Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Άντζελα Δημητρίου: «Που είναι αυτοί που με έπιασαν κορόιδο και που είμαι εγώ τώρα»


Σε μια εκ βαθέων συζήτηση με τον Πέτρο Κωστόπουλο, η Άντζελα Δημητρίου μίλησε με απόλυτη ειλικρίνεια για τις σχέσεις της, τα λάθη της και τους άντρες της ζωής της.

Η σπουδαία λαϊκή τραγουδίστρια η οποία εμφανίζεται στο Rex, εξήγησε γιατί επέλεγε στη ζωή της συγκεκριμένου είδους άντρες καθώς και γιατί την «πατούσε» ενίοτε με τις επιλογές της. «Από μικρό παιδί στερήθηκα τον πατέρα μου. Στις σχέσεις μου έβλεπα πρώτα τον πατέρα μου και μετά τον φίλο μου. Δυστυχώς, είχα καλή ψυχή και με πιάνανε κορόιδο. Που είναι όμως αυτοί που με έπιασαν κορόιδο και που είμαι εγώ τώρα» δήλωσε η Άντζελα Δημητρίου.


Η τραγουδίστρια όμως δεν παρέλειψε, για ακόμη μια φορά, να ξεχωρίσει τον Στηβ Κακέτση, τον άντρα που αγάπησε περισσότερο από όλους, τονίζοντας πως: «Για τον Στήβ δεν μπορώ να σου πω το ίδιο πράγμα. Τον βοήθησα και με βοήθησε πάρα πολύ. Τον αγάπησα και με αγάπησε πολύ. Κάποια στιγμή όμως υπήρξε ένα τέλος. Πέρασα πολύ καλά με τον Στηβ. Αν κάποια λάθη τα μαζεύαμε ίσως και να ήμασταν ακόμα ζευγάρι».

Τέλος, η Άντζελα Δημητρίου αναφερόμενη στις οικονομικές διαφορές που είχε με πρώην σύντροφο της ο οποίος την εκμεταλλεύτηκε δήλωσε: «Τα χρήματα δεν μας προσφέρουν τίποτα. Όταν παύεις να έχεις αξιοπρέπεια δεν υπάρχουν χρήματα κι αυτός δεν είχε αξιοπρέπεια».

Δείτε ένα απόσπασμα από τη συνέντευξη της Άντζελας Δημητρίου

Πηγή: gossiptv
 tsantiri. 

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva nikolas blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο