Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

Έλενα Παπαρίζου : "Όταν φτάνεις στα δικαστήρια με τον άλλον, δεν μπορείς να είσαι φίλος"

"Είναι άσχημο να πιάνεις πάτο..." εξομολογείται η Έλενα Παπαρίζου στο "Βράδυ" με τον Πέτρο Κωστόπουλο
Μετά από πολύ καιρό, η Έλενα Παπαρίζου μίλησε ανοιχτά για την σχέση και τον χωρισμό της από τον Τόνι Μαυρίδη και τις δύσκολες περιόδους στη ζωή της. Όταν έχασε τον πατέρα της, όταν αποφάσισε να συμμετάσχει στο "Dancing on Ice" και όταν αποχώρησε από το σουηδικό "Let's Dance"!

"Δεν περίμενα αυτή η σχέση μετά από τόση αγάπη  να έχει τέτοια κατάληξη. Στεναχωριέμαι για αυτό. Δεν τα είχαμε βρει από τον Σεπτέμβρη. Όποτε ερχόταν ο Σουηδός δικηγόρος, κάτι γινόταν και δεν τα βρίσκαμε. Γνώριζαν ότι είμαι στο εξωτερικό και μου έστελναν ένα σωρό εξώδικα...Τι να κάνω, να άφηνα τις εκπομπές";

"Φοβάμαι πάρα πολύ να εμπιστευτώ έναν άντρα πλέον. Είναι ενάμιση χρόνος που έχω χωρίσει. Κάποια στιγμή θα ξαναέρθει πίσω..."!

"Δεν μπορώ να συνεχίσω αυτήν την κουβέντα..."

"Ο πατέρας μου με είχε λίγο αγοροκόριτσο μεγαλωμένη. Μου έλεγε "την υπογραφή σου και το πουλί σου να προσέχεις που τα βάζεις.Την υπογραφή μάλλον δεν κατάλαβα που την έβαλα..."!

Έχω βγει ραντεβού. Πήγα κι έφαγα...Απλά δεν ήταν κάτι σημαντικό. Τώρα είμαι μόνη μου και είμαι καλά. Πρέπει να βρω κάτι...σούπερ ουάου"!



Εγώ θα ήθελα να είναι καλά. Έχει τύχει να περάσω από το σπίτι μας και να είναι ο Τόνι με άλλη κοπέλα μέσα. Πέρασα να πάρω κάτι χαρτιά και ήταν εκεί. Εύχομαι να είναι καλά".

Κωστόπουλος: "Άμα αυτή είναι λεσβία, εγώ θα το κόψω..."!


Γιατί τον πάχυνες τον Τόνι τόσο ;

"Ο Τόνι έκανε πολύ γυμναστική για πολλά χρόνια και διατροφή. Απλά κάποια στιγμή σταμάτησε..."




"Μου λείπει πάρα πολύ ο πατέρας μου. Ακόμα κάθομαι και κλαίω. Μπορούσα να τον πάρω τηλέφωνο και να μιλάμε με τις ώρες. Θα ήθελα να υπάρχει ένα τηλέφωνο στον παράδεισο για να τον πάρω...".

Είναι κάτι που θα το ζήσουμε όλοι. Απλά έφυγε πολύ νωρίς. Τουλάχιστον έφυγε στη σωστή σειρά. Πρώτα οι παππούδες, μετά αυτός..."


zappit

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο