Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα ιδιωτικοποιηθεί μέχρι το τέλος του έτους. Ένα μέρος 24 τοις εκατό θα πρέπει να δοθεί στην πώληση με μετοχές, ενώ το υπόλοιπο το 51 τοις εκατό θα κρατήσει η ελληνική εταιρεία. Η προσφορά ανοίγει το δρόμο για τις σκοπιανές εταιρείες να εισέλθουν στο παιχνίδι και να αγοράσουν μέρος του λιμανιού.Καλά πληροφορημένες πηγές ομιλούν ότι η θύρα εισόδου για αγορά μέρους του λιμανιού είναι ανοικτή, αλλά μόνον εάν οι σκοπιανές εταιρείες εκτελέσουν την αγορά από κοινού. Δίνεται, έτσι, μια καλή ευκαιρία, αλλά, όπως λένε οι πηγές, θα πρέπει να μπει εγγυητής το κράτος.
«Το 43 τοις εκατό της μεταφοράς των φορτίων του λιμανιού της Θεσσαλονίκης αναφέρεται σε σκοπιανές εταιρείες. Έτσι τους βλέπουν ως ένα σοβαρό επιχειρηματικό εταίρο. Μόλις πέρσι μεταφέρθηκαν 18.500 εμπορευματοκιβώτια και σκοπιανές εταιρείες που χρησιμοποιούν τις λιμενικές υπηρεσίες είναι κυρίως η ‘Maksteel’ και η Feni».
Και ενώ το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι έτοιμο προς πώληση, ο ανταγωνισμός αυξάνεται στα Βαλκάνια. Τα λιμάνια του Μπαρ και του Δυρραχίου ενισχύουν τον αγώνα να λάβουν πελάτες από τη Θεσσαλονίκη. Υπάρχουν μεγαλύτερες σκοπιανές εταιρείες. Σειρές από φορτηγά κάθε μέρα αναμένουν να φορτώσουν εμπορευματοκιβώτια γιατί είναι προβληματικές οι σιδηροδρομικές μεταφορές. Αξιωματούχοι του λιμανιού της Θεσσαλονίκης λένε ότι περιμένουν έναν ιδιώτη επενδυτή να αγοράσει τους ελληνικούς σιδηροδρόμους και στη συνέχεια να ρυθμιστούν τα προβλήματα της μεταφοράς των εμπορευματοκιβωτίων σιδηροδρομικώς. Επίσης οι τελωνειακές διατυπώσεις παρουσιάζουν εμπόδια στην ταχύτερη μεταφορά.
«Πιστεύουμε ότι το πρόβλημα είναι στις δύο πλευρές των συνόρων. Θα πρέπει οι δύο κυβερνήσεις να καθίσουν στο τραπέζι να εξετάσουν σοβαρά το ενδεχόμενο επίλυσης του προβλήματος. Το τελωνείο δεν έχει κάποιο πρόβλημα αλλά οι πελάτες απαιτούν ταχύτερες διαδικασίες», είπε ο Αιμιλιανός Μιχαηλίδης, αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής του Λιμένος Θεσσαλονίκης.Για αυτό το έτος οι λιμενικές αρχές ανακοίνωσαν ότι θα γίνουν νέες επενδύσεις και στο μεταξύ προσφέρουν εκπτωτικές τιμές για ορισμένα είδη φορτίου. Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι σήμερα η φθηνότερη επιλογή για τις σκοπιανές εταιρείες.
echedoros-a
«Το 43 τοις εκατό της μεταφοράς των φορτίων του λιμανιού της Θεσσαλονίκης αναφέρεται σε σκοπιανές εταιρείες. Έτσι τους βλέπουν ως ένα σοβαρό επιχειρηματικό εταίρο. Μόλις πέρσι μεταφέρθηκαν 18.500 εμπορευματοκιβώτια και σκοπιανές εταιρείες που χρησιμοποιούν τις λιμενικές υπηρεσίες είναι κυρίως η ‘Maksteel’ και η Feni».
Και ενώ το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι έτοιμο προς πώληση, ο ανταγωνισμός αυξάνεται στα Βαλκάνια. Τα λιμάνια του Μπαρ και του Δυρραχίου ενισχύουν τον αγώνα να λάβουν πελάτες από τη Θεσσαλονίκη. Υπάρχουν μεγαλύτερες σκοπιανές εταιρείες. Σειρές από φορτηγά κάθε μέρα αναμένουν να φορτώσουν εμπορευματοκιβώτια γιατί είναι προβληματικές οι σιδηροδρομικές μεταφορές. Αξιωματούχοι του λιμανιού της Θεσσαλονίκης λένε ότι περιμένουν έναν ιδιώτη επενδυτή να αγοράσει τους ελληνικούς σιδηροδρόμους και στη συνέχεια να ρυθμιστούν τα προβλήματα της μεταφοράς των εμπορευματοκιβωτίων σιδηροδρομικώς. Επίσης οι τελωνειακές διατυπώσεις παρουσιάζουν εμπόδια στην ταχύτερη μεταφορά.
«Πιστεύουμε ότι το πρόβλημα είναι στις δύο πλευρές των συνόρων. Θα πρέπει οι δύο κυβερνήσεις να καθίσουν στο τραπέζι να εξετάσουν σοβαρά το ενδεχόμενο επίλυσης του προβλήματος. Το τελωνείο δεν έχει κάποιο πρόβλημα αλλά οι πελάτες απαιτούν ταχύτερες διαδικασίες», είπε ο Αιμιλιανός Μιχαηλίδης, αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής του Λιμένος Θεσσαλονίκης.Για αυτό το έτος οι λιμενικές αρχές ανακοίνωσαν ότι θα γίνουν νέες επενδύσεις και στο μεταξύ προσφέρουν εκπτωτικές τιμές για ορισμένα είδη φορτίου. Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι σήμερα η φθηνότερη επιλογή για τις σκοπιανές εταιρείες.
echedoros-a
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!
Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.