Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ : ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΟΙΜΠΛΕ ; ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ….

Γράφει η Ντέπη Στενού


Δημοσιογράφος -Εκδότρια

Κάποτε κ. Πρόεδρε, στη Σταδίου ένας τύπος σταματάει ένα ταξί, μπαίνει βιαστικά μέσα και λέει

στον ταξιτζή:

- Μεγάλε, γρήγορα στην οδό ….
τάδε… νούμερο ταδε…. Μόλις με πήραν

τηλέφωνο και μου είπαν ότι η γυναίκα μου με απατάει με κάποιον άλλο.

Πράγματι ο ταξιτζής πατάει γκάζι και σε λίγο φθάνουν στο σπίτι του. Οπότε

ο τύπος λέει στον ταξιτζή:

- Ρε μεγάλε, δεν ανεβαίνεις κι εσύ μαζί μου να σ’ έχω για μάρτυρα;

Και ανεβαίνουν και οι δυο στο διαμέρισμα του τύπου. Ο τύπος ανοίγει την

πόρτα, πηγαίνει στο υπνοδωμάτιο και πραγματικά κάτω από τα σεντόνια είναι η γυναίκα του με κάποιον άντρα. Τραβάει τα σεντόνια και φωνάζει:

- Εσύ ποιος είσαι, ρε;;;

Και ο εραστής:

- ΕΓΩ ποιος είμαι;

Εγώ είμαι αυτός που πριν από λίγες μέρες έδωσα στη γυναίκα σου 3.000 ευρώ για να

εξοφλήσεις το δάνειο του αυτοκινήτου σου.

Εγώ είμαι αυτός που κάθε μήνα δίνει στην γυναίκα σου 700 ευρώ για το

νοίκι.

Εγώ είμαι αυτός που κάθε βδομάδα δίνω λεφτά στην γυναίκα σου για το

supermarket και τη λαϊκή.

Εγώ είμαι αυτός που κάθε βδομάδα δίνω λεφτά στην γυναίκα σου για τα

φροντιστήρια των παιδιών σου…

Οπότε ο ταξιτζής πλησιάζει τον απατημένο σύζυγο και του λέει ψιθυριστά:

- Ρε αφεντικό, δεν τον σκεπάζουμε τον άνθρωπο, μη μας κρυώσει;

ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΟΙΜΠΛΕ;


olympia


3 σχόλια:

  1. Ωραίο Ντέπη μου , μ’ έκανες και γέλασα. Πραγματικά γέλασα.

    Πάντως στο άλλο ανέκδοτο που διάβασα εγώ δεν του πηδάει τη γυναίκα ……
    Εδώ που τα λέμε, άμα της άρεσε της κυρίας, καλά να τα πάθει η …τσουλάρα.

    Στο άλλο ανέκδοτο που λες, ο "πηδηχταράς" βιάζει απάνθρωπα τη μάνα, την αδερφή, την κόρη του ήρωά μας…..
    Εκεί δεν υπάρχει ταξιτζής.
    Ο ήρωας μας, ο αδερφός, ο γιός, ο πατέρας ενήργησε δικαιολογημένα ΕΝ ΒΡΑΣΜΩ ΨΥΧΗΣ.
    Τα πράγματα ξέφυγαν από τον έλεγχο Ντέπη μου κι από ανέκδοτο έγινε θρίλλερ για γερά νεύρα.
    Εν βρασμώ ψυχής τον έστειλε αδιάβαστο τον πηδηχταρά καλικάτζαρο Ντέπη μου.
    Άλλο να στο λέω κι άλλο να το βλέπεις....
    Δεν τον ρώτησε καν ποιος είναι κι από που είναι. Άχνα δεν πρόλαβε να βγάλει ο βιαστής.
    Αυτά τα αριθμητικά στοιχεία που γράφεις στο δικό σου ανέκδοτο τα είδα και στο άλλο , με τη διαφορά ότι, ο βιαστής τα εκμυστηρεύτηκε ……… στον Άγιο Πέτρο.
    Υπέστη βέβαια τις συνέπειες ο ήρωας μας, αλλά …… βρασμός είναι αυτός , τι να κάνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. makpar Πρώτα πρέπει να ξεκαθαρίσω σε ποιους απευθύνετε το ανέκδοτο αν και πιστεύω ότι αυτό είναι προφανές ...Απευθύνεται λοιπόν σε αυτούς που αφού παρέδωσαν την χώρα στο έλεος των ξένων για την βιάζουν όποτε και όπως τους γουστάρει και αφού μέχρι σήμερα εισέπρατταν από αυτούς τα προσωπικά τους πολιτικά οφέλη από την "έκδοσή" της σε διάφορους "Νταβατζήδες" τραπεζών που την εκμεταλλευόντουσαν με το αζημίωτο, αφού πρώτα ψήφισαν για να τους τα ακουμπήσει για άλλη μια φορά ο κάθε κύριος Σόιμπλε που ασελγεί με την συγκατάθεσή τους επί χρόνια επάνω της , ξαφνικά θυμήθηκαν να αναρωτηθούν ποιος είναι αυτός ο Σόιμπλε και όλοι αυτοί μας εκβιάζουν και να τους εγκαλέσουν στην τάξη ...
    ενώ πολύ θα ήθελαν να τον σκεπάσουν μην τους κρυώσει...
    Η υποκρισία περισσεύει σε αυτόν τόπο δυστυχώς και κάποιοι μας θεωρούν ακόμη ηλίθιους ...
    Οι διαφορές μεταξύ των άλλων ανεκδότων που κυκλοφορούν λίγη σημασία έχουν ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ξέρω αγαπητή Ντέπη τι να υποθέσω πια.
    Είναι τόσο ομιχλώδης η κατάσταση γύρω μας κι είναι τόσο το κακό που μας έκαναν, που είναι πολύ εύκολο να παρεξηγηθούν ακόμη και οι αγνότερες προθέσεις.
    Η έκρηξη του Προέδρου μου φάνηκε αληθινή και ήταν η πρώτη φορά μετά από 2 χρόνια αηδίας που είδα κάτι που μου άρεσε.
    Και δεν μου φτάνει αυτό Ντέπη. Θέλω να υποστούν το μαρτύριο το οποίο μου επέβαλλαν.
    Θέλω να τους δω να σέρνονται στα δικαστήρια, άλλους για εθνική προδοσία κι άλλους για τις πολεμικές αποζημιώσεις, πράγμα που δεν το ήθελα στο παρελθόν κι ας τις όφειλαν.
    Δεν θέλω τη ζωή μου πίσω Ντέπη, δεν θέλω παραπάνω χρήματα, θέλω μόνον εκδίκηση κι ας είναι κρύο το πιάτο.
    Θα το βάλω στο φούρνο μικροκυμάτων.
    Να 'σαι καλά κι ευχαριστώ πολύ για την επεξήγηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο