Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

thivapost: Θα τα πούμε μετά τις εκλογές

Φίλες και φίλοι, έχουν περάσει πέντε χρόνια περίπου που ασχολούμαι με την ενημέρωση μέσα από το διαδίκτυο. Στην ενημέρωση γενικότερα ασχολούμαι από το 1987, και πάντα με γνώμονα την πραγματική ενημέρωση των ακροατών, η αναγνωστών.
Είμαι από τους ανθρώπους που ότι γράφουν το υπογράφουν με το όνομά τους. Χρησιμοποιώ το blog γιατί θέλω πρώτα από όλα να εκφράζομαι εγώ. Στα πέντε χρόνια αυτό έχει τεράστια απήχηση. Ποτέ δεν χρησιμοποίησα το blog μου για να βγάλω λεφτά, και η χρήση του είναι υπεράνω από αυτά. Ατελείωτες ώρες αφιέρωσα και ατελείωτα ξενύχτια για να μπορέσω να σας ενημερώσω σωστά. Φαίνεται, υπάρχουν κάποιες κόκκινες γραμμές για τον κάθε άνθρωπο που είναι πάνω από τις δυνάμεις του. Τα ξενύχτια και τις ατελείωτες ώρες τα αφιερώνω στους αναγνώστες που διαβάζουν το thivapost ανελλιπώς, εδώ και πέντε χρόνια. Το αφιερώνω στους αναγνώστες που με έπαιρναν τηλέφωνο, και χωρίς να με ξέρουν εξομολογούνταν τα προβλήματά τους.

Έρχονται εκλογές, και τις θέσεις μου τις γνωρίζετε, από διάφορα κείμενα μου που υπάρχουν στο διαδίκτυο, αλλά και στις τοπικές εφημερίδες πάντα υπογεγραμμένα με το όνομα μου.

Θέλω να μείνω αμέτοχος στην τακτική πολιτικών σκοπιμοτήτων, έχω υποστεί παρερμηνεία των λεγομένων μου, και αποφάσισα να κλείσω το blog μέχρι τις εκλογές. Θα ανοίξω ξανά για να συναντήσω τους αναγνώστες μου και να επικοινωνήσω αμέσως μετά τις εκλογές του Μαΐου.

Σας ευχαριστώ για την κατανόηση. Αυτοί που με γνωρίζουν ξέρουν τις θέσεις μου και την κοσμοθεωρία μου.

Να είστε καλά.

Νίκος Χατζηδούρος

Από το βράδυ 1/5.θα επαναλειτουργήσει το thivapost

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο