Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

Περί Πατρίδας - περί κανόε καγιάκ και περί Sideri Tasiadi

Πολλά έχουν γραφτεί μέχρι στιγμής και θα γραφτούν ακόμα περισσότερα για την συνέντευξη του Γερμανού αργυρού
Ολυμπιονίκη  Tasiadi Sideri. Χαμός γίνεται στο FB, στο Twitter και σε όλα τα Blogs. Οι απόψεις πολλές. Άλλοι τον δικαιολογούν για όσα είπε και οι υπόλοιποι τον βρίζουν. Δεν υπάρχει ενδιάμεση άποψη. Οι βρίζοντες πολλοί περισσότεροι από τους δικαιολογούντες τον Tasiadi. Επειδή για κάθε άνθρωπο, όταν αυτός πέφτει σε κάποιο ατόπημα υπάρχει και ένα τουλάχιστον ελαφρυντικό, θα του δώσω το ελαφρυντικό "του στερούμενου Ελληνικής Παιδείας και Σκέψης". Γιατί καταγωγή μπορεί να έχει Ελληνική, αλλά όταν έχεις μεγαλώσει με πρότυπα που έχουν :  1) τις υλικές αξίες υπεράνω όλων  2) το χρήμα για θεό τους  3) την τάση να κυριεύσουν τη γη με κάθε τρόπο  3) το αιματοκύλισμα για ψωμοτύρι  4) την βαρβαρότητα για ευγένεια και πολλά άλλα "ων ουκ έστι αριθμός", τότε τι περιμένεις ; Και τους γονείς σου μπορείς να πουλήσεις. Όταν ταυτίζεις - από άγνοια ή όχι - το Κράτος με την Πατρίδα, τότε έχεις φίλε μου μπερδέψει τα σώβρακα με τις γραβάτες. Γιατί Πατρίδα μπορεί να έχεις και χωρίς Κράτος, βλέπε Κούρδοι. Και κάτι άλλο Sideri Tasiadi, πέρα από την ιδεολογική αντιμετώπιση του θέματος. Είπες ότι :
"Αντίθετα, η Γερμανία με ανακάλυψε, με ανέδειξε, μου έδωσε όλα τα εφόδια για να αναπτυχθώ αθλητικά. Η Γερμανία με δέχθηκε και με αποδέχθηκε, αυτή με έκανε αυτό που είμαι. Εκεί μένω, εκεί μεγάλωσα και μεγαλώνω, εκεί έβγαλα σχολείο, εκεί προπονούμαι καθημερινά. Μου παρείχαν προπονητή και ασφάλεια, μου εξασφάλισαν και το επαγγελματικό μου μέλλον εξαιτίας των αθλητικών επιτυχιών μου. Τον Σεπτέμβριο θα διοριστώ και επισήμως στην Αστυνομία και όταν με το καλό σταματήσω τους αγώνες, ξέρω ότι θα έχω μια σταθερή δουλειά".  Γνωρίζεις ότι ένα μέρος από αυτά που ξόδεψαν οι Γερμανοί για σένα, προέρχονται από αυτά που έκλεψαν και λεηλάτησαν από την Ελλάδα και από όσους λαούς είχαν υπό την κατοχή τους στον 2ο παγκόσμιο ; Γνωρίζεις πόσα χρωστάει η Γερμανία στην Ελλάδα από πολεμικές αποζημιώσεις ; Γνωρίζεις πόσους Έλληνες πατριώτες δολοφόνησαν οι Γερμανοί ναζιστές ; Γνωρίζεις πόσοι Έλληνες έμειναν ανάπηροι για αυτό που εσύ αγνοείς με την λέξη Πατρίδα ;  Δεν γνωρίζεις τίποτα Sideri. Γι' αυτό περιορίσου στο κανόε καγιάκ και άσε τις γερμανικές μαγκιές, γιατί δεν περνάνε στην Ελλάδα.  -

  ΚΟΤΣΩΝΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ  -  ΘΗΒΑ  -  ΕΛΛΑΔΑ                              

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva nikolas blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο