Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

Ο Σ. Καργάκος για το νέο βιβλίο του «Η περιπέτεια της Αμφίπολης»

Για το νέο συγκλονιστικό βιβλίο του «Η περιπέτεια της Αμφίπολης», που κυκλοφορεί αυτήν την Κυριακή (7/12) με τη Realnews μίλησε στον Νίκο Χατζηνικολάου και τον realfm 97.8 ο Σαράντος Ι. Καργάκος.

Πρόκειται για μια εκπληκτική έρευνα για το μυστικό της ταφής του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Όπως είπε ο κ. Καργάκος «με το βιβλίο αυτό ο ελληνικός λαός θα έχει αναγκαίο υλικό να συζητάει όλο τον χειμώνα.


Το θέρος ίσως χρειαστεί για το ίδιο θέμα να γράψουμε κι άλλο βιβλίο διότι η Αμφίπολη για πολλά χρόνια θα είναι χώρος αμφιβολιών, αμφισβητήσεων, αμφιλεγομένων, αμφιγνωμιών, αμφιταλαντεύσεων και αμφισημιών. Αμφίπολη είναι αυτή».

Ο συγγραφέας πρόσθεσε: «Οι αναγνώστες που τίμησαν τη σκέψη και τη γραφή μου μέσω της Realnews, αν γοητεύτηκαν από τα προηγούμενα βιβλία μου, με τούτο θα προβληματιστούν και θα βρουν τρόπους να στοχαστούν όπως πρέπει να σκέφτεται ένας αρχαιολόγος ένας ιστορικός, ένας επαρκής αναγνώστης».

Επίσης, ο κ. Καργάκος τόνισε: «Οφείλω να σας ευχαριστήσω προσωπικά γιατί τιμήσατε τον λόγο σας, έναν λόγο που δώσατε προ ετών, ότι θα εκδώσετε τη Μεγάλη Ελληνική Επανάσταση που ετοιμάζετε και τώρα», ενώ αναφέρθηκε στη μεγάλη στιγμή που είναι για εκείνον η σημερινή ημέρα:

«Θα ήθελα να πω ότι είναι μεγάλη στιγμή η σημερινή μέρα γιατί σήμερα το απόγευμα στις 19.00 στη Στοά του Βιβλίου παρουσιάζονται το 97ο και το 98ο βιβλίο μου που είναι για μένα ιδιαίτερα σημαντικά. Είναι τα πρώτα μου λογοτεχνικά πεζά.

Ακόμη με αγωνία περιμένω την Κυριακή να φθάσει στα χέρια μου η Realnews με το καινούργιο μου βιβλίο μου που είναι το 91ο βιβλίο μου, «Η περιπέτεια της Αμφίπολης» που έχει εμπλακεί πνευματικά όλος ο ελληνικός λαός. Η Αμφίπολη έχει ερευνηθεί κατά ένα μικρό ποσοστό 25% και είναι τόσο θαυμαστό ωστόσο αυτά που περιμένουμε να δούμε στο μέλλον θα είναι ακόμη περισσότερα».


Ακούστε τι είπε ο κ. Σαράντος Ι. Καργάκος στον realfm 97.8


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο