Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2015

Συνέντευξη Βασίλης Πάντσιος

Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΝΤΣΙΟΣ ΣΤΗΝ INSIDEOUT MUSIC - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
1. Ο Βασίλης Πάντσιος πρόσφατα κυκλοφόρησε δύο νέα promo digital singles, τα "Μωρό μου άγνωστο" και "Χρώματα σιωπής". Βασίλη, πότε κυκλοφόρησαν;
Στα μέσα του Οκτωβρίου κυκλοφόρησαν στα ραδιόφωνα και στο διαδίκτυοτα 2 νέα μου singles ‘’ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟ’’και ‘’ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΙΩΠΗΣ’’ από την InSideOut musicΤο«Μωρό μου άγνωστο», ένα ιδιαιτέρως ανεβαστικό ποπ - ροκ κομμάτι, νομίζεις πως ξεπηδάει μέσα από τα απατηλά φώτα, τα περίεργα βλέμματα και τα μεθυσμένα λόγια των θαμώνων ενός μπάρ. Με αυτοσαρκαστική και ειρωνική διάθεση περιγράφω με ‘’φλασιές εικόνες’’ θα έλεγα, τον μοναχικό άνδρα που ψάχνει την μοιραία γυναίκα που θα τον σώσει από την σκοτεινιά του, το ξόδεμα της στιγμής, την ματαιότητα του κόσμου και ίσως κι από τον ίδιο του τον εαυτό…
Το «Χρώματα σιωπής», ένα σαφώς πιο εσωτερικό κομμάτι, είναι μια αναφορά στο ανθρώπινο πνεύμα που αντιστέκεται στο εφήμερο, που ψάχνει πάντα κάτι πιο βαθύ, που παλεύει στα δύσκολα να δημιουργήσει και να εκφραστεί. Είναι ένα ταξίδι αναζήτησης και αυτογνωσίας μια βουτιά προς τα μέσα δίχως δίχτυ ασφαλείας, μια εναλλαγή των συναισθημάτων από το σκοτάδι στο φως.

Είναι ιδιαίτερη χαρά για μένα να ξεκινώ συνεργασία με τηνInSideOut music μια δραστήρια και δυναμική εταιρία που δίνει την ευκαιρία σε νέους καλλιτέχνες να βγάλουν προς τα έξω την δουλειά τους.
2. Πρόκειται για κομμάτια ενός ολοκληρωμένου album;
 Οι δύο νέες κυκλοφορίες αποτελούν μέρος από ‘’ΤΟ ΡΟΚ ΕΝΤΟΣ ΜΟΥ’’το πρώτο προσωπικό μου CD Album. Είναι μια δική μου παραγωγή που έκανε πάνω από τρία χρόνια να ολοκληρωθεί, μέσα σε δύσκολες εποχές για την δισκογραφία και τους νέους καλλιτέχνες. Με όχημα 12 τραγούδια που κινούνται σε μελωδικές αλλά και δυναμικές φόρμες περιγράφω συναισθήματα και καταστάσεις που έχω βιώσει και αποτυπώνω το ροκ μέσα από τη δική μου ματιά. Όχι μόνο ως ένα είδος μουσικής αλλά σαν στάση και τρόπο ζωής.
‘’ΤΟ ΡΟΚ ΕΝΤΟΣ ΜΟΥ’’ ακολουθεί ήδη την δική του επιτυχημένη πορεία με μεταδόσεις σε ραδιόφωνα και μπαράκια σε όλη την Ελλάδα και έχει ξεπεράσει τα 3.300.000 You TubeviewsΑκούστε εδώ ένα από τα πρώτα singles του δίσκου που αγκαλιάστηκε θερμά από το κοινό.
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ - Βασίλης Πάντσιος

http://youtu.be/48AgjCuVhcI

 3. Για να σε γνωρίσουμε καλύτερα, μίλησέ μας για τα πρώτα σου βήματα στο χώρο της μουσικής.
 Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Κομοτηνή. Οι πρώτες μου εμφανίσεις ήταν στην ηλικία των 17 ετών σε φοιτητικά μπαράκια της Κομοτηνής και της ΘεσσαλονίκηςΣτο ρεπερτόριο μου που βασιζόταν κυρίως στο ελληνικό ροκ άρχισα σταδιακά να ενσωματώνω και δικά μου τραγούδια. Η αποδοχή του κόσμου καθώς και η ανάγκη μου να εξελιχτώ και να ασχοληθώ πιο επαγγελματικά με τη μουσική, με ώθησε στα τέλη της δεκαετίας του ‘90 να κατεβώ στην Αθήνα, όπου και συνέχισα τις εμφανίσεις μου σε γνωστές μπουάτ στην Πλάκα και σταΕξάρχεια. Ήταν μια πλούσια σε εικόνες και εμπειρίες περίοδος της ζωής μου. Έβγαινα συνήθως μόνος με την κιθάρα μου και έβγαζα το πρόγραμμα μιας βραδιάς. Κέρδισα έτσι την εκτίμηση ενός απαιτητικού κοινού. Αυτό με έκανε να αποκτήσω περισσότερη σιγουριά και αυτοπεποίθηση για την μελλοντική καλλιτεχνική μου πορεία.
 4. Ήσουν και μέλος συγκροτήματος, από οτι διαβάσαμε στο βιογραφικό σου. Πότε δημιουργήθηκε;
Το επόμενο μου βήμα ήταν η δημιουργία της ροκ μπάντας‘’ΝΤΟΜΙΝΟ’’ στην οποία συμμετείχαν κατά καιρούς εξαίρετοι μουσικοί (Τάσος Σκούρας, Ευριπίδης Ζεμενίδης, ΚατερίναΣκρέκη, Λεωνίδας Φιλίντας, Γιάννης Λάζος). Το συγκρότημα μας έπαιξε σε πολλές μουσικές σκηνές στην Αθήνα και στην επαρχία με πρόγραμμα κυρίως δικά μας τραγούδια. Συμμετείχαμε σε μουσικά φεστιβάλ μαζί με άλλα γκρουπ της ροκ και εναλλακτικής σκηνής κι ανοίξαμε συναυλίες γνωστών καλλιτεχνών. Οι επιτυχημένες συναυλίες μας είχαν σαν αποτέλεσμα να υπογράψουμε συμβόλαιο με την δισκογραφική εταιρία LEGEND. Το 2003 η μπάντα μας κυκλοφόρησε ένα CD Album με 11 τραγούδια. Στα περισσότερα είχα γράψει εγώ τους στίχους και την μουσική και είχα κάνει επίσης την διασκευή της‘’Συννεφούλας’’ του Διονύση Σαββόπουλου που εκτός από τον δίσκο μας εμφανίστηκε σε 2 μουσικές συλλογές της εταιρίας καθώς και σε μια συλλογή του περιοδικού ‘’ΔΙΦΩΝΟ’’ Το 2008 συμμετείχα ως συνθέτης στον δίσκο του Βαγγέλη Ασημάκη σε παραγωγή του Άγγελου Σφακιανάκη μαζί με τους Νίκο Ζιώγαλα, Γιώργο Δημητριάδη, Γιάννη Ζουγανέλη, Κώστα Λειβαδά και Θάνο Παπανικολάου
Ακούστε εδώ την διασκευή της ‘’ΣΥΝΝΕΦΟΥΛΑΣ’’
ΣΥΝΝΕΦΟΥΛΑ - ''Ντόμινο''

5. Κάποιες εμφανίσεις σε χώρους ίσως και με άλλα ονόματα του χώρου;
Εμφανιζόμουν σε μουσικές σκηνές στην Αθήνα και στην επαρχία για παραπάνω από μια δεκαετία. Πάνε λίγα χρόνια που σταμάτησα και επέστρεψα στην πατρίδα μου την Κομοτηνή. Ήθελα να ηρεμήσω ένα διάστημα, να κάνω μια παύση από τους ξέφρενους ρυθμούς, να ασχοληθώ και με άλλα πράγματα. Ώσπου ένιωσα και πάλι κάποια στιγμή την ανάγκη για δημιουργία, για έκφραση και επικοινωνία. Πιο ώριμος και συνειδητοποιημένος πλέον ξανάρχισα να κάνω μουσική με ακόμη μεγαλύτερη διάθεση από παλιά.
6. Η μουσική αναζήτηση συνεχίζεται και σε άλλα μονοπάτια ή παραμένεις πάντα στο ίδιο ύφος;
Τα περισσότερα κομμάτια του δίσκου μου έχουν νομίζω έντονα ροκ στοιχεία. Αλλά πάντα προσπαθώ η ενορχήστρωση να ξεφεύγει από το κοινότοπο «βρώμικες κιθάρες/μπάσο/τύμπανα» και επιδιώκω να την εμπλουτίζω –με τους άξιους συνεργάτες μου πάντα– με πιάνα, σαξόφωνα, λούπες και άλλα όργανα, ώστε να βγει ένα πιο πλούσιο ηχητικό αποτέλεσμα και να έχουν τα κομμάτια μου απήχηση σε πιο πλατύ κοινό. Ακόμη, ήθελα η πρώτη μου δουλειά να είναι πολυσυλλεκτική, με διαφορετικά μεταξύ τους ακούσματα. Δεν ήθελα να ακούγομαι βαρετός και μονότονος προκειμένου να μείνω αυστηρά σε μια φόρμα. Έχουμε ακούσει όλοι μας στο παρελθόν δίσκους που περιείχαν 1-2 καλά κομμάτια και τα υπόλοιπα ήταν μετριότητες. Το ‘’Ροκ Εντός Μου’’ δεν είναι ένας τέτοιος δίσκος. Τα περισσότερα από τα κομμάτια της παραγωγής παίζονται σε ραδιόφωνα και μπαράκια σχεδόν με την ίδια συχνότητα. Πάντως για μένα, το ζητούμενο τελικά δεν είναι να μένεις κολλημένος σε συγκεκριμένους μουσικούς δρόμους.
Αν και το βασικό είδος μουσικής που υπηρετώ είναι το ελληνικό ροκ δεν νομίζω ότι μπορούν να μπουν ταμπέλες στη μουσική. Υπάρχει μόνο η καλή μουσική που έχει δύναμη και διάρκεια, που μαγεύει τους ανθρώπους και τους φέρνει πιο κοντά, και η κακή μουσική, ένα φτηνιάρικο εμπορικό υποκατάστατο που εκπροσωπείται κυρίως από μετριότητες υπέρ-μεγεθυμένες από ένα ισχυρό star system…
Μετά από πολλά χρόνια στη γύρα, κι αφού πέρασα κι εγώ τις φάσεις μου, τους επηρεασμούς και τα κολλήματα μου, ακομπλεξάριστος πλέον, το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να κάνω καλά τραγούδια με καλή παραγωγή για τους πολλούς, τα οποία να διαθέτουν αισθητική και να αντέχουν στον χρόνο. Δεν με απασχολεί ιδιαίτερα αν θα έχουν όλα τους τον κλασικό ήχο του ροκ ή αν κάποια από αυτά θα κινούνται σε πιο ποπ, έντεχνες ή εναλλακτικές φόρμες. Έχω ξεπεράσει τις ταμπέλες τώρα πια.
7. Ετοιμάζεις κάτι καινούργιο;
Αυτό τον καιρό ασχολούμαι ταυτόχρονα με δυο δουλειές. Η μια είναι η παραγωγή του επόμενου προσωπικού μου δίσκου που θα αποτελείτε από 12 νέα τραγούδια και οι ηχογραφήσεις βρίσκονται σε εξέλιξη. Η δεύτερη δουλειά είναι μια συλλογή που θέλω να κάνω με διασκευές. Όπως ανέφερα και πιο πάνω η διασκευή της ‘’ΣΥΝΝΕΦΟΥΛΑΣ’’ που είχα κυκλοφορήσει παλιότερα είχε ιδιαίτερη επιτυχία. Αυτό μου έδωσε την ιδέα και την ώθηση να κάνω ένα δίσκο αποκλειστικά με γνωστά και αγαπημένα κομμάτια τα οποία ‘’πειράζω’’ με τον δικό μου τρόπο. Τραγούδια που τα έχω παίξει με την μπάντα μου στις ζωντανές εμφανίσεις και έχουν αποσπάσει πολύ θετικές κριτικές από τον κόσμο. Οι πρώτες 7 ηχογραφήσεις υπάρχουν ήδη στη σελίδα μου στο You Tube προς ακρόαση μαζί με τα δικά μου.
Ακούστε εδώ μια από τις νέες διασκευές.
ΣΩΠΑ ΚΙ ΑΚΟΥΣΕ - Βασίλης Πάντσιος

8. Σε βλέπουμε και σε ακούμε κάπου αυτό το διάστημα;
Οι τελευταίες μου εμφανίσεις ήταν δύο επιτυχημένες συναυλίες στο ARCHITECTURE ROCK BAR στην Αθήνα και μία στην ΜΑΥΡΗ ΤΡΥΠΑ στην Θεσσαλονίκη. Αυτό τον καιρό επικεντρώνομαι περισσότερο στις παραγωγές μου και στην προώθηση της δουλειάς μου και λιγότερο στα liveΌμως ήδη άρχισε να μου λείπει η ζωντανή επαφή με τον κόσμο για αυτό και σύντομα θα συνεχίσω τις συναυλίες με την μπάντα μου που αποτελείτε από πολύ αξιόλογους επαγγελματίες μουσικούς.
Σ ευχαριστούμε πολύ και σου ευχόμαστε καλή συνέχεια και καλή επιτυχία.
 Κι εγώ σας ευχαριστώ που μου δώσατε τη δυνατότητα να πω λίγα πράγματα για τη δουλειά και για τα σχέδια μου μέσα από το αξιόλογο μουσικό περιοδικό σας που στηρίζει το ελληνικό τραγούδι. Καλή συνέχεια σε σας και την δημιουργική δουλειά σας.


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο