Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Ευρώ ή δραχμή; Ψέμματα και αλήθειες!

Έχω αναφέρει πολλές φορές ότι το ευρώ ήταν μία κομπίνα, ώστε να λεηλατηθούν οι Ευρωπαϊκές οικονομίες από τα ιδιωτικά συμφέροντα που εκπροσωπεί…
Τους τελευταίους μήνες και υπό τον φόβο να καταλάβει επιτέλους ο κόσμος τι συμβαίνει με την οικονομία, κυριαρχεί μία κινδυνολογία περί δραχμής και της καταστροφής που αυτή θα επιφέρει…
Μας βομβαρδίζουν ασταμάτητα ώστε να ενδώσουμε και να παραιτηθούμε από τα πάντα, προκειμένου να μη χάσουμε το “Ευρωπαϊκό κεκτημένο”(!) και το “Ευρώ” ειδικότερα…βιντεο

“Αν γυρίσουμε στη δραχμή δε θα έχουμε να φάμε!” μας λένε και άλλα τινά προκειμένου ο πανικός και ο φόβος να μπλοκάρει κάθε λογική σκέψη και εξήγηση στο απλό ερώτημα: “Γιατί με συμφέρει περισσότερο να εξουσιάζει την τσέπη μου ένα λόμπι ξένων ιδιωτών τραπεζιτών και να μου κανονίζει τη νομισματική πολιτική μου και όχι να είμαι εγώ κυρίαρχος της τσέπης μου;”
Το νόμισμα, όπως έχω ήδη αναφέρει πολλές φορές, είναι το εργαλείο… Το πώς χειρίζεται κανείς το “εργαλείο” είναι η ουσία που μπορεί να σε οδηγήσει στην ανάπτυξη ή στην καταστροφή! Βασικό όμως είναι αυτό το “εργαλείο” που χρειάζεται για να πάμε μπροστά να το ελέγχουμε εμείς!
Σταματήστε λοιπόν να πέφτετε θύμα της σκόπιμης και δόλιας προπαγάνδας τους, που υπηρετεί καθαρά τα συμφέροντα που προσκυνάνε και υπηρετούν… και ακούστε μία άκρως ενδιαφέρουσα συζήτηση/ανάλυση γύρω από τη συμμορία του ευρώ και πώς μέσω ευρώ υποχρεωθήκαμε να “δανειζόμαστε από το γείτονα για να αγοράζουμε τα πορτοκάλια του” (όπως παραστατικά περιγράφει ο καθ. Ανδρέας Αθηναίος) και πώς εκτοξεύθηκε το χρέος μας την περίοδο του ευρώ… καθώς και πολλά άλλα ενδιαφέροντα γύρω από τη λύση του προβλήματος που σήμερα αντιμετωπίζουμε.




αἰέν ἀριστεύειν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο