Υπηρεσία μαζικής αποστολής sms

Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2011

«Βελγικά F-16A MLU βομβάρδισαν στην Πελοπόννησο αντί για τη Λιβύη» Επιβεβαιώνουν την άσκηση αλλά... ήταν "Εκπαιδευτικές οι βόμβες"!


(Ανανέωση 01.25, 24/03) Eπιβεβαιώνει προσπαθώντας να ... διαψεύσει - κάπως άτσαλα, βέβαια - και μάλιστα αναφέροντας ψευδείς ημερομηνίες και γεγονότα, το κείμενο που εξέδωσε (μη μπορώντας να κάνει διαφορετικά;) το γραφείο Τύπου του ΓΕΑ στις 00.30 τη νύχτα αναφορικά με το δημοσίευμα του defencenet.gr για την άσκηση βομβαρδισμού των βελγικών αεροσκαφών στο πεδίο βολής Καράβια:




Ας δούμε κατ'αρχήν την υποτιθέμενη "διάψευση":



"Το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας διαψεύδει κατηγορηματικά δημοσίευμα της ιστοσελίδας DefenceNet με τίτλο «Βελγικά F-16A MLU βομβάρδισαν στην Πελοπόννησο αντί για τη Λιβύη» ως ανακριβές και παραπλανητικό.

Το συγκεκριμένο δημοσίευμα, το οποίο αναρτήθηκε στις 18:32 της Τετάρτης, 23 Μαρτίου 2011, αναφέρει ότι:



«Σε αποστολές βομβαρδισμού ασκούντο την περασμένη εβδομάδα επί δύο ημέρες, μεταξύ Τρίτης και Πέμπτης, όλη την ημέρα τα βελγικά μαχητικά F-16A MLU που φιλοξενούνται στην αεροπορική βάση του Αράξου όπου και συνεκπαιδεύονται με τους χειριστές της ΠΑ. Αυτό δημιουργεί ερωτήματα σε ότι αφορά την πραγματική τους αποστολή στην Λιβύη (καθήκοντα αναχαίτισης ή βομβαρδισμού;) και δημιουργεί ένα μείζον πολιτικό ερώτημα για την ελληνική κυβέρνηση, αφού πριν ξεκινήσει ο πόλεμος οι φιλοξενούμενοι ασκούντο σε βομβαρδισμούς! Πιο συγκεκριμένα τα βελγικά αεροσκάφη πραγματοποίησαν την Τρίτη και σήμερα τέσσερις αφέσεις βομβών GBU-24 PAVEWAY IIΙ και GBU-10 PAVEWAY IΙ στην περιοχή Καράβια».



Σας ενημερώνουμε για τα εξής:



α. Ουδέποτε πραγματοποιήθηκε ρίψη πραγματικών όπλων από βελγικό αεροσκάφος F-16 στο εγκεκριμένο πεδίο βολής Καράβια, αν και αυτό προβλεπόταν στο πλαίσιο της συνεκπαίδευσης της Βελγικής Αεροπορίας με την ΠΑ.

β. Αντʼ αυτού, την Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011 εκτελέσθηκε στο εν λόγω πεδίο βολής, από ένα βελγικό αεροσκάφος F-16, η άφεση δύο βομβών GBU-10 Dummy οι οποίες ήταν εκπαιδευτικές και συνεπώς χωρίς γόμωση.

γ. Η συνεκπαίδευση των δύο Πολεμικών Αεροποριών είχε προγραμματιστεί εδώ και ένα έτος και ουδεμία σχέση είχε με τις επιχειρήσεις επιβολής του no-fly zone που ξεκίνησαν το Σάββατο, 19 Μαρτίου 2011, τρεις μέρες δηλαδή μετά την πραγματοποίηση της συγκεκριμένης άφεσης των δύο εκπαιδευτικών βομβών στο πεδίο βολής Καράβια.

δ. Αμέσως μετά την έναρξη της επιχείρησης στη Λιβύη, η συνεκπαίδευση των δύο πολεμικών αεροποριών διεκόπη και συνεπώς από το Σάββατο, 19 Μαρτίου 2011, δεν εκτελέσθηκε καμία άλλη εκπαιδευτική δραστηριότητα μεταξύ τους".



Είναι πραγματικά εντυπωσιακό το ότι χρησιμοποιείται η λέξη "διάψευση" στο ανωτέρω κείμενο και όχι η λέξη "επιβεβαίωση". Ήτοι:



-Επιβεβαιώνει την ουσία του δημοσιεύματος. Δηλαδή ότι έγινε άσκηση βομβαρδισμού των βελγικών αεροσκαφών επί ελληνικού εδάφους την περασμένη εβδομάδα πριν την έναρξη των βομβαρδισμών στη Λιβύη. Το αν ήταν δύο ή ένα αεροσκάφος, μικρή ή καθόλου σημασία έχει, αν και μπορούμε πολύ εύκολα να ζητήσουμε να προσκομιστούν και οι σχετικές αποδείξεις (σχέδια πτήσεων κλπ).



-Μπερδεύει ο εκδότης της ανακοίνωσης ηθελημένα τις ημερομηνίες. Γράφουμε "μεταξύ της Τρίτης και της Πέμπτης την περασμένη εβδομάδα" και όχι "χθες και σήμερα". Μας επιβεβαιώνουν απόλυτα: "Την Τετάρτη 16 Μαρτίου έγινε η άσκηση" γράφουν.



-Υποστηρίζουν ότι οι βόμβες που ερρίφθησαν ήταν "δύο βομβες GBU-10 Dummy" δηλαδή εκπαιδευτικές, χωρίς γόμωση. Αυτό δεν έχει καμία πολιτική σημασία. Αφού το θέτουν μπορούμε πολύ εύκολα να το διαπιστώσουμε, αλλά επαναλαμβάνουμε δεν έχει καμία πολιτική σημασία. Η άσκηση βομβαρδισμού είναι άσκηση βομβαρδισμού είτε με βόμβα με γόμωση, είτε με βόμβα χωρίς γόμωση. Σε τελική ανάλυση ... οι βόμβες δεν μπορούν να μιλήσουν πλέον.



-Εμείς δεν υποστηρίζουμε ότι μετά τις 19 Μαρτίου έγινε η άσκηση, οπότε προς τι η "διάψευση"; Άντε, να το ξαναγράψουμε μήπως και το εμπεδώσει ο πραγματικός εκδότης της ανακοίνωσης: "Σε αποστολές βομβαρδισμού ασκούντο την περασμένη εβδομάδα επί δύο ημέρες, μεταξύ Τρίτης και Πέμπτης, όλη την ημέρα τα βελγικά μαχητικά F-16A MLU που φιλοξενούνται στην αεροπορική βάση του Αράξου όπου και συνεκπαιδεύονται με τους χειριστές της ΠΑ. Αυτό δημιουργεί ερωτήματα σε ότι αφορά την πραγματική τους αποστολή στην Λιβύη (καθήκοντα αναχαίτισης ή βομβαρδισμού;) και δημιουργεί ένα μείζον πολιτικό ερώτημα για την ελληνική κυβέρνηση, αφού πριν ξεκινήσει ο πόλεμος οι φιλοξενούμενοι ασκούντο σε βομβαρδισμούς!"



H λέξη "ΠΡΙΝ", πέρα από τις ημερομηνίες που γράφουμε, τους (του...) λέει κάτι; Υπάρχει σε όλα τα ελληνικά λεξικά, αν και νομίζουμε ότι ο πραγματικός εκδότης της ανακοίνωσης είναι άριστος γνώστης και χειριστής της ελληνικής γλώσσας.



Που σημαίνει ότι ξέρουμε πως η παραπάνω "διάψευση" υπαγορεύθηκε "άνωθεν" και φυσικά η Πολεμική Αεροπορία δεν έχει καμία ευθύνη για την έκδοσή της και πως θα μπορούσε άλλωστε. Στην Π.Α. ξέρουν ότι υπάρχουν και φωτογραφίες από την άκρη του διαδρόμου απο-προσγείωσης της 335Μ...



Σε τελική ανάλυση και εν κατακλείδι, προς τι η τόση νευρικότητα; Μια άσκηση συμμαχικής Αεροπορίας επί ελληνικού εδάφους που ... συνέπεσε με ένα πόλεμο τρεις ημέρες μετά. Έχουν κάτι άλλο να κρύψουν ο πολιτικοί προϊστάμενοι του ΓΕΑ;



Αν θέλουν επανερχόμαστε με περισσότερα στοιχεία, αλλά δε νομίζουμε ότι συμφέρει τον (πραγματικό...) εκδότη της "διάψευσης"-επιβεβαίωσης...





--------------------------------------------------------------------------------



(Αρχικό κείμενο): Σε αποστολές βομβαρδισμού ασκούντο την περασμένη εβδομάδα επί δύο ημέρες, μεταξύ Τρίτης και Πέμπτης, όλη την ημέρα τα βελγικά μαχητικά F-16A MLU που φιλοξενούνται στην αεροπορική βάση του Αράξου όπου και συνεκπαιδεύονται με τους χειριστές της ΠΑ. Αυτό δημιουργεί ερωτήματα σε ότι αφορά την πραγματική τους αποστολή στην Λιβύη (καθήκοντα αναχαίτισης ή βομβαρδισμού;) και δημιουργεί ένα μείζον πολιτικό ερώτημα για την ελληνική κυβέρνηση, αφού πριν ξεκινήσει ο πόλεμος οι φιλοξενούμενοι ασκούντο σε βομβαρδισμούς! Πιο συγκεκριμένα τα βελγικά αεροσκάφη πραγματοποίησαν την Τρίτη και σήμερα τέσσερις αφέσεις βομβών GBU-24 PAVEWAY IIΙ και GBU-10 PAVEWAY IΙ στην περιοχή Καράβια.





Σε αποστολές βομβαρδισμού ασκούντο την περασμένη εβδομάδα επί δύο ημέρες, μεταξύ Τρίτης και Πέμπτης, όλη την ημέρα τα βελγικά μαχητικά F-16A MLU που φιλοξενούνται στην αεροπορική βάση του Αράξου όπου και συνεκπαιδεύονται με τους χειριστές της ΠΑ.



Πιο συγκεκριμένα τα βελγικά αεροσκάφη πραγματοποίησαν την Τρίτη και σήμερα τέσσερις αφέσεις βομβών GBU-24 PAVEWAY IIΙ και GBU-10 PAVEWAY IΙ στην περιοχή Καράβια (βραχονησίδες ανατολικά της Πελοποννήσου στο Μυρτώο Πέλαγος).





Τα βελγικά αεροσκάφη είναι εξοπλισμένα με ατρακτίδιο κατάδειξης AN/AAQ-33 Sniper της εταιρείας Lockheed Martin, NVG, JHMCS και ατρακτίδια ηλεκτρονικού πολέμου.





Τα βελγικά αεροσκάφη κατά την παραμονή τους στην Ελλάδα συμμετέχουν σε αποστολές CAP στα πλαίσια των επιχειρήσεων στην Λιβύη. Το φορτίο που μεταφέρουν τα αεροσκάφη όταν εκτελούν αποστολές CAP είναι δύο βόμβες GBU-24 PAVEWAY IIΙ ή GBU-10 PAVEWAY IΙ και το ατρακτίδιο AN/AAQ-33 Sniper.





Η κατευθυνόμενη με δέσμη Laser βόμβα GBU-24 PAVEWAY IIΙ



Η κατευθυνόμενη με δέσμη Laser βόμβες GBU-24 PAVEWAY IIΙ κατασκευάζεται από την εταιρεία Raytheon. Η συλλογή καθοδήγηση μπορεί να τοποθετηθεί σε βόμβες γενικής χρήσης Mk. 84 των 2000lb, τη διατρητική BLU-109 των 2000lb, και την BLU-116. Το μήκος της βόμβας με τη συλλογή είναι 4,32 μέτρα, η διάμετρος 370 χλστ, και η εμβέλεια άνω των 18 χλμ.



Η βόμβα GBU-24 χρησιμοποιείται κυρίως για την καταστροφή καλά προστατευμένων στόχων και στόχων υψηλής στρατηγικής σημασίας. Η κατάδειξη του στόχου με δέσμη Laser μπορεί να γίνει από το αεροσκάφος φορέα, από άλλο αεροσκάφος, από UAV, ή από καταδείκτη που βρίσκεται στο έδαφος. Η εμβέλεια της βόμβας εξαρτάται από την ταχύτητα του αεροσκάφους το ύψος άφεσης και την ταχύτητα του ανέμου.



Η βόμβα εισήλθε σε υπηρεσία το 1983 και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τα αεροσκάφη F-15E, F-16A MLU, F-16C Block 40/42, F-16C Block 50/52 CCIP, F/A-18, Tornado, Eurofighter, Mirage 2000.





Η κατευθυνόμενη με δέσμη Laser βόμβα GBU-10 PAVEWAY IΙ



Η κατευθυνόμενη με δέσμη Laser βόμβα GBU-10 PAVEWAY IΙ κατασκευάζεται από την εταιρεία Raytheon και Lockheed Martin και εισήλθε σε υπηρεσία το 1976. Η συλλογή καθοδήγηση τοποθετείται σε βόμβες γενικής χρήσης Mk. 84 των 2000lb, και τη διατρητική BLU-109Β των 2000lb η οποία έχει μήκος 3,84 μέτρα διάμετρο 460 χλστ και εμβέλεια άνω των 14,8 χλμ.



Η καθοδήγηση μπορεί να πραγματοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο που εφαρμόζεται στις βόμβες GBU-24.





Μάλιστα υποτίθεται ότι βομβάρδιζαν στα Καράβια για να είναι ετοιμοπόλεμοι καθώς μετά την Λιβύη μάλοον θα μεταβούν στο Αφγανιστάν για να αφήσουν και εκεί "κουφέτα"...



Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο