυτελή αυτοκίνητα ή είναι δικαιούχοι απαιτήσεων από άλλα πρόσωπα, καθώς και όσους οφείλουν πάνω από 3.000 ευρώ και κατέχουν ακίνητη περιουσία. Αφού δεν πληρώνουν τους φόρους από την τσέπη τους, η Εφορία προσπαθεί να αρπάξει τα λεφτά τους πριν τα αγγίξουν, κατευθείαν από εκείνους που τους τα δίνουν, δηλαδή πελάτες, εργοδότες και ενοικιαστές!

Το φαινόμενο απλώνεται πλέον σε ολόκληρη τη χώρα. Μέχρι τέλος Αυγούστου οι 132 εφορίες είχαν διατάξει 72.505 κατασχέσεις «εις χείρας τρίτων». Το απόλυτο ρεκόρ κατέχει η ΔΟΥ Χανίων που τον Ιούλιο εξέδωσε 1.524 διαταγές κατάσχεσης και συνολικά 3.354 στο 8μηνο. «Πολυβόλο» αποδείχθηκε και η ΦΑΕ Πειραιά, που βρήκε τρόπο να κατασχέσει τις εισπράξεις 3.329 επιχειρήσεων κατευθείαν από τους πελάτες που τους τις όφειλαν και τελικώς αυτές να καταλήξουν στα κρατικά ταμεία. Πιο πίσω η ΔΟΥ Μεγάλων Επιχειρήσεων με 3.170 κατασχέσεις και η ΦΑΕ Αθηνών που διέταξε 3.093 κατασχέσεις «εις χείρας τρίτων». Η ΔΟΥ Α' Κέρκυρας βρίσκεται κάπου στο μέσον της κατάταξης, αλλά 1.022 διαταγές (της) εκδόθηκαν μόλις σε έναν μήνα, τον Ιούλιο!

Πολύ λιγότερες είναι οι κατασχέσεις αυτού του είδους στην «πλούσια» ΔΟΥ Κηφισιάς, αφού δεν ξεπέρασαν τις 2.247 διαταγές στο οκτάμηνο. Αντιθέτως στην Α' Αθηνών διατάχθηκαν μόλις 332 διαταγές στο οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου, στο Μοσχάτο 94 και στη Σκόπελο μόλις 13.

10.775 περιουσίες στο σφυρί
Δεν προλαβαίνουν να κάνουν πλειστηριασμούς οι εφορίες. Τα στοιχεία της Γενικής Διεύθυνσης Ελέγχων και Εισπράξεων του υπουργείου Οικονομικών είναι αποκαλυπτικά. Διατάχτηκαν 10.775 προγράμματα πλειστηριασμού μέσα σε οκτώ μήνες (περίπου δηλαδή 50 κάθε εργάσιμη μέρα)! Στο καυτό αυτό οκτάμηνο η ΔΟΥ  Γ' Πατρών πρόλαβε να εκδώσει 611 προγράμματα πλειστηριασμών και η Α' Πατρών 480. Στη Νέα Ιωνία Αττικής ξεκίνησαν 405 πλειστηριασμοί, στη ΔΟΥ Παλλήνης 557, στην Α' Περιστερίου 319 και στη Ρόδο 278 στο οκτάμηνο.

Παίρνουν σειρά για κατάσχεση
Την ίδια τύχη αναμένεται να έχουν και άλλοι 50.000 οφειλέτες έως τα τέλη του έτους. Ηδη μέχρι και τον Αύγουστο εκδόθηκαν 30.372 παραγγελίες κατάσχεσης, εκ των οποίων οι 1.315 μόνο στο κέντρο της Αθήνας από την Α' ΔΟΥ Αθηνών.

Μεγάλη πίεση ασκείται σε λαϊκές περιοχές όπως η Νίκαια με 758 παραγγελίες στο οκτάμηνο και στην Α' Περιστερίου με 867 (πάνω από 100 τον μήνα κατά μέσο όρο)! Ακολουθούν η ΔΟΥ Αγρινίου με 624, η ΙΖ' Αθηνών με 617, η ΔΟΥ Μεγάλων Επιχειρήσεων με 575 κ.λπ. Παράλληλα, στο οκτάμηνο αυτό, μπήκαν 1.494 υποθήκες σε σπίτια και ακίνητα ενώ ανοίχτηκαν και 6.822 φάκελοι κατάσχεσης.

Στη φυλακή αν δεν πληρώσουν
Το Δημόσιο δεν αρκείται όμως σε αυτά. Αν δεν βρει τίποτα να κατασχέσει για να εισπράξει, τότε βάζει στη φυλακή τους οφειλέτες, που θα πρέπει να πληρώσουν αδρά, αν όχι για τους φόρους, τουλάχιστον για να μπορούν να κυκλοφορούν ξανά ελεύθεροι. Το ρεκόρ στις αγωγές δίωξης καταρρίπτει η Α' Αθηνών με συνολικά 579 αιτήσεις στο οκτάμηνο, ενώ 502 υποθέσεις παρέπεμψε στον εισαγγελέα και η Α' Σερρών.

Αγριες διαθέσεις δείχνει η Ε' Θεσσαλονίκης με 426 στο 8μηνο, η ΔΟΥ Ρόδου με 460 και η ΔΟΥ Σπάρτης με 483. Στην Ξάνθη στοχοποιήθηκαν 374 οφειλέτες, στην Α' Καλλιθέας 373 και σε αυτή της Μυτιλήνης 314.

Ταμεία: Τρέχουν να μαζέψουν  έσοδα για να γλιτώσουν οι συντάξεις
Πίστωση χρόνου έως το Πάσχα ζητήσαμε από την τρόικα - Τι σχεδιάζει το υπουργείο Εργασίας   για την κάλυψη της μαύρης τρύπας το 2014

«Τρέξτε, κυνηγήστε, μαζέψτε» είναι η εντολή που έδωσε ο υπουργός Εργασίας κ. Γιάννης Βρούτσης  εν όψει της νέας συνάντησης με την τρόικα, η οποία έχει ζητήσει το λεπτομερές σχέδιο ενεργοποίησης των ελεγκτικών και εισπρακτικών μηχανισμών καθώς και τα κονδύλια που εκτιμάται ότι θα εξοικονομηθούν («ποσοτικοποίηση» των στόχων) για την κάλυψη της μαύρης τρύπας των Ταμείων το 2014. Οι δανειστές ξεκαθάρισαν ότι αμφισβητούν την υπεραισιόδοξη εκτίμηση της ελληνικής πλευράς πως θα αυξηθούν τα έσοδα των Ταμείων από την πάταξη της εισφοροδιαφυγής και τη μείωση της μαύρης εργασίας. Ζήτησαν να μελετήσουν τη λίστα με τα μέτρα ώστε να αποφασίσουν αν θα μας δώσουν μια μικρή πίστωση χρόνου έως το Πάσχα. Αν η απόδοση δεν είναι ικανοποιητική, η τρόικα θα αξιώσει περικοπές στις συντάξεις.

Η γραμμή άμυνας του υπουργείου Εργασίας είναι ότι το δημοσιονομικό κενό ύψους 1,2 δισ. ευρώ το 2014 θα καλυφθεί με την εφαρμογή των εξής μέτρων: Από 1ης Νοεμβρίου θα γίνονται, σε μηνιαία βάση, διασταυρώσεις μεταξύ των δηλώσεων τις οποίες υποβάλλουν οι εργοδότες στο ΙΚΑ και στο πληροφοριακό σύστημα «Εργάνη» για την ασφάλιση του προσωπικού τους και των πληρωμών, ώστε να εντοπίζεται όποιος δηλώνει χαμηλότερο μισθό και αποδίδει χαμηλότερες εισφορές ζημιώνοντας έτσι το ΙΚΑ.

Σημειώνεται ότι πρόστιμο 10.550 ευρώ, ισόποσο με αυτό που επιβάλλεται για τους αδήλωτους εργαζομένους, θα δίνεται σε όσους εργοδότες δεν συμπεριλάβουν τους υπαλλήλους τους στην Αναλυτική Περιοδική Δήλωση (ΑΠΔ) που υποβάλλουν κάθε μήνα στο ΙΚΑ, ακόμη κι αν τους έχουν ήδη δηλώσει στην «Εργάνη». Επιπλέον, οι εταιρείες θα πρέπει να απευθύνονται σε ελεγκτικά γραφεία για την υποχρεωτική έκδοση ασφαλιστικού πιστοποιητικού.

Πάντως τα εξοντωτικά πρόστιμα έφεραν αποτέλεσμα, καθώς, σύμφωνα με τα στοιχεία της «Εργάνης», τον Σεπτέμβριο το ισοζύγιο προσλήψεων - απολύσεων ανήλθε στον αριθμό ρεκόρ των 63.122 νέων θέσεων εργασίας, γεγονός που σημαίνει ότι χιλιάδες εργαζόμενοι -υπό τον φόβο των προστίμων- δηλώθηκαν για πρώτη φορά στον ασφαλιστικό τους φορέα. Ωστόσο, ειδικοί στην αγορά εργασίας θεωρούν ότι το θετικό αποτέλεσμα θα είναι προσωρινό, καθώς μετά τους ελέγχους οι εργοδότες θα «απολύσουν» τους δηλωμένους μισθωτούς και θα τους επαναφέρουν σε καθεστώς μαύρης εργασίας. Από 1ης Δεκεμβρίου υποχρεωτικά όλοι οι εργοδότες θα καταβάλλουν μηνιαία και ηλεκτρονικά τις ΑΠΔ, στις οποίες θα αναγράφονται οι εισφορές για κύριες και επικουρικές συντάξεις και τα εφάπαξ. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς του υπουργείου, από αυτό το νοικοκύρεμα θα εξοικονομηθούν ετησίως 65-70 εκατ. ευρώ προς όφελος των ταμείων επικούρησης και πρόνοιας.

Θα καταπολεμηθεί η φοροδιαφυγή των συνταξιούχων με την καταγραφή όλων των συντάξεων μέσω του Ενιαίου Συστήματος Ελέγχου και Πληρωμών Συντάξεων «ΗΛΙΟΣ» (ήδη εντοπίστηκαν οι πολυσυνταξιούχοι) και θα αποσταλούν προσυμπληρωμένες φορολογικές δηλώσεις όπου θα αναγράφεται το ποσό της σύνταξης ή των συντάξεων από την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ). Εκτιμάται ότι θα εξοικονομηθούν 80 εκατ. ευρώ. Ενεργοποίηση του Κέντρου Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ) στο οποίο θα διαβιβάζονται στο εξής οι ληξιπρόθεσμες οφειλές. Ηδη στάλθηκαν τα πρώτα ειδοποιητήρια σε 64.331 οφειλέτες του ΙΚΑ, ενεργούς επιχειρηματικά, προκειμένου να προβούν στη ρύθμιση ή στην εξόφληση της οφειλής, σύμφωνα με την ισχύουσα διαδικασία.

Συνολικά, σε ρύθμιση χρεών βρίσκονται 48.423 επιχειρήσεις με ρυθμιζόμενο ύψος οφειλής περί τα 2 δισ. ευρώ, ενώ δεν έχουν ενταχθεί σε ρύθμιση 232.382 που χρωστούν 6,9 δισ. ευρώ. Η απογοητευτική πορεία των ρυθμίσεων που επέβαλε η τρόικα περιορίζει την «ανάσα» που θα είχε η ελληνική πλευρά στη μάχη της διαπραγμάτευσης.

Ο γενικός γραμματέας Κοινωνικών Ασφαλίσεων κ. Παναγιώτης Κοκκόρης έχει αναλάβει να κινητοποιήσει τις νομικές υπηρεσίες των Ταμείων ώστε να διεκδικήσουν τα αχρεωστήτως καταβεβληθέντα από συντάξεις-μαϊμού που επί χρόνια λάμβαναν παράνομα χιλιάδες δήθεν δικαιούχοι (μέχρι σήμερα έχει διακοπεί η καταβολή περίπου 45.000 συντάξεων).
Πρόκειται για μια χρονοβόρα διαδικασία που ενδέχεται να μην αποδώσει εξαιτίας της έλλειψης στοιχείων εις βάρος των τρίτων που εισέπρατταν τις συντάξεις των θανόντων. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι από τους 600 φακέλους που είχαν διαβιβαστεί στη νομική υπηρεσία του ΙΚΑ για περαιτέρω διερεύνηση προχώρησαν μόνο 47 υποθέσεις.

Το υπουργείο εκτιμά ότι θα εξοικονομήσει  επιπλέον έσοδα 500 εκατ. ευρώ από τις διασταυρώσεις των πληρωμών και τον περιορισμό της εισφοροδιαφυγής και 200-300 εκατ. ευρώ από τη ρύθμιση για την είσπραξη παλαιών και νέων οφειλών στα Ταμεία και τη λειτουργία του ΚΕΑΟ. Για να εξασφαλιστούν επιπλέον έσοδα από τρέχουσες εισφορές και να αποφευχθεί η μείωση των συντάξεων, θα πρέπει -υποστηρίζουν οι ειδικοί- η απασχόληση στον ιδιωτικό τομέα να αυξηθεί το 2014 κατά 310.000 άτομα, στόχος άπιαστος ακόμα και με τις πιο αισιόδοξες εκτιμήσεις.

Με δεδομένη τη μείωση της κρατικής επιχορήγησης προς τα Ταμεία κατά 1,8 δισ. το 2014, η ελληνική πλευρά ελπίζει ότι η τρόικα θα υποχωρήσει και θα εγκρίνει ειδικό αποθεματικό ύψους 800 εκατ. ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό για τη χρηματοδότηση των Ταμείων.  Σε κοινή γραμμή πλεύσης ο υπουργός Εργασίας κ. Βρούτσης και ο διοικητής του ΙΚΑ κ. Ροβέρτος Σπυρόπουλος θα προσπαθήσουν να πείσουν τους αξιωματούχους της τρόικας ότι η απασχόληση στην οικοδομή, που έχει φτάσει στο ναδίρ, θα περάσει σε φάση άνθησης χάρη στα τεχνικά έργα που δρομολογούνται. Οι νέες εισφορές, όπως εκτιμούν, θα ενισχύσουν το ΙΚΑ κατά 100 εκατ. ευρώ. Πάντως, τα στοιχεία μέχρι τώρα δεν υποστηρίζουν την αισιόδοξη εκτίμησή τους.
Από τους 90.000 εργαζομένους (δηλωμένους) στην οικοδομή πριν από την κρίση έχουν απομείνει μόνο 25.000, ενώ γενικά από το μηχανογραφικό σύστημα του ΙΚΑ «εξαφανίστηκαν» 400.000 μισθωτοί εξαιτίας της ανεργίας μέσα σε τρία χρόνια.

Υψηλόβαθμα στελέχη της ασφάλισης  υποστηρίζουν ότι μέχρι το Πάσχα οι ελπίδες δυστυχώς θα διαψευστούν, αφού ούτε το ΚΕΑΟ θα έχει θεαματικά αποτελέσματα. Η ελληνική πλευρά θα υποστηρίξει ότι η αύξηση των εσόδων του ΙΚΑ θα καλύψει και αναμενόμενες απώλειες που θα έχει το Ταμείο από τη μνημονιακή επιταγή για σταδιακή μείωση των εργοδοτικών εισφορών κατά 3,9 ποσοστιαίες μονάδες (1,3% το 2014, 1,3% το 2015 και 1,3% το 2016). Πάντως, η μείωση κατά δέκα ποσοστιαίες μονάδες των εισφορών στα «ευγενή» -ενταγμένα πλέον στο ΙΚΑ- Ταμεία των πρώην ΔΕΚΟ και των τραπεζών που προβλέπει το μνημόνιο για το 2014 αναμένεται να αντιμετωπιστεί με οριακό ψαλίδισμα των συντάξεων σε βάθος χρόνου που θα αποφασιστεί ύστερα από αναλογιστικές μελέτες.

Σε εκκρεμότητα παραμένει το ζήτημα της χρηματοδότησης του ΟΑΕΕ μετά την απόφαση να μην επιβληθεί η εισφορά επί του τζίρου (600 εκατ. ευρώ τη διετία 2013-2014) και της εξοικονόμησης 1 δισ. ευρώ έως το 2016 από την αύξηση, κατά δύο έτη, των γενικών ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης.


protothema

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Ένοχοι Άκης, Βίκυ Σταμάτη και Αρετή Τσοχατζοπούλου

Ένοχος κρίθηκε ο Άκης Τσοχατζόπουλος, σύμφωνα με την απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων, όπως και οι άλλοι 16 από τους 18 συγκατηγορούμενούς του, μεταξύ αυτών η Βίκυ Σταμάτη και η κόρη του Αρετή, για όλα τα αδικήματα.

Υπενθυμίζεται ότι η κύρια κατηγορία ήταν το ξέπλυμα μαύρου χρήματος από εξοπλιστικά προγράμματα που υπεγράφησαν επί της υπουργίας του.

Αθώοι κρίθηκαν, σύμφωνα με τον Real FM, οι Παντελής Ζαχαριάδης και Σπύρος Χατζηνικολάου. Το μεσημέρι αναμένεται η πρόταση για τις ποινές και αύριο Τρίτη θα εκδοθεί η απόφαση.

Δείτε το βίντεο από το Star:

enikos

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Συνάντηση Δημάρχου Θηβαίων με Διευθυντές Σχολικών Μονάδων του Δήμου

Την καθιερωμένη συνάντηση με τους Διευθυντές των πενήντα εννέα (59) Σχολικών Μονάδων του Δήμου Θηβαίων πραγματοποίησε,  την Τετάρτη 2 Οκτωβρίου, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Σπύρος Νικολάου, στα πλαίσια της ενημέρωσης για θέματα που αφορούν τη λειτουργία των σχολείων.

Στη συνάντηση συμμετείχαν επίσης οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  Βοιωτίας κ. Γ. Γκάρτζιος και κ. Η. Τζαμτζής αντίστοιχα,  οι Πρόεδροι των Σχολικών Επιτροπών του Δήμου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Δ. Γιαννίκας και κ. Γ. Φίλος, ο Τοπικός Σύμβουλος κ. Κ. Χαρέμης  και αρμόδιοι δημοτικοί υπάλληλοι.

Ο κ. Δήμαρχος αφού αναφέρθηκε τις σημαντικές μειώσεις επιχορηγήσεων που έφερε ο «Καλλικράτης» αλλά και στην οικονομική κρίση, ζήτησε από τους Διευθυντές και Προϊσταμένους Νηπιαγωγείων, Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων ο προγραμματισμός των δαπανών για λειτουργικές ανάγκες και συντηρήσεις των σχολικών μονάδων να είναι όσο το δυνατόν σύμφωνος με τον προϋπολογισμό της κάθε σχολικής μονάδας και εντός των πλαισίων των περιορισμένων οικονομικών δυνατοτήτων.
Επεσήμανε δε ότι προτεραιότητα έχουν η θέρμανση, η γραφική ύλη και η συντήρηση των εσωτερικών χώρων των σχολείων. « Πιστεύω ότι και φέτος με την ορθολογική διαχείριση εκ μέρους μας αλλά και εκ μέρους σας,  θα τα καταφέρουμε και δεν θα αντιμετωπίσουμε προβλήματα»  είπε χαρακτηριστικά.
O κ. Δήμαρχος επεσήμανε το κενό που δημιουργείται στη φύλαξη των σχολικών κτιρίων, λόγω διαθεσιμότητας των σχολικών φυλάκων και δήλωσε ότι θα κάνει προσπάθεια να καλυφθεί αυτό από κάποιους υπαλλήλους που θα απασχοληθούν μέσω ΟΑΕΔ με προγράμματα κοινωφελούς εργασίας.

Σε ότι αφορά τη μισθοδοσία των  σχολικών  τροχονόμων ( η οποία στην τελευταία δόση ενσωματώθηκε από το Υπουργείο στην χορηγία για τα λειτουργικά έξοδα των σχολείων, ενώ μέχρι πρότινος ήταν διακριτή ) ο κ. Δήμαρχος είπε ότι σύμφωνα με ενημέρωση θα υπάρξει νέα χρηματοδότηση, η οποία όμως θα είναι αρκετά μικρότερη.

Τέλος, συζητήθηκε το θέμα των οφειλόμενων ποσών από τις μισθώσεις των κυλικείων των σχολείων, τα οποία αποτελούν σημαντικό έσοδο για τις λειτουργικές τους δαπάνες και έγιναν σχετικές προτάσεις, ώστε να αποφευχθεί στο μέλλον το αρνητικό αυτό φαινόμενο.

Τα ειδικότερα θέματα που απασχολούν την κάθε σχολική μονάδα θα εξετασθούν από τις αρμόδιες Σχολικές Επιτροπές και από την Επιτροπή Παιδείας του Δήμου.


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Αυτό είναι το πρωτοσέλιδο της καινούριας Newsbomb…

Με πρωτοσέλιδο τον Ηλία Κασιδιάρη, τον Παύλο Φύσσα και τίτλο: «Θα πάρουμε τα όπλα και θα βγούμε στο βουνό» ατάκα που προκύπτει από την συνέντευξη Ηλία Κασιδιάρη που φιλοξενεί, κυκλοφορεί από σήμερα  η νέα εφημερίδα NEWSBOMB και οι εκδότες υπόσχονται ότι «ήρθε για να αλλάξει τα δεδομένα στην ενημέρωση».

Από σήμερα και κάθε μέρα-από Δευτέρα έως και Σάββατο- η εφημερίδα NEWSBOMB θα βρίσκεται στα περίπτερα όλης της χώρας, με 0,97 ευρώ.


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Θήβα στο "Mojo" B.D.Foxmoor - 12 Οκτωβρίου

O B.D.Foxmoor θα παρουσιάσει στην Θήβα, στο bar "Mojo" (κεντρική πλατεία) την παράσταση "Πύρινο Βιος". Πρόκειται για ένα αυτοβιογραφικό μουσικό πορτραίτο με στιγμές από όλη του την πορεία μέσα στο lowbap...Πρώιμο Hip Hop, ανέκδοτα τραγούδια, στίχοι...
Live Date:
Σάββατο, Οκτώβριος 12, 2013






lowbap


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Η βία των δύο άκρων δεν είναι απλά θεωρία. Μην εθελοτυφλούμε!


Του Κώστα Βουκελάτου

Έχει ξεκινήσει μια συζήτηση και αντιπαράθεση για την βία των άκρων, ο ΣΥΡΙΖΑ εθελοτυφλεί και αρνείται να κάνει το απλό, να καταδικάσει την βία από όπου και εάν προέρχεται και μένει μόνο να καταγγέλλει την ακροδεξιά συμμορία της Χ.Α.

Επειδή η βία των δύο άκρων δεν είναι απλά θεωρία, είναι υπαρκτή οι μονομερώς κρίνοντες θα πρέπει να αναθεωρήσουν άμεσα την στάση τους εάν θέλουν να γίνει κάτι αλλιώς κοροϊδεύουν τον λαό και καλύπτουν καταστάσεις.


Εδώ και δέκα ημέρες ακούμε για την συμμορία του κόμματος της Χρυσής Αυγής, για την ηγεσία της για τους Βουλευτές της και για τους δολοφόνους που εκκολάπτουν σε στρατόπεδα εκπαίδευσης. Την δεξιά που εκτρέφει όλη αυτή την συμμορία και την συγγένεια της δεξιάς με τέτοια ακροδεξιά μορφώματα, αλλά καμία αναφορά για την αριστερά και την κεντροαριστερά και τα μορφώματα της ακροαριστεράς.

Η βία δεν είναι προνόμιο μόνο της δεξιάς, μόνο του κέντρου, και μόνο της αριστεράς οι κακοποιοί γιατί για τέτοιους πρόκειται, προέρχονται ειδικά από τα άκρα και χρησιμοποιούνται για παράνομες εγκληματικές πράξεις.

Με ενοχλεί πολύ που βγήκαν βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ κάνοντας κριτική και δίνοντας μαθήματα δημοκρατίας όταν και οι ίδιοι είχαν βρεθεί υπόλογοι στην δικαιοσύνη πριν από λίγο καιρό για συγγενείς τους, που συμμετείχαν σε βία επεισόδια και τρομοκρατικές ένοπλες πράξεις που μπορεί εύκολα να είχαμε πολλούς νεκρούς.

Αθώα θύματα θρηνούμαι δυστυχώς από τις εγκληματικές ενέργειες και των δύο άκρων και θα θρηνήσουμε περισσότερους εάν δεν κάνει κάτι άμεσα το κράτος.

Και επειδή η βία πρέπει να καταδικάζεται από όλους θέλω να θυμίσω συμπεριφορές των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ μήπως και τους προσγειώσω στην πραγματικότητα και σταματήσουν να ξεφτιλίζονται κάνοντας μας μαθήματα δημοκρατίας.

Περίπτωση 1.

Θυμόμαστε όλοι τον νεκρό 53χρονο μεροκαματιάρη ταξιτζή της Πάρου Δημήτρη Μίχα, τον οποίο σκότωσαν αντιεξουσιαστές τρομοκράτες όπως προκύπτει και από το κατηγορητήριο. Πώς γίνεται ένα άνθρωπος ιδεολόγος, έξυπνος διαβασμένος αντιεξουσιαστής να γίνεται ληστής και δολοφόνος; Στην περίπτωση της Χρυσής Αυγής ξέρουμε τους καθοδηγητές στον χώρο των αντιεξουσιαστών ποιοι είναι; Ποιος τους οπλίζει το χέρι και τους λέει με ευκολία σκοτώστε; Αναφέρεται στην δικογραφία ο λόγος της δολοφονίας « Πήγε να με σταματήσει» έτσι απλά και απαντούσε η αδελφή του θύματος Μαρία με ανοικτή επιστολή της: «Ρίξατε μια στο χέρι, 2 στο στήθος, την τέταρτη στο κεφάλι...», «απλώς είσαστε ένας κοινός ψυχρός δολοφόνος, ένας απατεώνας, ένας ληστής, ένας παλιάνθρωπος που κρύβεστε πίσω από τον τίτλο του Αναρχικού... Ένας άνανδρος φονιάς!!!!»

Είχα διαβάσει στον τύπο και το τσέκαρα πάλι εχθές το βράδυ ότι η Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ξανθούλα Καρανίκα έγραψε: «οι τράπεζες ασφαλίζουν τα λεφτά, δεν παθαίνουν τίποτα με τις ληστείες. Οι τράπεζες κλέβουν εμάς και σήμερα αυτές κυβερνάνε. Προσωπικά δεν κάνω ληστείες αλλά δεν θα τρέξω να πιάσω ληστή τραπέζης. Επίσης, δεν είμαι ποτέ με κανέναν φόνο, (εκτός αν γίνει εμφύλιος με φασίστες, τότε δεν ξέρω, μάλλον) αλλά έχω κριτήριο, δεν είμαι πρόβατο…». Το στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ συνέχισε τη σκέψη της ζητώντας από τους «φασίστες» συνομιλητές της να μη το παίζουν ανθρωπιστές και μυξοκλαίνε για τον ταξιτζή αν δεν καταδικάζουν το ίδιο και κάθε φόνο μετανάστη.

Με αυτά που γράφει η κ. Καρανίκα ξεχωρίζει τα άκρα εσείς δεξιοί Φασίστες και οι άλλοι ακροαριστεροί φίλοι των μεταναστών πουθενά η καταδίκη του ακροαριστερού δολοφόνου για τον φόνο του αθώου μεροκαματιάρη Δημήτρη Μίχα.

Περίπτωση 2.

Τον Δεκέμβριο του 2010 είχε συλληφθεί από την αστυνομία στην Νέα Σμύρνη ο Κώστας Σακάς έχοντας μαζί του ένα σάκο γεμάτο όπλα, την ώρα που έβγαινε από μία αποθήκη. Σύμφωνα με το κατηγορητήριο της αστυνομίας η αποθήκη αυτή ήταν γιάφκα της τρομοκρατική οργάνωσης συνωμοσία των πυρήνων της φωτιάς και ο ίδιος είχε δηλώσει απλά αναρχικός και όχι μέλος της οργάνωσης.

Προφυλακίστηκε και όταν έληξε το 18μηνο (γιατί η δικαιοσύνη όταν θέλει είναι γρήγορη όταν δεν θέλει δεν δικάζεσαι) του υπεβλήθει εγγύηση 30.000 ευρώ και ο ΣΥΡΙΖΑ που στάθηκε από την πρώτη στιγμή στο πλευρό του είχε βγάλει κουμπαρά στο συνέδριο του προκειμένου να τον ενισχύσει οικονομικά για να μαζευτεί το ποσό.

Περίπτωση 3.

Θυμόμαστε όλοι για την απελευθέρωση των παιδιών του Τάσου Κουράκη βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ όπου είχαν συλληφθεί επ΄ αυτοφώρω να πετάνε μολότοφ.

Θυμόμαστε και την παρέμβαση του τότε υφυπουργού Προστασίας του Πολίτη Σπύρου Βούγια όπου άφησε ελεύθερους τους συλληφθέντες με την δικαιολογία όπως είχε αναφέρει τότε στο STAR CHANNEL «για να μην έχουμε περισσότερα επεισόδια».

Όπως θυμόμαστε και τον πατέρα Τάσο Κουράκη να δηλώνει στα κανάλια ότι είναι περήφανος που τα τρία του παιδιά συμμετέχουν στις διαδηλώσεις των αναρχοαυτόνομων γιατί αγωνίζονται για την κοινωνική δικαιοσύνη και λέω εγώ ο απλός πολίτης ότι δυστυχώς σε έχουμε και στο κοινοβούλιο!!

Περίπτωση 4.

Συλλαμβάνεται ο γιός του Ν. Βούτση λήστεψε με αυτόματο όπλο τράπεζα, δικάστηκε και καταδικάστηκε σε 8 χρόνια με τις κατηγορίες ληστείας, κατοχής εκρηκτικής βόμβας, παράνομης οπλοφορίας και οπλοκατοχής.

Σαν μάρτυρας υπεράσπισης ο πατέρας Βούτσης είπε στο Δικαστήριο: «Τα χρήματα από τη ληστεία, ο γιός μου θα τα διέθετε σε εκδηλώσεις, εκτύπωση αφισών κ.ά. Τα κίνητρα τού γιού μου δεν ήσαν ιδιοτελή».

Και συνέχισε η μαμά του υπερασπίζοντας τον στο δικαστήριο: «Στον αντιεξουσιαστικό χώρο υπάρχει η αντίληψη ότι η πράξη του γιού μου δεν είναι ληστεία, αλλά απαλλοτρίωση»...

Στην απολογία του ο ίδιος είχε πει «δε μετανιώνω, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα το ξαναέκανα».

Αυτή η άσχημη συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ ο Βρούτσης είχε τολμήσει στην αρχή μετά την δολοφονία του Παύλου Φύσσα να βγαίνει στα κανάλια να μας κάνει μαθήματα δημοκρατίας μέχρι που φαίνεται κάποιος του είπε μαζέψου.

Τελευταίο περιστατικό σύμφωνα με πληροφορίες του iefimerida.gr που έκανε τον Βούτση να τρέχει ήταν όταν ο Βουλευτής αποχώρησε εσπευσμένα από το κανάλι που ήταν καλεσμένος για να πάει στο χώρο της κατάληψης στη «Βίλα Αμαλία» στην οποία ανάμεσα στους αντιεξουσιαστές καταληψίες ήταν και ο γιός του.

Μην ξεχνάμε τους υπερασπιστές της 17 Νοέμβρη μέλη του ΣΥΡΙΖΑ όπου είχαν έρθει μάρτυρες υπεράσπισης και είχαν πει τα απίστευτα

Ο Βένιος Αγγελόπουλος, Καθηγητής του ΕΜΠ μάρτυρας υπεράσπισης του καταδικασμένου με ισόβια κάθειρξη, Αλέξανδρου Γιωτόπουλου στην κατάθεσή του όπως αναφέρουν τα ρεπορτάζ της εποχής, επιχείρησε να αποσυνδέσει τον Γιωτόπουλο από το ρόλο του αρχηγού της οργάνωσης, υποστηρίζοντας ότι θα μπορούσε στο εδώλιο να κάθεται ο ίδιος, καθώς ο «Γιωτόπουλος είναι άλλος ένας εγώ». Εάν είναι δυνατόν τέτοια απάντηση

Σήμερα Ο Βένιος Αγγελόπουλος είναι ένας εκ των μελών της Διοικούσας Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ.

Σε επιστολή του στην Ντόρα Μπακογιάννη είχε απαντήσει με θράσος λέγοντας «πριν από εννέα χρόνια είχα πάει μάρτυρας υπεράσπισης του Αλέκου Γιωτόπουλου στη δίκη της 17 Νοέμβρη. Αυτό μου υπαγόρευσε η συνείδησή μου και το αίσθημά μου περί δικαιοσύνης. Δηλώνω ότι δεν έχω μετανιώσει στο παραμικρό για τη στάση μου αυτή».

Και μετά περιμένουμε να καταδικάσουν τη βία από όπου και εάν προέρχεται οι «Δημοκράτες» στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ.

Ο κορυφαίος του ΣΥΡΙΖΑ που μας παραδίδει μαθήματα δημοκρατίας σχεδόν κάθε μέρα στις ενημερωτικές εκπομπές Δημήτρης Στρατούλης. Είχε καταθέσει ως μάρτυρας υπεράσπισης του Γιάννη Σερίφη, που απαλλάχθηκε από τις κατηγορίες, τονίζοντας ότι ο τελευταίος ήταν για χρόνια «συνήθης ύποπτος» και στόχος των διωκτικών αρχών. Ο Χριστόφορος Παπαδόπουλος μάρτυρας υπεράσπισης του ισοβίτη Ηρακλή Κωστάρη , αλλά η κατάθεσή του διεκόπη πριν καν αρχίσει, με τον ίδιο να λέει ότι ήρθε να υπερασπιστεί την παραβίαση του κράτους δικαίου, και τον εισαγγελέα να τον ρωτά αν το κόμμα του τον είχε στείλει ως εκπρόσωπό του.

Ο Παναγιώτης Λάμπρου ήταν επίσης μάρτυρας υπεράσπισης του Ηρακλή Κωστάρη, στο Δευτεροβάθμιο Δικαστήριο, όπου είπε ότι τον ήξερε από το αριστερό κίνημα.

Για τους παραπάνω λόγους θα πρέπει να σοβαρευτεί ο ΣΥΡΙΖΑ γιατί οι πολίτες μπορεί να είναι αγανακτισμένοι και οικονομικά εξαθλιωμένοι αλλά δεν είναι ηλίθιοι και καταδικάζουν την βία από όπου και εάν προέρχεται Δεξιά και αριστερά.

Η θεωρία των δύο άκρων είναι υπαρκτή όσο θέλουν να εθελοτυφλούν μερικοί και να κάνουν πλάτες σε εγκληματικά στοιχεία που μόνο καλό δεν κάνουν και δεν προσφέρουν στην δημοκρατία μας.

Η ατιμωρησία για τις πράξεις τους, είναι που τους αποθρασύνει και τους βοηθά στην στρατολόγηση νέων μελών, γίνεσαι αναρχικός, αντιεξουσιαστής, Ναζιστής έχεις ασυλία από το κράτος και οι προπαγανδιστές σε στηρίζουν. Η συζήτηση που επιτακτικά πρέπει να ξεκινήσει θα περιέχει την βία γενικότερα και ο ΣΥΡΙΖΑ θα πρέπει να σταματήσει να αναφέρεται μόνο σε ναζιστές κάνοντας πλάτες σε αντιεξουσιαστές και να στρατευθεί με όλα τα κόμματα του κοινοβουλίου για την αντιμετώπιση της βίας.

με πληροφορίες από το google.gr

freepen


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013

Απαγορεύεται η καλλιέργεια στη χώρα μας απὸ τὶς αρχὲς του… 2014!

Ουσιαστικός εάν κάποιος... κατέχει δασικά εδάφη, η φορολογία του θα κυμαίνεται περὶ τὸ 0,3 ευρώ ανὰ στρέμμα<

Από 157,5 φορές περισσότερο έως καὶ 787,5 φορὲς περισσότερο, θα φορολογείται, από αρχές του 2014, η αγροτική περιουσία ή οι εκτάσεις Γής.Ουσιαστικός εάν κάποιος…

κατέχει δασικά εδάφη, η φορολογία του θα κυμαίνεται περὶ τὸ 0,3 ευρώ ανὰ στρέμμα. Εάν όμως τὸ χωραφάκι ή τὸ οικόπεδο είναι μὴ δασικὸ ο φόρος θὰ ανεβαίνει από τὰ 47,25 ευρώ ανὰ στρέμμα έως καὶ τὰ 236,25 ευρώ ανὰ στρέμμα.

Τί σημαίνει αυτό;

Απαγόρευση καλλιεργειών.Μαντρωμένους μας θέλουν, μέσα στὶς πόλεις, απολύτως εξαρτημένους από τὴν τροφὴ ποὺ θὰ μας ακριβοπωλούν καὶ ποὺ θὰ μας δολοφονεί ταχύτερα.

Καί μόνον αυτά;

Γιὰ νὰ δούμε καὶ τὸ ζουμάκι…Ήδη έχουν αποφασίσει πὼς όλοι αυτοί που θὰ κατέχουν μὴ «δεδηλωμένους» σπόρους, δήλαδὴ μὴ εγκεκριμένους ή άλλος, μὴ μεταλλαγμένους, θὰ διώκονται.

Άρα; Τό δέσαμε τό γλυκό;

Καλλιεργείς; Θα φορολογείσαι περισσότερο!

Με επτά ειδικούς συντελεστές θα γίνεται από τον Ιανουάριο 2014 η φορολόγηση των 50 εκατομμυρίων στρεμμάτων εκτός σχεδίου γης, σύμφωνα με το τελικό σχέδιο του υπουργείου οικονομικών που θα δοθεί για έγκριση στην τρόικα. Ανάλογα με την θέση, την χρήση, την απόσταση από θάλασσα, κ.α. θα κληθεί ο κάθε φορολογούμενος πολίτης να καταβάλλει «φουσκωμένους» φόρους σοβιετικής λογικής.Ενδεικτικά, ο φόρος μπορεί να ξεκινήσει από 0,3 ευρώ / στρέμμα σε περίπτωση μεγάλης δασικής έκτασης και να φθάσει έως τα 47,25 ευρώ ανά στρέμμα για εκτάσεις – φιλέτα , ενώ σε περίπτωση που υπάρχει και κατοικία, τα 236,25 ευρώ / στρέμμα.

Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, το γεγονός ότι ο συντελεστής χρήσης των αγροτεμαχίων είναι ιδιαίτερα αυξημένος για εκείνα τα αγροτεμάχια που χρησιμοποιούνται για ελαιοκαλλιέργειες και δενδροκαλλιέργειες. Εν ολίγοις, όποιος έχει αγροκτήματα που καλλιεργεί για δική του προσωπική χρήση θα επιβαρύνεται σχεδόν διπλάσια από εκείνον που έχει αγροτεμάχιο δασικής έκτασης.

Γιατί γίνεται αυτό; Μα για να μειωθεί-σταματήσει η παραγωγή και όλοι να είναι εξαρτημένοι από τις πολυεθνικές. Δεν είναι η κυβέρνηση βέβαια αυτή που βγάζει από το κεφάλι της τις συγκεκριμένες διατάξεις. Οι ιθύνοντες απλά εφαρμόζουν τις εντολές του Ο.Η.Ε. στα πλαίσια της γνωστής πλέον Ατζέντας 21, μέρη της οποίας ήδη εφαρμόζονται σε όλον τον κόσμο με «ειδικούς» να θεωρούν ότι πρέπει να φορολογούνται ακόμα και οι αγελάδες, γιατί τα… αέρια τους περιέχουν, μας λένε, διοξείδιο του άνθρακα και «μολύνουν την ατμόσφαιρα».

Μην γελάτε! Πρόκειται για την απάτη της υπερθέρμανσης του πλανήτη, για την οποία μάλιστα διοργανώνονται και στην χώρα μας ποδηλατοδρομίες.

Η υπερφορολόγηση των ακινήτων έχει ως σκοπό, όπως πολλάκις έχουμε αναφέρει, την κατάργηση της περιουσίας, προκειμένου όλοι να είναι εξαρτημένοι από το παγκόσμιο κράτος, το οποίο «θα παρέχει τα πάντα», αρκεί να υποδουλωθούν οικειοθελώς οι πολίτες στις επιταγές του και να απολαμβάνουν «εν ειρήνη» τα «αγαθά», δίχως υπόνοια αμφισβήτησης της πλαστής πραγματικότητας που πλασάρεται καθημερινά.

Μερικοί βέβαια λένε να μην ασχολούμαστε με παγκόσμια σχέδια παρά με τα του οίκου μας. Μα αυτά τα δύο πάνε πακέτο. Σε παλιότερο άρθρο μας είχαμε γράψει:

«««Συνήθως υπάρχουν δύο κύριες κατηγορίες ανθρώπων:

Οι «συνομωσιολόγοι», οι οποίοι αρέσκονται στην μελέτη θεωριών συνομωσίας. Γι’ αυτήν την κατηγορία πολιτών οι διάφορες θεωρίες συνομωσίας είναι «εύγευστο προιόν» αρκεί, όμως, να παραμείνουν θεωρίες. Κανείς δεν θέλει, ούτε να σκέφτεται, ότι αυτά που λέγονται σε επίπεδο συζήτησης θα εφαρμοστούν στην πράξη. Επιπλέον, επειδή το σύστημα δεν είναι καθόλου «χθεσινό», πλασάρει ψεύτικες συνομωσίες, οι οποίες «απορροφούνται» από διάφορους «συνομωσιολόγους», με συνέπεια η πραγματική σκευωρία να αποκρύπτεται, αφού η αλήθεια διαστρεβλώνεται.

Οι «εσωτερικολόγοι»: Το ίδιο φανατικοί με τους «συνομωσιολόγους», αλλά στο άλλο άκρο. Γι’ αυτούς δεν υφίσταται παγκόσμιο σχέδιο. Η διαφθορά υπάρχει μόνο εντός συνόρων και για όλα φταίει ο διπλανός, ο οποίος πρέπει να νουθετηθεί, προκειμένου να βελτιωθεί η κοινωνία. Όποιος μιλάει για παγκόσμια διαπλοκή, παγκόσμιο κέντρο αποφάσεων, διατροφικό πόλεμο κ.ο.κ. είναι συνομωσιολόγος και όχι πραγματιστής, όπως οι ίδιοι συνήθως αυτοχαρακτηρίζονται.

Ας κατανοήσουν λοιπόν μερικοί ότι παγκόσμιο σχέδιο υφίσταται και χτυπάει όλους τους τομείς της καθημερινότητας των ανθρώπων. Παράλληλα υπάρχουν και τα δικά μας λάθη, τα οποία επιδεινώνουν την κατάσταση και μας οδηγούν κατευθείαν στα νύχια των παγκοσμιοποιητών, οι οποίοι θέλουν να πάρουν πίσω ότι δόθηκε μέσω δανείων.

Οι Έλληνες δεν ξεσηκώνονται, αφού, όπως κάποιος σοφός της εποχής μας είπε, υποσυνείδητα νιώθουν συνεργοί στην οικονομική κατάντια του κράτους. Ωστόσο, υπάρχει κάτι το οποίο αργότερα και υπό άλλες συνθήκες θα τους αφυπνίσει μια και καλή, ειδικά όταν σκόπιμα βεβηλώνεται: Οι αξίες και τα ιδανικά των Ελλήνων!

katohika

Viotiashop


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Το βίντεο που πρέπει να δουν όλοι οι Έλληνες!






Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΦΕΔΡΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ (ΦΩΤΟ&ΒΙΝΤΕΟ)

Στην πλατεία Συντάγματος στην Αθήνα συγκεντρώθηκαν από νωρίς το απόγευμα τα μέλη της Κοινότητας Εφέδρων Ειδικών Δυνάμεων, στην προγραμματισμένη συγκέντρωση της ΚΕΕΔ!

Πιο συγκεκριμένα:

Περίπου 300 έφεδροι συγκεντρώθηκαν στο Σύνταγμα κρατώντας ελληνικές σημαίες. Στο σημείο βρέθηκαν ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, καθώς επίσης και κλούβες.



Μέσω ανακοίνωσης του «διοικητή» της Κοινότητας Εφέδρων Ειδικών Δυνάμεων, κ. Ιωάννη Τζιάκη, στην προσωπική του σελίδα στο facebοok είχε απευθύνει κάλεσμα για σήμερα.

ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ












makeleio


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Συμμετοχή του Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα των Περιφερειών και των Πόλεων, OPEN DAYS 2014


Την Δευτέρα 07/10/2013  ο  Περιφερειάρχης  Στερεάς  Ελλάδας  κ. Κλέαρχος   Περγαντάς   θα  βρίσκεται στις Βρυξέλλες  στην  εκδήλωση OPEN DAYS, την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα των Περιφερειών και των Πόλεων, την ετήσια  4ημερη  εκδήλωση κατά την οποία οι πόλεις και οι περιφέρειες επιδεικνύουν την ικανότητά τους να δημιουργήσουν ανάπτυξη και θέσεις εργασίας, εφαρμόζοντας την πολιτική συνοχής με στόχο το 2020.
Κατά την εναρκτήρια εκδήλωση θα συμμετάσχουν o Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Barroso Jose Manuel ο Επίτροπος αρμόδιος  για την Περιφερειακή Πολιτική, κ. Johannes Hahn, ο Πρόεδρος της Επιτροπής Περιφερειών κ. Ramón Luis Valcárcel Siso, και ο Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου κ. Schultz Martin.
Η  Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας θα συμμετέχει σε ομάδα εργασίας με θέμα: «Το νερό ως ένας κρίσιμος πόρος : συνέργειες και προοπτικές βιώσιμης ανάπτυξης ».



Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ '' ΡΕΒΑΝΣ '' ΤΩΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΠΑΛΑΙΜΑΧΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΙΩΝΙΚΟΥ ΑΣΤΕΡΑ ΘΗΒΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 21 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ !!!

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΑΛΑΙΜΑΧΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ ΙΩΝΙΚΟΥ
 ΑΣΤΕΡΑ ΘΗΒΩΝ
Εφέσου 10 Προσφυγικός Συνοικισμός Θηβών  Τ.Κ. 32200
Αρμόδιος : Δημήτρης Σοβατζής 
Τηλ. 6973466592
Ε mail : sovdim@hotmail.com    

                                                           ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Την Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013 και ώρα 18.00 στο Γήπεδο Υπάτου 
θα πραγματοποιηθεί Ποδοσφαιρικός Αγώνας Παλαιμάχων   μεταξύ 
τού Συλλόγου μας και τού Αδελφοποιημένου μας Προσφυγικού 
Συλλόγου τής Νέας Περάμου  .
                                          Ο Αγώνας θα έχει Εορταστικό Χαρακτήρα , 
αφού τις δύο Προσφυγικές Ομάδες Παλαιμάχων συνδέουν πολλά 
κοινά στοιχεία από τις Αλύτρωτες Πατρίδες τής  '' Απέραντης  Ελλάδας '' ,
 ενώ ένα χρόνο πριν στο Γήπεδο τής Νέας Περάμου Αδελφοποιήθηκαν , 
παίζοντας Ποδόσφαιρο μέσα σε συγκινητικό κλίμα , παρουσία των  
Δημάρχων : Θηβαίων κ. Σπύρου Νικολάου και Μεγαρέων & 
Νέας Περάμου κ. Ιωάννη Μαρινάκη οί οποίοι καί υπέγραψαν 
 το Πρωτόκολλο τής Αδελφοποίησης , αλλά και τού Προέδρου 
τής Ε.Π.ΣΔυτικής Αττικής ,Μέλους τού Δ.Σ. τής Ε.Π.Ο. και σήμερα
 Προέδρου τού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου τής Γ ' Εθνικής 
Κατηγορίας κ. Μιχάλη Τζανόπουλου .
Μετά τό πέρας τού Αγώνα θα ακολουθήσει Παραδοσιακή - Μικρασιατική 
Δεξίωση !!! στο
Μεζεδοπωλείο '' Η ΣΜΥΡΝΗ '' στην Κεντρική Πλατεία 
τού Προσφυγικού Συνοικισμού τής Θήβας ,
 με Επίσημους Προσκεκλημένους 
τούς Αξιότιμους κ.κ.  Δημάρχους .
Τιμητικές Απονομές !!! ( 6 τον αριθμό ) μεταξύ των
 Αδελφοποιημένων Προσφυγικών Συλλόγων σε 
πρωταγωνιστές τής Δράσης τους και τής Ιστορίας τους
 αναμένεται να δημιουργήσουν υπέρμετρα Συγκινητικό κλίμα 
στην όλη Εκδήλωση  .
*** Την Εκδήλωση θα καταγράψει σε '' Συλλεκτικό DVD '' το Διαδικτυακό
 VIOTIASHOP τό οποίο θα την αναρτήσει στο Διαδίκτυο 






ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΑΛΑΙΜΑΧΩΝ
 ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ & ΦΙΛΩΝ ΙΩΝΙΚΟΥ ΑΣΤΕΡΑ ΘΗΒΩΝ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΟΒΑΤΖΗΣ
Email:sovdim@hotmail.com


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ !!! ΤΗΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ
 ΕΚΔΗΛΩΣΗ 
ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΥΛΛΟΓΩΝ 
ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΠΕΡΑΜΟ ΣΤΙΣ 8 - 10 - 2012





Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Σήμερα όλοι συνειδητοποίησαν ότι το μνημόνιο είναι αντισυνταγματικό και παραβιάζει το Ευρωπαϊκό δίκαιο… μετά από 3 χρόνια.

Οι συνδικαλιστικοί φορείς υποστηρίζουν ότι οι επίμαχες υπουργικές αποφάσεις παραβιάζουν σωρεία διατάξεων του Συντάγματος και της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας

Στο ΣτΕ προσέφυγαν η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Δημοσίων Νοσοκομείων (ΠΟΕΔΗΝ) και ο Ενιαίος Σύλλογος Υπαλλήλων Υπουργείου Εμπορίου, ζητώντας να ακυρωθούν δύο αποφάσεις του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης, με τις οποίες καταργήθηκαν 1.665 οργανικές θέσεις στα δημόσια νοσοκομεία και 100 θέσεις στο υπουργείο Εμπορίου, με αποτέλεσμα το προσωπικό (1.765 άτομα) να τεθεί σε διαθεσιμότητα.
Οι συνδικαλιστικοί φορείς υποστηρίζουν ότι οι επίμαχες υπουργικές αποφάσεις παραβιάζουν σωρεία διατάξεων του Συντάγματος και της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας.

Ειδικότερα, υποστηρίζουν ότι η διαθεσιμότητα των 1.765 υπαλλήλων έγινε χωρίς να προηγηθεί κάποια μελέτη για τις πραγματικές ανάγκες των νοσοκομείων και του υπουργείου Εμπορίου και πως αντίθετα, έγιναν αποσπασματικά και περιστασιακά και αφού προηγουμένως εξαγγέλθηκε ότι θα τεθούν σε διαθεσιμότητα 15.000 υπάλληλοι του δημόσιου τομέα.

Σύμφωνα με τις προσφυγές, οι επίμαχες υπουργικές αποφάσεις παραβιάζουν τις συνταγματικές αρχές της ισότητας, της αμεροληψίας, της αξιοκρατίας και της ορθολογικής οργάνωσης της δημόσιας διοίκησης, όπως επίσης και τις συνταγματικές επιταγές των άρθρων 26, 74 και 103.

Ακόμη υποστηρίζουν ότι συγκρούεται η διαθεσιμότητα με την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ), τη Συνθήκη της Ευρωπαϊκής Κοινότητας, την Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και τον Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Χάρτη.

Εν τω μεταξύ, την ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται να κατατεθούν στο Διοικητικό Εφετείο οι πρώτες ομαδικές αιτήσεις αναστολής εκτελέσεως διαθεσιμότητας, δημοτικών αστυνομικών.

Όπως σημειώνει στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ο δικηγόρος Απόστολος Παπακωνσταντίνου, που έχει αναλάβει (στο πλαίσιο της ΠΟΕ-ΟΤΑ) τις υποθέσεις των δημοτικών αστυνομικών και των σχολικών φυλάκων, ενδέχεται να επιλεγεί η διαδικασία της πρότυπης δίκης στο Συμβούλιο της Επικρατείας, επισημαίνοντας ότι «στην περίπτωση αυτή, μέχρι να κριθεί η υπόθεση, “παγώνουν” όλες οι υπόλοιπες. Αυτό σημαίνει ότι περίπου την Άνοιξη, το ΣτΕ θα έχει κρίνει κατά τρόπο οριστικό τη συνταγματικότητα της διαθεσιμότητας».

Στην επιλογή αυτή ενδέχεται να καταλήξει η ΠΟΕ-ΟΤΑ, καθώς μόλις χθες, κερδήθηκε η πρώτη ομαδική αίτηση αναστολής εκτέλεσης διαθεσιμότητας για εκπαιδευτικούς. Οι 22 εκπαιδευτικοί που είχαν προσφύγει επιστρέφουν στα καθήκοντά τους και μισθοδοτούνται με πλήρεις αποδοχές.

Εξάλλου, όπως σημειώνει ο κ. Παπακωνσταντίνου, έχουν κερδηθεί στο Πρωτοδικείο οι πρώτες αιτήσεις αναστολής της διαθεσιμότητας σχολικών φυλάκων. Ήδη έχουν πάρει προσωρινές διαταγές, και έχουν επιστρέψει στην εργασία τους σχολικοί φύλακες από τέσσερις δήμους της Αττικής. Αύριο θα συζητηθούν οι αιτήσεις ακυρώσεως των σχολικών φυλάκων του δήμου Αναργύρων-Καματερού.

Σε σχετική του επιστολή προς την ΠΟΕ-ΟΤΑ, ο κ. Παπακωνσταντίνου σημειώνει ότι η πρώτη ομαδική αίτηση που ασκήθηκε «εκ μέρους καθηγητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα για τη χορήγηση προσωρινής διαταγής αναστολής εκτελέσεως έγινε δεκτή με σημερινή (30.09) απόφαση του προέδρου του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών».

Και συνεχίζει στην επιστολή: «Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη προσωρινή διαταγή που χορηγείται από το Διοικητικό Εφετείο σε ομαδική αίτηση αναστολής εκτελέσεως. Κατόπιν της αποφάσεως αυτής όλοι οι (δεκάδες) εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στην υπόψη αίτηση εξαιρούνται της διαθεσιμότητας, επιστρέφουν στα καθήκοντά τους και μισθοδοτούνται με πλήρεις αποδοχές. Η εξέλιξη αυτή είναι ιδιαίτερα θετική, κυρίως όσον αφορά τις αντίστοιχες αιτήσεις που έχουμε ασκήσει εκ μέρους των υπό διαθεσιμότητα Δημοτικών Αστυνομικών, οι οποίες πρόκειται να κριθούν επίσης από τα Διοικητικά Εφετεία»

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

olympia


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Πόση κωλοτούμπα αντέχεις Ελληνικέ λαέ;;;

Να υφαρπάξουν ψήφους απο την Χρυσή Αυγή προσπαθούν καθημερινά απο τα κανάλια «σκελετοί» που παρελθόντος και όχι μόνο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό του Γ. Καρατζαφέρη, που….

σύμφωνα με τα λεγόμενα του στην εκπομπή του ΣΚΑΙ, είναι έτοιμος να… καθαρίσει σκάλες στο Μαξίμου, αν ο Αντώνης Σαμαράς αλλάξει πολιτική. Είναι  γλυκια η πουτ@να η εξουσία.. Δείτε το βίντεο!



trelokouneli

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Εικόνες εγκατάλειψης στο Σαράντι

Αυτή την εικόνα, που δείχνουν οι πιο κάτω φωτογραφίες, παρουσιάζει ένα από τα ωραιότερα σημεία της γραφικής Παραλίας Σαράντι. Μπάζα, σκουπίδια, κομμάτια μπετού, σίδερα, γυαλιά, αναποδογυρισμένοι κάδοι, διασκορπισμένες νάυλον σακούλες.

Πρόκειται για τον λεγόμενο Σχολικό Κλήρο, που ενώ θα μπορούσε να ήταν μια όαση ομορφιάς και πρασίνου στην είσοδο της παραλίας αποτελεί σημείο ρύπανσης και ενδεικτική περίπτωση αδιαφορίας των αρμοδίων.

Πέρασε το καλοκαίρι, παρά τις κάποιες προσπάθειες που έγιναν στον τομέα της καθαριότητας, κυρίως από τον τοπικό εξωραϊστικό σύλλογο «Ποσειδών» και από το τοπικό Συμβούλιο Χωστίων, δεν πραγματοποιήθηκαν οι υποσχέσεις της Δημοτικής Αρχής για οριστική διευθέτηση ενός τέτοιου σημαντικού θέματος για την παραλία.

Είναι καιρός, λένε οι κάτοικοι και οικιστές στο Σαράντι, να λυθεί οριστικά το πρόβλημα των σκουπιδιών, να υπάρξει συγκεκριμένη χωροθέτηση της συγκέντρωσής τους, να απομακρυνθούν τα μπάζα και τα μπετά και να δενδοφυτευτεί τουλάχιστον περιμετρικά ο Σχολικός Κλήρος για να σταματήσει η διαρκής υποβάθμισή του. Εκτός αν η υποβάθμιση, όπως συνήθως, εξυπηρετεί άλλους σκοπούς......

thivagr


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Προσκλητήριο στην Πλατεία Συντάγματος μαζί με την ΕΦΕΔΡΕΙΑ μας! ΛΑΟΣ-ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ.


Μετά τα πρόσφατα γεγονότα της απαγόρευσης της συγκέντρωσης των Εφέδρων μας, το περασμένο Σάββατο και την αήθη επίθεση που δέχθηκαν οι Έφεδροι από συγκεκριμένα κέντρα, προκειμένου να διασπαστεί τη συνοχή των Ενόπλων Δυνάμεων με το Έθνος, μια συνοχή που αντικατοπτρίζεται στους άρρηκτους δεσμούς της ΕΦΕΔΡΕΙΑΣ με τους ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥΣ, καλούμε τα μέλη της Α.Κί.Σ. να συμπαρασταθούμε, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ενωμένοι, στη συγκέντρωση των Εφέδρων στην Πλατεία Συντάγματος, την Κυριακή 06 Οκτ 13 και ώρα 16:00.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ (Α.Κί.Σ.)


ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΦΕΔΡΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ (ΚΕΕΔ)

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΕΕΔ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΤΟΣΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ;
Η ΚΕΕΔ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΑΞΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΚΑΙ ΕΦΕΔΡΩΝ ΑΞΚΩΝ ΚΑΙ ΟΠΛΙΤΩΝ ΚΑΤΑ ΜΕΙΖΟΝΑ ΛΟΓΟ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ:
ΚΟΙΝΗ ΜΗΤΡΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ,
ΚΟΙΝΟ ΛΙΚΝΟ ΤΗΝ ΘΗΤΕΙΑ ΕΙΤΕ ΩΣ ΣΤΡΑΤΕΥΣΙΜΟΙ ΕΙΤΕ ΩΣ ΜΟΝΙΜΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ (ΚΑΤΑΔΡΟΜΕΙΣ, ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΙΣΤΕΣ, ΠΕΖΟΝΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΒΡΥΧΙΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ),
ΚΟΙΝΗ ΜΟΙΡΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΘΥΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ,
ΚΟΙΝΗ ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΤΗΝ ΜΕΧΡΙ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΡΑΝΙΔΟΣ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ
ΚΟΙΝΟ ΟΡΚΟ ΤΗΝ ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ.
Ο ΟΡΚΟΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ Ή ΑΠΟΛΥΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΦΕΔΡΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ
ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΣΥΝΤΟΜΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ Ή ΣΚΟΠΜΗ ΚΑΚΟΒΟΥΛΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΛΕΣΧΩΝ ΚΛΠ.
ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΚΕΕΔ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΪΟ 2013. ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΑ ΣΕ ΑΥΤΟ. ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΛΠ.
ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟ ΔΙΕΤΙΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΗΣ ΚΕΕΔ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΡΦΙ ΣΤΑ ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ ΑΛΛΩΝ ΣΥΜΒΕΛΗΜΕΝΩΝ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ, ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΗ ΣΧΕΣΗ.

ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ Η ΚΕΕΔ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΥΤΕ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ.
ΔΕΝ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΧΩΡΟ. ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΕΛΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. ΔΕΝ ΠΡΟΤΙΘΕΤΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ Ή ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΕΙ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ Ή ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ.
ΤΥΧΟΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΕΕΔ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗ ΣΦΑΙΡΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ. ΠΟΛΙΤΙΚΑ Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ. Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΧΑΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ.
ΤΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ <<ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΞΙΑ - ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΟΝΟ ΚΟΚΚΑΛΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΙΕΡΑ>>.
ΚΟΜΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ.

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΚΕΕΔ
Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΚΕΕΔ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΟΣΑ ΜΑΘΑΜΕ ΟΤΑΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΜΕ.
ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΜΙΑ ΦΥΣΙΚΗ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΑ. ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΜΙΑ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΑΛΟΓΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΟΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΘΗΤΕΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΟΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ ΑΠΟΚΑΘΙΣΤΩΝΤΑΣ ΑΔΕΛΦΙΚΟΥΣ ΔΕΣΜΟΥΣ.

ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ
ΕΜΨΥΧΩΣΗ ΤΟΥ ΔΟΚΙΜΑΖΟΜΕΝΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΜΕ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΦΩΝΗ, ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (ΕΞΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΡΡΟΗ) ΚΑΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΩΣ ΤΟΥ, ΣΕΒΟΜΕΝΟΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΞ ΑΥΤΟΥ ΝΟΜΟΥΣ.
ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΑΣΦΑΛΗΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΑΙΔΕΙΑ – ΥΓΕΙΑ. ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΚΑΙΗ ΠΡΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ. ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΝΑ ΕΥΗΜΕΡΕΙ. ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΔΥΝΑΤΗ ΠΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
ΣΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΖΩΗΣ ΤΗΣ Η ΚΕΕΔ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ, ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ, ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΗΣΕ, ΠΡΩΤΟΤΥΠΗΣΕ, ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΕ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ.
ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟΥ 2011 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ:
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΧΗΤΟΥ, ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΚΛΙΜΑΚΙΩΝ ΚΛΠ),
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ Ή ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΕΤΕΙΟΥΣ (28 ΟΚΤ, 25 ΜΑΡ, ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ, ΔΙΣΤΟΜΟ ΚΛΠ),
ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ:
ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ, ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΑΕ ΤΟΝ Κ. ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ, ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΜΕΡΚΕΛ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΤΑΘΩ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ 30 ΣΕΠ 12 ΣΤΟ ΚΑΛΛΙΜΑΡΜΑΡΟ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΑΠΛΟ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ. ΤΑ ΤΗΣ Α.Ε. ΤΟΥ Κ. ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΕΣΕΩΣ ΠΡΟ ΤΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ ΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΑ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ, ΤΑ ΚΑΛΥΨΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΕΠΙΔΟΘΗΚΕ. ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ. ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΕΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΕΠΙΣΗΣ ΗΤΑΝ ΚΑΘΑΡΑ. ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝ ΜΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΛΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΗΚΟΝΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ (ΣΩΜΑΤΕΙΑ, ΟΜΑΔΕΣ, ΛΕΣΧΕΣ, ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΚΛΠ) ΚΑΙ ΚΑΤ’ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ. ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΘΕΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΙΣΧΥΡΕΣ ΠΟΥ ΕΦΘΑΣΑΝ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΠΙΘΕΣΕΩΣ. ΤΟ ΤΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΣΑΦΕΣ.

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ 28 ΣΕΠ 13.
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΕΚΑΗΜΕΡΟ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΤΑΝ ΣΕ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ. ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΙΧΕ ΣΤΑΛΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ.
ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΕΠΙΣΗΜΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΔΙΕΧΩΡΗΣΑΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ, ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ, ΑΠΟΣΤΑΣΙΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ. ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΒΓΕΙ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΔΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ.
ΟΤΑΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΖΗΤΟΥΣΕ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ Η ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΤ΄ΑΡΧΗΝ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΩ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ, ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΑΛΛΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΕΤΡΕΧΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟ ΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΜΜΕ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΜΕΙΖΟΝΑ ΘΕΜΑΤΑ. ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΙΚΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΕΙΤΕ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΠΛΟΓΚΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΙΚΗ Ή ΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΦΡΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΟΥΝ ΩΣ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΕΣ. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΔΙΕΘΝΩΣ ΝΑ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΛΟΝΤΑΙ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΑ, ΝΟΜΙΚΑ ΔΕ Ο ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΗΨΑΝ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑΣ. Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΕΣ Ή ΑΛΛΕΣ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΜΙΑΣ ΠΛΕΥΡΑΣ, ΑΝΑΦΕΡΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΗΡΕΜΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΚΛΟΓΩΝ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕ Η ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ. ΣΤΑ ΔΕ ΤΟΥ Κ. ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΗΤΑΝ ΣΑΦΗΣ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΤΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΩΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ.

Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ 06 ΟΚΤ 13
ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗΚΕ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΤΗΣ 28/9 ΓΙΑ ΤΗΝ 05/10 ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΛΑΜΠΑΔΗΔΡΟΜΙΑΣ ΟΡΙΣΤΗΚΕ ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ 06/10. ΜΕ ΜΙΑ ΜΗ ΔΥΝΑΜΕΝΗ ΝΑ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΘΕΙ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ:
ΟΙ ΕΦΕΔΡΟΙ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ, ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 11 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, ΚΑΛΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ,
ΣΕΒΟΜΕΝΟΙ
• ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΜΑΣ,
• ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΘΕΣΑΝ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ,
• ΣΥΝΑΙΣΘΑΝΟΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΔΕΙΝΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΙΕΤΙΑ,
• ΤΗΝ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΟΣΩΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ,
ΖΗΤΟΥΝ Ο,ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΔΟΚΙΜΑΖΟΜΕΝΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.

ΑΝΤΙ ΕΠΙΛΟΓΟΥ
ΟΠΟΙΟΣ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ‘Η ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΟΡΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ.
Ο ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΑΛΒΑΝΙΣΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΜΑΧΗΤΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΠΟΥ ΣΤΙΣ ΦΛΕΒΕΣ ΤΟΥ ΡΕΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΔΟΞΑΣΜΕΝΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΤΟΥ.
Η ΚΕΕΔ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΙΔΕΑ. ΕΞΩ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΦΟΒΙΖΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΑΝΙΚΟΒΑΛΛΕΙ. ΑΥΤΟΣ Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΟΜΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΕΧΘΡΟΥΣ ΦΑΝΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΚΡΥΦΟΥΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ.
Η ΚΕΕΔ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΥΧΙΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΒΛΕΨΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΑ ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΗ.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ. ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΙΣ ΚΑΘΑΡΕΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΚΤΗΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΜΟΥ ΟΣΟ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑ.

ΤΑΧΙΑΡΧΟΣ Ε.Α.
ΤΖΙΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

05 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2013

Συνδεσμος Εφεδρων Ειδικων Δυναμεων

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Η “Μαϊμού” Φωτό Του Χ. Παππά Στο Κυριακάτικο Πρωτοσέλιδο Του ΕΘΝΟΥΣ!

Είναι να απορεί κανείς…
Τόση λύσσα… τόση λάσπη…
Ποιο τζιμάνι έστειλε τη φωτογραφία του Χ. Παππά που τον απεικονίζει να χαιρετάει ναζιστικά στο ΕΘΝΟΣ;
Ποιος εξυπνάκιας μπήκε στο κόπο να δημιουργήσει -με κάκιστο αποτέλεσμα- αυτή τη φωτογραφία;
Αν έχετε στοιχεία κύριοι, που να αποδεικνύουν την ενοχή του εν λόγω βουλευτή της Χρυσής Αυγής σε εγκληματικές πράξεις, βγάλτε τα στη φόρα και μη κάθεστε να φτιάχνετε τέτοιες αηδίες που ακόμα και ένας άσχετος καταλαβαίνει ότι είναι ψεύτικη!
Δεν μπαίνουμε στο κόπο να πούμε αν είμαστε ή δεν είμαστε με τη Χρυσή Αυγή ώστε να κάνει πιο έγκυρη αυτή μας την παρέμβαση…
Αυτό που σίγουρα ΔΕΝ είμαστε, είναι,… ψεύτες!
Δείτε στην παρακάτω εικόνα τις τρανταχτές ατέλειες στην επεξεργασία της φωτογραφίας, όπως μας τις κατέγραψε συνεργάτης μας με μεγάλη εμπειρία στο photoshop!
Δεν αναφερόμαστε καν στο ότι εμφανίζεται ο Χ. Παππάς… χωρίς λαιμό!
pappas fake Η μαϊμού φωτό του Χ. Παππά στο Κυριακάτικο πρωτοσέλιδο του ΕΘΝΟΥΣ!
1. Βλέπετε ότι εμφανίζεται σκιά πίσω από το προτεταμένο χέρι αλλά στα σημεία 5 -πίσω από το υπόλοιπο σώμα- δεν υπάρχει τίποτα!
2. Στα σημεία 2 & 3 το κόκκινο χρώμα ξέφυγε στον “δημιουργό” και έβαψε τη στολή!
3. Στο σημείο 4 τοποθέτησε τη σβάστικα χωρίς να “προσέξει” τα άκρα και να βγει το αποτέλεσμα που βλέπετε!
Δημοσιεύουμε  στην αρχή του κειμένου και το πρωτοσέλιδο του ΕΘΝΟΥΣ για τους “άπιστους θωμάδες”…

madatoforos


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο