Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Ξεσπάθωσε η Λούλα Παππά με τους "καλοθελητές"

Λούλα Παππά:"Eιμαι στην καλύτερη φάση της καριέρας μου"..

Άστραψε και βρόντηξε η γνωστή τραγουδίστρια της δημοτικής  μουσικής κα Λούλα Παππά .
Η ίδια αναρτώντας σχόλιο στην προσωπική της σελίδα καταφέρεται σε όσους "καλοθελητές" όπως τους ονομάζει που διαδίδουν αναληθής φήμες τόσο για την μακροχρόνια καριέρα της
όσο και για προσωπικά της ζητήματα.
Δείτε παρακάτω το μήνυμα τους που απο ότι φαίνεται έχει πολλούς αποδέκτες..
"Καλησπερα.Ειμαι σε αυτη την δουλεια απο 13 χρονων κοριτσακι ,δεν εχω ενοχλησει ποτε κανεναν εφτασα εδω που εφτασα στηριζομενη στον λαιμο μου και την αξια μου και μονο ,αλλα επειδη ολα εχουν και τα ορια τους ηρθε η ωρα να μιλησω πραγμα που δεν το εχω κανει ποτε δημοσια, πολλοι καλοθελητες διαδιδουν φημες οτι ειμαι απλησιαστη στην τιμη, αλλοι οτι ειμαι κλεισμενη διαφορες ημερομηνιες που εγω μπορει να μην ειμαι,αλλος οτι σταματησα εντελως απο την δουλεια ,και το τελευταιο που ξεχειλισε το ποτηρι οτι χειρουργηθηκα στον λαιμο και δεν μπορω να τραγουδησω τι αλλο θα ακουσω?

Αλλα τελικα οι παροιμιες ολες ειναι σωστες το δεντρο που παραγει καρπους χτυπανε,οσο για ολους αυτους τους καλοθελητες εχω να τους πω οτι ειμαι στην καλυτερη φαση της καριερας μου με οτι αυτο συνεπαγετε για αυτους,και ευτυχως η δυστηχως ολα μαθευοντε. Για οποια δηποτε συνεργασια καλο θα ητανε οι ενδιαφερομενοι να εποικοινωνουν μαζι μου σας ευχαριστω"


prassia-eyrytanias

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο