ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕ Η ΛΟΓΙΚΗ
Απορρίφθηκε στην διυπουργική επιτροπή που συνεδρίασε από τις 14.30 μέχρι τις 17.30, η πρόταση πώλησης του ειδικού συντονιστή για το θέμα των ναυπηγείων των δύο υποβρυχίων Type 214 που βρίσκονται στη ναυπηγική κλίνη των ΕΝΑΕ, με απόφαση του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, κατόπιν σχετική εισήγησης του υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνου Παναγιωτόπουλου.
Ο τελευταίος χαρακτήρισε την όλη προσέγγιση για το θέμα της πώλησης ως "μη σοβαρή".
Επίσης απορρίφθηκε η δεύτερη πρόταση καταγγελίας της σύμβασης και όδευσης στα διεθνή δικαστήρια γιατί θα κρατούσε "δεμένα" τα υποβρύχια για αρκετά χρόνια ακόμα, στα ΕΝΑΕ.
Αντίθετα εγκρίθηκε να ξεκινήσουν άμεσα διαπραγματεύσεις με τους Λιβανέζους ιδιοκτήτες της Privinvest προκειμένου να βρεθεί λύση μέσα στον ερχόμενο μήνα.
Το όλο ζήτημα αυτή την στιγμή βρίσκεται στην διαιτησία και το μπλέξιμο είναι άνευ προηγουμένου. H Privinvest του Ι.Σάφα, πέτυχε την υπογραφή μιας εξαιρετικής (για την ίδια) σύμβασης ναυπήγησης δύο ακόμα υποβρυχίων Type 214 όταν το υπουργείο Άμυνας επί Ε.Βενιζέλου δέχθηκε την τροποποίηση της σύμβασης Neptune II και αντί να εκσυγχρονιστούν τα δύο εναπομείναντα παλαιά υποβρύχια 209/1200 θα ναυπηγούντο τα δύο καινούρια.
Η σύμβαση ήταν εξαιρετική (για τον Ι.Σάφα...) για δύο λόγους: Πρώτον για πρώτη φορά σύμβαση του υπουργείου Εθνικής Άμυνας έγινε νόμος του κράτους κι έτσι το δημόσιο είναι χειροπόδαρα δεμένο, αλλά και δεύτερον γιατί είχε μια παγκόσμια πρωτοτυπία στις συμβάσεις του είδους: Προέβλεπε πότε η νέα ιδιοκτηρία των ΕΝΑΕ, δηλαδή ο Ισκαντάρ Σάφα θα έπαιρνε λεφτά, αλλά δεν προέβλεπε πότε θα παρέδιδε συγκεκριμένο έργο ανάλογα με τα λεφτά που θα έπαιρνε.
Κάτι που αποτέλεσε και νάρκη στο όλο πρόγραμμα, αφού μετά τα πρώτα 132 εκατ. αυτών που πήρε και δεν αγόρασε ούτε βίδες, κανείς υπουργός, ούτε και ο ίδιος ο Βενιζέλος, δεν του έδιναν άλλα λεφτά από τον Απρίλιο του 2011.
Ο ίδιος σταμάτησε τη ναυπήγηση και των άλλων τριών υποβρυχίων της σύμβασης Type 214 της σύμβασης "Αρχιμήδης" επικαλούμενος νομική διαμάχη με τους Γερμανούς της ThyssenKrupp Marine Systems (κατέχουν και σήμερα το 24.9% των μετοχών, αλλά κατά πολλούς αυτοί κάνουν κουμάντο ακόμα) και έτσι τα υποβρύχια μένουν "καρφωμένα" στη ναυπηγική κλίνη.
Τα παραπάνω είναι μόνο ένα μικρό μέρος από το σίριαλ που λέγεται "Προμήθεια υποβρυχίων Type 214", αφού είχαν προηγηθεί άλλα "επεισόδια" με τα υποβρύχια να ... γέρνουν στις δοκιμές, τα υποβρύχια να βρίσκονται στο επίκεντρο σκανδάλου διαφθοράς με πρωταγωνιστή τον Άκη Τσοχατζόπουλο κλπ κλπ. Ας ελπίσουμε ότι τώρα, θα βρεθεί άκρη και οριστική λύση μέσα στα χρονικά όρια που έθεσε ο Α.Σαμαράς...
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva nikolas blogspot
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!
Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.