Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Τα σήριαλ: Η υποκουλτούρα της αυθάδους νεο ταξικής αποκτήνωσης…

Του Θύμιου Παπανικολάου
Η οθόνη αποτέλεσε τον καταλύτη μεγάλων ανατροπών σε όλα τα επίπεδα: Πολιτικό, πνευματικό, πολιτισμικό
κ.λπ…
Η οθόνη στα χέρια των ισχυρών μηχανισμών του χρήματος, της εξουσίας και του ιμπεριαλισμού, έγινε το πιο θανατηφόρο όπλο εναντίον των λαών, των κοινωνιών και όλων των ιστορικών τους κατακτήσεων.
Η οθόνη αποτέλεσε, πριν από όλα, το ολοκληρωτικό «εργαλείο» κατήχησης και προπαγάνδας της εξουσίας των γιγάντιων μονοπωλίων, των χορηγών και των σπονσόρων της «ελεύθερης αγοράς», καθώς και των κρατικών μηχανισμών τους.
Τα πάντα εμπορευματοποιήθηκαν και υποτάχτηκαν στο καταναλωτικό κιτς, στα αγοραία γούστα των ευνούχων του χρήματος και της εξουσίας, στη νοσηρή και αυθάδη ιδεολογική σατραπεία και κακουργία των πολυεθνικών…
Το αφετηριακό σημείο αυτής της εξέλιξης είναι η κινηματογραφική οθόνη. Από εδώ αρχίζει ο εκφυλισμός της Τέχνης, της Πολιτικής, του Πνεύματος, του κάθε τομέα του εποικοδομήματος, καθώς και η ΥΠΟΤΑΓΗ τους, στους μηχανισμούς της καπιταλιστικής αγοράς, στους καθεστωτικούς δυνάστες και στις μαφίες του χρήματος…
Η Τέχνη και η Αισθητική, καθώς και οι δημιουργοί τους, κτυπήθηκαν με ιδιαίτερα βάναυσο τρόπο.
Διαβάστε πιο αναλυτικά το παλιό μας κείμενο: «Λίγα λόγια περί Τέχνης».
ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?p=20592#20592
Τα επιτελεία του διεθνούς ιμπεριαλισμού, διέγνωσαν με ακρίβεια ότι η Τέχνη, ως δομή και φορέας κοινωνικής συνείδησης, καταγράφει, ανεξίτηλα, στον ψυχισμό του ανθρώπου, την Ιστορία του και τις αγωνιστικές συλλογικές εξάρσεις του.
Με πιο απλά λόγια: Η Τέχνη συμπυκνώνει το συλλογικό συναίσθημα του πόνου, της αγωνίας, των ελπίδων και των αγωνιστικών εξάρσεων ενός λαού, συνακόλουθα, συμπυκνώνει το συλλογικό ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ εναντίον των καταπιεστών και τυράννων του. Ως εκ τούτου η Τέχνη είναι το λαϊκό, ΙΣΤΟΡΙΚΟ συναίσθημα, το ριζωμένο βαθιά, στη συνείδηση ενός λαού, συνακόλουθα και ΠΥΡΟΔΟΤΗΣ του λαϊκού συναισθήματος.
Γίνεται, συνεπώς, αντιληπτό, το γιατί Τέχνη και Εξουσία αυτό-αναιρούνται, είναι δύο καταστάσεις ασυμφιλίωτα εχθρικές.
Αυτή τη δύναμη της «λαϊκής ψυχής» που φορέας της είναι η Τέχνη, οιμπεριαλισμός έπρεπε να την εκφυλίσει, να την εκπορνεύσει και να την υποτάξει πλήρως.
Το τεχνολογικό επίτευγμα της κινηματογραφικής οθόνης, στα χέρια των ισχυρών του χρήματος, αξιοποιήθηκε γι αυτόν το σκοπό, χρησιμοποιώντας την ίδια τη δύναμη των καλλιτεχνικών «ΜΕΣΩΝ»: Την εικόνα, το συγκινησιακό και ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟ στοιχείο.
Η τέχνη «μιλάει» με εικόνες και απευθύνεται, κατά κύριο λόγο, στο ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ του ανθρώπου, στη «λαϊκή ψυχή», όπως ήδη περιγράψαμε.
Η πλανητική χρηματιστηριακή κακουργία, με βάση αυτά τα ισχυρά όπλα της Τέχνης, το συναισθηματικό και συγκινησιακό στοιχείο και έχοντας στην απόλυτη κυριαρχία του την οθόνη (εικόνα), επεδίωξε όχι μόνο τον εκφυλισμό και την ολοκληρωτική παρακμή της Τέχνης, καθώς και την ΥΠΟΤΑΓΗ των καλλιτεχνών στην εξουσία και το χρήμα, αλλά και κάτι ακόμα χειρότερο: Την ΑΛΛΟΙΩΣΗ και ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ των ιστορικών κατακτήσεων της Τέχνης, δηλαδή την αλλοίωση και ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ των Ιστορικών Δομών της «λαϊκής ψυχής».
Σήμερα που η κινηματογραφική οθόνη έχει διασταλεί σε πλανητική οθόνη, μέσω της τηλεόρασης, έχουμε πλέον την ολοκληρωτική κυριαρχία των υπερεθνικών μονοπωλίων και της πλανητικής αυτοκρατορίας: Των ΗΠΑ.
Σήμερα, ζούμε την αχαλίνωτη, δικτατορική βαρβαρότητα του τηλεοπτικού θεάματος: Την εφιαλτική εποχή της Νέας Τάξης, μια εποχή αυτοκρατορικού ολοκληρωτισμού και ισοπέδωσης των πάντων: κοινωνιών, εθνών, της ιστορίας, των αγωνιστικών παραδόσεων, του πνεύματος και των ιδεών, της Τέχνης και της Αισθητικής, των συναισθημάτων και των αξιών. Ζούμε την εποχή της αποδόμησης της σκέψης και της φρενοβλαβούς υποκουλτούρας και αποκτήνωσης.
Τα σήριαλ και το όλον τηλεοπτικό εμπορικό υπερθέαμα αποτελούν τα εκκρίματα του νέου φασισμού, του νεοταξικού φασισμού: Οχετός κοπράνων, φθοράς και διαφθοράς κάθε καλλιτεχνικής αξίας και αισθητικής, οχετός υποκουλτούρας και ισοπεδωτικής αυθάδειας του καταναλωτικού κιτς…
Τα σήριαλ αποτελούν το φρενοβλαβές «εργαλείο» της νέας φασιστικής, νεοταξικής υποκουλτούρας. «Εργαλείο» όχι μόνο για την ολοκληρωτική δολοφονία της Τέχνης και της Αισθητικής (και κάθε κοινωνικού και καλλιτεχνικού κριτηρίου), αλλά και «εργαλείο» διάβρωσης, αλλοίωσης, διαφθοράς και ΙΣΟΠΕΔΩΣΗΣ της κοινωνικής και εθνικής ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ: Του συλλογικού ιστορικού ΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ («λαϊκή ψυχή»), των αγωνιστικών παραδόσεων, των πνευματικών και καλλιτεχνικών κατακτήσεων του Ανθρώπου, των ΙΔΕΩΝ, των ΑΞΙΩΝ και της ΙΣΤΟΡΙΑΣ…
Η δολιότητα των σήριαλ συνίσταται σε τούτο: Χρησιμοποιούν και οικοδομούνται με βάση τα «μέσα» της Τέχνης και τις «συνταγές» του λαϊκού ερωτικού, αλλά και αστυνομικού μυθιστορήματος.
«Μέσα»: Η «γλώσσα της εικόνας», συναισθηματικές «πλοκές», συγκινησιακές φορτίσεις, όλα επενδυμένα με τον «ερωτισμό» της χυδαίας εμπορευματοποίησης, δηλαδή με τα αγοραία καταναλωτικά πρότυπα των «ερωτικών δολωμάτων» και διαστροφών της Νέας Εποχής…
«Συνταγές»: Αγωνία, μυστήριο, πλοκή κ.λπ, δοσμένα επίπεδα, απλώς σαν διεγερτικά, αποκομμένα ολοκληρωτικά από το ιστορικό γίγνεσθαι και αποστειρωμένα από κάθε κοινωνικό περιεχόμενο, από κάθε λαϊκή συλλογικότητα, από το ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ δράμα των λαών: Το «ατομικό δράμα» υπεράνω της κοινωνίας, της ιστορίας και της συλλογικής δράσης των ανθρώπων: Συνταγές της καφετζούς και των ζωδίων…
Τα σήριαλ είναι το θανατηφόρο, σύγχρονο όπλο της Νέας Τάξης για τον εγκλωβισμό των λαών στις αγχόνες της υποκουλτούρας, της χυδαιότητας και των ποικίλων διαστροφών, με στρατηγικό στόχο: Την ολοκληρωτική ισοπέδωση της κοινωνικής και εθνικής συνείδησης των λαών, την ολοκληρωτική αλλοίωση και διαστροφή των συναισθημάτων, της «λαϊκής ψυχής», της ιστορικής συνείδησης, έτσι ώστε να αποδεχτούν οι λαοί τις νέες «κατασκευές» της Νέας Τάξης, τα νέα ιδεολογήματα, τη νέα διεστραμμένη πλανητική, κοσμοπολίτικη «συνείδηση», δηλαδή την ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ υποταγή…
Η μαζική εισβολή από τα τούρκικα σήριαλ εντάσσεται σ’ αυτή τη στρατηγική της συρρίκνωσης και αφυδάτωσης της εθνικής μας συνείδησης και υπόστασης, της καταγραφής της ιστορίας μας σύμφωνα με τις νέες κατασκευές της πολυπολιτισμικότητας, στη στρατηγική της μουσουλμανοποίησης της ελληνικής κοινωνίας…
Διαβάστε πιο αναλυτικά για τα τούρκικα σήριαλ ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=6847\
Η καταιγίδα των τούρκικων σήριαλ είναι μεθοδευμένη, οργανωμένη και καθοδηγούμενη από τους δωσίλογους μηχανισμούς των υπηρετών του κεφαλαίου, όπως ακριβώς είναι και η αλλοδαπή ΕΙΣΒΟΛΗ και ΚΑΤΟΧΗ της χώρας μας από τα στίφη των ισλαμιστών…
Τα τούρκικα σήριαλ είναι το τηλεοπτικό, «καλλιτεχνικό» ισοδύναμο της αλλοδαπής ισλαμικής εισβολής…
Πρέπει να αντιδράσουμε και σ’ αυτήν την τηλεοπτική, καταιγιστική εισβολή των τούρκικων σήριαλ…
resaltomag.gr


αἰέν ἀριστεύειν

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva nikolas blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο