Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

Η Φ.αΠ.Α. ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΞΙΖΑ

Δεν ήταν στις προθέσεις μου να ανοίξω ένα τέτοιου είδους διάλογο με την Ο.Ε.Β.Ε. Θήβας και τον πρόεδρό της, αλλά ξαφνιάστηκα από το ύφος της απάντησής τους σε άρθρο μου με θέμα το Φ.Π.Α. στην εστίαση.

Παρά τα δεκάδες ρεπορτάζ και τα κείμενα που δημοσιεύθηκαν για το θέμα, σε εθνικό και τοπικό επίπεδο και σε πιο επικριτικό μάλιστα τόνο, δεν υπήρξαν παρόμοια αντανακλαστικά. Προς τι λοιπόν η επιλεκτική ενόχληση;

Επί της ουσίας τώρα. Εγώ δεν είμαι και δεν τοποθετήθηκα ως πολιτευτής, αλλά με το όνομά μου μόνο ως απλός πολίτης ή αν θέλετε ως καταναλωτής. Η αλλοίωση των απόψεων μου, από υπερβάλλοντα ζήλο, θέλω να πιστεύω και όχι σκόπιμα είναι σαφής αφού ο οποιοσδήποτε καταλαβαίνει ότι μίλησα για λίγους «πονηρούς» και όχι για την πλειοψηφία των επαγγελματιών οι οποίοι αδικούνται έμμεσα επί της ουσίας από την απάντηση και δικαιώνονται οι λίγοι. Προφανώς λοιπόν και δεν γενικεύω. Η γενίκευση αποτελεί τακτική της εξουσίας, όποτε την βολεύει και ενίοτε της χειραγωγούμενης κοινής γνώμης.

Η άποψή μου στηρίζεται σε προσωπικές και εμπειρίες συμπολιτών μας και δεν είναι δική μου η αρμοδιότητα να αναφέρω ονόματα αλλά γεγονότα. Ορίστε λοιπόν ένα εξ αυτών. Ο καφές των 1,5 ευρώ γίνεται 2 ευρώ αντί 1,65 ευρώ μετά την αύξηση του Φ.Π.Α. από 13% σε 23%. Από το 23% στο 13% παραμένει στα 2 ευρώ. Θέλετε και άλλα; Ψάξτε! Άλλωστε εγώ έκανα κριτική στη συμπεριφορά των ολίγων από άποψη δεοντολογίας αφού τυπικά ήταν καθόλα νόμιμη.

Και κάτι τελευταίο. Πριν ανταπαντήσω στην άδικη και καυστική σε προσωπικό τόνο επιστολή σας είχα την υπομονή να κάνω μια μικρή έρευνα ανάμεσα σε ένα δείγμα εκατό, περίπου, ανθρώπων για το θέμα. Αν εγώ είμαι αναξιόπιστος ή και κακοπροαίρετος, ρωτήστε τον κόσμο. Οι απαντήσεις τους ήταν πολύ πιο επικριτικές από το δικό μου κείμενο. Όπως βλέπετε μιλάω επώνυμα, δεν χαϊδεύω αφτιά, όπως πολλοί άλλοι και αναλαμβάνω την ευθύνη και το κόστος των όσων λέω.

Όμως, το τελικό πολιτικό μου συμπέρασμα είναι το ίδιο με το προηγούμενο άρθρο μου. Ο κλάδος της εστίασης υφίσταται και αυτός τις συνέπειες μια βάρβαρης πολιτικής από την οποία πρέπει σύντομα όλοι να απαλλαγούμε με ενότητα, αλληλεγγύη και αγώνα.



ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ

ΠΟΛΙΤΗΣ

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο