Παρασκευή 14 Αυγούστου 2015

575 Τάγμα Πεζοναυτών, η αιχμή του δόρατος

Έχοντας ολοκληρώσει την θητεία μου στο 575 Τάγμα Πεζοναυτών, θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου και να τονίσω πως εν μέσω της οικονομικοκοινωνικής κρίσης που διατρέχουμε σαν χώρα, το 575 Τάγμα Πεζοναυτών όχι μόνο δεν παρήκμασε αλλά αντιθέτως, πιστεύω από όσα άκουγα και ακούω ότι αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση και για τον υπόλοιπα Ελληνικά στρατεύματα καθώς συνεχίζει να διακρίνεται για το εξαιρετικά εκπαιδευμένο προσωπικό του.


Καθώς ορκίστηκα, έτυχε να συνεχίσω την θητεία μου στο 575. Από την πρώτη μέρα, έως και την τελευταία, δε σταμάτησε ποτέ η σκληρή εκπαίδευση η οποία γαλούχησε τις ικανότητες, την πειθαρχεία αλλά και το χαρακτήρα τόσο εμένα όσο και των συναδέλφων μου. Παρά την οικονομική κρίση, όποιος επιλέξει να κάνει την θητεία του στο 575 Τάγμα Πεζοναυτών θα καταλάβει πως το μεράκι και η αγάπη για αυτό που κάνει κάποιος, καλύπτει σε μεγάλο βαθμό την έλλειψη πόρων.


Οι συνθήκες διαβίωσης είναι από τις καλύτερες που θα μπορούσε να ζητήσει ένας στρατιώτης, και το κέντρο ψυχαγωγίας μονάδος είναι ποιοτικό, με αρκετές διεξόδους προσφέροντας στον Έλληνα Πεζοναύτη αμέτρητες ώρες ποιοτικής ψυχαγωγίας και χαλάρωσης χωρίς να επιβαρύνει την ήδη άσχημη οικονομική του κατάσταση. Ο Χώρος των μαγειρείων των οποίων κατά την θητεία μου ανακαινίστηκαν είναι άριστος αλλά και το φαγητό είναι ποιοτικά καλό αλλά και αρκετό. Όσο αφορά τα στελέχη του Τάγματος, βρίσκονται πάντα δίπλα μας, έτοιμοι να βοηθήσουν στο κάθε πρόβλημα που εμφανίζεται , με αποτέλεσμα την δημιουργία μιας δυνατής σχέσης μεταξύ αυτών και των πεζοναυτών.

Για να κλείσω θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους πεζοναύτες και τα στελέχη που υπηρέτησα μαζί γιατί χάρη σε αυτούς νιώθω έτοιμος και ικανός να σταθώ δίπλα στην Πατρίδα μου σε ότι και αν προκύψει. Θαρσείν Χρη.

Ένας Έλληνας Πεζοναύτης


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο