Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Σταματήστε επιτέλους την "καραμέλα" περί ανωνυμίας.

απο EPIRUS- ELLAS

Όλο και "πυκνώνει αυτή η ιστορία" με την ανωνυμία των bloggers και την "κατάχρηση" του διαδικτύου. Χρησιμοποιήθηκαν πολλές λέξεις και εκφράσεις με κυριότερη το "τσάμπα μάγκες"... χωρίς να με ενδιαφέρει ποιός το πρωτοείπε ή να σχολιάζω το πρόσωπο που το είπε...






Ε λοιπόν κύριοι (και κυρίες) πρέπει να την σταματήσετε αυτή την "καραμέλα". Τι εννοείτε "τσάμπα μάγκες"; Το ότι δεν πληρώσαμε για να φιάξουμε τα blogs μας ή το ότι δεν πληρωνόμαστε από κανέναν και ότι "δουλεύουμε" τσάμπα και άρα από ψώνιο....



-Γιατί αν είναι η πρώτη εκδοχή έχω να σας ρωτήσω... τι σας ενδιαφέρει; Έχετε εταιρεία που κατασκευάζει ιστοσελίδες; Ή μήπως θέλετε τον οβολόν μας στην ΕΣΗΕΑ... εισπράκτοράς της είστε;

-Τώρα αν αφορά τη δεύτερη εκδοχή... δεν νομίζω να χρειάζεται να το κουβεντιάσουμε! Δεν χρειάζεται να τονίσω ότι κάποιος που πληρώνεται για κάτι που...

γράφει ή λέει δεν μπορεί να είναι αμερόληπτος. Πιστεύω πως αυτό είναι κατανοητό.



Δεν θα μπω στη διαδικασία της συζήτησης περί άρσης ανωνυμίας των loggers... Εξάλου πλέον πολλοί είναι αυτοί που δεν κρατούν την ανωνυμία τους. Ακόμη και όταν δεν γράφουν το ονοματεπώνυμό τους, αλλά δημοσιεύουν το τηλέφωνό τους... αυτό σήμερα, την εποχή της τεχνολογίας, είναι επωνυμία.

Έτσι λοιπόν, δεν είμαι δημοσιογράφος, δεν είμαι μέλος της ΕΣΗΕΑ, είμαι πολίτης και θέλω να μοιραστώ τις σκέψεις μου, τις αγωνίες μου, θέλω να συζητήσω τις ιδέες μου. Και επειδή συνέχεια αναφέρεται ο επηρεασμός της κοινής γνώμης... έχω να σας πώ πως η γνώμη και η άποψη του καθενός μας την επηρεάζει, είτε αυτή εκφράζεται στο καφενείο είτε στην παρέα είτε στο διαδίκτυο.



Σταματήστε να εφαρμόζετε την παροιμία "όποιος βγαίνει από το κοπάδι, τον τρώει ο λύκος" γιατί πολύ απλά ΠΟΤΕ δεν είμουν στο κοπάδι σας κύριοι...



Άν δεν έχω blog αλλά είμαι μέλος σε μια πολυπληθή ομάδα σε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης (facebook-twitter κ.α.) και γράφω, λέω και εκφράζω τα ίδια πράγματα... δεν επηρεάζω την κοινή γνώμη;

Αν λοιπόν γράψω εκεί κάτι που εσείς θεωρείτε πως είναι "υπόλογο νόμου", τι θα κάνετε; Θα έχετε την απαίτηση να βρεθεί ο γράφων πολίτης;

Θεωρείτε "χαζούς" και "πρόβατα" αυτούς που διαβάζουν και ακούνε; Ή πιστεύετε πως έχω εξωπραγματική δύναμη υποβολής; Γιατί αν είναι έτσι... τότε μπράβο μου... και δεν το είχα καταλάβει! Ίσως θα πρέπει να ασχοληθώ με τα "κοινά".



Πως να το κάνουμε υπάρχει και η άλλη άποψη... ανοίξτε τα αυτιά σας να την ακούσετε, ή μάλλον ανοίξτε τα μάτια σας να την διαβάσετε γιατί τα αυτιά σας τα έχετε κλεισμένα εδώ και πολύ καιρό...

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ λοιπόν την "καραμέλα" περί ανωνυμίας... και μάλιστα όταν πρόκειται για blogs που έχουν δώσει "παρουσία" στο χρόνο.





Είδα πολλά παράξενα και "στραβά" -και θα δω πολλά ακόμη-. Δεν μπορώ να καταλάβω πως ένα e-mail από έναν πολίτη περί χρεοκοπίας - που αναδημοσιεύεται από sites και blogs - εντάσσεται στο νόμο περί "διασποράς ψευδών ειδήσεων και φημών" και οι δηλώσεις των Πολιτικών προσώπων, πάλι περί χρεοκοπίας, είναι πολιτικές απόψεις... Αυτά είναι τα "παράξενα των καιρών"...

Και φυσικά απορώ με τη διαφορετική προσέγγιση των επαγγελματιών δημοσιογράφων. Άλλοι τα "στηρίζουν" (τα blogs), άλλοι τα μάχονται και φυσικά υπάρχουν και οι "ουδέτεροι", που δεν είναι όμως τόσο ουδέτεροι παρά περιμένουν - σαν κοράκια- το σφάλμα!



Το σφάλμα που θα κάνει ο blogger, για να επιτεθούν... πολλές φορές με αξησιομείωτη στάση που δεν θα έλεγα πως μου προκαλεί έκπληξη. Εξάλλου αυτά συμβαίνουν και στις πιο "καλές οικογένειες".... Καλά όμως θα ήταν προτού ο καθείς εκ των άνω κάνει την επίθεσή του, να έχει εξασφαλισμένα τα νώτα του και να προσέχει να μην βρεθεί εκείνος στο τέλος εκτεθειμένος...







Γιατί είπαμε... είμαι blogger... και να εκτεθώ (που δεν θα το ήθελα ποτέ)... καταθέτω την άποψη και τη γνώμη μου σε αυτούς που έχουν επιλέξει να με διαβάζουν, επεξεργάζομαι αυτά που βλέπω και ακούω όσο και όπως μπορώ, και δεν έχω σπουδάσει για αυτό (εάν αυτό αποτελεί δικαιολογία)!



Αλλά να εκτεθείς εσύ αγαπητέ-η... ο έγκυρος, ο καλοπληροφορημένος, ο ανεπηρεάστος και ο σπουδαγμένος...

Ε είναι "βαρύ"........ Δεν νομίζεις; (και φυσικά αναφέρομαι στους συγκεκριμένους δημοσιογράφους, έχω κάνει ήδη το διαχωρισμό...).



Τρύφωνας Τιπούρτης, ιδιοκτήτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο