Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

H ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΘΗΒΑΣ ΤΗΣ ΝΟΤΙΑΣ ΒΡΑΖΙΛΙΑΣ[ NOVA TEBAS] ELOISA IVASZEK JENSEN

Όνομα: Heloisa Ivaszek Jensen
Σύνθεση: Pedro Vicente Ivaszek και Adelia Ivaszek
Ημερομηνία γέννησης: 11 Ιουν 1962
Οικογενειακή Κατάσταση: Έγγαμος
Διεύθυνση: Λεωφόρος Μπραζίλια - Νέα Θήβα, Pr.
RG: 3490898-2 CPF: 531447089-68
Τηλέφωνο: (42) 3654-1136
Ιστορικός
Heloisa Ivaszek Jensen, γεννήθηκε και μεγάλωσε δήμο Cândido de Abreu - Pr, εγώ προέρχομαι από μια ταπεινή οικογένεια και εργατικοί. Νωρίς στη ζωή μου βοήθησε την οικογένειά μου στην οικογένεια γεωργίας πάντα ονειρεύεται μια διαφορετική ζωή, όπου θα μπορούσα να πάρω πτήσεις και να αναζητήσουν νέες κατευθύνσεις που μου ολοκληρώθηκε επαγγελματικά και προσωπικά. Οι δυσκολίες πάντα υπήρχαν, αλλά ποτέ δεν βαρέθηκε αγωνίζονται για τα ιδανικά μου. Συχνά ενήργησε με το λόγο και όχι με την καρδιά, αλλά είχα πάντα μεγάλη πίστη στο Θεό και ζήτησε πάντα φωτίζει το δρόμο μου και η δουλειά μου και ήμουν πάντα χρήσιμο για τους ανθρώπους, επειδή είπα πάντα τους μαθητές μου πάντα πού πρέπει να κινηθούμε να χαθεί Ως γονείς μου δεν μου δίνει την κατάσταση μιας μελέτης που είχα να παντρευτούν να είναι σε θέση να ξεκινήσει το κολέγιο μου.
Παντρεύτηκα τον κ Ρονάλντο Jensen το 1985, όπου έχω δύο παιδιά, και ακόμη και υιοθέτησε τρία παιδιά. Η ζωή στην αρχή ήταν πολύ δύσκολο με πολλά κότσια περισσότερη δύναμη για να αλλάξει την πορεία της ζωής μου. Θα μπορούσε να αντιμετωπίσει όλα τα εμπόδια που είχαν τοποθετηθεί στη ζωή μου. Άρχισα να διδάσκω και να μελετήσει την ίδια στιγμή. Το 1993 εργάστηκα στο Κολέγιο Vinicius de Morais στο Catuporanga, όπου συνάντησε πολλά σύντροφοι στα όπλα, όπου έγινε διευθυντής έκανε εξαιρετική δουλειά, ανάπτυξη παράλληλων εργασιών με την Εκκλησία και με την Κοινότητα. Άρχισα να πάρει τη γεύση και να δούμε ότι η ζωή μου είχε αρχίσει να ισιώσει. Δούλεψα σκληρά και δεν μέτρησε τις προσπάθειες για να παίξει το ρόλο μου όσο το δυνατόν καλύτερα. Στη ζωή τα πράγματα μου έχουν πάντα συμβεί φυσικά, είμαι πολύ αφοσιωμένος πρόσωπο με τη δουλειά μου, την ηθική και την ευθύνη θα είναι πάντα μαζί μου, όπου κι αν πάτε . Και μετά από πολύ αγώνα και δυσκολία ήρθε πιο δύσκολο έργο πολύ ικανοποιητική για μένα, ήταν ακόμα θέσει στο ζήτημα της πολιτικής. Στην αρχή ήταν μια έκπληξη για μένα περισσότερη δουλειά δεν είναι το πρόβλημα, γιατί η θέληση και αποφασιστικότητα που έχω για τη διαχείριση του δήμου. Η διαφάνεια, η δέσμευση και η ηθική είναι βασικές προϋποθέσεις για να οδηγήσει ένα δήμο, και ο Θεός μου έδειξε πάντα μονοπάτια που έπρεπε να βαδίσουν. Και με μεγάλη αποφασιστικότητα, κουράγιο και πίστη που έχω ακολουθήσει το δρόμο μου στην πόλη της Πολιτικής Ιστορίας της Νέας Θήβας.

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ Ο ΙΔΡΥΤΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΘΗΒΑΣ ΗΛΙΑΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΦΙΛΟΣΟΦΟ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο