Σάββατο 14 Μαΐου 2011

Αφιερωμένα σε όλους John Wu: Νέα Εποχή

απο κοκκινος ουρανος

Το παλικάρι είναι ο Κύπριος rapper Γιάννος Wu, (John Wu), γνωστός και ως Mastermind.



Από την συνέντευξή του στο HIP HOP gr. Ολόκληρη η συνέντευξη ΕΔΩ


Ο δίσκος σου "Αόρατος Πόλεμος" είχε πολύ πρωτότυπο στίχο. Μιλούσε για την θρησκεία, τον Ιησού Χριστού και την παγκοσμιοποίηση. Γιατί διάλεξες αυτή τη θεματολογία;





Το γεγονός ότι είμαι Κινεζοκυπριακής καταγωγής, εξού και το επίθετο Wu (δεν το έχω κλέψει), έχω μεγαλώσει επηρεαζόμενος από δυο διαφορετικές θρησκείες και κουλτούρες και από μικρός άρχισα να ψάχνω και να μελετώ όλες τις θρησκείες, φιλοσοφία και θεωρίες για να βρω από μόνος μου αν είναι πραγματικά από τον Θεό, αν υπάρχει τελικά θεός και πιο είναι το νόημα της ύπαρξης μας σ' αυτόν το κόσμο. Μετά από χρόνια έρευνας κατέληξα στο συμπέρασμα ότι μόνο η αγία γραφή είναι πραγματικά από το Θεό και ότι υπάρχει και μια οργανωμένη προσπάθεια κάποιων σκοτεινών δυνάμεων και μυστικών οργανώσεων να προετοιμάσουν την νέα τάξη πραγμάτων η οποία έχει σαν τελικό στόχο την έλευση του αντίχριστου και το χάραγμα όλων των ανθρώπων με το σφράγισμα του διάβολου. Όλα αυτά είναι προφητευμένα στην Αγία Γραφή και μπορεί σε κάποιους να φαίνονται παράξενα και παράλογα όλα αυτά άλλα έτσι έχουν τα πράγματα και αυτές τις εμπειρίες και γνώσεις μου ήθελα να εκφράσω μέσα από τους στίχους μου.





- Το ραπ συνήθως μας έχει συνηθίσει σε πιο ωμούς στίχους. Δε φοβήθηκες μήπως σε χαρακτηρίσουν "παιδί του κατηχητικού";



Πιστεύω ο χαρακτηρισμός αυτός είναι έκτος πραγματικότητας. Ποτέ δεν ήμουν παιδί του κατηχητικού μάλλον θα έλεγα ακριβώς το αντίθετο. Είμαι 27 ετών και μέχρι τα 24 μου ζούσα μια εντελώς άσωτη ζωή, μέχρι που ανακάλυψα τον θεό, βρήκα την αλήθεια που για χρονιά έψαχνα και μετά από κάποια συνταρακτικά θαύματα που έκανε ο θεός στην ζωή μου βλέποντας ότι για χρονιά έψαχνα να τον βρω, αποφάσισα να αλλάξω τρόπο ζωής και μέσα από την μουσική να λέω μόνο πράγματα αληθινά και όχι μάταια.





- Ποιο είναι το κεντρικό μήνυμα που θες να περάσεις στους ακροατές σου;



Ότι ζούμε στις έσχατες μέρες, τα πάντα είναι σχεδόν διεφθαρμένα και κάπου πρέπει να ξυπνήσουμε, να ξεφύγουμε από τον υλισμό και όλα τα μάταια που μας περιτριγυρίζουν και να επιστρέψουμε στο θεό, γιατί μόνο κοντά του μπορούμε να είμαστε πραγματικά ευτυχισμένοι και να σωθούμε τη μέρα της κρίσεως.

Άλλη συνέντευξή του ΕΔΩ







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο