Γράφει ο Νίκος Χριστοδουλόπουλος
Γι αυτό και παρακολουθούνται και από τους ξένους στρατιωτικούς ακόλουθους, προκειμένου να βγάλουν συμπεράσματα για την πειθαρχία, το ηθικό, τον εξοπλισμό κλπ των στρατιωτικών δυνάμεων.
Από την αρχαιότητα ακόμα είναι γνωστό ότι ο βασιλιάς ή ο αυτοκράτορας έκανε επίβλεψη των στρατιωτικών του δυνάμεων για να κρίνει την πειθαρχία και τον εξοπλισμό των στρατιωτών. Υπάρχουν πολλές αναφορές για αυτό.
Στην σημερινή εποχή οι στρατιωτικές παρελάσεις που κάποιοι θέλουν να καταργηθούν, το έφερε η μοίρα αυτού του τόπου να φθίνουν, για οικονομικούς κυρίως λόγους και ειδικά μετά τα γνωστά επεισόδια της 28ης Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη αλλά και σε άλλες πόλεις της Ελλάδος. Επιδιώκεται να γίνονται υπό άκρως αυστηρά αστυνομικά μέτρα για την αποφυγή δημιουργίας διαμαρτυριών και εκτρόπων εκ μέρους των δεινοπαθούντων πολιτών προς τους πολιτικούς που είναι και οι κύριοι υπαίτιοι αυτής της δραματικής κατάστασης στην οποία περιέπεσε η χώρα, με τη διαφορά ότι οι μεν πολίτες να υφίστανται μέτρα εξοντωτικά αυτοί δε να εξακολουθούν να διάγουν βίο κατά πλειοψηφία πολυτελή και επιρρίπτοντας τις ευθύνες ο ένας στον άλλον και αυτοπροσδιοριζόμενοι ως μελλοντικοί σωτήρες.
Ακούστηκε ότι τα αστυνομικά μέτρα που θα ληφθούν την ημέρα της στρατιωτικής παρέλασης στην Αθήνα την 25η Μαρτίου, θα είναι δρακόντεια. Κάπου 7.000 αστυνομικοί θα διατεθούν για την ομαλή διεξαγωγή της παρέλασης και θα τοποθετηθούν ακόμη και ελεύθεροι σκοπευτές στις ταράτσες των κτιρίων πέριξ της πλατείας Συντάγματος, όσο κι αν αυτό ακούγεται απίστευτο, σύμφωνα με τον σχεδιασμό που εκπόνησε το Αρχηγείο της ΕΛΑΣ για τα μέτρα Ασφάλειας και Τάξης, προκειμένου να αποφευχθούν πιθανές διαμαρτυρίες των πολιτών κατά των «επισήμων» της εξέδρας στο Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη. Ο κοινός νους δεν μπορεί να αντιληφθεί προς τι αυτά τα μέτρα; Υπάρχει εχθρός που θα τον πυροβολήσουν και θα τον εξοντώσουν εάν και εφόσον διαμαρτυρηθεί κατά των «επισήμων»; Διότι η αποστολή των ελεύθερων σκοπευτών αυτή είναι. Ή μήπως με αυτά τα μέτρα που διακινούνται έχουν ως σκοπό να αποτρέψουν και εκφοβίσουν τον κόσμο προκειμένου να μην προσέλθει στο κέντρο για να παρακολουθήσει την παρέλαση με αποτέλεσμα τελικά να γίνει η παρέλαση άνευ θεατών;
Τότε γιατί δεν φροντίζατε να την κάνετε την στρατιωτική παρέλαση σε κάποιο μεγάλο στρατόπεδο, μεταξύ σας, για να βγάλετε την υποχρέωση και να είσθε και περισσότερο ασφαλείς, αν νομίζετε ότι εσείς οι «επίσημοι» κινδυνεύετε από το λαό σας;
Αυτό κύριοι δεν είναι απότιση τιμής για τον εορτασμό της Εθνικής Επετείου της Επανάστασης του 1821. Είναι κάτι άλλο που στη γλώσσα μας το λέμε «κατάντια». Θα «τρίζουν τα κόκκαλα» όσων έχυσαν το αίμα τους για την απελευθέρωση αυτής της χώρας μετά από 400 χρόνια οθωμανικής σκλαβιάς και επιπροσθέτως θα “τρίβουν χέρια τους” από χαρά όλοι οι γείτονες μας για το που καταντήσαμε.
αἰέν ἀριστεύειν
Αντιστράτηγος ε.α.
Η δημόσια παρέλαση είναι μια στρατιωτική τελετή, κατά την οποία οι στρατιωτικές δυνάμεις μιας χώρας εμφανίζονται δημοσίως παρουσιάζοντας τα όπλα και τον εξοπλισμό τους προκειμένου αφενός να αποτίσουν τιμή για κάποια επέτειο ή κάποιο άλλο σημαντικό γεγονός που συνέβη σε μια χώρα ή περιοχή της χώρας και αφετέρου για να επιδείξουν οι ένοπλες δυνάμεις την στρατιωτική ισχύ της χώρας.Γι αυτό και παρακολουθούνται και από τους ξένους στρατιωτικούς ακόλουθους, προκειμένου να βγάλουν συμπεράσματα για την πειθαρχία, το ηθικό, τον εξοπλισμό κλπ των στρατιωτικών δυνάμεων.
Από την αρχαιότητα ακόμα είναι γνωστό ότι ο βασιλιάς ή ο αυτοκράτορας έκανε επίβλεψη των στρατιωτικών του δυνάμεων για να κρίνει την πειθαρχία και τον εξοπλισμό των στρατιωτών. Υπάρχουν πολλές αναφορές για αυτό.
Στην σημερινή εποχή οι στρατιωτικές παρελάσεις που κάποιοι θέλουν να καταργηθούν, το έφερε η μοίρα αυτού του τόπου να φθίνουν, για οικονομικούς κυρίως λόγους και ειδικά μετά τα γνωστά επεισόδια της 28ης Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη αλλά και σε άλλες πόλεις της Ελλάδος. Επιδιώκεται να γίνονται υπό άκρως αυστηρά αστυνομικά μέτρα για την αποφυγή δημιουργίας διαμαρτυριών και εκτρόπων εκ μέρους των δεινοπαθούντων πολιτών προς τους πολιτικούς που είναι και οι κύριοι υπαίτιοι αυτής της δραματικής κατάστασης στην οποία περιέπεσε η χώρα, με τη διαφορά ότι οι μεν πολίτες να υφίστανται μέτρα εξοντωτικά αυτοί δε να εξακολουθούν να διάγουν βίο κατά πλειοψηφία πολυτελή και επιρρίπτοντας τις ευθύνες ο ένας στον άλλον και αυτοπροσδιοριζόμενοι ως μελλοντικοί σωτήρες.
Ακούστηκε ότι τα αστυνομικά μέτρα που θα ληφθούν την ημέρα της στρατιωτικής παρέλασης στην Αθήνα την 25η Μαρτίου, θα είναι δρακόντεια. Κάπου 7.000 αστυνομικοί θα διατεθούν για την ομαλή διεξαγωγή της παρέλασης και θα τοποθετηθούν ακόμη και ελεύθεροι σκοπευτές στις ταράτσες των κτιρίων πέριξ της πλατείας Συντάγματος, όσο κι αν αυτό ακούγεται απίστευτο, σύμφωνα με τον σχεδιασμό που εκπόνησε το Αρχηγείο της ΕΛΑΣ για τα μέτρα Ασφάλειας και Τάξης, προκειμένου να αποφευχθούν πιθανές διαμαρτυρίες των πολιτών κατά των «επισήμων» της εξέδρας στο Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη. Ο κοινός νους δεν μπορεί να αντιληφθεί προς τι αυτά τα μέτρα; Υπάρχει εχθρός που θα τον πυροβολήσουν και θα τον εξοντώσουν εάν και εφόσον διαμαρτυρηθεί κατά των «επισήμων»; Διότι η αποστολή των ελεύθερων σκοπευτών αυτή είναι. Ή μήπως με αυτά τα μέτρα που διακινούνται έχουν ως σκοπό να αποτρέψουν και εκφοβίσουν τον κόσμο προκειμένου να μην προσέλθει στο κέντρο για να παρακολουθήσει την παρέλαση με αποτέλεσμα τελικά να γίνει η παρέλαση άνευ θεατών;
Τότε γιατί δεν φροντίζατε να την κάνετε την στρατιωτική παρέλαση σε κάποιο μεγάλο στρατόπεδο, μεταξύ σας, για να βγάλετε την υποχρέωση και να είσθε και περισσότερο ασφαλείς, αν νομίζετε ότι εσείς οι «επίσημοι» κινδυνεύετε από το λαό σας;
Αυτό κύριοι δεν είναι απότιση τιμής για τον εορτασμό της Εθνικής Επετείου της Επανάστασης του 1821. Είναι κάτι άλλο που στη γλώσσα μας το λέμε «κατάντια». Θα «τρίζουν τα κόκκαλα» όσων έχυσαν το αίμα τους για την απελευθέρωση αυτής της χώρας μετά από 400 χρόνια οθωμανικής σκλαβιάς και επιπροσθέτως θα “τρίβουν χέρια τους” από χαρά όλοι οι γείτονες μας για το που καταντήσαμε.
αἰέν ἀριστεύειν
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!
Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.