ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 3 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ,ΚΑΙ ΩΡΑ 7 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ,ΔΩΔΩΝΗΣ 36,ΣΤΟΝ ΚΟΛΩΝΟ, ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ. ΔΙΔΑΣΚΕΙ Η ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΒΙΒΗ ΜΗΤΡΟΥ.
Η αρχαία Ελληνική γλώσσα αποτελεί περίπλοκο ζωντανό οργανισμό, οποίος επλάσθη για εκφράσει και τις πιο λεπτές αποχρώσεις της σκέψης. Η ενασχόληση με την αρχαία Ελληνική γλώσσα, η οποία ,όπως έχει αποδειχθεί βάσει επιστημονικών ερευνών σε διεθνές επίπεδο, είναι η ανώτερη μορφή γλώσσας που έχει επινοήσει το ανθρώπινο πνεύμα, αποτελεί την καλύτερη πνευματική άσκηση.
Αυτό οφείλεται στην δομή της , στην λογική της οργάνωση, στον ανεξάντλητο λεξιλογικό της πλούτο , στην μοναδική της ικανότητα να ‘γεννά’ έννοιες και να τις αποδίδει λεκτικά και γενικά σε χαρακτηριστικά και ιδιότητες οι οποίες δεν χαρακτηρίζουν καμιά άλλη γλώσσα ( π.χ. η μουσικότητά της ). ‘Όλα αυτά συναποτελούν τους παράγοντες που αποδεικνύουν ότι η αξία της αρχαίας Ελληνικής γλώσσας στην νοητική και ψυχοσυναισθηματική εξέλιξη των ανθρωπίνων κοινωνιών αποτελεί αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα. Στόχος της διδασκαλίας των αρχαίων Ελληνικών μέσα από τα κείμενα της αρχαίας ελληνικής γραμματείας είναι η εμβάθυνση και κατανόηση της δομής της, της ουσίας της και της φιλοσοφίας που την διέπει. Η προσέγγιση του αρχαίου ελληνικού λόγου στα πλαίσια της διδασκα λίας του θα επιτευχθεί στα εξής επίπεδα. 1. Νοηματική ανάλυση των κειμένων με στόχο την κατανόηση της αρχαίας ελληνικής κοσμοαντίληψης και κοσμοθέασης. 2. Γραμματική επεξεργασία. Στόχος είναι η μελέτη των τύπων και των μορφών που λαμβάνουν οι λέξεις για να δηλώσουν διάφορες σχέσεις στον λόγο και να εκφράσουν συγκεκριμένο νόημα. 3. Συντακτική ανάλυση. Ο όρος ‘συντακτικό’ δηλώνει μια σειρά κανόνων όχι για μηχανιστική προσέγγιση του λόγου, ως είθισται λόγω του υπάρχοντος εκπαιδευτικού συστήματος, αλλά για ζωντανή ερμηνεία της γλωσσικής πραγματικότητας. Ο μηχανισμός της σύνταξης πρέπει να αντιμετωπίζεται ως ζώσα εκδήλωση με την βοήθεια της Γλωσσολογίας, της Ψυχολογίας και της Λογικής. 4. Λεξιλογική επεξεργασία με στόχο την ανάδειξη του πλούτου της γλώσσας μας. Η λεξιλογική επεξεργασία θα περιλαμβάνει • Ερμηνεία των λεκτικών τύπων της αρχαίας ελληνικής • Ετυμολογία για να γίνει κατανοητή η εξελικτική πορεία της γλώσσας , η διαχρονικότητά της και , επομένως, η άμεση σύνδεσή της με την νέα Ελληνική, η οποία αποτελεί συνέχεια της αρχαίας ελληνικής. • Παράγωγες – ομόρριζες λέξεις της νέας ελληνικής που προέρχονται από την αρχαία ελληνική.( Αυτό θα συμβάλλει στον εμπλουτισμό του λεξιλογίου καθώς σήμερα παρατηρείται εντονότερα από κάθε άλλη εποχή το φαινόμενο της λεξιπενίας, της συρρίκνωσης του λεξιλογίου και των εκφραστικών μέσων και κατ’ επέκταση της σκέψης). • Συνώνυμα και αντώνυμα στα αρχαία ελληνικά για την ανάδειξη του λεκτικού πλούτου της γλώσσας. Βάσει των παραπάνω στόχος του μαθήματος αποτελεί η δυνατότητα να διαβάζει κάποιος και να κατανοεί τον αρχαίο ελληνικό λόγο από το πρωτότυπο. Αυτό αποτελεί διαδικασία ευεργετική για τον νου και ταυτόχρονα το πιο δυνατό μέσο διατήρησης και προστασίας του πολυτιμότατου αυτού αγαθού που μας κληροδότησαν οι πρόγονοί μας, το οποίο ,και αυτό αποτελεί τεράστια αντίφαση , βάλλεται συστηματικά στην χώρα μας την στιγμή που σε διεθνές επίπεδο καθιερώνεται δυναμικά. Η ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ, ΒΙΒΗ ΜΗΤΡΟΥ.
ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ 210-3840676.
Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post
Η αρχαία Ελληνική γλώσσα αποτελεί περίπλοκο ζωντανό οργανισμό, οποίος επλάσθη για εκφράσει και τις πιο λεπτές αποχρώσεις της σκέψης. Η ενασχόληση με την αρχαία Ελληνική γλώσσα, η οποία ,όπως έχει αποδειχθεί βάσει επιστημονικών ερευνών σε διεθνές επίπεδο, είναι η ανώτερη μορφή γλώσσας που έχει επινοήσει το ανθρώπινο πνεύμα, αποτελεί την καλύτερη πνευματική άσκηση.
Αυτό οφείλεται στην δομή της , στην λογική της οργάνωση, στον ανεξάντλητο λεξιλογικό της πλούτο , στην μοναδική της ικανότητα να ‘γεννά’ έννοιες και να τις αποδίδει λεκτικά και γενικά σε χαρακτηριστικά και ιδιότητες οι οποίες δεν χαρακτηρίζουν καμιά άλλη γλώσσα ( π.χ. η μουσικότητά της ). ‘Όλα αυτά συναποτελούν τους παράγοντες που αποδεικνύουν ότι η αξία της αρχαίας Ελληνικής γλώσσας στην νοητική και ψυχοσυναισθηματική εξέλιξη των ανθρωπίνων κοινωνιών αποτελεί αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα. Στόχος της διδασκαλίας των αρχαίων Ελληνικών μέσα από τα κείμενα της αρχαίας ελληνικής γραμματείας είναι η εμβάθυνση και κατανόηση της δομής της, της ουσίας της και της φιλοσοφίας που την διέπει. Η προσέγγιση του αρχαίου ελληνικού λόγου στα πλαίσια της διδασκα λίας του θα επιτευχθεί στα εξής επίπεδα. 1. Νοηματική ανάλυση των κειμένων με στόχο την κατανόηση της αρχαίας ελληνικής κοσμοαντίληψης και κοσμοθέασης. 2. Γραμματική επεξεργασία. Στόχος είναι η μελέτη των τύπων και των μορφών που λαμβάνουν οι λέξεις για να δηλώσουν διάφορες σχέσεις στον λόγο και να εκφράσουν συγκεκριμένο νόημα. 3. Συντακτική ανάλυση. Ο όρος ‘συντακτικό’ δηλώνει μια σειρά κανόνων όχι για μηχανιστική προσέγγιση του λόγου, ως είθισται λόγω του υπάρχοντος εκπαιδευτικού συστήματος, αλλά για ζωντανή ερμηνεία της γλωσσικής πραγματικότητας. Ο μηχανισμός της σύνταξης πρέπει να αντιμετωπίζεται ως ζώσα εκδήλωση με την βοήθεια της Γλωσσολογίας, της Ψυχολογίας και της Λογικής. 4. Λεξιλογική επεξεργασία με στόχο την ανάδειξη του πλούτου της γλώσσας μας. Η λεξιλογική επεξεργασία θα περιλαμβάνει • Ερμηνεία των λεκτικών τύπων της αρχαίας ελληνικής • Ετυμολογία για να γίνει κατανοητή η εξελικτική πορεία της γλώσσας , η διαχρονικότητά της και , επομένως, η άμεση σύνδεσή της με την νέα Ελληνική, η οποία αποτελεί συνέχεια της αρχαίας ελληνικής. • Παράγωγες – ομόρριζες λέξεις της νέας ελληνικής που προέρχονται από την αρχαία ελληνική.( Αυτό θα συμβάλλει στον εμπλουτισμό του λεξιλογίου καθώς σήμερα παρατηρείται εντονότερα από κάθε άλλη εποχή το φαινόμενο της λεξιπενίας, της συρρίκνωσης του λεξιλογίου και των εκφραστικών μέσων και κατ’ επέκταση της σκέψης). • Συνώνυμα και αντώνυμα στα αρχαία ελληνικά για την ανάδειξη του λεκτικού πλούτου της γλώσσας. Βάσει των παραπάνω στόχος του μαθήματος αποτελεί η δυνατότητα να διαβάζει κάποιος και να κατανοεί τον αρχαίο ελληνικό λόγο από το πρωτότυπο. Αυτό αποτελεί διαδικασία ευεργετική για τον νου και ταυτόχρονα το πιο δυνατό μέσο διατήρησης και προστασίας του πολυτιμότατου αυτού αγαθού που μας κληροδότησαν οι πρόγονοί μας, το οποίο ,και αυτό αποτελεί τεράστια αντίφαση , βάλλεται συστηματικά στην χώρα μας την στιγμή που σε διεθνές επίπεδο καθιερώνεται δυναμικά. Η ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ, ΒΙΒΗ ΜΗΤΡΟΥ.
ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ 210-3840676.
Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!
Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.