Δείτε μετά το 38ο λεπτό …Στην ερώτηση για το εάν μιζαρίστηκαν έλληνες πολιτικοί…. Από το Ρίο – Αντίρριο πήραν μίζα 1.2 εκατομμύρια και τα όποια μετάφεραν σε μια τσάντα. Του είπαν εάν σε πιάσει η γερμανική αστυνομία θα σε κλείσει φυλακή.
Ο διαγωνισμός για την γέφυρα προκηρύχθηκε το 1991 και οι προσφορές κατατέθηκαν την 1η Δεκεμβρίου του 1993. Έτσι, την 3η Ιανουαρίου 1996 το Ελληνικό Δημόσιο με τον Σημίτη και Λαλιώτη να πανηγυρίζουν… ( μάλλον για τις μίζες που πήραν) και η εταιρία ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. υπέγραψαν τη Σύμβαση Παραχώρησης για τη Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Συντήρηση και Εκμετάλλευση της γέφυρας Ρίου -Αντιρρίου.















