ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
Το επικείμενο κλείσιμο της πρόσβασης στο 90ο χλμ της ΝΕΟ Αθηνών- Λαμίας, από την εφαρμογή του άρθρου 83 του ν. 4313/2014, έρχεται να προσθέσει νέα επώδυνη αύξηση στις μετακινήσεις των πολιτών της περιοχής της Θήβας. Με το άρθρο αυτό δόθηκε τρίμηνη παράταση από την ισχύ του ν. 4313/2014 (17-12-2014) έως τις 17-03-2015, και αφορά την παύση σύνδεσης πρατηρίων καυσίμων και συναφών εγκαταστάσεων με τους κλειστούς αυτοκινητοδρόμους.
Η εξέλιξη αυτή, που συνδέεται με την πολιτική των συμβάσεων παραχώρησης με το εξοντωτικό χαράτσωμα των πολιτών, χωρίς ανταποδοτικό όφελος γι' αυτούς, δημιουργεί υποχρεωτική καταβολή αντιτίμου διοδίων 8 ευρώ για τις τοπικές μετακινήσεις, αφού δεν παρέχεται εναλλακτική διέλευση. Κι αυτό γιατί, πλέον οι πολίτες για τις τοπικές μετακινήσεις τους θα πρέπει να διέρχονται υποχρεωτικά από τα μετωπικά διόδια της Θήβας. Ο υφιστάμενος παράλληλος δρόμος καταλήγει και σταματά στην περιοχή της Υλίκης. Μέχρι σήμερα δεν έχει κατασκευαστεί παράλληλος δρόμος για την εξυπηρέτηση της μετακίνησης- συγκοινωνίας στην περιοχή μας, ενώ αυξάνεται η επιβάρυνση της μετακίνησης από και προς τη Λαμία, και με τα νέα μετωπικά διόδια στην περιοχή του Μαλλιακού.
Επιπλέον, η διέλευση της βαριάς υπερτοπικής κυκλοφορίας μέσα από την πόλη της Θήβας αυξάνεται, λόγω της έλλειψης περιφερειακής οδού, και η καταβολή -χωρίς καμία ανταποδοτική λειτουργία- αντιτίμου διοδίων για είσοδο και έξοδο από την πόλη της Θήβας, ενώ και η δημόσια συγκοινωνία καθίσταται οικονομικά ανέφικτη, με μοναδικό κερδισμένο την εταιρεία εκμετάλλευσης της Εθνικής Οδού. Οι ανάγκες μετακίνησης των πολιτών, και μάλιστα σε περίοδο κρίσης, με τον παραπάνω νόμο, αλλά και με τις συμβάσεις παραχώρησης, όχι μόνο δεν ικανοποιούνται, αλλά οι πολιτικές που ακολουθήθηκαν από τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ- ΝΔ, προσφέρουν όφελος και μάλιστα πολύ μεγάλο στους παραχωρησιούχους, αποκλείοντας την κοινωνική πλειοψηφία από το κοινωνικό αγαθό της ελεύθερης μετακίνησης.
Ο παραλογισμός αυτός πρέπει να ανασχεθεί άμεσα.
Η κοινωνία δεν μπορεί να πληρώνει άλλο, κέρδη για τους εργολάβους, με επιβάρυνση χωρίς όφελος για τους πολίτες.
Απαιτείται, ριζικός επανακαθορισμός της στρατηγικής στο ζήτημα του εθνικού δικτύου, σύμφωνα με τις κοινωνικές ανάγκες: Επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων, άμεση οικονομική ελάφρυνση των πολιτών, με την άμεση κατάργηση όλων των πλευρικών διοδίων, την μεγάλη μείωση της τιμής των διοδίων επί της ΠΑΘΕ, κατασκευή παράλληλων δρόμων, ώστε να σταματήσει η επιβάρυνση των πολιτών και να επανέλθει η δημόσια διαχείριση των αυτοκινητοδρόμων.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΚΟΥΜΑΣ
Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Βοιωτίας
Θήβα 17.3.2015
Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post
Το επικείμενο κλείσιμο της πρόσβασης στο 90ο χλμ της ΝΕΟ Αθηνών- Λαμίας, από την εφαρμογή του άρθρου 83 του ν. 4313/2014, έρχεται να προσθέσει νέα επώδυνη αύξηση στις μετακινήσεις των πολιτών της περιοχής της Θήβας. Με το άρθρο αυτό δόθηκε τρίμηνη παράταση από την ισχύ του ν. 4313/2014 (17-12-2014) έως τις 17-03-2015, και αφορά την παύση σύνδεσης πρατηρίων καυσίμων και συναφών εγκαταστάσεων με τους κλειστούς αυτοκινητοδρόμους.
Η εξέλιξη αυτή, που συνδέεται με την πολιτική των συμβάσεων παραχώρησης με το εξοντωτικό χαράτσωμα των πολιτών, χωρίς ανταποδοτικό όφελος γι' αυτούς, δημιουργεί υποχρεωτική καταβολή αντιτίμου διοδίων 8 ευρώ για τις τοπικές μετακινήσεις, αφού δεν παρέχεται εναλλακτική διέλευση. Κι αυτό γιατί, πλέον οι πολίτες για τις τοπικές μετακινήσεις τους θα πρέπει να διέρχονται υποχρεωτικά από τα μετωπικά διόδια της Θήβας. Ο υφιστάμενος παράλληλος δρόμος καταλήγει και σταματά στην περιοχή της Υλίκης. Μέχρι σήμερα δεν έχει κατασκευαστεί παράλληλος δρόμος για την εξυπηρέτηση της μετακίνησης- συγκοινωνίας στην περιοχή μας, ενώ αυξάνεται η επιβάρυνση της μετακίνησης από και προς τη Λαμία, και με τα νέα μετωπικά διόδια στην περιοχή του Μαλλιακού.
Επιπλέον, η διέλευση της βαριάς υπερτοπικής κυκλοφορίας μέσα από την πόλη της Θήβας αυξάνεται, λόγω της έλλειψης περιφερειακής οδού, και η καταβολή -χωρίς καμία ανταποδοτική λειτουργία- αντιτίμου διοδίων για είσοδο και έξοδο από την πόλη της Θήβας, ενώ και η δημόσια συγκοινωνία καθίσταται οικονομικά ανέφικτη, με μοναδικό κερδισμένο την εταιρεία εκμετάλλευσης της Εθνικής Οδού. Οι ανάγκες μετακίνησης των πολιτών, και μάλιστα σε περίοδο κρίσης, με τον παραπάνω νόμο, αλλά και με τις συμβάσεις παραχώρησης, όχι μόνο δεν ικανοποιούνται, αλλά οι πολιτικές που ακολουθήθηκαν από τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ- ΝΔ, προσφέρουν όφελος και μάλιστα πολύ μεγάλο στους παραχωρησιούχους, αποκλείοντας την κοινωνική πλειοψηφία από το κοινωνικό αγαθό της ελεύθερης μετακίνησης.
Ο παραλογισμός αυτός πρέπει να ανασχεθεί άμεσα.
Η κοινωνία δεν μπορεί να πληρώνει άλλο, κέρδη για τους εργολάβους, με επιβάρυνση χωρίς όφελος για τους πολίτες.
Απαιτείται, ριζικός επανακαθορισμός της στρατηγικής στο ζήτημα του εθνικού δικτύου, σύμφωνα με τις κοινωνικές ανάγκες: Επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων, άμεση οικονομική ελάφρυνση των πολιτών, με την άμεση κατάργηση όλων των πλευρικών διοδίων, την μεγάλη μείωση της τιμής των διοδίων επί της ΠΑΘΕ, κατασκευή παράλληλων δρόμων, ώστε να σταματήσει η επιβάρυνση των πολιτών και να επανέλθει η δημόσια διαχείριση των αυτοκινητοδρόμων.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΚΟΥΜΑΣ
Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Βοιωτίας
Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!
Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.