Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Γκάφα – ζημιά για την ΑΟΖ αποφεύχθηκε τη τελευταία στιγμή – Θα “παραδίδαμε” τη Στρογγύλη

Μια απίστευτη γκάφα που θα είχε δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα στο θέμα του καθορισμού της ΑΟΖ αποφεύχθηκε τη τελευταία στιγμή.

Με γνωμοδότησή του το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο χαρακτηρισε το ανατολικότερο σημείο της Ελλάδας, τη Στρογγύλη, αρχαιολογικό χώρο.

Η συγκεκριμένη απόφαση μάλιστα επιχειρήθηκε να παρουσιαστεί ως “ασπίδα” για το νησί στο οποίο υπάρχει μία μικρή στρατιωτική δύναμη. Η οποία αν επικυρωνόταν η συγκεκριμένη γνωμοδότηση θα έπρεπε να αποχωρήσει! Και αυτό θα ήταν μέγα λάθος, γιατί η Στρογγύλη θα έμενε ακατοίκητη. Τι θα σήμαινε αυτό;

Οι αρχαιολογικοί χώροι δεν εχουν οικονομική δραστηριότητα και αυτό σημαίνει ότι δεν θα μπορούε η Στρογγύλη να έχει ΑΟΖ. Η ζημιά θα ήταν τεραστίων διαστάσεων αφού αν …σβήναμε τη Στρογγύλη από το χάρτη της ΑΟΖ δεν θα μπορούσαμε να “ενωθούμε” με τηνΑΟΖ της Κύπρου.

Η γκάφα ευτυχώς έγινε εγκαίρως αντιληπτή και η γνωμοδότηση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου, δεν προχώρησε παραπέρα με τον υπουργό Πολιτισμού Πάνο Παναγιωτόπουλο να μην υπογράφει.

Γράφτηκαν πολλά περί διαταγής αποχώρησης της ολιγομελούς στρατιωτικής δύναμης που βρίσκεται στο νησί και για “παράδοση” της Στρογγύλης. Δεν αλλάζει τίποτα απολύτως. Αλλά άπαντες θα πρέπει να είναι πιο προσεκτικοί.

αἰέν ἀριστεύειν


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Αλλάζει εντελώς ο ΕΟΠΥΥ - Οι 10 άξονες και πώς επηρεάζουν ασφαλισμένους και γιατρούς

Πολλές ανατροπές τόσο για τους συνεργαζόμενους γιατρούς όσο και για τους ασφαλισμένους φέρνει η πρόταση της ειδικής επιστημονικής επιτροπής του υπουργείου Υγείας για την ανασυγκρότηση του ΕΟΠΥΥ και της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας.

Η πρόταση της επιτροπή που παρουσιάζει η εφημερίδα «Ελευθεροτυπία» στηρίζεται σε 10 άξονες:

Υπαγωγή όλων των δημόσιων δομών ΠΦΥ (Κέντρα Υγείας και Περιφερειακά Ιατρεία ΕΣΥ, μονάδες ΕΟΠΥΥ, δομές Τοπικής Αυτοδιοίκησης κ.ά.) σε έναν φορέα, ο οποίος θα είναι υπεύθυνος για την εποπτεία, τη λειτουργία και τη χρηματοδότησή τους.
24ωρη λειτουργία των δομών ΠΦΥ καθώς και η επέκταση του ωραρίου λειτουργίας για προγραμματισμένες επισκέψεις (από 5,5 ώρες σε πλήρες 8ωρο για τις δομές του ΕΟΠΥΥ).
Εισάγεται ο θεσμός του οικογενειακού ιατρού ως δικαίωμα του πολίτη και ως υποχρέωση του συστήματος υγείας έναντι των πολιτών.


Υπηρεσίες υγείας με έμφαση στην πρόληψη και την προαγωγή υγείας και διεύρυνση των υπηρεσιών υγείας στο πεδίο της προληπτικής οδοντιατρικής και την αντιμετώπιση των ψυχικών παθήσεων και των εξαρτήσεων.
Λειτουργία Ομάδας επαγγελματιών υγείας με σκοπό την ενεργοποίηση και εκπαίδευση του ασθενή στη διαχείριση της νόσου του.
Υιοθέτηση συστήματος της πλήρους απασχόλησης για όλους τους ιατρούς που υπηρετούν στο νέο δημόσιο σύστημα παροχής υπηρεσιών ΠΦΥ.
Νέες συμβάσεις ιδιωτών γιατρών με ΕΟΠΥΥ και με Κέντρα Υγείας χωρίς αριθμητικό περιορισμό αλλά με δεσμεύσεις ως προς το παραγόμενο έργο – σύμφωνα με τις ανάγκες– και διαδικασία αξιολόγησης.
Οι ειδικότητες που θα αναλάβουν ρόλο οικογενειακού ιατρού προτείνεται να αμειφθούν στη βάση ενός σύνθετου συστήματος το οποίο θα περιλαμβάνει και κατά κεφαλήν αμοιβή  και αμοιβή στη βάση αποτελεσμάτων και στη βάση της διαχείρισης πολλαπλών προβλημάτων. Για τις υπόλοιπες ειδικότητες είναι αναγκαίο να εφαρμοστούν πολιτικές αποζημίωσης στη βάση του όγκου των παρεχόμενων φροντίδων (αντίστροφη σχέση).
Εισάγεται η κατ' οίκον φροντίδα με την ενεργοποίηση του ρόλου του νοσηλευτή ΠΦΥ αλλά και άλλων επαγγελματιών υγείας.
Με σημείο αναφοράς την ηλεκτρονική συνταγογράφηση, προτείνεται όπως ξεκινήσει άμεσα η ενσωμάτωση, στην εφαρμογή της ΗΔΙΚΑ, ενός ατομικού αρχείου υγείας (Patient Summary).

iefimerida.gr


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

200 ηλικιωμένοι αναζητούν τον γιατρό στην Θίσβη!

Έχει να φανεί 3 εβδομάδες και παραμένουν ανημέρωτοι, αντιμετωπίζοντας προβλήματα με την υγείας τους…
Χ. Σάλτας: «Είμαστε πολύ νευριασμένοι, χρειαζόμαστε φάρμακα, εξετάσεις, διάφορα έγγραφα για την εισαγωγή σε νοσοκομείο, είναι δυνατόν να συμβαίνουν αυτά;»
Τις ευθύνες στο Τοπικό Συμβούλιο Θίσβης επιρρίπτουν οι κάτοικοι του χωριού,  για την συχνή και απρογραμμάτιστη απουσία του γιατρού από Αγροτικό Ιατρείο, με αποτέλεσμα οι 200 περίπου ηλικιωμένοι να αντιμετωπίζουν προβλήματα τόσο με τα φάρμακα και την υγεία τους, όσο και με την ταλαιπωρία  που υφίστανται, αναγκασμένοι να μεταβαίνουν στο Αγροτικό Ιατρείο Δομβραίνας…
Ο κ. Σάλτας δέχεται τα πυρά, καθώς εκτελεί καθήκοντα Προέδρου του Τοπικού Συμβουλίου, που απουσιάζει για λόγους υγείας, και μάλιστα δηλώνει «πολύ νευριασμένος» τόσο ο ίδιος όσο και συμπολίτες του, αφού όλοι μαζί θεωρούν ότι ο γιατρός ή οι διοικήσεις των Νοσοκομείων Θήβας και Λιβαδειάς τους εμπαίζουν και απαξιώνουν το Τοπικό Συμβούλιο…
Ο γιατρός έχει να φανεί 3 εβδομάδες, κανείς από τους αρμόδιους δεν έχει ενημερώσει το Τοπικό Συμβούλιο και οι ηλικιωμένοι κάθε Δευτέρα στήνονται από τις 6.00 το πρωϊ στο Ιατρείο, πληροφορούμενοι όμως, τρεις ώρες αργότερα, από τον Φαρμακοποιό ότι ο γιατρός δεν θα φανεί….
«Χρειαζόμαστε φάρμακα, εξετάσεις, διάφορα έγγραφα για την εισαγωγή σε νοσοκομείο, είναι δυνατόν να συμβαίνουν αυτά» αναρωτιέται ο Τοπικός Σύμβουλος Θίσβης, απευθυνόμενος προς τους «υπαίτιους» του προβλήματος....
«Είναι πρέπον η υποδιοικητής του νοσοκομείου Θηβών  ή ο Διοικητής του Νοσοκομείου Λιβαδειάς να μην γνωρίζουν ή να μην ελέγχουν  τον γιατρό αν πάει ή δεν πάει; Βεβαίως κι έχει δικαίωμα ασθένειας ή άδειας ο γιατρός, αλλά έχουμε κι εμείς το δικαίωμα να ενημερωνόμαστε» υπογραμμίζει σε έντονο ο ύφος ο κ. Σάλτας, απαιτώντας από την διοίκηση του Νοσοκομείου, να ρυθμίζουν τα της αρμοδιότητάς τους,  αλλά και να ειδοποιούν στις περιπτώσεις απουσίας, προκειμένου να αποφεύγεται η ταλαιπωρία των ηλικιωμένων, αλλά και οι κίνδυνοι της υγείας τους!

viotiki-ora


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Καθ’ οδόν προς τον ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ χιλιάδες Νεοδημοκράτες.

Η απογοήτευση που νιώθουν οι παραδοσιακοί Νεοδημοκράτες από τους μουσαφίρηδες της ΠΟΛΑΝ, τους έχει κάνει να σκέφτονται ήδη εναλλακτική λύση.

Η θεωρία των «δύο άκρων» (πολανίτικης προφανώς έμπνευσης), ο χαρακτηρισμός ως εξτρεμιστικής της διαφορετικής πολιτικής άποψης, αγκαλιά με την θεωρία του κ. Βενιζέλου περί «συνταγματικού τόξου», οδηγούν μάλλον σε διχασμό του λαού και σε πλήρη ποινικοποίηση της πολιτικής ζωής και της ελεύθερης άποψης. Όλα αυτά έχουν κάνει τους μετριοπαθείς Νεοδημοκράτες να αισθάνονται άσχημα με το κόμμα που χρόνια στήριζαν. Εκείνο που ακούγεται από τα χείλη απογοητευμένων Νεοδημοκρατών είναι ότι η σημερινή ΝΔ δεν έχει καμία σχέση με το κόμμα που σαν σήμερα πριν 39 χρόνια (4/10/1974) ίδρυσε ο Κ. Καραμανλής.

Οι μετριοπαθείς παραδοσιακοί Νεοδημοκράτες, βλέπουν με λύπη την πλήρη υποτέλεια της ΝΔ στο ολιγαρχικό «σύστημα ΠΑΣΟΚ» που πολέμησε τον Κώστα Καραμανλή, που διέλυσε τη χώρα και που παρόλα αυτά εξακολουθεί να την εκμεταλλεύεται (με την βοήθεια της ίδιας της ΝΔ), αρνούμενο να παραδεχτεί τις ευθύνες του. Αντιλαμβάνονται ότι η εξουσία του κόμματός τους δεν στηρίζεται πλέον από το λαό, στα μάτια του οποίου εμφανίζεται απεχθής, αλλά στηρίζεται από το κατεστημένο ολιγαρχικό «σύστημα ΠΑΣΟΚ».

Οι κρυφές δημοσκοπήσεις φαίνεται ότι δείχνουν τον ΣΥΡΙΖΑ να φεύγει πολύ μπροστά, παρά τον επαναπατρισμό στη ΝΔ κάποιων ψηφοφόρων της ΧΑ, εξ αιτίας των τελευταίων γεγονότων. Χιλιάδες λοιπόν ψηφοφόροι της ΝΔ, στρέφονται προς την εναλλακτική λύση ΣΥΡΙΖΑ, μήπως και διασωθούν τουλάχιστον κάποια τελευταία υπολείμματα αξιοπρέπειας της χώρας. Ανάκαμψη δείχνουν να εμφανίζουν και οι ΑΝΕΛ.

Αν μάλιστα ο ΣΥΡΙΖΑ εκφράσει λίγο πιο πατριωτικές θέσεις στα εθνικά θέματα και παράσχει κάποια διαβεβαίωση σε σχέση με την ατομική ιδιοκτησία, τότε τα ποσοστά του θα γίνουν εκρηκτικά.

Πέτρος  Χασάπης

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Ευρ.Επιτροπή: Μέτρα για την καταπολέμηση της φτώχειας και χαρτογράφηση περιοχών υψηλού κινδύνου -Απάντηση στον ευρωβουλευτή Γ. Παπανικολάου

Βρυξέλλες, 3 Οκτωβρίου 2013

Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Μέτρα για την καταπολέμηση της φτώχειας και χαρτογράφηση περιοχών υψηλού κινδύνου - Απάντηση στον ευρωβουλευτή Γιώργο Παπανικολάου -

Η Επιτροπή καταβάλει προσπάθειες για τη δημιουργία χαρτών για περιοχές με υψηλή πιθανότητα συγκέντρωσης πληθυσμού που διατρέχει κίνδυνο φτώχειας, δηλαδή με εισόδημα χαμηλότερο του 60% του εθνικού διάμεσου εισοδήματος. Το έργο που πραγματοποιείται από κοινού με την Παγκόσμια Τράπεζα, αναμένεται να παραδώσει χάρτες φτώχειας για ορισμένα κράτη μέλη το αμέσως προσεχές διάστημα. Αυτό τονίζει ο Ευρωπαίος Επίτροπος, αρμόδιος για θέματα απασχόλησης, κοινωνικών υποθέσεων και ένταξης κ. Λάσλο Άντορ απαντώντας σε σχετικό κοινοβουλευτικό έλεγχο του ευρωβουλευτή της Ν.Δ. κ. Γ. Παπανικολάου.
Αναφερόμενος ειδικά στο ζήτημα των αστέγων ο κ. Παπανικολάου υπογράμμισε πως τα διαρθρωτικά ταμεία κατά τον νέο πολυετή δημοσιονομικό προϋπολογισμό (2014-2020) θα πρέπει να κατευθύνουν σημαντικούς πόρους για την στήριξη της συγκεκριμένης κοινωνικής ομάδας. Συμμεριζόμενος την άποψη του κ. Παπανικολάου, ο Επίτροπος Άντορ σημείωσε πως η Επιτροπή εξετάζει τις τρέχουσες τάσεις του αριθμού των αστέγων στην ΕΕ, τις ορθές πρακτικές των κρατών μελών και τα βασικά στοιχεία των ολοκληρωμένων στρατηγικών για τους άστεγους, υπογραμμίζοντας τον ρόλο της ΕΕ, μεταξύ άλλων, μέσω της χρήσης των διαρθρωτικών ταμείων της. Παράλληλα, διαβεβαίωσε πως η δέσμευση της Επιτροπής για την περαιτέρω ενσωμάτωση των θεμάτων κοινωνικής πολιτικής στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Εξαμήνου και την έκδοση ειδικών συστάσεων κατά χώρα είναι δεδομένη. Τέλος, υπενθύμισε πως η Επιτροπή χρηματοδοτεί και διαδίδει τα αποτελέσματα των θεματικών μελετών και έργων κοινωνικού πειραματισμού, όπως τα έργα Housing First Europe και Work in Stations, τα οποία θα προσφέρουν καινοτόμες, νέες προσεγγίσεις πολιτικής για την αντιμετώπιση του προβλήματος της έλλειψης στέγης.
Ο κ. Παπανικολάου δήλωσε: «Η ανάγκη χαρτογράφησης των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων έχει επανειλημμένως τεθεί από την πλευρά μας ήδη από τον Οκτώβριο του 2010. Μια τέτοια πρωτοβουλία θα μας επιτρέψει να εντοπίσουμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κάθε περιοχής που παρουσιάζει υψηλό ποσοστό οικονομικά πολύ αδύναμων πληθυσμών ώστε κατά περίπτωση να ληφθούν και οι κατάλληλες πολιτικές για την ανακούφισή τους. Ασφαλώς ως προς το τελευταίο – όπως επιβεβαιώνει και η Επιτροπή – σημαντικό ρόλο θα κληθούν να διαδραματίσουν τα ευρωπαϊκά διαρθρωτικά ταμεία. Για την χώρα μας, όπως και για όλα τα κράτη μέλη της Ε.Ε., ο χρόνος δημοσίευσης αυτών τον αποτελεσμάτων συμπίπτει και με την έναρξη του νέου πολυετούς δημοσιονομικού πλαισίου (2014-2020) δίνοντας στην Ελλάδα τη δυνατότητα να αξιοποιήσει και να κατευθύνει στοχευμένα πόρους από τα νέα διαρθρωτικά ταμεία στους συνανθρώπους μας που το έχουν περισσότερο ανάγκη».


Γραφείο Βρυξελλών
60 Rue Wiertz, B-1047 Bruxelles
τηλ: +32 2 28 45 254 - φαξ: +32 2 28 49 254
e-mail:georgios.papanikolaou@europarl.europa.eu

Γραφείο Ελλάδας
Μενάνδρου 54, Αθήνα
Τηλ.: 210 5240705 - φαξ: 210 5230276
e-mail: papanikolaou.office@gmail.com



Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Αυτός είναι ο όρκος της Χρυσής Αυγής

«Εάν προδώσω αυτόν τον όρκο, εύχομαι οι Συναγωνιστές μου να με τιμωρήσουν με τον πλέον σκληρό και απάνθρωπο τρόπο»

Ένα κείμενο με τον τίτλο «Όρκος Χρυσή Αυγή 30-6-1983» έχουν στα χέρια τους οι δικαστικές αρχές, το οποίο βρέθηκε στο σπίτι του Χρήστου Παππά στα Γιάννενα και καταρρίπτει κάθε ισχυρισμό των μελών της Χρυσής Αυγής ότι δεν ναζιστές.

Στο κείμενο, που παρουσίασε το Mega, γίνεται λόγος για «εχθρούς της φυλής» και του «Εβραίου υπανθρώπου».
Αναλυτικά το κείμενο αναφέρει:

«Ορκίζομαι να φυλάττω πίστιν εις το Μεγαλείο της Εθνικοσοσιαλιστικής Κοσμοθεωρίας, να αγωνισθώ με όλας μου τας δυνάμεις και αν χρειασθή να θυσιάσω ακόμη και τη ζωή μου μαχομενος υπέρ των ιερών συμβόλων της φυλετικής Ιδέας.


Ορκίζομαι ότι θα αγωνισθώ με όλας μου τας δυνάμεις διά την Νίκη του Εθνικοσοσιαλισμού, του οποίου Εθνικοσοσιαλισμού δι” εμέ φορεύς είναι ο Λαϊκός Σύνδεσμος ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, εις τας γραμμάς του οποίου ορκίζομαι να είμαι ένας γενναίος, πειθαρχικός και πιστός Στρατιώτης.

Ορκίζομαι ότι θα αγωνισθώ με φανατισμό και αποφασιστικότητα διά την εξόντωσι του βδελυρού, μισερού και αηδιαστικού εχθρού της φυλής, του παντοτεινού ενόχου της ιστορίας, του μοναδικού υπεύθυνου διά την παρακμήν της ράτσας μου και διά τον εκφυλισμό του πολιτισμού.

Ορκίζομαι ότι θα αγωνισθώ με όλες μου τις δυνάμεις διά την οριστική συντριβή του Εβραίου υπανθρώπου. Εάν ποτέ προδώσω αυτόν τον όρκο, εύχομαι οι Συναγωνιστές μου να με τιμωρήσουν με τον πλέον σκληρό και απάνθρωπο τρόπο. Μάρτυρές μου ας είναι οι θεοί, οι θεοί των Ελλήνων που μου έδωσαν την ευτυχία να γεννηθώ σ” αυτήν την ιερή Γη.

Ζήτω η νίκη
Ζήτω ο Εθνικοσοσιαλισμός»

Δείτε το βίντεο από το δελτίο ειδήσεων του Mega:


to-mati


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Αντωνάκη μου...

γραφει ο αρισταρχος 

Ρε Αντώνη είσαι σίγουρος; Δε λέω, καλό το πρωθυπουργιλίκι αλλά είσαι σίγουρος πως το καράβι το πας εκεί που σου δείχνει η πυξίδα; Πήρες υπ’ όψιν σου την παράλληλη μετατόπιση εξ αιτίας των παρανεοδημοκρατών ρευμάτων ή φύγαμε μερικές χιλιάδες μίλια και συ κοιτάς τον μπούσουλα που παίζει καρτίνι με καρτίνι. Ο αντιπλοίαρχος τι λέει; βλέπει καθόλου με το πράσινο κιάλι ή το ρίξαμε στο περίπου. Ξέρεις, ο αξιωματικός βάρδιας του Τιτανικού δεν είχε κιάλι και τον έφαγε το παγόβουνο.

Αυτοί οι σύμβουλοί σου με τις θεωρίες περί δύο άκρων και κάποιοι με γλώσσα λιμανιού σε εκθέτουν ανεπανόρθωτα, και συ τους κρατάς. Εκτός και τους έβαλες εκεί σαν τα παιχνιδάκια που βάζουμε για να απασχολείται η γάτα. Στο λέω όμως εντίμως. Αυτό δεν είναι κράτος, αυτό δεν είναι δημόσιο κι αυτοί δεν είναι ούτε καν σύμβουλοι αλλά κακοσύμβουλοι.

Χτες ήμουν σε κάποια εφορία και μέσα στο γενικό μπάχαλο, πίστεψέ με, το μόνο που μου έκανε εντύπωση ήταν να βλέπω στον τοίχο πίσω από μια κουρασμένη υπάλληλο ένα τεράστιο χαρτί με κάτι οδηγίες του Θεοχάρη και στο τέλος η απειλή “Αν δεν πληρώσουν να προβείτε σε κατάσχεση κλπ” Με απειλές και κατασχέσεις θα βγάλεις πλεόνασμα μωρέ Αντωνάκη. Μαζί με τις ρυθμίσεις στέλνουν για το ίδιο χρέος και εντολές κατάσχεσης και συ το λες ευνομούμενο. Φέτος είχα, σούδωσα. Του χρόνου όμως τι θα σου δώσω; Με δυό παιδιά στην ανεργία και ψαλιδισμένη σύνταξη τι θα σου δώσω;

Έχω την εντύπωση πως δεν σε ενημερώνουν καλά. Διάβασες σήμερα την εφημερίδα Μακεδονία; 4.500 μικρομεσαίες εταιρείες έκλεισαν στην Θεσσαλονίκη σε ένα εννιάμηνο! Αυτά που άνοιξαν αντίστοιχα… άσε, μαγαζιά για πεινασμένους. Τα ασφαλιστικά ταμεία το πάνε για ρήτρες. Δηλαδή, δεν έχει πόσα δικαιούσαι αλλά τι μπορώ να σε δώσω και άμα γουστάρεις, ειδάλλως στα λαδάδικα για τα υπόλοιπα. Έρχεται πείνα και συ μου λες για περίσσευμα, και συ μου λες για δανεισμό. Ξέρεις τις αιτίες που έκλεισαν τα Spriders; Πρώτον γιατί δεν τους χρηματοδοτούν οι τράπεζες, δεύτερο γιατί δεν τους χρηματοδοτούν οι τράπεζες και τρίτον γιατί τελείωσε η… πελατεία! Του χρόνου τέτοια εποχή θα ψάχνεις ιδιοκτήτη για να του δώσεις τα κλειδιά και να πάρεις το καπελάκι σου αλλά φοβούμαι πως θα δεν θα βρεις κανένα γενναίο και θα σου μείνουν τα καυτά στα χέρια.

Βρε Αντώνη, τι να μπαλώσεις από ένα πανί που τόφαγε ο σκώρος. Λιώνει από παντού, θέλει άλλαγμα. Δεν γίνεται πια τίποτε, όλα λιώνουν. Όλα ξεφτίζουν και αποσυντίθενται. Θέλουν επαναδιάταξη, καινούρια χάραξη. Θέλουν επανάσταση. Μια πανεθνική επανάσταση με όλες τις δυνάμεις του τόπου  μακριά από πολιτικές διαφορές και επιτηδεύσεις. Μακριά από σαλτιμπάγκους και συστημικά καρκινώματα.

Μια αγνή πανεθνική επανάσταση με στόχους και πίστη σε ένα κοινό όραμα. Κι αυτή τη φορά δεν θα ξεσηκωθούμε μόνο οι λαϊκοί και οι περιθωριακοί αλλά μαζί και οι κοτσαμπάσηδες αφού νίψουν ανομήματα και όχι μόνον όψιν.

Αλλά στο λέω πως αυτά τα πράγματα θέλουν χοντρά… γόνατα. Σ’ ακούω από Αμερική να μιλάς για δανεισμό το δεύτερο εξάμηνο του 2014. Ούτε και συ το πιστεύεις πόσο μάλλον εγώ που κουβαλώ αυτό το μπάχαλο πάνω μου. Αλλά δεν αντέχω πια πονάν τα γόνατά μου, πονάει όλο μου το κορμί και το πότε θα πέσω είναι εύκολο, οσονούπω! Το πώς θα πέσω όμως είναι το μεγάλο θέμα.

Μαθητούδι του Αβέρωφ ήσουν δεν σε δίδαξε; Φωτιά και τσεκούρι. Μάζεψέ του όλους δεξιούς, αριστερούς, λεφτάδες και υπερλαφτάδες. Τώρα που η πατρίδα ζητάει να δώσουν όλοι, ειδάλλως να σηκωθούν και να φύγουν για πάντα από την χώρα και μέχρι άρσης ιθαγένειας. Στα καλά όλοι, αλλά και στα κακά όλοι.

Κάτι άλλο Ελληνοπρεπές δεν βλέπω. Εσύ; Κανείς άλλος;

αἰέν ἀριστεύειν


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Στη Θήβα το ειδικό όχημα που μετρά την ασφάλεια των δρόμων

Την πόλη της Θήβας επισκέφθηκε, την Πέμπτη 3 Οκτωβρίου, η ομάδα της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας MAKE ROADS SAFE HELLAS με το ειδικά εξοπλισμένο όχημα, που μετρά και αποτυπώνει το επίπεδο ασφάλειας των ευρωπαϊκών δρόμων.

Ο Δήμαρχος κ. Σπύρος Νικολάου και ο Αντιδήμαρχος κ. Ανδρέας Χατζησταμάτης υποδέχθηκαν στο Δημαρχείο τον project manager της εταιρείας κ. Ευάγγελο Μπέλλο και τους συνεργάτες του κα. Κατερίνα Κουλουριώτη και κ. Μανώλη Ανδρουλιδάκη, όπου συνομίλησαν για αρκετή ώρα, σχετικά με το έργο SENSOR, που συντονίζει η εταιρεία.

Πρόκειται για ένα συγχρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση  έργο για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας μέσω της επιθεώρησης και αξιολόγησης του διευρωπαϊκού οδικού δικτύου στην Ελλάδα αλλά και σε 13 ακόμα χώρες της Νοτιανατολικής Ευρώπης. Στην Ελλάδα, το έργο sensor, θα επιθεωρήσει 3.600 km του διευρωπαϊκού οδικού δικτύου, μέρος του οποίου διέρχεται από την Περιφέρεια Στερεάς.

Οι πληροφορίες που θα συλλέξουν θα αναλυθούν σε εργαστήριο. Στη συνέχεια θα καταστρωθούν αποδοτικά σχέδια επενδύσεων, τα οποία θα παρουσιασθούν σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο, προκειμένου να προωθηθούν χρηματοδοτήσεις για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας.

Ο κ. Δήμαρχος σε δήλωσή του στα τοπικά Μ.Μ.Ε. είπε:

«Ελπίζουμε οι πληροφορίες που θα συλλέξουν οι εταίροι του έργου SENSOR από το οδικό δίκτυο της Στερεάς, να συμβάλλουν στην βελτίωση της οδικής ασφάλειας για να μη χάσουν άλλοι άνθρωποι τη ζωή τους στο οδόστρωμα».



Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Από το εμπόριο στο ... e-commerce!

Η κατασκευή eshop (ηλεκτρονικού καταστήματος), σε συνδυασμό με την ηλεκτρονική του προώθηση στο διαδίκτυο και τα social media, μπορεί να αποτελέσει τον πλέον κερδοφόρο τρόπο επένδυσης. Λόγω και της δυσμενoύς οικονομικής συγκυρίας, αρκετοί έχουν ήδη στραφεί σε αυτή τη λύση και βλέπουν την επένδυσή τους να αποδίδει.

Πολλά καταστήματα αναγκάζονται να βάλουν λουκέτο λόγω της κρίσης, ενώ σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Αθήνας,
ολοένα και περισσότεροι  καταναλωτές αναζητούν τις καλύτερες προσφορές μέσω του internet.

Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα των eshops, είναι το ιδιαίτερα χαμηλό κόστος συντήρησης, ενώ η ενημέρωση του καταστήματος
με νέα προϊόντα και διαθεσιμότητα stock, δύσκολα θα απαιτήσει περισσότερες από μερικές ώρες την εβδομάδα,
αναλόγως φυσικά με την ποικιλία των προϊόντων που εμπορεύεστε. Πρόκειται για μια επένδυση, η οποία με την κατάλληλη προώθηση,
μπορεί να αποδώσει σπουδαία οικονομικά οφέλη.

Ιδιαίτερη αύξηση έχει παρατηρηθεί στα ηλεκτρονικά καταστήματα που έχουν ως αντικείμενο τα <a href="http://www.rouxa365.gr" title="rouxa"> ρουχα</a>,
 τόσο τα <a href="http://rouxa365.gr/andrika-rouxa.html" title="andrika rouxa"> ανδρικα ρουχα</a> όσο και τα <a href="http://rouxa365.gr/ginaikeia-rouxa.html" title="ginaikeia rouxa"> γυναικεια ρουχα</a>

Έτσι, σε αντίθεση με τα φυσικά καταστήματα, τα ηλεκτρονικά φαίνεται ότι πλέον ανταποκρίνονται περισσότερο στις ανάγκες των καταναλωτών.


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Εκπαιδευτική Ημερίδα (Διαθεματικό Σεμινάριο) στα Ιωάννινα

Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου
Εκπαιδευτική Ημερίδα για  Μαθησιακές Δυσκολίες (Δυσλεξία), Διαχείριση Συμπεριφοράς, Αυτισμό (Asperger), σχέση Εκπαιδευτικών - Μαθητών.

Το Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου διοργανώνει στα Ιωάννινα, στο Συνεδριακό χώρο του ξενοδοχείου Du Lac, την Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013 (ώρες 10:00-14:00), Εκπαιδευτική Ημερίδα (Διαθεματικό Σεμινάριο) με προσκεκλημένους ειδικούς επιστήμονες που θα αναφερθούν  στις Μαθησιακές Δυσκολίες (Δυσλεξία), τη Διαχείριση Συμπεριφοράς, τον Αυτισμό (Asperger) και τη σχέση Εκπαιδευτικών - Μαθητών.


Τα θέματα τα οποία θα αναπτυχθούν είναι τα παρακάτω:
1. Το Μαθησιακό προφίλ (κατανοώντας τη Δυσλεξία)
Ε. Λιβανίου, PhD-Εκπαιδευτική ψυχολόγος (Αθήνα)

2. Διαχείριση συμπεριφοράς μαθητών στο σχολείο
Α. Πλέσσα, ME.d, BCBA-Σχολική ψυχολόγος-Αναλύτρια Συμπεριφοράς
(Επιστημονική Υπεύθυνη στο Μονορόδι Αθηνών)

3. Αυτισμός (Asperger). Ένταξη στο γενικό σχολείο: Τι λάθη γίνονται;
Ι. Καφαντάρης-Ψυχίατρος παιδιών και εφήβων
(Κλινικός Υπεύθυνος στο Μονορόδι Αθηνών)

4. Η σχέση Εκπαιδευτικών - Μαθητών. Μια σύγχρονη ανάγκη
Δρ. Φ. Μωρόγιαννης, Ψυχίατρος εφήβων και ενηλίκων (Ιωάννινα)

Συντονιστής της Ημερίδας: Δρ. Φ. Μωρόγιαννης

Απευθύνεται σε
Εκπαιδευτικούς, φοιτητές Παιδαγωγικών Σχολών, Λογοθεραπείας, Φ.Π.Ψ., Προσχολικής Αγωγής, Νηπιαγωγών και σε κάθε ενδιαφερόμενο.

Θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης και σχετικό υλικό.

Απαραίτητη η προεγγραφή στη γραμματεία του Διεπιστημονικού Κέντρου Ηπείρου, στη διεύθυνση Κερκύρας 5, Σεισμόπληκτα, στα Ιωάννινα.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ - ΕΓΓΡΑΦΕΣ:
Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου
Κερκύρας 5, Σεισμόπληκτα. Ιωάννινα
Eπικοινωνία:  6986180630 
E-mail: diepistimoniko.edu@gmail.com
Σελίδα: https://www.facebook.com/Diepistimoniko.gr
Βρείτε μας στο facebook: https://www.facebook.com/Diepistimoniko.B




Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

ΛΥΚΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 2013 - 2014





Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Οικονομική γενοκτονία «προ των πυλών»...

Εάν δεν αναλάβουν οι Έλληνες τα ηνία, παραμένοντας μόνο στα λόγια πατριώτες, το μέλλον δεν διαγράφεται απλά σκοτεινό και οδυνηρό – αφού το ελληνικό δράμα ευρίσκεται ακόμη σε νηπιακό στάδιο, με την οικονομική γενοκτονία «προ των πυλών».

Όταν μία χώρα διανύει τον έκτο χρόνο ύφεσης, χωρίς να έχει καταφέρει ακόμη να δημιουργήσει κάποιες, έστω αμυδρές, ελπίδες και προοπτικές για το μέλλον στους πολίτες της, δεν καταρρέει μόνο οικονομικά, αλλά και πνευματικά – γεγονός που τεκμηριώνεται από το «πλεόνασμα» καταγγελιών, σε συνδυασμό με το τεράστιο «έλλειμμα» εναλλακτικών λύσεων τόσο στην πολιτική, όσο και στην κοινωνία.


Ειδικότερα, η πατρίδα μας έχει διαιρεθεί σε δύο ομάδες, εκ των οποίων η μία είναι υπέρ των μνημονίων (παρά το ότι γνωρίζει την πλήρη αποτυχία τους), ενώ η άλλη εναντίον των μνημονίων – χωρίς όμως καμία πρόταση, χωρίς ένα εθνικό, «μη μνημονιακό» σχέδιο εξόδου από την κρίση. Την ίδια στιγμή πληθαίνουν οι καταγγελίες εναντίον όλων και για όλα – ενώ δεν αναζητούνται δρόμοι διαφυγής, αλλά ένοχοι, στους οποίους να μπορεί κανείς να «φορτώσει» την ευθύνη για τα δεινά του.

Συνεχίζοντας, η διαστρέβλωση εννοιών ευρίσκεται στο αποκορύφωμα της – αφού δεν εξετάζεται απολύτως τίποτα με ρεαλισμό, αλλά με έναν εκτός ελέγχου συναισθηματισμό. Για παράδειγμα, οι Έλληνες διαμαρτύρονται επειδή «κατηγορούνται» πως είναι τεμπέληδες – ισχυριζόμενοι ότι εργάζονται περισσότερες ώρες, σχετικά με τους υπολοίπους Ευρωπαίους.

Αν και δεν έχουν καθόλου άδικο, όσον αφορά τις ώρες εργασίας, αδυνατούν ή δεν θέλουν να κατανοήσουν ότι, το πρόβλημα δεν είναι ποτέ ο χρόνος εργασίας, αλλά η παραγωγικότητα – η οποία μπορεί να είναι μόλις στο 50% σε σχέση με άλλους, ακόμη και αν οι ώρες εργασίας είναι διπλάσιες. Επειδή δε οι αμοιβές καθορίζονται από την παραγωγικότητα και όχι από το χρόνο εργασίας, είναι αυτονόητο το ότι μπορεί να πληρώνεται κανείς τα μισά, δουλεύοντας τις διπλάσιες ώρες, χωρίς αυτό να είναι άδικο ή ανάρμοστο.

Για παράδειγμα, οι μισθοί στην Κίνα (διάγραμμα) υπερτετραπλασιασθηκαν από το 2000, χωρίς να αυξηθεί το κόστος παραγωγής δυσανάλογα – επειδή αυξήθηκε η παραγωγικότητα.


Μισθοί Κίνας

Περαιτέρω, επειδή η παραγωγικότητα δεν εξαρτάται μόνο από τον εργαζόμενο αλλά, κυρίως, από τις επενδύσεις, ειδικά όσον αφορά τη βιομηχανία, η επίλυση του προβλήματος, με βάση την οποία θα μπορούσαν να αυξηθούν οι μισθοί, είναι προφανώς η δημιουργία νέων επενδύσεων. Άλλωστε η Ελλάδα δεν κατηγορείται για την υπερβολική αύξηση των μισθών αυτού καθαυτού – αλλά λόγω του ότι οι μισθοί αυξήθηκαν περισσότερο από την αύξηση της παραγωγικότητας.

Στο θέμα των επενδύσεων τώρα, το ουσιαστικό πρόβλημα δεν είναι η έλλειψη χρημάτων ή η αδυναμία των τραπεζών να δανείσουν τις επιχειρήσεις – αφού κανένας δεν επενδύει σε μία χώρα, με τόσο ασταθές φορολογικό πλαίσιο, με μία τέτοια «εχθρότητα» απέναντι στην επιχειρηματικότητα, με μία υπερδιογκωμένη γραφειοκρατία, καθώς επίσης με την πολιτική διαφθορά να οργιάζει.

Επίσης κανένας δεν επενδύει όταν μαίνεται η ύφεση και οργιάζει η ανεργία – αφού περιορίζεται συνεχώς η ζήτηση, οπότε δεν υπάρχουν προοπτικές πώλησης των νέων προϊόντων που θα παράγει.

Από την πλευρά τώρα των τραπεζών, δεν είναι δυνατόν να απαιτεί κάποιος να δανείζουν τα χρήματα τους, χωρίς καμία προοπτική να τα εισπράξουν. Κανένας απολύτως δεν δανείζει, γνωρίζοντας ότι δεν θα του επιστραφούν τα χρήματα του – γεγονός που σημαίνει ότι, δεν είναι οι τράπεζες ή η ρευστότητα τους το πρόβλημα, αλλά η ύφεση και η ανεργία.

Στην ύφεση και στην ανεργία οφείλεται ένα ακόμη πρόβλημα, το οποίο δεν έχει ακόμη εμφανισθεί σε όλη του την έκταση: η πτώση των τιμών των ακινήτων. Αναφερόμαστε ακόμη σε πτώση και όχι σε κατάρρευση, επειδή έχουν σχεδόν εκμηδενισθεί οι πωλήσεις – γεγονός που οφείλεται αφενός μεν στη συνεχή αύξηση των φόρων (από 487 εκ. το 2010, στα 3,18 δις € σήμερα) και στην ανασφάλεια που έχει προκληθεί, αφετέρου στην απαγόρευση των κατασχέσεων.

Προφανώς, η κατάρρευση θα ακολουθήσει μετά την άρση της απαγόρευσης των κατασχέσεων – αφού τότε ένας μεγάλος αριθμός ακινήτων θα εκποιηθεί σε εξευτελιστικές τιμές, διαμορφώνοντας νέα «τιμολογιακά επίπεδα».

Την ίδια στιγμή οι ενυπόθηκες εγγυήσεις των τραπεζών θα χάσουν σημαντικά σε αξία, δημιουργώντας τους νέες ανάγκες κεφαλαίων – οι οποίες θα προστεθούν στις ήδη υφιστάμενες, οφειλόμενες στις πάσης φύσεως επισφάλειες τους, στα κόκκινα δάνεια (υπολογίζονται στο 30% των συνολικών δανείων τους, δηλαδή στα 65 δις € περίπου).

Με τα νέα μέτρα βέβαια που φαίνεται πως θα επιβάλλει η «σκιώδης» και μη εκλεγμένη δημοκρατικά κυβέρνηση της χώρας, η Τρόικα δηλαδή, θα κλιμακωθούν ακόμη περισσότερο η ύφεση και η ανεργία – θα συνεχισθεί λοιπόν ο θανατηφόρος καθοδικός σπειροειδής κύκλος, καθώς επίσης η μεταφορά της ιδιωτικής περιουσίας στο δημόσιο, με τελικό προορισμό τους δανειστές μας.

Με κριτήριο τα παραπάνω, το ελληνικό δράμα ευρίσκεται ακόμη σε νηπιακό στάδιο – με την ολοκληρωτική λεηλασία, με την οικονομική γενοκτονία  και με την καταστροφή της χώρας μας να είναι «προ των πυλών». Επειδή δε κανένας απολύτως δεν ασχολείται σοβαρά με τα συγκεκριμένα προβλήματα, αναζητώντας εναλλακτικές λύσεις, η κατάσταση θα επιδεινώνεται διαρκώς.

Εν τούτοις, ακόμη και σήμερα, υπάρχει διέξοδος – η οποία όμως προϋποθέτει την ανάκτηση της εμπιστοσύνης των Πολιτών προς την Πολιτεία, καθώς επίσης τον έμπρακτο και όχι μόνο στα λόγια πατριωτισμό των Ελλήνων.

Ειδικότερα, εάν οι Έλληνες εμπιστευόντουσαν κάποια κυβέρνηση τους και αναλάμβαναν οι ίδιοι την εξυπηρέτηση του χρέους τους, όπως είχαμε προτείνει πριν ακόμη οδηγηθεί η πατρίδα μας δόλια στα νύχια του ΔΝΤ (εθνικά ομόλογα, μηδενισμός του χρέους κλπ.), η Ελλάδα θα γνώριζε μία εντυπωσιακή ανάκαμψη – ανάλογη του τεράστιου πλούτου και των πραγματικών δυνατοτήτων της.

Εάν όμως δεν αναλάβουν μόνοι τους οι Έλληνες τα ηνία, παραμένοντας μόνο στα λόγια πατριώτες, το μέλλον δεν διαγράφεται απλά σκοτεινό και οδυνηρό – ενώ δεν είναι καν δυνατόν να το περιγράψει κανείς με λόγια.

analyst

logiosermis


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΘΗΒΑΙΩΝ

ΘΕΜΑ : «Πρόσκληση σύγκλησης Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας»
(Δ4/86/11-12-1987 Υπ. Απ.)


Καλείστε να προσέλθετε στη δημόσια συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας που θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα  στις  7 Οκτωβρίου 2013 ημέρα Δευτέρα και ώρα  14.00 για την συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα συνημμένα θέματα της ημερήσιας διάταξης.
Παρακαλείσθε  σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσής σας να ειδοποιήσετε τον αναπληρωτή σας.



                                                                             Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ
                                                             ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ


                                                                       ΚΟΥΝΤΟΥΠΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ




Συνημμένα :
Πίνακας θεμάτων ημερήσιας διάταξης

ΠΙΝΑΚΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΗΒΑΙΩΝ ΣΤΙΣ  07-10-2013 ΠΟΥ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΕΤΑΙ ΣΤΗ ΜΕ ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ.:29372/02-10-2013 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ




Θέμα 1ο  Εύρεση και παραχώρηση τριών αιθουσών για το πρόγραμμα Οδυσσέας.
Εισηγητής

Θέμα 2ο  :Λειτουργία Κοινωνικού Φροντιστηρίου  για το Λύκειο και το Δημοτικό Σχολείο ,για το σχολικό έτος 2013-2014.
Εισηγητής

Θέμα 3ο : ΣΑΤΑ Σχολείων
Εισηγητής


ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ
1. Φίλο Γεώργιο Εκπρόσωπος της Δευτ/θμιας Εκπαίδευσης
2. Γκάρτζιος Γεώργιος  Εκπρόσωπος της Πρωτ/θμιας Εκπαίδευσης
3. Χαρέμης Κων/νος Εκπρόσωπος της Ε.Λ.Μ.Έ Βοιωτίας.
4. Γκιζίλη Σταυρούλα  Εκπρόσωπος της Ένωσης Γονέων
5. Χαλιαμάλιας Φώτης  Εκπρόσωπος του Συλλόγου Δασκάλων επαρχίας Θηβών
6. Ρόδης Χρήστος Εκπρόσωπος του Εμπορικού Συλλόγου Θήβας
7. Χαρατσής Χρήστος Εκπρόσωπος της  Ομοσπ. Επ/τιών Β/χνων


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Λογικές και πολιτικές ακροβασίες του ΣΥΡΙΖΑ για το Μνημόνιο (που τελειώνει) και τις εκλογές (που δεν θα γίνουν)

Λογικές και πολιτικές ακροβασίες του ΣΥΡΙΖΑ για το Μνημόνιο (που τελειώνει) και τις εκλογές (που δεν θα γίνουν)

του Ραφαήλ Μεν. Μαϊόπουλου


Το σημείωμα αυτό γράφεται με αφορμή τη δήλωση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ Δημ. Παπαδημούλη ότι “Ο ΣΥΡΙΖΑ θα μετατρέψει τις επαναληπτικές εκλογές σ’ ένα διπλό δημοψήφισμα εναντίον  του Ναζισμού και εναντίον του Μνημονίου, καθώς και σε ένα σκαλοπάτι, για να γίνουν, επιτέλους, εθνικές εκλογές και να υπάρξει μια νέα κοινοβουλευτική πλειοψηφία”.

1.            Για το δημοψήφισμα του ΣΥΡΙΖΑ “εναντίον  του Ναζισμού και εναντίον του Μνημονίου”.
Ο ΣΥΡΙΖΑ συνηθίζει να παρουσιάζει την αναφορά σε ένα ΓΕΓΟΝΟΣ ως διατύπωση μιας ΚΡΙΣΗΣ, όταν νομίζει πως με την ακροβασία αυτή κερδίζει.
Έτσι, αν επισημάνει κάποιος πως “πόλεμος εναντίον του Μνημονίου” είναι ένα από τα κύρια συνθήματα της Χρυσής Αυγής, θα προκαλέσει την οργισμένη αντίδρασή του: “Ταυτίζεις  τον ΣΥΡΙΖΑ με την Χρυσή Αυγή, υποστηρίζεις τη θεωρία των δύο άκρων”!
Η ίδια λογική ακροβασία, δεν “νομιμοποιεί” τον οποιοσδήποτε να προσάψει στον ΣΥΡΙΖΑ πως, όταν καλεί σε πόλεμο “εναντίον  του ναζισμού και εναντίον του Μνημονίου”, ταυτίζει τους εγκρίναντες το Μνημόνιο (την πλειοψηφία της Βουλής των Ελλήνων, την Ευρωπαϊκή Ένωση, την ΕΚΤ και το ΔΝΤ) με τον Ναζισμό;

2.            Για τις εκλογές

α. Η διεξαγωγή εκλογών στη σημερινή συγκυρία –όταν επίκειται η ανάληψη της προεδρίας της Ε.Ε. από την Ελλάδα, όταν βρίσκονται σε εξέλιξη κρίσιμες διαπραγματεύσεις με την Τρόικα, όταν το Μνημόνιο τελειώνει τον Μάιο, και με τα γνωστά αποτελέσματα όλων των δημοσκοπήσεων– θα ήταν ό,τι χειρότερο μπορεί να υπάρξει για τον τόπο.
Θα οδηγούσε σε ακυβερνησία και χάος, αφού κανένα κόμμα ή συνδυασμός κομμάτων (ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛΛ –αν τελικά συμφωνούσουν να συνεργαστούν) δεν θα εξασφάλιζε πλειοψηφία στη Βουλή.

β. Σε κάθε περίπτωση, πριν να ζητήσει εκλογές, ο ΣΥΡΙΖΑ θα πρέπει να παρουσιάσει στον λαό το  Πρόγραμμά του για την αντιμετώπιση των οικονομικών προβλημάτων της Χώρας, μετά την επικείμενη λήξη του Μνημονίου.
Οι εξαγγελίες και οι υποσχέσεις του κ. Τσίπρα δεν αποτελούν “Το Πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ”, αφού δεν έχουν ακόμα εγκριθεί από τα αρμόδια Όργανά του (Η “διαβούλευση”, που, όπως είχε ανακοινωθεί, θα γινόταν πριν από την οριστικοποίηση του Προγράμματός του, δεν γνωρίζουμε σε ποιο στάδιο βρίσκεται σήμερα).

γ. Ένα  τέτοιο “Πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ” θα πρέπει να δίνει συγκεκριμένες απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα, όπως:
- Αν οι όροι δανεισμού μας από τις αγορές είναι απαγορευτικοί, ο ΣΥΡΙΖΑ θα διαπραγματευτεί με την “Ευρωπαϊκή Τρόικα” (Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Ευρωζώνη, ΕΚΤ) τους όρους δανεισμού απ’ αυτήν;
- Αν η “Ευρωπαϊκή Τρόικα” επιμείνει στους γνωστούς όρους (απελευθέρωση επαγγελμάτων και αγορών (ενέργειας, μεταφορών, τραπεζικού συστήματος κ.λ.π.), αποκρατικοποιήσεις ΔΕΚΟ, μείωση αριθμού δημοσίων υπαλλήλων, περιορισμό επιδοτήσεων ΔΕΚΟ κ.λ.π.), ο ΣΥΡΙΖΑ θα προχωρήσει “σε μονομερείς ενέργειες”, σε σχέση με την εξυπηρέτηση του χρέους, και “σε στάση πληρωμών”, όπως έχει δηλώσει ο Πρόεδρός του;
- Είναι δυνατό η “Ευρωπαϊκή Τρόικα” να μην επιμείνει στους όρους αυτούς, που  αποτελούν βασικές επιλογές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, υποχρεωτικές για τα κράτη-μέλη της;
- Στην περίπτωση απόρριψης των όρων αυτών, οπότε η Χώρα δεν θα μπορεί να δανειστεί ούτε από τις διεθνείς αγορές ούτε από την “Ευρωπαϊκή Τρόικα”, πού θα αναζητήσει ο ΣΥΡΙΖΑ τα κεφάλαια που έχουμε ανάγκη για τη λειτουργία του Κράτους και την ανάπτυξη της Χώρας; Στη φορολογία, τις περικοπές των κρατικών δαπανών, και στα δύο;

3.           Ας εννοήσει, επί τέλους, ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και άλλοι, ότι η εποχή της αγνόησης της πραγματικότητας, των παραπλανητικών  υποσχέσεων και των εμπρηστικών συνθημάτων έχει περάσει.
                  Αυτό που σήμερα μετράει είναι ο ρεαλισμός, η αξιοπιστία και η αποτελεσματική πράξη!


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΧΜΕΤ ΝΤΑΒΟΥΤΟΓΛΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ


ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΧΜΕΤ ΝΤΑΒΟΥΤΟΓΛΟΥ
ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΜΕΑΡΧΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ

Ο Βουλευτής Επικρατείας και Τομεάρχης Εξωτερικών των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ και Κοινοβουλευτικός Υπεύθυνος για τα εθνικά θέματα της Θράκης, σχολίασε ως εξής τις δηλώσεις του Τούρκου ΥΠΕΞ Αχμέτ Νταβούτογλου στο CNN Turk, σχετικά με τη Σχολή της Χάλκης, τα τζαμιά και τους μουφτήδες:

«Ο κ. Νταβούτογλου, για μία ακόμη φορά, επιδίδεται σε εκβιασμούς, που είναι το γνωστό άθλημα της Άγκυρας.

Θα του συνιστούσα:

1ον Να διαβάσει προσεκτικά την ανακοίνωση του Συλλόγου Κωνσταντινοπολιτών που αφορά στην απαγόρευση της Θείας Λειτουργίας και της ενθρόνισης του νέου Μητροπολίτη Κυδωνιών Αθηναγόρα στον ιστορικό ναό των Παμμεγίστων Ταξιαρχών Κυδωνιών (Αϊβαλί).

Αν δεν το κατάλαβε, αφορά καταγγελία εναντίον των τουρκικών Αρχών για «κατάφωρη παραβίαση της θρησκευτικής ελευθερίας και ευθεία προσβολή του Οικουμενικού Πατριαρχείου, με την Τουρκία, για μία ακόμα φορά, παρά τις επίσημες εξαγγελίες περί εκδημοκρατισμού, να εξακολουθεί να περιφρονεί τα ανθρώπινα δικαιώματα των μειονοτήτων».

2ον Να «συμμαζέψει» τη δράση του πράκτορα Προξένου που έχει εγκαταστήσει στην Κομοτηνή, με προίκα δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ σε μαύρο χρήμα, για τη «μισθοδοσία» χιλιάδων πρακτορίσκων στη Θράκη, παραβιάζοντας κάθε κανόνα της Διπλωματίας και όλοι μαζί μη σεβόμενοι είτε τη συνθήκη της Λωζάννης είτε τους νόμους της Ελλάδας σε πολλά επίπεδα.

3ον Να μαζέψει οριστικά τους ψευδομουφτήδες, όπως επίσης και όλους εκείνους τους «μισθοδοτούμενους» ιμάμηδες, που με το «θρησκευτικό έργο» τους επιβουλεύονται ως όργανα της Άγκυρας και την ελληνική εθνική κυριαρχία.

Δεν θα υπενθυμίσω στον κ. Νταβούτογλου τις θέσεις της Διεθνούς Κοινότητας για την επαναλειτουργία της σχολής της Χάλκης. Ούτε θα του υπενθυμίσω ότι στη Μέκκα της μουσουλμανικής θρησκείας, την οποία σέβομαι απολύτως, απαγορεύεται η Λειτουργία Ορθόδοξης εκκλησίας ή ακόμα και οι επισκέπτες να φέρουν το σύμβολο του σταυρού. Ούτε θα του υπενθυμίσω ότι η κυβέρνηση Ερντογάν, στην οποία είναι Υπουργός, ενισχύει τους Ισλαμοφασίστες στη Συρία που σφάζουν στο γόνατο και τους Χριστιανούς.

Εν ολίγοις, οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ζητάμε από την ελληνική κυβέρνηση να δώσει την πρέπουσα απάντηση στους εκβιασμούς Νταβούτογλου, εκτός και εάν η πρωθυπουργική συνάντηση στους προθαλάμους του Κατάρ και η πρόσφατη επίσκεψη Βενιζέλου στην Άγκυρα, έχουν δρομολογήσει συμφωνίες που υποπτευόμαστε μεν αλλά επίσημα δεν γνωρίζουμε.

Και έχοντας, με εντολή του Προέδρου του Κινήματος Πάνου Καμμένου, η οποία επαναδιατυπώθηκε στην τελευταία σύσκεψη της Κ.Ο., την κοινοβουλευτική ευθύνη για τα θέματα της Θράκης, κυρίως τα Εθνικά, τονίζω εκ μέρους των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ότι η Θράκη είναι ενιαίο και αναπόσπαστο πολύτιμο και ιστορικό κομμάτι της Ελληνικής Επικράτειας, όπου κανένας τρίτος δεν πρέπει να τολμά να κοιτάει ούτε με λοξό βλέμμα.

Τέλος, οφείλω να θυμίσω στον κ. Νταβούτογλου ότι ακόμα περιμένω μία απάντηση στο ερώτημα που δύο φορές του απηύθηνα στη σύντομη συνάντησή μας στην Κωνσταντινούπολη, στα πλαίσια της ετήσιας Συνόδου του ΟΑΣΕ:

Τι θα πράξει η τουρκική κυβέρνηση για να σταματήσει η εισροή λαθρομεταναστών στην Ελλάδα από τα τουρκικά παράλια; Και τι θα πράξει επίσης, για να πάρει πίσω όλους εκείνους τους μουσουλμάνους «εποίκους» που έχει στείλει στην πατρίδα μας και που ζητάμε να επαναπροωθηθούν στην χώρα εξόδου τους;».



Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

Λύσεις στα Προβλήματα του Δημοτικού Σταδίου βρίσκουν ΑΟ Θήβα και Δήμος Θήβας


Νέα αρχή στις σχέσεις του ΑΟ ΘΗΒΑ με τον δήμο και τον ΔΟΘ ύστερα
από την συνάντηση που είχαν ο αντιπρόεδρος του ΑΟ ΘΗΒΑ
με τον κύριο Κουτσοδήμο.
Ύστερα από την ανακοίνωση της ομάδας οι φορείς του δήμου ενέσκηψαν πάνω από το πρόβλημα που αντιμετώπιζε η ομάδα με το γήπεδο.
Τους ευχαριστούμε θερμά που έδειξαν... ενδιαφέρον και μας έδειξαν ότι είναι δίπλα μας για ακόμα μια φορά.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Δήμαρχο κύριο Νικολάου τον Αντιδήμαρχο κύριο Χατζησταμάτη που για άλλη μια φορά δείχνει την ανιδιοτελή αγάπη του προς τον σύλλογο για την άμεση αντίδραση τους για να έρθουμε σε διάλογο με τον κύριο Παπαδημητρίου που είναι ο πρόεδρος του ΔΟΘ και τον κύριο Κουτσοδήμο. Δόθηκαν οι αμοιβαίες εξηγήσεις και όλα πλέον έχουν πάρει τον δρόμο τους και θα λυθούν όλα τα προβλήματα σιγά σιγά και όπως όλα δείχνουν ΑΟ ΘΗΒΑ και δήμος προορούν χέρι χέρι για να επιτύχουμε τους στόχους μας και να ακουστεί δυνατότερα το όνομα της πόλης μας.

Ο πρόεδρος Παναγιώτης Μπάκας το Δ.Σ. ο προπονητής και οι ποδοσφαιριστές θα ήθελαν να ευχαριστήσουν το πρόεδρο του ΔΟΘ Παπαδημητρίου Ιωάννη, τον Κουτσοδήμο Δημήτριο, τον Δήμαρχο Νικολάου Σπυρίδωνα και τον Αντιδήμαρχο Χατζησταμάτη Ανδρέα για την άμεση βοήθεια τους και ανταπόκριση για να βρούμε λύσεις στα προβλήματα.

Δ.Σ
ΑΟ ΘΗΒΑ

http://thivagr.blogspot.gr/


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Τραβά την πρίζα της Διαύγειας για να κρύψει τις αμαρτίες της

Το πιο σκοτεινό και αδιαφανές κράτος του ανεπτυγμένου κόσμου δεν άντεξε ούτε τρία χρόνια να δημοσιεύει τις αποφάσεις της Διοίκησης στο διαδίκτυο. Παρότι κατάφερε να φτιάξει ένα νεφελώδες σύστημα πληροφορικής, ώστε να είναι πραγματικά δύσκολο να βρει κανείς αυτό που αναζητά, παρότι το «μπούκωσε» με δεδομένα αταξινόμητα για να αποθαρρύνει κάθε αναζήτηση, η Διαύγεια ήταν η μόνη χαραμάδα διαφάνειας, η μόνη πηγή ελέγχου των αποφάσεων της κρατικής Διοίκησης.
Υπενθυμίζεται ότι καμιά κρατική απόφαση σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο δεν έχει ισχύ αν δεν δημοσιευτεί στη Διαύγεια. Τον νόμο είχαν το 2010 υπερψηφίσει ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΛΑΟΣ και τον είχαν καταψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ. Έτσι μαθαίναμε για τις χρηματοδοτήσεις, τις αποφάσεις για νέα έργα, τις μετακινήσεις και τοποθετήσεις προσωπικού, τους διορισμούς, τους μισθούς των κυβερνητικών golden boys και άλλα πολλά.
Όμως ο κ. Σαμαράς επιλέγει να καταργήσει τη Διαύγεια με διαβούλευση εξπρές 24 ωρών. Προφανώς ούτε αυτή η ελάχιστη διαθέσιμη διαφάνεια είναι ανεκτή για την κυβέρνησή του. Πώς άλλωστε να κρύψει τους χιλιάδες διορισμούς; τις κομματικές μετακινήσεις; τις τοποθετήσεις άσχετων διοικήσεων σε νοσοκομεία, κρατικές επιχειρήσεις και οργανισμούς; τις εκατοντάδες φουσκωμένες ή αχρείαστες αναθέσεις έργων ή προμηθειών; τα ρουσφέτια; τις διευκολύνεις ημετέρων;
Πώς να κρύψει τους αριθμούς που περιγράφουν το αδηφάγο κομματικό τέρας που συνεχίζει να κατατρώει την Ελληνική κοινωνία;
Όλα τα παραπάνω ξεχειλίζουν στην Διαύγεια, γιατί αυτά κυρίως παράγει η κρατική διοίκηση. Ο κος Σαμαράς όμως δεν διανοήθηκε ποτέ να διακόψει την παραγωγή. Επιλέγει να καταργήσει τη δημοσιοποίηση. Μήπως έχει παραβιάσει τον νόμο ήδη εκδίδοντας και εφαρμόζοντας αδημοσίευτες αποφάσεις; Μήπως έρχονται οι πρώτες εισαγγελικές παραγγελίες;
Μήπως να καταργήσουμε και το ΦΕΚ και για ό,τι … απορίες έχουμε να ρωτάμε τον κ. Σαμαρά; Μήπως να καταργήσουμε και το Σύνταγμα μια κι έξω και να το αντικαταστήσουμε με την Πρωθυπουργική εντολή; Μην ταλαιπωρούμαστε άδικα με δημοκρατίες και άλλες λεπτομέρειες.
Όπισθεν ολοταχώς! Πού θα σταματήσουμε; Στο '67; Στο '36; Ή μήπως στο '22;
Η Δημιουργία Ξανά καλεί την κυβέρνηση να ανακαλέσει άμεσα και αντίθετα να αναβαθμίσει το σύστημα πληροφορικής της Διαύγειας ώστε κάθε πολίτης με ένα εύχρηστο τρόπο ταξινόμησης και αναζήτησης, να μπορεί να βρει όλες τις Διοικητικές πράξεις του κράτους. Γιατί η αναβάθμισή του δεν εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ και δεν προγραμματίζεται να ενταχθεί;
Ποιος φοβάται τη διαφάνεια στ’ αλήθεια;

Γραφείο Τύπου

«Δημιουργία, ξανά!»

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Το μεγαλύτερο διατροφικό σκάνδαλο: ο Βενιζέλος αντικατέστησε το ψωμί των αρχαίων με ζωοτροφή (που τρώμε κι εμείς σήμερα)

Τάσος Θεοδωρόπουλος

Ο Τάσος (ΤΑΖ) Θεοδωρόπουλος θυμάται μια ελάχιστα γνωστή ιστορία οικονομικών και όχι μόνο διατροφικών συμφερόντων, με πρωτεργάτη και πέτρα του σκανδάλου έναν εθνάρχη στο απυρόβλητο και στόχο (;) την αποβλάκωση των Ελλήνων.

Ό,τι και να νομίζεις πως ξέρεις για τα οφέλη του σιταριού, ή μάλλον του αλευριού από σιτάρι που δημιουργεί το βασικό προϊόν της διατροφής σου, δηλαδή το ψωμί, είναι ένα μεγάλο ψέμα. Για έναν πολύ απλό λόγο: Ναι μεν το ευλογημένο αρτοποίημα είναι από τα αρχαία χρόνια κυρίαρχο στοιχείο του τραπεζιού. Όμως το ψωμί που τρως σήμερα, είναι αυτό που στην αρχαία Ελλάδα τρώγανε τα ζώα.

Το ψωμί των αρχαίων προερχόταν από το συγγενικό με το στάρι, αλλά καμία σχέση ως προς τις ποιότητες του και τα οφέλη του στον ανθρώπινο οργασμό, δημητριακό Ζέα (ή Ζεία). Το στάρι ήταν τροφή των ζώων. Γιατί η Ζέα δεν περιέχει γλουτένη, έχει άμεση απορροφητικότητα, εντελώς μεγαλύτερη περιεκτικότητα θρεπτικών συστατικών, και δεν κολλάει τα κύτταρα και πάνω από όλα τα εγκεφαλικά κύτταρα. Σε απλά ελληνικά δε σε χαζεύει. Ενώ το στάρι μπορεί.

Ακούγεται συνωμοσιολογικό ανέκδοτο, όμως η καλλιέργεια της Ζέας απαγορεύθηκε στη δεκαετία του 30 με νόμο από τον εθνάρχη Βενιζέλο. Μετά από χιλιάδες ετών στο ελληνικό έδαφος. Υποβιβάζοντας τη Ζέα στο επίπεδο της ζωοτροφής. Το γιατί και το πώς πάρθηκε αυτή η απόφαση έχει πιθανότατα πολλαπλές εξηγήσεις. Μερικές εκ των οποίων ανήκουν στη σφαίρα των οικονομικών, άλλες όμως και ιδιαίτερα εμπεριστατωμένες, στη σφαίρα του «οργουελικού» ελέγχου του βιοτικού επιπέδου και επομένως της ικανότητας σκέψης των ανθρώπων.
Υπάρχουν άπειρες μελέτες για την δύναμη της Ζέας έναντι του σιταριού και για αυτό που προαναφέρω ως προς τη διατροφή των αρχαίων Ελλήνων. Μελέτες που καλό θα ήταν να τις τσεκάρεις πριν αρχίσεις πάλι τα αστειάκια για το αν «μας ψεκάζουνε» και πριν αγοράσεις φετούλες για τοστ από καθαρό ατόφιο πλαστικό. Δεν υπάρχει λόγος ψεκασμού για έλεγχο των μαζών αν αυτός επιτυγχάνεται μέσω της διατροφικής δικτατορίας. Κάτι που αποδεικνύεται και σήμερα από τις άδειες καλλιέργειας μεταλλαγμένων και αμφιβόλου ποιότητας τροφίμων, κατά το δοκούν της άρχουσας τάξης για κατανάλωση και τέρψη των «πληβείων».

Πώς λέγεται σήμερα η Ζέα και πως ακριβοπληρώνεται; «Dinkel». Αυτό ήταν το ψωμί των αρχαίων Ελλήνων. Με αναφορές σε αυτό από τον Όμηρο ως τον Ηρόδοτο, το Θεόφραστο αλλά και τον Αισχύλο στον ύμνο του προς τη Δήμητρα. Με το άλευρο σιταριού να κατηγορείται ως υπεύθυνο για ποικιλία νόσων και περιορισμένης εγκεφαλικής λειτουργίας, και τη Ζέα να προκύπτει βάσει σύγχρονων μελετών, ως απελευθερωτική στις διανοητικές διαδικασίες, τη φαντασία και την εγρήγορση.

Μέσα σε 4 χρόνια μετά από αυτό που έμεινε (ή μάλλον ξεχάστηκε) στην ιστορία, ως «Σκάνδαλο των Αλεύρων» από τον Βενιζέλο στη δεκαετία του 30, με τη βοήθεια επιτηδευμένα διαστρεβλωμένων μεταφράσεων αρχαίων κειμένων και παραπληροφόρησης, η Ζέα ξεχάστηκε εντελώς και απαγορεύτηκε ως βασικό συστατικό του διαιτολογίου των Ελλήνων. Σήμερα ως Dinkel, εισάγεται κυρίως από τη Γερμανία, σε πολλαπλάσια τιμή από αυτή του σιταριού ενώ στην Ελλάδα μόλις πρόσφατα ξεκίνησε η ελεγχόμενη καλλιέργεια του και διάθεση ευτυχώς σε λογικές τιμές, από αρτοποιεία (όπως η αλυσίδα Σπύρου με υπέροχο και γευστικό ποιοτικό αποτέλεσμα) πάλι ως Dinκel. Αναφέρω την συγκεκριμένη αρτοποιεία γιατί είναι και η μόνη που στην είσοδο των μαγαζιών της έχει αναρτήσει κατατοπιστικότατο ενημερωτικό άρθρο για το θέμα Dinkel – Zέα.

Σαν προσωπική εμπειρία μπορώ να καταθέσω καταναλώνοντας το ότι μόλις τώρα κατάλαβα γιατί το ψωμί αυτό θεωρείται ολοκληρωμένη τροφή. Συμπαγές σαν σύσταση «δέκα» φορές περισσότερο από το παραφουσκωμένο με χημικά σταρένιο ψωμί των φούρνων και με μια γεύση που από μόνη της καθιστά μια φέτα του, ένα πλήρες γεύμα. Τα υπόλοιπα συμπεράσματα δικά σας. Περί ορέξεως ουδείς λόγος και περί ενημέρωσης μιας ακόμα σκοτεινής πλευράς της ελληνικής ιστορίας, η μπουκιά είναι στο χέρι σας. Και η επιλογή της ζωής που θέλετε να ζήσετε. Όπως σε όλα τα θέματα.

 iefimerida.gr


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Πόσο ζυγίζει το κυβικό τα ξύλα ζητούν να μάθουν οι πολίτες

Με το κυβικό και όχι με το κιλό θα προμηθευτούμε φέτος καυσόξυλα αφού από τον περασμένο Χειμώνα έχει τεθεί σε εφαρμογή η νέα αγορανομική διάταξη.Οι καταναλωτές ωστόσο σύμφωνα με τους επαγγελματίες του κλάδου αρνούνται να συμφιλιωθούν με το νέο καθεστώς και ζητούν να μάθουν πόσο ζυγίζει το κυβικό.


Ένα κυβικό μέτρο ζυγίζει περίπου 500 κιλά, εξαρτάται πως γίνεται το στοίβαγμα και πωλείται από 70έως 100 ευρώ ανάλογα και με το είδος του ξύλου που επιλέγει ο αγοραστής.


Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις τζάκια και ξυλόσομπες θα πάρουν και φέτος φωτιά.Λίγες ημέρες πριν ξεκινήσει να διατίθεται το πετρέλαιο θέρμανσης με τον υψηλό φόρο κατανάλωσης, τα νοικοκυριά δεν γνωρίζουν αν θα μπορούν να βάλουν περισσότερο επιδοτούμενο πετρέλαιο σε σύγκριση με πέρυσι, αν θα λάβουν προκαταβολικά το ποσό της επιδότησης που τους αντιστοιχεί ή αν θα το λάβουν σε δύο δόσεις.Η κατάσταση αυτή δείχνει ότι οι πολίτες και φέτος θα στραφούν στην αγορά καυσόξυλων για να ζεσταθούν.Οι πωλήσεις καυσόξυλων τα δύο τελευταία χρόνια έχουν αυξηθεί κατά 60% ενώ καθημερινά ξεφυτρώνουν και νέες επιχειρήσεις.


Εξαιτίας της κρίσης το ενδιαφέρον των Λαμιωτών είναι μεγάλο και από τον Αύγουστο ήδη έχουν ξεκινήσει να προμηθεύονται κάποιες ποσότητες ξύλων για το χειμώνα.


ΚΑΥΣΟΞΥΛΑ ΜΕ ΤΟ ΚΥΒΙΚΟ από LAMIASTARGR


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

ΣΤΗ ΛΕΣΒΟ Ο ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ «ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ 2013»


ΤΗ ΔΙΑΚΛΑΔΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ «ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ 2013»
ΣΤΗ ΛΕΣΒΟ ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ
ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΕΡΕΝΣ  ΚΟΥΙΚ

Ο Βουλευτής Επικρατείας και Τομεάρχης Εξωτερικών των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ θα παραστεί αύριο (4/10/2013) ως εκπρόσωπος του Κινήματος, στην τελευταία φάση της διακλαδικής άσκησης «Παρμενίων 2013», που θα διεξαχθεί στη Λέσβο.

Η προγραμματισμένη Συνέντευξη Τύπου του Τέρενς Κουίκ στα ΜΜΕ της Λέσβου μετατίθεται κατά μία ώρα για τις 13:30.

Το υπόλοιπο πρόγραμμα της επίσκεψης του Βουλευτή Επικρατείας στο νησί θα πραγματοποιηθεί κανονικά και με επίσκεψη στο κέντρο κράτησης λαθρομεταναστών και με προσκύνημα στον Ταξιάρχη του Μανταμάδου και με επισκέψεις σε χωριά για να καταγραφούν τα προβλήματα των κατοίκων.

Σε αυτή την νέα επίσκεψη στη Λέσβο, συμμετέχει και ο Γενικός Γραμματέας του Κινήματος Σπύρος Γαληνός.


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο