Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Αναγνώστης από τη Θήβα : Δεν μπορεί να βάλει ρεύμα στο σπίτι του λόγο ...υπογραφών!!!

Είμαι 27 ετών κάτοικος Θήβας, και μετακόμισα πριν ένα μήνα και ίσως παραπάνω στο πατρικό μου σπίτι  όπου έμενα παλιά.

Πριν έξι χρόνια είχαμε φύγει από το σπίτι και επιστρέψαμε τώρα. Λόγο χρέους είχε γίνει διακοπή ηλεκτροδότησης . Τώρα λοιπόν επέστρεψα με την μητέρα μου στο πατρικό μου , η οποία μητέρα μου έχει 68% αναπηρία και εγώ είμαι άνεργος.

Προσπαθούμε να βάλουμε ρεύμα αλλά είναι δύσκολο διότι είμαστε πολλοί κληρονόμοι και ζητάνε υπογραφες από όλους τους οποίους όμως δεν μπορώ να τους βρώ.  Ενάμιση μήνα προσπαθώ λοιπόν να κάνω επανασύνδεση στο ρολόι της ΔΕΗ και μου είναι αδύνατον.

Αναρωτιέμαι αν μπορεί κάποιος να επέμβει, όχι οικονομικά αλλά να μιλήσει στη ΔΕΗ να γίνει επανασύνδεση του ρολογιού.

Επαναλαμβάνω είμαι σε πολύ δύσκολη θέση με μία μάνα ανάπηρη.

Όποιος νομίζει ότι μπορεί να βοηθήσει ας στείλει ένα μήνυμα στο viotiashop διότι θέλω να κρατήσω όσο γίνεται την ανωνυμία μου.

Θα παρακαλούσα να γίνει κάτι άμμεσα να ηλεκτροδοτηθούμε!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια

Viotiashop

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο