Κυριακή 20 Απριλίου 2014

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΪΑΝΟΥ: Φίλες και Φίλοι. Γεια σας ...και αντίο

Γράφει ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΪΑΝΟΥ
Όπως οι περισσότεροι από εσάς θα έχετε αντιληφθεί, από την αρχή της νέας χρονιάς υπάρχουν αλλαγές σε ό,τι αφορά τη "ροή" των κειμένων μέσα στην ιστοσελίδα μας. Τα νέα κείμενα δεν εμφανίζονται με την περιοδικότητα που συνήθως είχαν. Πολλοί μάλιστα από εσάς όχι μόνον εντόπισαν ταχύτατα τη διαφορά, αλλά έστειλαν μηνύματα στα οποία εξέφραζαν την ανησυχία τους για το άτομό μου. Πριν πω λοιπόν ο,τιδήποτε άλλο, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για το ενδιαφέρον σας στο το πρόσωπό μου και σας βεβαιώνω ότι είμαι πολύ καλά στην υγεία μου ...Πνευματική και σωματική ...Στην καλύτερη δυνατή κατάσταση που θα μπορούσα να βρίσκομαι.
Συνεχίζοντας λοιπόν τη σκέψη μου, θα ήθελα να σας πληροφορήσω ότι αυτό, το οποίο άλλαξε, δεν έχει σχέση με τη δική μου "παραγωγικότητα" ...Δεν έχει σχέση με τη δική μου διάθεση για γράψιμο, εφόσον το γράψιμο για μένα είναι τρόπος ζωής και άρα θεωρώ σίγουρο ότι δεν θα σταματήσει ποτέ. Έχω ακόμα να γράψω άπειρα πράγματα για τα Ομηρικά Έπη, την ελληνική μυθολογία, τις θρησκείες και τα οποία σε κάποια στιγμή θα πρέπει να σας παραδώσω. Έχω να γράψω άπειρα πράγματα για τον κορυφαίο ρόλο που είχε ο ελληνισμός στην πανανθρώπινη "πορεία". Η αλλαγή, δηλαδή, δεν οφείλεται σε κάποιου είδους "κορεσμό" ή "κόπωση". Η αλλαγή, που θα υπάρξει, έχει σχέση με τη στρατηγική που θέλω να ακολουθήσω στην κοινή μας μάχη ...Έχει σχέση με τη θέλησή μου να αλλάξω τη "φάση" στην οποία βρισκόμαστε.
Με την έλευση του νέου χρόνου θεώρησα ότι οι συνθήκες "ωρίμασαν" και ότι έπρεπε να περάσουμε στην επόμενη φάση. Μετά από δεκάδες κειμένων και πάρα πολλούς νέους αναγνώστες θα έπρεπε να προχωρήσουμε ένα "βήμα" πιο πέρα. Από τη "σπορά" θα πρέπει να περάσουμε στην "ανάπτυξη", για να έρθει ...ο "θερισμός". Όσο όμορφη κι αν είναι μια φάση, δεν μπορεί αυτή να συνεχίζεται επ' άπειρον ...Επ’ άπειρον "εγκυμοσύνη" δεν υπάρχει. Αυτή η φάση της "σποράς" ήταν εξόχως παραγωγική και ενδιαφέρουσα πιστεύω για όλους μας. Τόσο για εμένα - γιατί έκανα αυτό το οποίο μου άρεσε χωρίς καμία άλλη υποχρέωση - όσο πιστεύω και για εσάς, που σε τακτά χρονικά διαστήματα είχατε κάτι νέο να διαβάσετε.
Όλα αυτά τα χρόνια έδωσα το "παρών" σε όλες τις φάσεις των εξελίξεων, που δυστυχώς για την πατρίδα μας ήταν ολέθριες. Παρακολουθώντας το πολιτικοοικονομικό "γίγνεσθαι", προσπάθησα να "καλύψω" ολόκληρο σχεδόν το "φάσμα" των θεμάτων, για τα οποία έκρινα ότι έπρεπε να σας ενημερώνω στο χρόνο που αυτό θα ήταν χρήσιμο για εσάς. Σε αυτήν την "πορεία" γνωριστήκαμε καλύτερα μεταξύ μας και ανακαλύψαμε νέα πράγματα και νέους ανθρώπους. Συνεχώς "ανοίγαμε" το πεδίο μας. Νέα θέματα, νέοι αναγνώστες, νέες περιοχές της πατρίδας μας "έμπαιναν" στον "χάρτη" της προσπάθειάς μας.
Διαρκώς, δηλαδή, υπήρχε μια "κίνηση" σε όλα τα επίπεδα, πράγμα το οποίο αποδείκνυε ότι η προσπάθειά μας είχε αποτέλεσμα. Εγώ από την πλευρά μου έβλεπα ότι η προσπάθειά μου είχε απήχηση και εσείς - κρίνοντας από τα μηνύματά σας - ήσασταν ευχαριστημένοι για τα νέα πράγματα που μαθαίνατε. Όμως, αυτό το οποίο μέχρι τώρα ήταν σημαντικό, άρχισε πλέον να χάνει την αξία του, γιατί ο χρόνος το "ξεπέρασε". Δεν έχει πλέον νόημα να συνεχίσουμε να επαναλαμβάνουμε το ίδιο πράγμα, εφόσον το κέρδος θα είναι μικρό μπροστά στο κόστος του χρόνου που χάνεται, καθώς "καθυστερούμε" όλοι μαζί. Η "σπορά" μπορεί να είναι χρήσιμη για εσάς ως πρόσωπα, αλλά σας κάνει στατικούς ...Σας βάζει σε μια παθητική "αναμονή" για το επόμενο κείμενο και ίσως για μια δική μου επόμενη "πράξη".
Αυτό, στη φάση που έπρεπε να προετοιμαστείτε σε διάφορα θέματα και σε διάφορα μέρη της πατρίδας μας, ήταν καλό. Περιμένατε κάθε νέο "κείμενο", για να "χτίσετε" την κοινή μας άποψη. Μέσα στον χρόνο - και με τη συνεχή άντληση γνώσης - όλοι "σφυρηλατήσατε" μια "συμπαγή" άποψη και ισχυροποιηθήκατε και οι ίδιοι ως άτομα. Αποκτήσατε εμπειρία, για να "βλέπετε" τα πράγματα με μια "ματιά" ανάλογη με τη δική μου και άρα απευθείας ανάλογη με την κοινή μας πλέον γνώση. Όλα αυτά ήταν κέρδος ...Μέχρι τώρα ...Τώρα, όμως, αυτό δεν είναι αρκετό.
Έχουμε "απλωθεί" όσο θα μπορούσαμε να "απλωθούμε". Δικοί μας άνθρωποι υπάρχουν πλέον σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της πατρίδας μας. Τώρα αυτό όλο το γεωγραφικό και κοινωνικό "σκαρίφημα" θα πρέπει να το "γεμίσουμε" ...Να του δώσουμε "όγκο" και προπάντων "μάζα". Για τη θεωρία μας γνωρίζουν άνθρωποι σε ΟΛΗ την Ελλάδα, αλλά δεν γνωρίζουν ΟΛΟΙ οι Έλληνες. Η θεωρία δεν αποτελεί ακόμα μία από τις βασικές επιλογές όλων των Ελλήνων. Γεωγραφικά έχουμε "πιάσει" τους στόχους, αλλά όχι κοινωνικά. Αυτό είναι και το όριο της "σποράς". Μέσα από τη μελέτη γίνατε τέλειοι ελληνικοί "σπόροι" στο σύνολο του ελληνικού "χωραφιού" ...Καλά εκπαιδευμένοι ομοϊδεάτες στο σύνολο της πατρίδας μας.  
Εφόσον λοιπόν αγγίξαμε τα όρια στη "διασπορά" γνώσης και προσώπων, τώρα θα πρέπει να αλλάξουμε στόχο ...Τώρα θα πρέπει να "τρέξουμε" ...Τώρα θα πρέπει να "αναπτυχθούμε". Στόχος μας τώρα είναι να γίνει η δική μας θεωρία γνωστή σε όλους τους Έλληνες, ώστε να γίνει μία από τις επιλογές τους. Εφόσον καλύψαμε την "επιφάνεια" σποράς, τώρα θα πρέπει ν' αναπτυχθούμε στο "ύψος". Πώς γίνεται η "ανάπτυξη"; ...Με τον απλό αριθμητικό τρόπο της φύσης. Τι μαθαίναμε στη βιολογία, όταν πηγαίναμε σχολείο; ..."Κυτταροδιαίρεση". Με την ίδια γνώση το ένα "κύτταρο" να γίνει διπλό, τα δύο να γίνουν τέσσερα και ούτω καθ' εξής. Ο ένας αναγνώστης, ο οποίος πλέον έχει "ολοκληρώσει" τη γνώση του, να φτιάξει ακόμα έναν, ακόμα δύο, ακόμα τρεις ...Όσους περισσότερους τόσο καλύτερα. Τώρα, που όλοι πλέον έχουμε την ίδια "εικόνα" για τον κόσμο και τα προβλήματα του, είναι εύκολο να αλλάξουμε "ρόλους" ...Θα πάρετε εσείς τον δικό μου "ρόλο", ώστε να μπορέσω εγώ να αλλάξω τον δικό μου.
Τώρα είστε έτοιμοι να γίνει ο καθένας από εσάς όμοιος με εμένα στην προηγούμενη φάση ...Απολύτως όμοιος, εφόσον η ποιότητα της γνώσης, που θα δίνει ο καθένας από εσάς στους συμπολίτες μας, είναι η ίδια με αυτήν που πήρε από εμένα. Την ίδια ποιότητα γνώσης, που σας έδινα εγώ, θα δίνετε εσείς στους δικούς σας ανθρώπους. Απλά εγώ έπρεπε να γράφω τα κείμενα και να σας τα δίνω, ενώ για εσάς αρκεί να τα υποδεικνύετε. Αυτή είναι η αλλαγή των ρόλων, που μπορεί - λόγω της ύπαρξης όλων των κειμένων - να αυξήσει τρομερά και την "ταχύτητα" των εξελίξεων. Αν μέχρι τώρα ήσασταν στατικοί, επειδή περιμένατε τα νέα κείμενα, "φτιάχνοντας" τους εαυτούς σας, τώρα θα πρέπει να γίνετε κινητικοί, "φτιάχνοντας" την κοινωνία. Αφού γίνατε τέλειοι "σπόροι", τώρα πρέπει να "αναπτυχθείτε". Ο καθένας από εσάς θα πρέπει να γίνει η βάση για ένα πολύ ψηλό "στάχυ".
Με μεγάλη μου χαρά σας μεταφέρω όλη την ευθύνη που είχα πάρει κι εγώ κάποτε, για να ενημερώσω εσάς. Σας παραδίδω τη "σκυτάλη", που είχα στα χέρια μου, για να κάνετε κι εσείς τη δική σας "κούρσα". Το "μπαλάκι" πλέον βρίσκεται στο δικό σας "γήπεδο". Μόνοι σας πρέπει ν' αποφασίσετε για το πώς θα το διαχειριστείτε. Από εδώ και πλέον θα ήθελα - στο ενδιάμεσο διάστημα που ακολουθεί - να ενεργείτε σαν να μην "υπάρχω" ...Σαν να είμαι ένα ιστορικό πρόσωπο, το οποίο δεν βρίσκεται ανάμεσά σας και άρα χωρίς τη δυνατότητα παρέμβασης. Τι θα κάνατε εάν είχατε τη γνώση που χρειαζόταν η κοινωνία για να λύσει τα προβλήματά της και ήσασταν μόνοι σας; ...Δεν θα κάνατε τίποτε, γιατί δεν θα ήταν παρών ο δημιουργός της γνώσης; Αν βρίσκατε μια συνταγή για ένα φάρμακο που θα έσωζε το παιδί σας, δεν θα κάνατε τίποτε, γιατί δεν θα είχατε μπροστά σας τον δημιουργό της;
Αυτό ακριβώς θέλω από εσάς. Να κάνετε ό,τι είναι δυνατόν, για να προωθήσετε την κοινή μας πλέον γνώση. Εφόσον πιστεύετε σ' αυτήν, θα πρέπει να την υποστηρίξετε με όλες σας τις δυνάμεις. Ο καθένας ας βάλει τη δική του ευφυία, το δικό του πάθος και τις δικές του ικανότητες και ας "κινηθεί". Δεν θα πω σε κανέναν τι να κάνει, για να υπερασπιστεί και να προάγει αυτά που πιστεύει, εφόσον αυτή δεν είναι η δουλειά μου. Ο καθένας ας κάνει ό,τι θέλει και ό,τι μπορεί ...Αν θέλει και μπορεί να κάνει πολλά, ας κάνει πολλά ...Αν δεν θέλει και δεν μπορεί να κάνει πολλά, ας μην κάνει τίποτε. Ο καθένας, όμως, θα είναι υπεύθυνος για τον εαυτό του. Από εδώ και πέρα εγώ δεν είμαι υπεύθυνος για την ταχύτητα της κοινής μας πορείας.
Γι' αυτόν τον λόγο "φεύγω" ..."Φεύγω", για να μπορώ να "ξανάρθω". Γιατί είναι απαραίτητο αυτό; ...Γιατί μόνον έτσι θα αρχίσετε να κινείστε. Η δική σας "κίνηση" θα με "ξαναφέρει" πίσω. Όταν εσείς θα προετοιμάσετε μεγάλες κοινωνικές ομάδες να μοιραστούν το κοινό μας "όραμα", τότε θα είναι η "ώρα" μου, γιατί εγώ θα έχω να τους δώσω τις γνώσεις που όλοι αυτοί θα θέλουν και τώρα τις έχω μόνον εγώ. Όσο πιο γρήγορα ΕΣΕΙΣ κινηθείτε, τόσο πιο γρήγορα θα εξελιχθούν τα πράγματα προς την κατεύθυνση που ΕΣΑΣ συμφέρει. Για όσο διάστημα κάποιοι περιμένουν από εμένα να τα κάνω όλα, θα καθυστερούμε. Όταν πάρετε απόφαση ότι το παιχνίδι είναι αποκλειστικά στα δικά σας χέρια, θα αρχίσετε να "κινείστε". Όταν θα συνειδητοποιήσετε πως, αν δεν βοηθήσετε μόνοι σας τους εαυτούς σας, δεν υπάρχει "κανένας" να σας βοηθήσει, τότε θα ξεκινήσει η διαδικασία της "ανάπτυξης"...
...Τότε θα γίνουμε όλοι όμοιοι μεταξύ μας και συμμέτοχοι στις ευθύνες. Αυτό ακριβώς είναι το ζητούμενο για εμένα. Αυτό είναι το ζητούμενο για την αλλαγή της "φάσης" που επιδιώκω. Θα μοιραστούμε την ίδια "καζαντζάκεια" λογική, που θα μας ατσαλώσει και θα μας κάνει πανίσχυρους. Τι μας λέει ο μεγάλος Κρητικός;   
Ν’ αγαπάς την ευθύνη
να λες εγώ, εγώ μονάχος μου
θα σώσω τον κόσμο.
Αν χαθεί, εγώ θα φταίω.
Αυτό θέλω να εμφυσήσω στον καθένα από εσάς. Θέλω να αισθάνεστε υπεύθυνοι γι' αυτόν τον κόσμο ...Προσωπικά υπεύθυνοι. Να δώσετε ό,τι έχετε και δεν έχετε, για να σωθεί αυτός ο κόσμος, γιατί, αν δεν σωθεί, εσείς θα "φταίτε". Όσο πιο πολύ "κινείστε" και άρα "εργάζεστε", τόσο πιο γρήγορα θα τελειώνουμε. Φανταστείτε λοιπόν την κατάσταση σαν έναν ζυγό. Όσο πιο πολύ "φορτώνετε" έναν ζυγό με τα δικά σας "φόρτια", τόσο πιο γρήγορα θα "επιστρέψω" ...Στο δικό σας χέρι είναι η ταχύτητα των εξελίξεων. Εγώ από την πλευρά μου γι' αυτό το οποίο μπορώ να σας βεβαιώσω είναι ότι έχω ήδη τις γνώσεις, οι οποίες απαιτούνται για τη επόμενη φάση. Όποτε θα είστε εσείς έτοιμοι, εγώ θα είμαι ακόμα πιο έτοιμος.
Σε αυτό το χρονικό διάστημα, που εσείς θα "μεγαλώνετε", εγώ δεν θα κάθομαι απλός παρατηρητής γιατί ούτε η δική μου η δουλειά έχει τελειώσει. Την ώρα που εσείς θα μεγαλώνετε τον "σπόρο" και θα τον μεταμορφώνετε σε "στάχυ", εγώ θα προετοιμάζομαι για τον "θερισμό". Θα προετοιμάζω τη γνώση, η οποία θα επιτρέψει τον "θερισμό". Πολλές φορές διάβασα στα σχόλιά σας ότι λύσεις θέλετε και λύσεις δεν "βλέπετε" από εμένα ...Μόνον αφηρημένες υποσχέσεις και μια ανεξήγητη αισιοδοξία. Αυτό, μέχρι ενός σημείου, είναι σωστό. Απλά, δεν μπορούσε να γίνει τίποτε άλλο, εφόσον δεν είχαμε μια κοινή γνωστική βάση, ώστε να μπορέσω να σας μεταφέρω τις λύσεις που έχω να προτείνω.
Ποτέ δεν μπορείς να δώσεις κοινά αποδεκτές λύσεις σε ένα πρόβλημα, το οποίο δεν είναι με τον ίδιο κοινό τρόπο κατανοητό. Δεν είναι δυνατόν να δώσεις τη μία και μοναδική λύση σε πολλούς ανθρώπους, οι οποίοι κατανοούν διαφορετικά το ίδιο το πρόβλημα. Δεν μπορείς να δώσεις λύσεις σε ένα πρόβλημα, που, άλλος το αντιλαμβάνεται ως ορθοπεδικό, άλλος ως οφθαλμολογικό, άλλος ως καρδιολογικό και άλλος ως αιματολογικό. Αν στους τρεις τελευταίους δώσεις ως λύση έναν "νάρθηκα", απλά δεν θα καταλάβουν για τι ακριβώς μιλάς και σε ποιο πρόβλημα δίνεις λύση, εφόσον κατά τη δική τους άποψη το δικό τους πρόβλημα δεν το αγγίζεις καν. Αυτός ήταν και ο λόγος που ποτέ δεν κατέληγα σε κάτι πιο συγκεκριμένο. Το συγκεκριμένο έχει ανάγκη προαπαιτούμενα, τα οποία δυστυχώς δεν υπήρχαν.
Μέχρι τώρα δούλευα με τα κείμενά μου στην ανάλυση υφισταμένων καταστάσεων ...Ανάλυση ικανή, για να καταλήξουμε όλοι στο ίδιο "συμπέρασμα", ανεξαρτήτως "αφετηρίας" σκέψης ...Ανάλυση, που στο τέλος θα έπειθε τους πάντες ότι "έβλεπαν" το ίδιο πρόβλημα, έστω και από διαφορετική "γωνία". Αναζητούσα πάντα την ιστορική ρίζα των προβλημάτων, γιατί έπρεπε να δούμε όλοι το πώς "ριζώνουν" τα πράγματα, για να αρχίσουμε να καταλαβαίνουμε και το πώς "ξεριζώνονται". Αυτός ήταν ο στόχος των μακροσκελών άρθρων μου. Στόχος μου ήταν να κάνω το πρόβλημα, που έχουμε να αντιμετωπίσουμε, κατανοητό σε όλους ...ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...Όλους ανεξαιρέτως, ώστε να μην δημιουργηθεί ποτέ εξαιτίας μου ένα "ιερατείο" εκλεκτών, οι οποίοι γνωρίζουν τα θέματα και που προορίζονται - με το μυαλό τους - να γίνουν "οδηγοί" των υπολοίπων.
Πολλοί ήταν αυτοί, οι οποίοι είχαν παραπονεθεί για την έκταση των άρθρων μου. Αυτό ήταν άδικο για εμένα. Πιο απλό και σίγουρα πιο ξεκούραστο θα ήταν για εμένα να ολοκληρώνω τις σκέψεις μου μέσα σε ελάχιστες σελίδες ή και σε ελάχιστες παραγράφους ...Πολύ εύκολο για εμένα, αλλά άδικο για τους πολλούς. Δεν ήθελα να γράφω με τη λογική τού "όποιος κατάλαβε, κατάλαβε ...και για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε". Δεν ήθελα να διαχωρίζω τους ανθρώπους με βάση την προηγούμενή τους γνώση και εκπαίδευση. Ήθελα στη σελίδα μου να διαβάζουν όλοι πάνω στις ίδιες βάσεις ...Να διαβάζουν όλοι με τις ίδιες πιθανότητες κατανόησης. Έπρεπε να "μπορώ" για όλους ...και αυτό απαιτούσε το μέγιστο της ανάλυσης. Εφόσον έκανα "βουτιές" στον χρόνο, έπρεπε να καλύπτω εγώ ο ίδιος τα προαπαιτούμενα των γνώσεων, τα οποία ήταν αναγκαία για την κατανόηση των πραγμάτων.
Ακόμα και σήμερα, δηλαδή, να ξεκινούσα να έγραφα τα άρθρα μου, με γνώση των "παραπόνων" κάποιων "βιαστικών" αναγνωστών μου, και πάλι το ίδιο θα έκανα. Δεν θα άλλαζα δηλαδή το στυλ γραφής μου, επειδή στην "πορεία" υπήρξαν κάποιες "γκρίνιες" από ορισμένους. Ως απόδειξη της ορθότητας αυτής της επιλογής - και μεγαλύτερος έπαινος που πάντα έπαιρνα εξαιτίας της - ήταν  το γεγονός ότι πολλοί άνθρωποι στην κυριολεξία ξεκίνησαν να διαβάζουν μεγάλα κείμενα εξαιτίας μου ...Άνθρωποι, που μέχρι τώρα δεν ήθελαν, βαριόντουσαν, βιαζόντουσαν κλπ., συνήθισαν να διαβάζουν ...κι αυτό είναι πολύ μεγάλο κέρδος για όλους μας.
Τώρα, που πλέον κατανοούμε το πρόβλημα με τον κοινό τρόπο, μπορούμε να περάσουμε στην εξεύρεση της κοινής λύσης. Πάνω σε αυτό δουλεύω ...Δουλεύω πάνω στα "εργαλεία" αυτά, που, όταν όλοι εμείς - που αντιλαμβανόμαστε με κοινό τρόπο τα προβλήματα - θα γίνουμε τόσοι πολλοί, θα μπορούμε να τα πάρουμε και να αλλάξουμε την κοινωνία στο σύνολό της. Δουλεύω βιβλία με τίτλους του τύπου: ..."Η κρίση του Κόσμου" ..."Οι κώδικες του Θεανθρώπου" ..."Το τέλος της εξουσίας" και ...η "Τελική Λύση" ... Βιβλία, τα οποία ενδιαφέρουν ολόκληρο τον κόσμο και όχι μόνον τους Έλληνες ...Βιβλία, τα οποία ελάχιστοι συνεργάτες μου έχουν δει και έχουν διαβάσει μέχρι τώρα. Αυτά τα βιβλία θα χαρώ πολύ να σας "παραδώσω" όταν έρθει η ώρα και είμαι βέβαιος ότι θα είναι αυτό, το οποίο πραγματικά περιμένετε από εμένα ...Τότε μόνον θα καταλάβετε από πού "πηγάζει" η αισιοδοξία μου ...Τότε μόνον θα καταλάβετε γιατί πάντα άφηνα "υποσχέσεις" για μεγαλειώδη και οριστική νίκη των Ελλήνων και του ελληνισμού.
Σε αυτό το μεσοδιάστημα πιστεύω ότι δεν θα αισθανθείτε έντονα την απουσία μου, γιατί θα είμαι "παρών" ...Έστω και "ωσεί παρών", αλλά "παρών", όσο το δυνατόν. Θα παρακολουθώ τις εξελίξεις της επικαιρότητας και όπου κρίνω ότι χρειάζεται να "επεμβαίνω" με κάποιο κείμενο, θα το κάνω. Όπου κρίνω ότι συμβαίνει μια εξέλιξη, η οποία σας ενδιαφέρει και η οποία "ξεπερνά" τη γνώση που ήδη έχετε στη διάθεσή σας - για να "φιλτράρετε" την επικαιρότητα - θα βγάζω νέο κείμενο. Μπορεί, αν οι συγκυρίες το επιβάλλουν, να γράφω τακτικά. Δεν μπορώ να ξέρω τι θα συμβεί στο άμεσο μέλλον και τι ανάγκες θα προκύψουν. Αυτό, όμως, δεν θα ακυρώνει αυτά, τα οποία ήδη σας προανήγγειλα ...Έτερον εκάτερον ...Το ένα δεν αποκλείει το άλλο. Έχουμε ήδη μια σχέση μεταξύ μας και αυτήν δεν μεταβάλλεται από το λιγότερο ή το περισσότερο "φορτίο" που θα σας δοθεί, από τη στιγμή που οι ρόλοι έχουν πλέον αλλάξει.
Σε αυτό το διάστημα θα προσπαθήσω με τους συνεργάτες μου να δημιουργήσουμε μια υποτυπώδη "δομή", ώστε να μπορέσουμε να "υποδεχθούμε" αυτό το οποίο προσδοκούμε και είναι η "ανάπτυξη". Μέσα σε αυτήν την "ανάπτυξη" περιλαμβάνεται και η ανάγκη να αποκτήσουμε μεταφράσεις ακόμα περισσότερων κειμένων, ώστε να δώσουμε έναν πιο διεθνή "προσανατολισμό" στην προσπάθειά μας. Ειδικά, μπαίνοντας στην τελική φάση, θεωρούμε ότι θα χρειαστούμε άμεσα μεταφρασμένα κείμενα, εφόσον είναι βέβαιο πως οτιδήποτε επηρεάζει μια διάσημη κοινωνία, όπως είναι η ελληνική, αυτόματα αποκτά παγκόσμιο ενδιαφέρον.
Επειδή αυτό χρειάζεται οικονομικούς πόρους και εγώ δεν χρειάζομαι "χορηγούς", θα το κάνω με αυτοχρηματοδότηση. Γι' αυτόν τον λόγο θα βάλω το ηλεκτρονικό "βιβλιοπωλείο" στη σελίδα, προκειμένου να βρεθεί ένας τρόπος να εξασφαλίσω πόρους, για να πάμε στην επόμενη φάση χωρίς να έχουμε "απώλειες", "νοθείες" ή "υποχωρήσεις" σ' ό,τι αφορά τις θέσεις μας. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι θα αλλάξει κάτι στη λογική της σελίδας.
Αυτά αφορούν τα βιβλία μου, τα οποία έτσι κι αλλιώς κυκλοφορούν στο εμπόριο και θα ήθελα στην ηλεκτρονική τους μορφή να χρηματοδοτούν αποκλειστικά τους στόχους μας ...Τους κοινούς μας στόχους. Τα κείμενα, όμως, τα οποία θα αφορούν τη λειτουργία της σελίδας - όποτε γράφω - , θα δίδονται με την ίδια λογική που ίσχυε μέχρι σήμερα. Θα παρέχονται δωρεάν στους αναγνώστες αυτής της σελίδας. Εννοείται ότι επιτρέπεται στον οποιονδήποτε να αναδημοσιεύσει το κείμενο ή μέρος αυτού. Δεν αλλάζει δηλαδή τίποτε απολύτως στη μεταξύ μας σχέση. Απλά, τη "μπάρα" των βιβλίων, η οποία από την αρχή υπήρχε στη σελίδα, προκειμένου να προβάλει το συγγραφικό μου έργο, θα τη "συνδέσουμε" με το link του ydrohoosbooks.com
Εύχομαι να με "αναγκάσετε" να γράψω πολύ σύντομα το νέο μήνυμα, το οποίο θα αφορά την τελική αλλαγή της "φάσης" στην οποία θα βρισκόμαστε. Πρέπει όλοι να ανυπομονούμε για τον "θερισμό". Είναι Μεγάλη Τρίτη όταν γράφεται το κείμενο αυτό και αυτή είναι η κατάλληλη ημέρα να θυμηθούμε και τα λόγια του Χριστού, όταν ήρθε σε επαφή με τους Έλληνες. Είναι η ημέρα που οι χριστιανοί μαθαίνουν στα πέρατα του Πλανήτη την άποψη του Χριστού για τους Έλληνες. Να θυμηθούμε τα λόγια τού Μέγιστου των Σπορέων και των Θεριστών της ανθρώπινης ιστορίας...
...Ιωάν.12.23. "Έχει έρθει η ώρα να δοξαστεί ο Υιός του ανθρώπου. Αλήθεια, αλήθεια σας λέω, αν δεν πεθάνει ο κόκκος του σίτου όταν πέσει στη γη, αυτός μόνος μένει. Αν όμως πεθάνει, φέρει πολύ καρπό".  Καλό είναι να θυμηθούμε αυτά τα λόγια, γιατί, αν είναι να αντιγράψουμε κάποιον στην τακτική μας, καλό είναι να αντιγράψουμε τον Άριστο ...Να αντιγράψουμε τον Στρατηγό των Στρατηγών. Αυτός είναι ο πιο σίγουρος δρόμος, για να οδηγηθεί ο ελληνισμός στον θρίαμβό του.
Καλή Ανάσταση για όλους μας.




Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

1 σχόλιο:

  1. τι δουλειά έχει ο λαμπρόπουλος και οι λοιποί συνεργάτες με τον ανθελληνα πρακτορα τραιανο δεν καταλαβαινω.... δεν εχει ιδεα απο ορθοδοξια ούτε και είναι δημοκράτης.... να τον χαίρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο