Απίστευτη πρόκληση από διαφήμιση στη Γερμανία
Νέα απίστευτη πρόκληση γερμανικής προέλευσης, αυτή τη φορά από την εταιρία ενοικίασης αυτοκινήτων Sixt που παρουσιάζει την Ελλάδα να έχει επιστρέψει στη δραχμή.
«Αγαπητοί Έλληνες, δεχόμαστε ξανά δραχμές. Το BMW1 κάμπριο από 26.900 δρχ. την ημέρα», είναι το κείμενο που συνοδεύει φωτογραφία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου με το σήμα της Sixt. Η νέα διαφήμιση πρωτοδημοσιεύθηκε ολοσέλιδα στην εφημερίδα Die Welt και στην ιστοσελίδα της εταιρίας.
Ο Σύμβουλος Τύπου της Ελληνικής Πρεσβείας στο Βερολίνο Παντελής Παντελούρης απάντησε στη διαφημιστική καμπάνια της Sixt με δήλωση στην οποία τονίζει ότι «πρόκειται μάλλον για παρανόηση. Προκειμένου να δεχτεί κάποιος στην Ελλάδα την προσφορά της Sixt, θα έπρεπε η χώρα να αλλάξει το νόμισμά της. Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές άλλες εταιρίες, στις οποίες μπορεί κανείς να συνεχίσει να πληρώνει με το νόμισμα της χώρας, δηλαδή το ευρώ. Οι Έλληνες θα τις προτιμήσουν γιατί θα είναι και ευνοϊκότερες οι τιμές τους», είπε ο κ. Παντελούρης.
Αρμόδιοι κύκλοι παρατηρούσαν ότι με τη διαφημιστική αυτή καμπάνια η συγκεκριμένη εταιρία υπονομεύει την παρουσία της στην ελληνική αγορά.
Πηγή
απο αἰέν ἀριστεύειν
Νέα απίστευτη πρόκληση γερμανικής προέλευσης, αυτή τη φορά από την εταιρία ενοικίασης αυτοκινήτων Sixt που παρουσιάζει την Ελλάδα να έχει επιστρέψει στη δραχμή.
«Αγαπητοί Έλληνες, δεχόμαστε ξανά δραχμές. Το BMW1 κάμπριο από 26.900 δρχ. την ημέρα», είναι το κείμενο που συνοδεύει φωτογραφία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου με το σήμα της Sixt. Η νέα διαφήμιση πρωτοδημοσιεύθηκε ολοσέλιδα στην εφημερίδα Die Welt και στην ιστοσελίδα της εταιρίας.
Ο Σύμβουλος Τύπου της Ελληνικής Πρεσβείας στο Βερολίνο Παντελής Παντελούρης απάντησε στη διαφημιστική καμπάνια της Sixt με δήλωση στην οποία τονίζει ότι «πρόκειται μάλλον για παρανόηση. Προκειμένου να δεχτεί κάποιος στην Ελλάδα την προσφορά της Sixt, θα έπρεπε η χώρα να αλλάξει το νόμισμά της. Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές άλλες εταιρίες, στις οποίες μπορεί κανείς να συνεχίσει να πληρώνει με το νόμισμα της χώρας, δηλαδή το ευρώ. Οι Έλληνες θα τις προτιμήσουν γιατί θα είναι και ευνοϊκότερες οι τιμές τους», είπε ο κ. Παντελούρης.
Αρμόδιοι κύκλοι παρατηρούσαν ότι με τη διαφημιστική αυτή καμπάνια η συγκεκριμένη εταιρία υπονομεύει την παρουσία της στην ελληνική αγορά.
Πηγή
απο αἰέν ἀριστεύειν
ΚΑΛΑ ΟΙ ΓΚΕΣΤΑΜΠΗΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑΖΙ ΑΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ? ΑΥΤΟΙ ΜΑΛΟΝ Β! ΕΚΔΟΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.ΤΟΥΣ ΑΦΙΕΡΟΝΩ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΟΙ ΙΠΠΟΙΣ ΤΗΣ ΠΗΛΟΥ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ ΠΟΥ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ Ο ΒΑΣ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=Ggd3TkJjlk8
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΙΠΠΟΙΣ ΤΗΣ ΠΗΛΟΥ
Αφού είμαστε μαζόχες και αγοράζουμε τα προϊόντα τους καλά μας κάνουν ΡΕ ΟΥΣΤΤΤΤΤ
ΑπάντησηΔιαγραφή