Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

ΘΑ ΕΠΙΜΕΝΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.

από ΗΠΕΙΡΟΣ - ΕΛΛΑΣ

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΕΚΒΙΑΖΕΙ (όπως σήμερα) ΑΥΡΙΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΡΟΦΙΜΑ ΣΤΑ ΡΑΦΙΑ ΤΟΥ.


Γι'αυτό κι εγώ θα κάνω "μάγκα" τον μπαρμπα Γιώργο, τον μπακάλη της γειτονιάς μου, αγοράζοντας τρόφιμα απ'αυτόν. Προτιμώ την κατα 50 λεπτά (σήμερα) ακριβότερη ντομάτα απο την Λάρισσα που δεν είναι ίδια με την άλλη, παρά αυτούς τους "κλώνους" που πουλά το όποιο σούπερ πολύ φθηνότερα. Εάν κάνουν το ίδιο και οι άλλοι γείτονες σε λίγο καιρό ο μπαρμπα Γιώργος θα ρίξει και τις τιμές γιατι θα έχει "ανέβει η κίνηση".




Και ο παραγωγός αφού θα έχει αυξηθεί η ζήτηση θα προσλάβει επιπλέον κόσμο, και το εργοστάσιο και το ναυπηγείο και η βιομηχανία θα αρχίσουν όλα πάλι να λειτουργούν. Αυτό είναι ΑΝΑΠΤΥΞΗ. Θα πάρω Ελληνικά ρούχα, ελληνικές συσκευές, θα κρατήσω το χρήμα εδώ

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΨΑΧΝΩ ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΙ ΚΑΠΟΙΟ ΕΛΛΕΙΜΑ. Και ο...

μπαρμπα Γιώργος όταν χρειστεί κάτι θα έρθει στο δικό μου μαγαζί ή στην εργασία μου ή θα χρειαστεί την τέχνη μου. Έτσι θα μου επιστρέψει μέρος απο αυτά που του έδωσα και το θέμα πάει λέγοντας.



Τα "πουλάκια μας" όμως, νομοθετώντας τα νέα εργασιακά μέτρα υποδούλωσης στήσανε το πλαίσιο και ανοίξανε τον δρόμο ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ πολυεθνικούς οργανισμούς να έρθουν και να "επιγχειρήσουν" εις βάρος μας καί ως εργαζομένους σε αυτές αλλα και ώς "υπόχρεους" καταναλωτές επίσης. Το πλαίσιο εξυπηρετεί μεν τους δικούς μας Βιομηχάνους τόσο ωστε να μήν αντιδράσουν στην επερχόμενη ξένη επέλαση που θα εξαφανίσει την εγχώρια παραγωγή.



Ειναι σίγουρο όμως και αυτοί έναντι των ξένων, σιγά σιγά θα εξαφανιστούν είτε νομοθετικά είτε κυριολεκτικά. Είναι ΕΜΦΑΝΕΣ οτι στόχος είναι να ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΤΟ ΠΑΝ ΕΓΧΩΡΙΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΑΡΤΟΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΕΛΛΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.



ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗ. ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΖΩΝΤΑΝΗ.



Από το seegreek

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο