Η στιγμή της συντριβής του Boeing 777 . Ο Fred Hayes έβλεπε τα αεροπλάνα να προσγειώνονται στο αεροδρόμιο και κατάφερε να απαθανατίσει την τραγική προσγείωση της πτήσης 214 της Asiana Airlines.
Το πιο εντυπωσιακό από τα στοιχεία δείχνει πως οι πιλότοι του Boeing 777 της Αsiana προσπάθησαν να εγκαταλείψουν την προσγείωση και να κάνουν κύκλο γύρω από το αεροδρόμιο για να επιχειρήσουν μια νέα προσέγγιση, μόλις 1,5 δευτερόλεπτο πριν το σκάφος αγγίξει το διάδρομο, γεγονός που ενδεχομένως συνετέλεσε στην μετέπειτα καταστροφή.
Οι φωτογραφίες από το εσωτερικό του αεροπλάνου δείχνουν σειρές καθισμάτων ξηλωμένες από τη βάση τους, τις μάσκες οξυγόνου πεσμένες σε όλο το μήκος της καμπίνας των επιβατών, ενώ την ίδια στιγμή οι απομαγνητοφωνήσεις των συνομιλιών του πληρώματος δείχνουν πως το αεροπλάνο πετούσε “πολύ χαμηλότερα” από το ενδεδειγμένο ύψος και πολύ πιο αργά από την απαιτούμενη ταχύτητα των 137 κόμβων που θα έπρεπε να έχει ώστε να αγγίξει τον αεροδιάδρομο στο σημείο ασφαλείας και όχι στην άκρη του, πρακτικά πάνω στην ακτή που οριοθιετεί την αρχή του διαδρόμου, γεγονός που απέβη μοιραίο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν συλλέξει μέχρι στιγμής οι ειδικοί, το αεροσκάφος χτύπησε με την ουρά στην αρχή του διαδρόμου, το ουραίο τμήμα αποκόπηκε και στη συνέχεια το υπόλοιπο σκάφος σύρθηκε ακυβέρνητο μέχρι το σημείο που έπιασε φωτιά. Από το σημείο της καταστροφής τα συνεργεία διάσωσης περισυνέλεξαν δύο 16χρονες μαθήτριες νεκρές και 181 τραυματίες.
Ένα δεύτερο στοιχείο που έπαιξε το ρόλο του στο δυστύχημα ήταν το γεγονός πως το σύστημα αυτόματης προσέγγισης του αεροδρομίου, το επονομαζόμενο Glide Path system, που έχει σχεδιαστεί για να βοηθάει ηλεκτρονικά τα πληρώματα να προσεγγίζουν ασφαλώς τον εκάστοτε αεροδιάδρομο υπό διαφορετικές καιρικές συνθήκες, ήταν κλειστό τη συγκεκριμένη ημέρα, καθώς οι καιρικές συνθήκες δεν ήταν άσχημες.
Από τις καταγραφές στο κόκπιτ έγινε σαφές πως το πλήρωμα προσπάθησε την ύστατη ώρα να αυξήσει την ταχύτητα προσέγγισης, προφανώς για να πάρει ύψος και να αποφύγει τη συντριβή, πλην όμως δεν πρόλαβε. Μόλις τέσσερα δευτερόλεπτα πριν τη συντριβή ήχησε στο κόκπιτ ο συναγερμός χαμηλής ταχύτητας (stall warning), όπως επιβεβαίωσε η πρόεδρος της Επιτροπής Ασφάλειας Αερομεταφορών, κυρία Deborah Hersman. Η ίδια διευκρίνισε πως όλες οι υπόλοιπες διαδικασίες προσγείωσης είχαν τηρηθεί κατά γράμμα, οι τροχοί είχαν κατέβει εγκαίρως και τα πτερύγια κατεύθυνσης (flaps) είχαν “κλειδώσει” σωστά στις 30 μοίρες.
Τέλος, μέχρι την ύστατη ώρα το πλήρωμα δεν είχε δείξει σημάδια ανησυχίας στις συνομιλίες του με τον πύργο ελέγχου, παρά μόνον σχεδόν 2 δευτερόλεπτα πριν τη συντριβή, όταν ακούστηκε ο κυβερνήτης να δηλώνει πως “έχουν πρόβλημα”... Η ακριβής δήλωση ήταν: "Hello, hello. I have trouble".
Από τα υπόλοιπα στοιχεία που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, πολλοί εστίασαν στο γεγονός πως ο κυβερνήτης του μοιραίου αεροπλάνου και ουσιαστικά αυτός που “κατέβαζε” το αεροσκάφος, είχε ελάχιστες ώρες πτήσης (συνολικά 43) με το συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους και ουσιαστικά εκπαιδευόταν. Μάλιστα φέρεται αυτή να ήταν η πρώτη προσγείωσή του με jet αυτού του τύπου. Πλην όμως, όπως τόνισε και εκπρόσωπος της εταιρείας, ο πιλότος Λι Κανγκ-κουκ ήταν ένας πολύ έμπειρος ιπτάμενος, έχοντας κυβερνήσει στο παρελθόν πληθώρα αεροσκαφών, συμπεριλαμβανομένου και του Boeing 747, ενώ είχε διατελέσει και συγκυβερνήτης σε άλλες πτήσεις με 777».
Χαρακτηριστικά ο εκπρόσωπος της Asiana Airlines τόνισε πως “ακόμα και ένας βετεράνος κάνει εκπαίδευση για ένα νέο jet”, ενώ διευκρίνισε πως ο συγκυβερνήτης του κ. Λι Γεονγκ-μιν έχει 3.220 ώρες πτήσης με το Boeing 777 και συνολικά 12.387 ώρες εμπειρίας!
Δείτε το βίντεο:
defencenet.gr
Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post
Το πιο εντυπωσιακό από τα στοιχεία δείχνει πως οι πιλότοι του Boeing 777 της Αsiana προσπάθησαν να εγκαταλείψουν την προσγείωση και να κάνουν κύκλο γύρω από το αεροδρόμιο για να επιχειρήσουν μια νέα προσέγγιση, μόλις 1,5 δευτερόλεπτο πριν το σκάφος αγγίξει το διάδρομο, γεγονός που ενδεχομένως συνετέλεσε στην μετέπειτα καταστροφή.
Οι φωτογραφίες από το εσωτερικό του αεροπλάνου δείχνουν σειρές καθισμάτων ξηλωμένες από τη βάση τους, τις μάσκες οξυγόνου πεσμένες σε όλο το μήκος της καμπίνας των επιβατών, ενώ την ίδια στιγμή οι απομαγνητοφωνήσεις των συνομιλιών του πληρώματος δείχνουν πως το αεροπλάνο πετούσε “πολύ χαμηλότερα” από το ενδεδειγμένο ύψος και πολύ πιο αργά από την απαιτούμενη ταχύτητα των 137 κόμβων που θα έπρεπε να έχει ώστε να αγγίξει τον αεροδιάδρομο στο σημείο ασφαλείας και όχι στην άκρη του, πρακτικά πάνω στην ακτή που οριοθιετεί την αρχή του διαδρόμου, γεγονός που απέβη μοιραίο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν συλλέξει μέχρι στιγμής οι ειδικοί, το αεροσκάφος χτύπησε με την ουρά στην αρχή του διαδρόμου, το ουραίο τμήμα αποκόπηκε και στη συνέχεια το υπόλοιπο σκάφος σύρθηκε ακυβέρνητο μέχρι το σημείο που έπιασε φωτιά. Από το σημείο της καταστροφής τα συνεργεία διάσωσης περισυνέλεξαν δύο 16χρονες μαθήτριες νεκρές και 181 τραυματίες.
Ένα δεύτερο στοιχείο που έπαιξε το ρόλο του στο δυστύχημα ήταν το γεγονός πως το σύστημα αυτόματης προσέγγισης του αεροδρομίου, το επονομαζόμενο Glide Path system, που έχει σχεδιαστεί για να βοηθάει ηλεκτρονικά τα πληρώματα να προσεγγίζουν ασφαλώς τον εκάστοτε αεροδιάδρομο υπό διαφορετικές καιρικές συνθήκες, ήταν κλειστό τη συγκεκριμένη ημέρα, καθώς οι καιρικές συνθήκες δεν ήταν άσχημες.
Από τις καταγραφές στο κόκπιτ έγινε σαφές πως το πλήρωμα προσπάθησε την ύστατη ώρα να αυξήσει την ταχύτητα προσέγγισης, προφανώς για να πάρει ύψος και να αποφύγει τη συντριβή, πλην όμως δεν πρόλαβε. Μόλις τέσσερα δευτερόλεπτα πριν τη συντριβή ήχησε στο κόκπιτ ο συναγερμός χαμηλής ταχύτητας (stall warning), όπως επιβεβαίωσε η πρόεδρος της Επιτροπής Ασφάλειας Αερομεταφορών, κυρία Deborah Hersman. Η ίδια διευκρίνισε πως όλες οι υπόλοιπες διαδικασίες προσγείωσης είχαν τηρηθεί κατά γράμμα, οι τροχοί είχαν κατέβει εγκαίρως και τα πτερύγια κατεύθυνσης (flaps) είχαν “κλειδώσει” σωστά στις 30 μοίρες.
Τέλος, μέχρι την ύστατη ώρα το πλήρωμα δεν είχε δείξει σημάδια ανησυχίας στις συνομιλίες του με τον πύργο ελέγχου, παρά μόνον σχεδόν 2 δευτερόλεπτα πριν τη συντριβή, όταν ακούστηκε ο κυβερνήτης να δηλώνει πως “έχουν πρόβλημα”... Η ακριβής δήλωση ήταν: "Hello, hello. I have trouble".
Από τα υπόλοιπα στοιχεία που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, πολλοί εστίασαν στο γεγονός πως ο κυβερνήτης του μοιραίου αεροπλάνου και ουσιαστικά αυτός που “κατέβαζε” το αεροσκάφος, είχε ελάχιστες ώρες πτήσης (συνολικά 43) με το συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους και ουσιαστικά εκπαιδευόταν. Μάλιστα φέρεται αυτή να ήταν η πρώτη προσγείωσή του με jet αυτού του τύπου. Πλην όμως, όπως τόνισε και εκπρόσωπος της εταιρείας, ο πιλότος Λι Κανγκ-κουκ ήταν ένας πολύ έμπειρος ιπτάμενος, έχοντας κυβερνήσει στο παρελθόν πληθώρα αεροσκαφών, συμπεριλαμβανομένου και του Boeing 747, ενώ είχε διατελέσει και συγκυβερνήτης σε άλλες πτήσεις με 777».
Χαρακτηριστικά ο εκπρόσωπος της Asiana Airlines τόνισε πως “ακόμα και ένας βετεράνος κάνει εκπαίδευση για ένα νέο jet”, ενώ διευκρίνισε πως ο συγκυβερνήτης του κ. Λι Γεονγκ-μιν έχει 3.220 ώρες πτήσης με το Boeing 777 και συνολικά 12.387 ώρες εμπειρίας!
Δείτε το βίντεο:
defencenet.gr
Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!
Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.