Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Ο Παπαδήμος με δηλώσεις του βάζει υποθήκη για πρωθυπουργός και μετά τις εκλογές

Πριν από λίγο ο Παπαδήμος απάντησε από τις Βρυξέλλες. σε ερώτηση αν θα είναι πρωθυπουργός και τον Ιούνιο στην επόμενη σύνοδο κορυφής.

«Όπως έχω επισημάνει στο παρελθόν, όταν η κυβέρνηση ολοκληρώσει το έργο της, θα ληφθούν αποφάσεις σχετικά με την ημερομηνία προκήρυξης των εκλογών. Δεν έχω να προσθέσω τίποτα περισσότερο σε όσα έχω πει σχετικά με αυτό το θέμα. Άλλες σχετικές αποφάσεις θα .......


ληφθούν μετά τις εκλογές».

Οπως και να το ερμηνεύσουμε σημαίνει ότι για μετά τις εκλογές αν με θέλουν εγώ είμαι εδώ .

Τώρα που είδε τη γλύκα της καρέκλας θα τον βρίσκουμε συνέχεια μπροστά μας
 
από kafeneio

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο