Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Από τη Θήβα στη Μόσχα η Στεργίου


ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΤΟ 1.92μ

Ό,τι δεν μπόρεσε να πετύχει στο πανελλήνιο πρωτάθλημα στο ΟΑΚΑ, η Τόνια Στεργίου το πέτυχε στον τελικό των γκραν πρι του ΣΕΓΑΣ στο στάδιο της Θήβας. Η πρωταθλήτρια του ύψους πέρασε το 1.92μ. και έγινε το 16ο μέλος που εξασφαλίζει την πρόκρισή του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Μόσχας.

«Επιτέλους, ηρέμησα, συνήλθα. Είχα δύο μέρες να κοιμηθώ μετά την αποτυχία μου στο πανελλήνιο πρωτάθλημα στο ΟΑΚΑ. Δεν μπορούσα να χωνέψω την τρίτη θέση και την επίδοση (1.74) που έκανα στο ΟΑΚΑ.


Πόνεσε λίγο το πόδι μου, αλλά αυτό δεν δικαιολογεί τη χαμηλή μου επίδοση. Πέρασα δύο μέρες χάλια, χωρίς να κοιμηθώ. Ευτυχώς είχα κοντά μου αγαπημένα πρόσωπα που με βοήθησαν να το ξεπεράσω και να μπορέσω να έρθω εδώ στη Θήβα. Είμαι ευτυχισμένη τώρα, γιατί μου έφυγε το άγχος και βγήκε η επίδοση» μας δήλωσε μετά Το 1.92 το πέρασε με την τρίτη προσπάθεια, ενώ με την πρώτη το 1.80, 1.85 και είχε και καλά άλματα στο 1.95.

sentragoal

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο