Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Ελλάδα - Λιθουανία: Νίνης: «Να έφευγα πιο νωρίς»

Ο πρωταγωνιστής της νίκης της Ελλάδας με 2-0 επί της Λιθουανίας, Σωτήρης Νίνης υποστήριξε
πως η φανέλα της «γαλανόλευκης» είναι αρκετά βαριά και πως θα ήθελε να αποχωρήσει νωρίτερα για το εξωτερικό.
Εντυπωσιακή εμφάνιση έκανε ο Σωτήρης Νίνης ο οποίος με ένα γκολ και μία ασίστ οδήγησε την Εθνική μας ομάδα στη νίκη με 2-0 επί της Λιθουανίας. Ο νεαρός μέσος μιλώντας μετά το παιχνίδι υποστήριξε αρχικά:
«Είναι σημαντικό να φεύγουν οι Έλληνες ποδοσφαιριστές για το εξωτερικό. Το ελληνικό ποδόσφαιρο είναι χαμηλότερο και από άλλες χώρες που δεν θα ήθελα να ονομάσω. Είναι βαριά η φανέλα της Εθνικής. Έχουν συνεισφέρει όλοι για αυτό. Όλοι δίνουν το 1000% των δυνατοτήτων τους για να φτάνουμε στους στόχους μας και να βρισκόμαστε σε μεγάλες διοργανώσεις που μας κάνουν καλύτερους ποδοσφαιριστές».
Για το αν είναι κοντά στην πρόκριση η ομάδα μας είπε: «Στόχος είναι η πρόκριση. Είναι πολύ νωρίς. Το θετικό είναι πως ξεκινήσαμε με νίκες. Τίποτα δεν έχει κριθεί. Όλες οι ομάδες είναι δύσκολες. Καμία δεν είναι εύκολη και πρέπει να είμαστε σοβαροί μέχρι τέλους. Μόνο όταν προκριθούμε μαθηματικά, θα μπορέσουμε να πανηγυρίσουμε»
Για την εμφάνισή του: «Το σημαντικότερο είναι μα βοηθάω την ομάδα. Όσο με εμπιστεύεται ο προπονητής, κάνω ότι μπορώ για να ανταποκριθώ. Όσο αφορά το γκολ και την εμφάνιση θα μπορούσε οποιοσδήποτε να βρεθεί στη θέση μου. Έτυχε να είμαι εγώ. Το μόνο που σκέφτομαι είναι η νίκη και όχι οι προσωπικές εμφανίσεις. Δόξα τω Θεώ έχουμε μία μεγάλη ομάδα και είμαστε μία οικογένεια. Χαιρόμαστε το παιχνίδι. Ανυπομονούμε να βρεθούμε ξανά τον επόμενο μήνα»
Για το αν θεωρεί πως έδωσε απαντήσεις με την εμφάνισή του είπε: «Δεν έχω να δώσω κάποια απάντηση. Έχω αποδείξει ποιος είμαι.  Νομίζω πως και μόνο που με βάζει ο προπονητής μου, σημαίνει πολλά. Εγώ θέλω να τον ευχαριστήσω με τις καλές εμφανίσεις. Νιώθω βελτιωμένος από το πέρασμά μου στην Πάρμα. Στην Ελλάδα δεν θα το έβρισκα αυτό. Αν γύριζα το χρόνο πίσω θα ήθελα να φύγω και πιο νωρίς»
Για τη Βοσνία: «Ξέραμε από την αρχή ότι η Βοσνία είναι δυνατή ομάδα με μεγάλους παίκτες. Από εκεί και πέρα όποιο θετικό αποτέλεσμα πάρουμε θα είναι καλό για εμάς. Για εμένα, όλα θα παιχτούν στα μεταξύ μας παιχνίδια, αλλά μην ξεχνάμε πως και οι άλλες ομάδες είναι επικίνδυνες. Αν είμαστε σοβαροί πιστεύω πως δεν  έχουμε να φοβηθούμε κάτι».


Διαβάστε επίσης


OnSports


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva nikolas blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο