Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΩΤΕΡΟ ΣΤΟ ΓΕΡΟ-ΔΙΑΟΛΟ, ΘΑ ΜΑΣ ΠΙΟΥΝ ΤΟ ΑΙΜΑ!!! - ΣΗΚΩΘΕΙΤΕ, ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΠΑΥΕΣΤΕ ...

 
Αυτή η "εντολή" ανανέωσης συνδρομής στάλθηκε στον παππού μου,
έναν άνθρωπο 75 χρονών που τον μαστίζει η επάρετος νόσος, που
πλήρωσε τόσα για τη θεραπεία του, που ακόμη πληρώνει τόσα για τα
φάρμακά του και που με δυσκολία καλύβει με την πενιχρή του σύνταξη.
Και όμως ξέρετε τι μου απάντησε όταν έλαβε αυτό το βδέλυγμα; "Εγώ
παιδί μου θα τα στείλω τα 12?. Θες να γίνει τίποτα και να μου κόψουν
τη σύνταξη;". Τέτοια πλύση εγκεφάλου...
 



  ΔΕΙΤΕ  ΤΗΝ ΞΕΤΣΙΠΩΣΙΑ ΤΟΥΣ  ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΥΝΙΣΜΟ ΤΟΥΣ .......
E-MAIL ΑΠΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

πηγη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο