Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Την απόφασή του να ανεξαρτητοποιηθεί γνωστοποίησε ο βουλευτής Λάρισας της Χρυσής Αυγής Χρυσοβαλάντης Αλεξόπουλος

Ανεξαρτητοποιήθηκε για να γλιτώσει τις διώξεις βουλευτής της Χρυσής Αυγής

Την εγκληματική δράση της Χρυσής Αυγής αναγνωρίζει ο βουλευτής Λάρισας Χρυσοβαλάντης Αλεξόπουλος, που έσπευσε να αποχωρήσει από την Κοινοβουλευτική της Ομάδα.

Την απόφασή του να ανεξαρτητοποιηθεί γνωστοποίησε ο βουλευτής Λάρισας της Χρυσής Αυγής Χρυσοβαλάντης Αλεξόπουλος, με επιστολή του προς τον Πρόεδρο της Βουλής Ευάγγελο Μεϊμαράκη.


Ο βουλευτής Λάρισας, ουσιαστικά είναι ο πρώτος βουλευτής της Χρυσής Αυγής που παραδέχεται την εγκληματική της δράση, και διαχωρίζει τη θέση του, σε μια ύστατη προσπάθεια να γλιτώσει από τις διώξεις που ασκούνται σε βάρος των βουλευτών του κόμματος.

Σημειώνεται ότι για τον κ. Αλεξόπουλο όπως και για άλλους βουλευτές της Χρυσής Αυγής έχει ζητηθεί η άρση ασυλίας του καθώς ελέγχονται από τη δικαιοσύνη για σύσταση και συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση.

Μάλιστα τον τελευταίο καιρό ο Χρυσοβαλάντης Αλεξόπουλος υποστήριζε ότι ο ίδιος δεν είχε καμία σχέση με τη δράση και τις πράξεις για τις οποίες κατηγορούνται τα υπόλοιπα μέλη της κοινοβουλευτικής ομάδας της Χρυσής Αυγής, ενώ σημείωνε ότι δεν μπορεί να υπάρχει συλλογική ευθύνη στα κόμματα.

Στην επιστολή του προς τον Πρόεδρο της Βουλής, ο Χρυσοβαλάντης Αλεξόπουλος ενημερώνει για την αποχώρησή του από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της Χρυσής Αυγής και την ανεξαρτητοποίησή του, προσθέτοντας ότι «μετά από την αποκάλυψη για την εγκληματική δράση της Χρυσής Αυγής, την οποία αγνοούσα, δεν μπορώ πλέον να είμαι μέλος της κοινοβουλευτικής της ομάδας. Τα κίνητρά μου ήταν και παραμένουν πατριωτικά». Έντονη ήταν η αντίδραση της Χρυσής Αυγής, που σε ανακοίνωσή της χρησιμοποιεί σκληρούς χαρακτηρισμούς για τον πρώην βουλευτή της.

Ολόκληρη η επιστολή του Χρυσοβαλάντη Αλεξόπουλου

«Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,

Ο υπογεγραμμένος Χρυσοβαλάντης Αλεξόπουλος, βουλευτής Λάρισας, με την παρούσα σας δηλώνω την αποχώρηση μου από την κοινοβουλευτική ομάδα «Λαϊκός σύνδεσμος Χρυσή Αυγή» και σας δηλώνω ότι παραμένω ανεξάρτητος βουλευτής.

Στην απόφαση μου αυτή κατέληξα μετά από σωρεία αποκαλύψεων για τη δράση μελών της, που χαρακτηρίστηκε ως εγκληματική, την οποία ασφαλώς δεν γνώριζα και μάλιστα λυπάμαι γιατί δεν ενήργησα νωρίτερα και δεν διαφοροποίησα τη στάση μου όταν έβλεπα σε ποιους δρόμους οδηγούνται μια πολιτική προσπάθεια που εγώ την πίστεψα ως πατριωτική, αντισυστημική, κοινωνική και κατέληξε να χαρακτηρίζεται από δράσεις και ενέργειες που εγώ, αλλά και πολλοί συναγωνιστές μου καταδικάζουμε απερίφραστα και μετανιώνω που έστω και άθελά μου συνδέθηκα πολιτικά με αυτές.

Στη σημερινή μου δήλωση θα ήθελα να είχα προβεί νωρίτερα, αλλά δεν το έκανα για λόγους που επιφυλάσσομαι να αναφέρω στο μέλλον. Το αποφάσισα όμως γιατί δεν μου επιτρέπει πλέον η συνείδηση μου να συνδέω τις πατριωτικές και εθνικιστικές μου ιδέες με τέτοιου είδους ενέργειες και πρακτικές.»


antenna

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο