Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Ο Καψής, η Γαλάνη, η Αλεξίου και τα… «σιχαμένα τσόλια»

Πόλεμο στο διαδίκτυο πυροδοτεί η δημοσιοποίηση των οικονομικών στοιχείων και
των εισοδημάτων μεγάλων ονομάτων του πενταγράμμου. Αφορμή αυτή τη φορά στάθηκε το twitter του Μανώλη Καψή, στο οποίο ο δημοσιογράφος φέρεται να χαρακτηρίζει «σιχαμένα τσόλια» καλλιτέχνες, όπως τη Δήμητρα Γαλάνη και τη Χαρούλα Αλεξίου. Η αντίδραση ήταν άμεση και η μάχη σκληρή…


«Γιατί φτάσαμε στο μνημόνιο; Γιατί κάτι τσόλια σαν την Αλεξίου και τη Γαλάνη δεν πλήρωσαν ποτέ φόρο και τώρα κάνουν αντίσταση»: Αυτό το σχόλιο του Μανώλη Καψή στο Twitter ήταν αρκετό για να προκληθεί πανικός στη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης με τους followers του γνωστού δημοσιογράφου να μην πιστεύουν στα μάτια τους με τα σχόλια του κ. Καψή, ο οποίος δε δίστασε να ρίξει τα βέλη του στους καλλιτέχνες που βρέθηκαν στην περιβόητη λίστα με τους χαμηλοεισοδηματίες.

Εν τω μεταξύ, εξετάζεται η γνησιότητα του λογαριασμού μιας και δεν είναι ακόμη σίγουρο αν πρόκειται 100% για το λογαριασμό του δημοσιογράφου.

Αμεση, όσο και οργισμένη, ήταν πάντως η απάντηση της Αλεξίου, μέσω της προσωπικής της σελίδας στο Facebook:

«Μανώλη Καψή,

Κανείς πριν από εσένα δεν με έχει κάνει μέχρι τώρα να νοιώσω τέτοιο ανακάτεμα στο στομάχι με την επίθεση του.

Γιατί; είπα.

Τέτοιο μίσος, τέτοια αηδία μπορεί να έχω προκαλέσει σε έναν άνθρωπο που δεν με ξέρει παρά μόνο μέσα από το τραγούδισμα μου;

Γιατί δεν έχω το δικαίωμα να έχω γνώμη για ό, τι συμβαίνει στον τόπο μου ακόμη κι αν κάνω λάθος;

Γιατί αφού εσύ πονάς περισσότερο την χώρα από εμένα δεν έψαξες να βρεις (μια και δεν είδες το δικό μου όνομα στις λίστες που δεν είναι δική μου ευθύνη) το πόσο εντάξει ή όχι είμαι;

Αν ψάξεις και εκπλαγείς θα ζητήσεις συγγνώμη;

Έχεις το δικαίωμα να διασύρεις ανθρώπους και να χρησιμοποιείς τέτοιο λεξιλόγιο χωρίς λόγο;

Μήπως δεν είσαι εσύ αλλά κάποιος άλλος κακοήθης που χρησιμοποιεί το όνομά σου;

Μόνο “Γιατί” έχω να επαναλαμβάνω.

Δεν υπάρχει λογική στα γραφτά σου για να μπορέσω να σε κατανοήσω ακόμη κι αν τα έγραψες εν θερμώ (;).

Μακάρι να μην είσαι ο αληθινός.

Τί να πω;».


PolisPress



Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva nikolas blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο