Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

ΤΟ ΠΡΟΒΑΤΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ....

από gatzoli

Διάλογοι μεταξύ των δύο....


:-Έλληνας Κάθε φορά που σε παρατηρώ πολύ προσεκτικά, έχω την αίσθηση ότι είμαι εσύ

-Πρόβατο: Ξέρεις, ο καλύτερος τρόπος για να με εκδικηθείς, είναι να μου μοιάξεις

-Έλληνας: Εγώ να γνωρίζεις, είμαι αντίθετος με τη σφαγή των αρνιών, όχι επειδή σας λυπάμαι....αλλά επειδή - άλλοι - το φχαριστιούνται .... !!!!


-Πρόβατο: Όσο και να θυμώσω πάντως σαν πρόβατο, λύκος δεν μπορώ να γίνω

-Έλληνας: Όσο όμως κι αν ταΐσεις ένα λύκο, πάλι το πρόβατο θα κοιτάζει....

-Πρόβατο: Αν υπάρχει μετενσάρκωση, θα ήθελα να επιστρέψω σαν γεράκι. Κανείς δεν το μισεί, ούτε το φθονεί, ούτε το θέλει, ούτε το χρειάζεται

-Έλληνας: Ναι η αλήθεια είναι όμως ότι το γεράκι .... ούτε εμείς το χρειαζόμαστε ....

-Πρόβατο: Έχω την αίσθηση ότι με κοιτάζεις κάπως διαφορετικά, σαν να ψάχνεις κάτι ....

-Έλληνας: Δεν έχεις άδικο, ξέρεις όταν οι υπόλοιποι λαοί ψάχνουν για δικαιολογίες, εμείς οι Έλληνες βρίσκουμε τον τρόπο…..

-Πρόβατο: Δεν είναι πάντως ευχάριστο να σε θυμούνται .... όταν οι άλλοι θέλουν-κάτι-να ξεχάσουν....

-Έλληνας: ........





ΠΥΘΙΑ: ΠΡΟΣ ΕΛΛΗΝΑ

Το γεύμα σου όπως πάντα θα αρχίσει με αναστεναγμό και θα τελειώσει με χασμουρητό.... !!!!





ΠΥΘΙΑ: ΠΡΟΣ ΠΡΟΒΑΤΟ

Το ότι δούλεψες μέχρι τώρα, δεν είναι καθόλου τυχαίο .... και δεν είναι και ντροπή!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο