Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Ας τους φωτίσει ο Θεός ($) και να ψηφίσουν τα τελευταία μέτρα…

Image
Δεν μπορώ άλλο θα σκάσω από την αγωνία μου για αυτά τα τελευταία μέτρα που θέλει να ψηφίσει η κυβέρνηση για το καλό μου και να σωθεί επιτέλους η χώρα μου.
Δεν αντέχω άλλο να βλέπω αυτούς τους καμένους να ξεσηκώνουν και να διαβάλουν με κάτι ιστορίες συνωμοσίας τους βουλευτές λεβέντες που θέλουν να με σώσουν από το λόμπι της δραχμής
Εγώ κάνω προσευχή κάθε μέρα να περάσουν τα μέτρα  να πάρουμε την δόση μας και να μείνουμε στο ευρώ
Θυμάμαι αλώστε εκείνα τα δύσκολα χρόνια της δραχμής που σκοτωνόμουν στην δουλειά για να βγάλω 200 δραχμές και να πιω έναν καφέ ενώ τώρα τι αξία έχουν τα 2 ευρώ (χ340=680); αφού έτσι και αλλιώς δεν σκοτώνομαι στην δουλειά λόγω τεράστιας ανάπτυξης αλλά μου τα δίνει ο συνταξιούχος πατέρας μου.

Θυμάμαι τότε που έβαζα 2 χιλιάρικα βενζίνη και πήγαινε ο δείκτης στην μέση ενώ τώρα ούτε που πάω στο βενζινάδικο γιατί δεν έχω αμάξι καρδιά μου.. Άλλωστε που να πάω ; να βγω έξω και να ακούω των φίλων μου τα προβλήματα ; Μπα θα μείνω σπίτι να δω κανα τούρκικο σήριαλ
Θυμάμαι ακόμη τότε που με κυνηγούσαν οι πελάτες για να τους πάω τα έπιπλα αλλά εγώ δεν προλάβαινα ενώ τώρα με το ευρώ έχω πάρα πολύ χρόνο για να τους παραδώσω τα έπιπλα αλλά αυτοί οι πελάτες έχουν γίνει άφαντοι . Άλλωστε στην Βουλγαρία τα έπιπλα είναι τσάμπα πάνε, τα παίρνουνε και εγώ γλίτωσα από τα άγχος της παράδοσης και έχω πλέον τον χρόνο να κατέβω στο μαγαζί μου , να  δω αν όλα είναι εντάξει , να πιω τον καφέ μου , και να σκεφτώ πως θα το οργανώσω για να είμαι έτοιμος τώρα που θα έρθει η ανάπτυξη και τα ξένα κεφάλαια
Έτσι χαίρομαι την ζωή μου μέσα στο ευρώ και την ευρωζώνη και την μόνη αγωνία που έχω όπως προείπα είναι αυτή η δόση .
Δεν μπορώ να σκεφτώ το χάος που θα επικρατήσει αν γυρίσουμε στην δραχμή και ξαναπάρουμε την εθνική μας κυριαρχία στα χέρια μας .(πω πω βάσανο!!)
Άδεια θα είναι τα ράφια στα σούπερ μάρκετ, ούτε καν ληγμένα δεν θα έχουν, το γάλα αντι για 1.20 ευρώ θα κοστίζει 1.2χ340=408δρχ. αυτό και αν είναι χάος!!!!!!
Άδειο θα είναι επίσης και το βαρέλι με το πετρέλαιο, που να βρω τόσες πολλές δραχμές; γατί θα κοστίζει 1.4χ340=476 το λίτρο δηλαδή κοντά μισό εκατομμύριο ο τόννος ενώ τότε με την δραχμή θυμάμαι την τιμή στις 60δρχ.  ;;;;
Φοβάμαι τι χάος θα επικρατήσει αν αποκαλυφθεί η απάτη και γυρίσουμε στην άθλια δραχμή.
.
ΩΧ!!!! Μισό λεπτό ακούω θόρυβο βγαίνω έξω..
Φτου γαμώτο πάλι πέρασε ένα λεωφορείο με επενδυτές και από πίσω νταλίκες φορτωμένες με ανάπτυξη αλλά δεν σταματήσανε ….Φοβούνται το φάντασμα της δραχμής
Που θα παει ρε γαμώτο θα περάσουν τα μέτρα ….
Που θα παει θα τα πληρώσω , δίνοντάς τους ότι μου έχει μείνει , είχα ορκιστεί άλλωστε κάποτε μέχρι τελευταίας ρανίδας του αίματος μου. Ακομη παρακαλώ να σπάσουν και αυτή την ηλίθια επικαρπία για να απεγκλωβιστεί επιτέλους το σπίτι που μου αφήνουν οι γονείς μου , το οποίο χτίσανε δουλεύοντας στην Γερμανία  και να μπορέσω επιτέλους να το δώσω στην εφορία .Μα γιατί δεν πεθαίνουν οι γέροι μετά από τόσα κοψίματα σε μισθούς και φάρμακα;
Έτσι…εγώ δεν είμαι φοροφυγάς θα τα προσφέρω όλα για να σώσω την τράπεζα που με κυνηγάει αρκεί να μην βάλουν το όνομά μου σε στικ.
Έτσι …. και όταν μετά από χρόνια με ρωτήσει η ανιψιά μου κοιτώντας με  στα μάτια: ti ekanes thio tote poy ixate ekina ta mnimonia ?
Εγώ περήφανος θα της πω: τίποτα , δεν μίλησα , δεν φώναξα , πλήρωσα, έδωσα το σπίτι , το μαγαζί , έκανα φυλακή , και για να μείνω στο ευρώ έδωσα την Ζωή σου υποθήκη
Έτσι …..για το καλό σου…………………….
Για’ το κάνω έκκληση στους βουλευτές να υπέρ ψηφίσουν τα μέτρα και εγώ θα προσεύχομαι κάθε μέρα για αυτούς . Να τους έχει  ο Θεός($) τους πάντα  γερούς Εμ με τα λεφτά πάντα γερός είσαι(;;;;;) και μπορείς να λες ότι μαλακία θέλεις.
Αλλά η ψυχή σου είναι ευτυχισμένη;
Η συνείδησή σου είναι καθαρή;
Η ψυχή δεν έχει δημοσιονομικά και χρηματικά αποθέματα …..
Η ψυχή έχει όλα αυτά που σε κάμουν άνθρωπο ……………………………………………..
Και η συνείδηση(προς τους πολιτικους) κάποτε θα θέλει πολλά ηρεμιστικά για να μην την ακούς τα βράδια που πας να κοιμηθείς(αφού έχεις ψηφίσει τα μέτρα και έχεις προδώσει την ίδια σου την ύπαρξη)…………….
Υ.Γ. Τι φοβόμαστε άραγε και δεν τους παίρνουμε με τις κλοτσιές;;;;;;;;
Υ.Γ.2. ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ……..
ακης κουστουλιδης
http://upogia-taxi.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο