* Μας κακομεταχειρίζονται, χειρότερα και από ζώα…
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ
### Εκτός από υποχρεώσεις, σε αυτή τη Χώρα, έχουμε και δικαιώματα
### Ας συμμορφωθούν! Έως τότε:
ΔΕΝ ξανά-ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΗΝ ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΜΟΥ ###
________________________________________________
Σύμφωνα με τον Χάρτη Υποχρεώσεων προς τους Καταναλωτές (Χ.Υ.Κ.) των εταιρειών ΟΑΣΑ-ΟΣΥ-ΣΤΑΣΥ
Ο Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε. είναι αρμόδιος για το σχεδιασμό, τον προγραμματισμό, την οργάνωση, το συντονισμό, τον έλεγχο και γενικά την παροχή του Συγκοινωνιακού Έργου από όλα τα Δημόσια Μέσα Μεταφοράς (επίγεια και υπόγεια) στην περιοχή Αθηνών – Πειραιώς και Περιχώρων.
Με τα προγράμματα ΣΑΑΣ και EQUAL να έχουν προηγηθεί, ενταγμένος στο ΕΣΠΑ 2007-2013 «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας» με έργα:
1. Κατασκευή αμαξοστασίου Ανθούσας (ΕΘΕΛ)
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 7,6 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ.
2. Νέα προμήθεια λεωφορείων (ΕΘΕΛ)
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 119 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ.
3. Ανακαίνιση γραμμής ΗΣΑΠ
Ο προϋπολογισμός του Έργου ανέρχεται σε 4,5 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ.
μεταξύ άλλων ο οργανισμός έχει ΚΑΙ την υποχρέωση
- να μεριμνά για την ανάπτυξη και τη συντήρηση δικτύου πληροφόρησης του κοινού σε συνεργασία με τις Εταιρείες Παροχής Συγκοινωνιακού Έργου.
- Οφείλει δε να σχεδιάζει και να υλοποιεί δράσεις και πολιτικές, σε συνεργασία με συναρμόδιους φορείς, όπως το Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε., ο Οργανισμός Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας, η πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια Τοπική Αυτοδιοίκηση, με σκοπό την εύρυθμη λειτουργία του δικτύου των Αστικών Συγκοινωνιών και την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής στην πόλη, όπως λόγου χάρη αποτυπώνεται στον φωτογραφικό φακό !!!
Ας μην ξεχνάμε πως οι εταιρείες παροχής συγκοινωνιακού έργου, Ο.ΣΥ. και ΣΤΑ.ΣΥ. οφείλουν να έχουν ΚΑΙ τις ακόλουθες υποχρεώσεις:
- Να τηρούν ενημερωτικούς πίνακες σε σημεία προσπελάσιμα από το κοινό στα οχήματα/συρμούς και στους σταθμούς, με χρήσιμες πληροφορίες, οδηγίες για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης και διευθύνσεις και τηλέφωνα επικοινωνίας, όπου μπορούν να απευθύνονται οι πολίτες.
- Να αναρτούν σε κάθε σταθμό πίνακες με τους χρόνους διέλευσης από το σταθμό του πρώτου και τελευταίου δρομολογίου, καθώς και τις συχνότητες δρομολογίων καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας.
- Να έχουν αναρτημένο στα σημεία πώλησης εισιτηρίων και έκδοσης μηνιαίων καρτών το πρόγραμμα λειτουργίας του κάθε σημείου και να τηρούν το πρόγραμμα αυτό.
- Να φροντίζουν για την καθαριότητα και την υγιεινή των οχημάτων/συρμών που τίθενται στην κυκλοφορία καθώς και των χώρων που χρησιμοποιούνται από το κοινό (σταθμοί) κ.ά.
Η συγκεκριμένη «ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» βεβαίως υπάρχει μόνο στη …σφαίρα της φαντασίας μιας και η πραγματικότητα απέχει κατά πολύ.
Όσοι έχουν την ατυχία να μετακινούνται με τρόλλεϋ και λεωφορεία η εμπειρία τους ήταν, και παραμένει μέχρι και σήμερα το 2013 τραγικά οδυνηρή, με τη σωματική τους ακεραιότητα να τίθεται… κατ’ εξακολούθηση σε κίνδυνο και τα «νεύρα» τους να γίνονται «σμπαράλια».
Εκείνος που μετακινείται, αντικρίζει-αντιμετωπίζει καθημερινά:
- στάσεις «πνιγμένες» στη βρωμιά,
- ανυπαρξία υποδομών ενίοτε στις εγκαταστάσεις υποδοχής κοινού, παγκάκια, υπόστεγα-περιστερώνες γεμάτα κουτσουλιές
- έλλειψη κάδων απορριμμάτων &
- ενημερωτικών πινάκων δρομολογίων που να ανανεώνονται (!!!!),
- απουσία προστατευτικών κιγκλιδωμάτων στον χώρο σταθμεύσεως των οχημάτων μπροστά από τις στάσεις και πολλά άλλα…
Δυστυχώς αυτή είναι η μια όψη του νομίσματος, η εξοργιστική πραγματικότητα της «ζούγκλας των μετακινήσεων» στην Ευρωπαϊκή μεν, χρεωκοπημένη δε -πρωτίστως ηθικά- Ελλάδα, όπου κανείς από τους υποψηφίους επιβάτες δεν έχει το δικαίωμα (;;;) έως σήμερα να γνωρίζει με σιγουριά :
• το ΠΟΤΕ ακριβώς θα εμφανισθεί το επόμενο ΔημόσιοΜέσοΜεταφοράς που περιμένει λιποθυμικά όρθιος συνήθως εκτεθιμένος σε ήλιο, βροχή και αγιάζι… Όπως και το τι θα συμβεί εάν υπάρξει καθυστέρηση δρομολογίου με αποτέλεσμα να αργοπορήσει στον προορισμό του, με αποτέλεσμα αυτό να στοιχίσει ακόμη και την εργασία του (στην περίπτωση που δεν είναι άνεργος)
• το ΠΟΥ ακριβώς θα σταθμεύσει το ΔΜΜ,
• ΑΝ θα χρειαστεί να προβεί σε έκταση του χεριού του, ώστε να μην τον προσπεράσει ο οδηγός δίχως να σταθμεύσει (!!!)
• ΠΟΙΑ πόρτα θα ανοίξει και αν θα προλάβει να τρέξει ούτως ώστε να επιβιβαστεί, από εκεί που κάποιοι άλλοι θα αποβιβάζονται (!!!!!!) κ.λπ.
Παρ’ όλα αυτά, και όχι μόνο, το υπέρογκο σε σχέση με την παροχή υπηρεσιών της εταιρείας «τυφλό» πρόστιμο που επιβάλλεται σε όποιον εντοπισθεί χωρίς να έχει ακυρώσει εισιτήριο (και αναλόγως, όπως μαρτυρίες αναφέρουν, τα «κέφια» του «εθελοντή» αμειβόμενου διπλά ελεγκτή, για το εάν τελικώς θα το επιβάλλει) ο πολίτης έχει την υποχρέωση εάν επιθυμήσει να το εξοφλήσει μέσω τραπέζης, να καταθέσει το ποσό υποχρεωτικά, αποκλειστικά και μόνο μέσω της ΠΕΙΡΑΙΩΣ (!!!!!!!!) στο λογαριασμό ΙΒΑΝ: GR 59 0172 0260 0050 2602 6160 321.
Την ίδια στιγμή μάλιστα που την επαγγελματική επαιτεία και πώληση «μικροεμπορευμάτων» άνευ αποδείξεως συνοδεία μουσικών οργάνων (κυρίως σε συρμούς του ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ) δεν τολμά κανείς από τους «αρμοδίους-υπευθύνους» να αγγίξει ή να επιβάλλει κυρώσεις…
Στο τέλος, λοιπόν, ενός ακόμα ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥ Καλοκαιριού, μέσα σε αυτό το εντόνως κομματικό σύστημα διαφθοράς, διαπλοκής και επαγγελματικής συγκάλυψης από κομματικούς ταγούς, ρουσφετολόγους και ρουσφετωμένους, στην Ελλάδα των αυτοκτονιών, της ανέχειας, ανεργίας, ασιτίας,
η επιλογή ανοχής ή μη, της εκμετάλλευσής μας σε βαθμό κακουργήματος, είναι πλέον αποκλειστικά προσωπική μας απόφαση.
Ή αποδεχόμαστε το σχέδιο Ευρωπαίων και Ελλήνων πολιτικών να μετατρέψουν εμάς και τα παιδιά μας σε φθηνιάρικους σκλάβους της Ευρώπης δίχως δικαιώματα, και το βουλώνουμε
ή οφείλουμε να κινηθούμε ένα βήμα μπροστά. Και όποιος θέλει ακολουθεί.
ΑΝΟΧΗ & ΚΑΚΟΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΕΛΟΣ.
Σοφία
Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ
### Εκτός από υποχρεώσεις, σε αυτή τη Χώρα, έχουμε και δικαιώματα
### Ας συμμορφωθούν! Έως τότε:
ΔΕΝ ξανά-ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΗΝ ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΜΟΥ ###
________________________________________________
Σύμφωνα με τον Χάρτη Υποχρεώσεων προς τους Καταναλωτές (Χ.Υ.Κ.) των εταιρειών ΟΑΣΑ-ΟΣΥ-ΣΤΑΣΥ
Ο Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε. είναι αρμόδιος για το σχεδιασμό, τον προγραμματισμό, την οργάνωση, το συντονισμό, τον έλεγχο και γενικά την παροχή του Συγκοινωνιακού Έργου από όλα τα Δημόσια Μέσα Μεταφοράς (επίγεια και υπόγεια) στην περιοχή Αθηνών – Πειραιώς και Περιχώρων.
Με τα προγράμματα ΣΑΑΣ και EQUAL να έχουν προηγηθεί, ενταγμένος στο ΕΣΠΑ 2007-2013 «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας» με έργα:
1. Κατασκευή αμαξοστασίου Ανθούσας (ΕΘΕΛ)
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 7,6 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ.
2. Νέα προμήθεια λεωφορείων (ΕΘΕΛ)
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 119 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ.
3. Ανακαίνιση γραμμής ΗΣΑΠ
Ο προϋπολογισμός του Έργου ανέρχεται σε 4,5 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ.
μεταξύ άλλων ο οργανισμός έχει ΚΑΙ την υποχρέωση
- να μεριμνά για την ανάπτυξη και τη συντήρηση δικτύου πληροφόρησης του κοινού σε συνεργασία με τις Εταιρείες Παροχής Συγκοινωνιακού Έργου.
- Οφείλει δε να σχεδιάζει και να υλοποιεί δράσεις και πολιτικές, σε συνεργασία με συναρμόδιους φορείς, όπως το Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε., ο Οργανισμός Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας, η πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια Τοπική Αυτοδιοίκηση, με σκοπό την εύρυθμη λειτουργία του δικτύου των Αστικών Συγκοινωνιών και την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής στην πόλη, όπως λόγου χάρη αποτυπώνεται στον φωτογραφικό φακό !!!
Ας μην ξεχνάμε πως οι εταιρείες παροχής συγκοινωνιακού έργου, Ο.ΣΥ. και ΣΤΑ.ΣΥ. οφείλουν να έχουν ΚΑΙ τις ακόλουθες υποχρεώσεις:
- Να τηρούν ενημερωτικούς πίνακες σε σημεία προσπελάσιμα από το κοινό στα οχήματα/συρμούς και στους σταθμούς, με χρήσιμες πληροφορίες, οδηγίες για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης και διευθύνσεις και τηλέφωνα επικοινωνίας, όπου μπορούν να απευθύνονται οι πολίτες.
- Να αναρτούν σε κάθε σταθμό πίνακες με τους χρόνους διέλευσης από το σταθμό του πρώτου και τελευταίου δρομολογίου, καθώς και τις συχνότητες δρομολογίων καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας.
- Να έχουν αναρτημένο στα σημεία πώλησης εισιτηρίων και έκδοσης μηνιαίων καρτών το πρόγραμμα λειτουργίας του κάθε σημείου και να τηρούν το πρόγραμμα αυτό.
- Να φροντίζουν για την καθαριότητα και την υγιεινή των οχημάτων/συρμών που τίθενται στην κυκλοφορία καθώς και των χώρων που χρησιμοποιούνται από το κοινό (σταθμοί) κ.ά.
Η συγκεκριμένη «ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» βεβαίως υπάρχει μόνο στη …σφαίρα της φαντασίας μιας και η πραγματικότητα απέχει κατά πολύ.
Όσοι έχουν την ατυχία να μετακινούνται με τρόλλεϋ και λεωφορεία η εμπειρία τους ήταν, και παραμένει μέχρι και σήμερα το 2013 τραγικά οδυνηρή, με τη σωματική τους ακεραιότητα να τίθεται… κατ’ εξακολούθηση σε κίνδυνο και τα «νεύρα» τους να γίνονται «σμπαράλια».
Εκείνος που μετακινείται, αντικρίζει-αντιμετωπίζει καθημερινά:
- στάσεις «πνιγμένες» στη βρωμιά,
- ανυπαρξία υποδομών ενίοτε στις εγκαταστάσεις υποδοχής κοινού, παγκάκια, υπόστεγα-περιστερώνες γεμάτα κουτσουλιές
- έλλειψη κάδων απορριμμάτων &
- ενημερωτικών πινάκων δρομολογίων που να ανανεώνονται (!!!!),
- απουσία προστατευτικών κιγκλιδωμάτων στον χώρο σταθμεύσεως των οχημάτων μπροστά από τις στάσεις και πολλά άλλα…
Δυστυχώς αυτή είναι η μια όψη του νομίσματος, η εξοργιστική πραγματικότητα της «ζούγκλας των μετακινήσεων» στην Ευρωπαϊκή μεν, χρεωκοπημένη δε -πρωτίστως ηθικά- Ελλάδα, όπου κανείς από τους υποψηφίους επιβάτες δεν έχει το δικαίωμα (;;;) έως σήμερα να γνωρίζει με σιγουριά :
• το ΠΟΤΕ ακριβώς θα εμφανισθεί το επόμενο ΔημόσιοΜέσοΜεταφοράς που περιμένει λιποθυμικά όρθιος συνήθως εκτεθιμένος σε ήλιο, βροχή και αγιάζι… Όπως και το τι θα συμβεί εάν υπάρξει καθυστέρηση δρομολογίου με αποτέλεσμα να αργοπορήσει στον προορισμό του, με αποτέλεσμα αυτό να στοιχίσει ακόμη και την εργασία του (στην περίπτωση που δεν είναι άνεργος)
• το ΠΟΥ ακριβώς θα σταθμεύσει το ΔΜΜ,
• ΑΝ θα χρειαστεί να προβεί σε έκταση του χεριού του, ώστε να μην τον προσπεράσει ο οδηγός δίχως να σταθμεύσει (!!!)
• ΠΟΙΑ πόρτα θα ανοίξει και αν θα προλάβει να τρέξει ούτως ώστε να επιβιβαστεί, από εκεί που κάποιοι άλλοι θα αποβιβάζονται (!!!!!!) κ.λπ.
Παρ’ όλα αυτά, και όχι μόνο, το υπέρογκο σε σχέση με την παροχή υπηρεσιών της εταιρείας «τυφλό» πρόστιμο που επιβάλλεται σε όποιον εντοπισθεί χωρίς να έχει ακυρώσει εισιτήριο (και αναλόγως, όπως μαρτυρίες αναφέρουν, τα «κέφια» του «εθελοντή» αμειβόμενου διπλά ελεγκτή, για το εάν τελικώς θα το επιβάλλει) ο πολίτης έχει την υποχρέωση εάν επιθυμήσει να το εξοφλήσει μέσω τραπέζης, να καταθέσει το ποσό υποχρεωτικά, αποκλειστικά και μόνο μέσω της ΠΕΙΡΑΙΩΣ (!!!!!!!!) στο λογαριασμό ΙΒΑΝ: GR 59 0172 0260 0050 2602 6160 321.
Την ίδια στιγμή μάλιστα που την επαγγελματική επαιτεία και πώληση «μικροεμπορευμάτων» άνευ αποδείξεως συνοδεία μουσικών οργάνων (κυρίως σε συρμούς του ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ) δεν τολμά κανείς από τους «αρμοδίους-υπευθύνους» να αγγίξει ή να επιβάλλει κυρώσεις…
Στο τέλος, λοιπόν, ενός ακόμα ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥ Καλοκαιριού, μέσα σε αυτό το εντόνως κομματικό σύστημα διαφθοράς, διαπλοκής και επαγγελματικής συγκάλυψης από κομματικούς ταγούς, ρουσφετολόγους και ρουσφετωμένους, στην Ελλάδα των αυτοκτονιών, της ανέχειας, ανεργίας, ασιτίας,
η επιλογή ανοχής ή μη, της εκμετάλλευσής μας σε βαθμό κακουργήματος, είναι πλέον αποκλειστικά προσωπική μας απόφαση.
Ή αποδεχόμαστε το σχέδιο Ευρωπαίων και Ελλήνων πολιτικών να μετατρέψουν εμάς και τα παιδιά μας σε φθηνιάρικους σκλάβους της Ευρώπης δίχως δικαιώματα, και το βουλώνουμε
ή οφείλουμε να κινηθούμε ένα βήμα μπροστά. Και όποιος θέλει ακολουθεί.
ΑΝΟΧΗ & ΚΑΚΟΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΕΛΟΣ.
Σοφία
Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!
Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.