Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

«Φασίστες κουφάλες έρχονται κρεμάλες»

O TΗΛΕΟΠΤΙΚΟΣ ΕΜΕΤΟΣ

Δεν ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ.

Αγαπητέ φίλε blogger με την επιστολή που σου στέλνω θέλω να καταγγείλω την απάτη των τηλεοπτικών εκπομπών και να πω οτι όλα είναι προκατασκευασμένα.
Ήξερα οτι τα κανάλια όλα είναι ανθελληνικά αλλά το έζησα και απο κοντά.
Αλλά ας ξεκινήσω την διηγησή μου απο την αρχή.
Την Παρασκευή με πήρε τηλέφωνο ένας καλός μου φίλος και αφού τα είπαμε μου είπε οτι τον κάλεσαν σε μια εκπομπή να μιλήσει για την λαθρομετανάστευση.
Επειδή αυτός δεν μπορεί να πάει λόγω δουλειάς[δεν θέλει να τον δούνε]μου πρότεινε να πάω εγώ, αν θέλω και του είπα θα το σκεφτώ.
Για να μην πολυλογώ την άλλη μέρα τον πήρα τηλέφωνο και του είπα οτι θα πάω και για να τον ρωτήσω τι πρέπει να κάνω .Μου δίνει ένα τηλέφωνο να επικοινωνήσω.
Παίρνω τηλέφωνο τον δημοσιογράφο,βοηθό της παρουσιάστριας .Του ανέλυσα τις απόψεις μου κατά της λαθρομετανάστευσης που έδειχνε.......
να τις συμμερίζεται και μάλιστα υπερθεμάτιζε σε οτι έλεγα.
Ένα μέρος του γυρίσματος θα γινότανε την Τρίτη το οποίο ήταν μαγνητοσκοπημένο[μετά κατάλαβα τον λόγο,που ήταν να χειραγωγήσουν τις απόψεις μας και μετά με το κατάλληλο ψαλίδι ,να δείξουν οτι ήθελαν αυτοί].
Μπαίνω στο στούντιο την Τρίτη και δοκίμασα την πρώτη αρνητική έκπληξη.Ο δημοσιογράφος που έδειχνε στο τηλέφωνο να συμμερίζεται τις απόψεις μου ήταν ένας λίγδης άπλυτος σαν να ξεπήδησε κατ ευθείαν απο το indymedia.
Καλεσμένοι ήταν ένας Αλβανός ένας Πακιστανός και τέλος πάντων για να μην τα πολυλογώ ,όλοι ήταν αλλοδαποί εκτός απο εμένα.
Ο Δημοσιογράφος μου λέει οτι δεν θα μιλήσουμε για την λαθρομετανάστευση μόνο, αλλά κυρίως για τα κοινωνικά στερεότυπα.Θα δούμε κάποια βίντεο π.χ έναν λευκό να κυνηγάει έναν μαύρο ,έναν Αλβανό να παρακολουθεί ένα σπίτι και να πούμε πως αντιλαμβανόμαστε ο καθένας τις εικόνες.
Τον ρωτάω τι θέλει απο μένα και μου απαντάει, οτι θέλει να πώ οτι εμείς οι Έλληνες είμαστε ανώτερη φυλή και οτι οι λευκοί είναι ανώτεροι απο τους μαύρους και γενικά μου ζήτησε να είμαι πολύ ακραίος και προκλητικός.
Καλά του απαντάω ,να τα πώ όλα αυτά αλλά θα με αφήσετε να τα τεκμηριώσω ή τα υπόλοιπα θα τα κόψετε στο μοντάζ;;
Για αυτό με καλέσατε εδω ανάμεσα στους αλλοδαπούς ;;Τι θέλετε να δείξετε οτι οι Έλληνες είναι κακοί και ρατσιστές και οι αλλοδαποί τα θύματα;;
Αρνούμαι να μετάσχω.Στο άκουσμα της λέξης αρνούμαι ο δημοσιογραφίσκος έγινε έξω φρενών και έδειξε το πραγματικό του πρόσωπο.
Μας κρέμασες μου λέει και πάει προς κάποιον παρατρεχάμενο εκεί του στούντιο και του λέει να πάρει την θέση μου.
Κλείνω την πόρτα και φεύγω ανακουφισμένος που κατάλαβα την παγίδα που μου έστησαν.
Σήμερα το μεσημέρι γυρίζοντας απο την δουλειά μου ανοίγω την τηλεόραση και βλέπω τον παρατρεχάμενο να έχει πάρει την θέση και να γίνεται επιδεικτικά προκλητικός ανάμεσα στους αλλοδαπούς,λέγοντας αυτά που μου είχαν πεί εμένα να πω.
Τελικά την βρωμοδουλειά τους την έκαναν αλλά τουλάχιστον δεν ήμουν εγώ συνένοχος.

Πηγή:vendeta
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο